Klopt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:11 schreef Inolvidable het volgende:
Nee, dit is totaal niet racistisch natuurlijk.
Nog niet inderdaad, maar de gezette toon ("slechte ervaringen") is niet bevorderlijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:11 schreef Inolvidable het volgende:
Nee, dit is totaal niet racistisch natuurlijk.
Daarom heb ik een vraagteken aan het eind van de zin geplaatst.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nog niet inderdaad, maar de gezette toon ("slechte ervaringen") is niet bevorderlijk.
Ja, leuk, maar je benadert het niet neutraal (door slechts te vragen naar ervaringen) en geef je daarmee al aan welke richting je op wil.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:15 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Daarom heb ik een vraagteken aan het eind van de zin geplaatst.
Het is nu eenmaal iets wat leeft onder de bevolking. Dat lees je verspreid over dit hele forum.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar je benadert het niet neutraal (door slechts te vragen naar ervaringen) en geef je daarmee al aan welke richting je op wil.
Mooi dat je het niet tegenspreekt en meteen eigenlijk ook aangeeft wat je graag wil horen, onder het mom van "het leeft onder de bevolking".quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:17 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal iets wat leeft onder de bevolking. Dat lees je verspreid over dit hele forum.
Donder toch lekker op, ga bij je moeder lopen zeuren en niet dit topic lopen verkloten.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi dat je het niet tegenspreekt en meteen eigenlijk ook aangeeft wat je graag wil horen.
Nee. het vragen om slechte ervaringen met andere rassen dan de 'onze' is inderdaad totaal niet racistisch.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nog niet inderdaad, maar de gezette toon ("slechte ervaringen") is niet bevorderlijk.
Ik wil wel over mijn nare ervaringen met Nederlanders vertellen, allochtoon zijnde.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:18 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Donder toch lekker op, ga bij je moeder lopen zeuren en niet dit topic lopen verkloten.
Dat doet-ie niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:19 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee. het vragen om slechte ervaringen met andere rassen dan de 'onze' is inderdaad totaal niet racistisch.
quote:Wat zijn jouw ervaringen met allochtonen?
Racist, ik ben zelf ook een allochtoon. De ironiequote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil wel over mijn nare ervaringen met Nederlanders vertellen, allochtoon zijnde.
Nou, ik was in gesprek met iemand, komt er een Nederlander aan en die maant mij aan "om op te donderen".
Geen manieren die Nederlanders, jakkie bah.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil wel over mijn nare ervaringen met Nederlanders vertellen, allochtoon zijnde.
Nou, ik was in gesprek met iemand, komt er een Nederlander aan en die maant mij aan "om op te donderen".
Geen manieren die Nederlanders, jakkie bah.
Ik denk dat ik nog redelijk netjes ben geweest in dit topic.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi dat je het niet tegenspreekt en meteen eigenlijk ook aangeeft wat je graag wil horen, onder het mom van "het leeft onder de bevolking".
Wie ben jij om anderen hier een beetje weg te willen sturen of te bepalen waar ze het over moeten hebben?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:20 schreef inmylfe het volgende:
Hhaha en dan loop je zelf te zeuren over fucking vooroordelen, domme allochtoon. Donder lekker op uit dit topic.
Je moeder, wie bij jij om domme vragen te stellen?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wie ben jij om anderen hier een beetje weg te willen sturen of te bepalen waar ze het over moeten hebben?
Je gedraagt je als iemand van 12, dus mijn moeder zal je wel niet zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:23 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Je moeder, wie bij jij om domme vragen te stellen?
Doe eens even normaal kerel.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:23 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Je moeder, wie bij jij om domme vragen te stellen?
Wie ben jij om mij 12 te noemen?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:25 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je gedraagt je als iemand van 12, dus mijn moeder zal je wel niet zijn.
Wie ben jij om op mij te reageren?quote:
En dat is te merken ook; je wil eigenlijk ongeanuanceerd kankeren op alles en nog wat, maar je probeert het maar een beetje subtieltjes aan te pakken, tussen regeltjes door is je doelstelling allang duidelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:23 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog redelijk netjes ben geweest in dit topic.
Vertel daar dan direct over, in plaats van politiek correct te doen met je 'het leeft onder de bevolking, dus don't shoot the messenger, hahaha'.quote:Ik heb al sinds de basisschool problemen gehad met klasgenootjes, daarna op de middelbare school en daarna op het MBO (waar ik na 4 maanden mee gestopt ben). En ja, dat had gedeeltelijk te maken met die fijne allochtone klasgenootjes.
Iemand die geen 12 is.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:25 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Wie ben jij om mij 12 te noemen?
Anders doe je is je best om niet zo selectief op reacties te reageren, racistquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dat is te merken ook; je wil eigenlijk ongeanuanceerd kankeren op alles en nog wat, maar je probeert het maar een beetje subtieltjes aan te pakken, tussen regeltjes door is je doelstelling allang duidelijk.
[..]
Vertel daar dan direct over, in plaats van politiek correct te doen met je 'het leeft onder de bevolking, dus don't shoot the messenger, hahaha'.
dat ik bij de tramhalte sta te wachten en een karatekick krijg van een Marokkaans klasgenootjes is zeker normaal? Of dat ze eisen dat ik mijn schoolboeken af moet staan aan hun?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dat is te merken ook; je wil eigenlijk ongeanuanceerd kankeren op alles en nog wat, maar je probeert het maar een beetje subtieltjes aan te pakken, tussen regeltjes door is je doelstelling allang duidelijk.
[..]
Vertel daar dan direct over, in plaats van politiek correct te doen met je 'het leeft onder de bevolking, dus don't shoot the messenger, hahaha'.
Je doet wel heel erg je best om allochtonen in een slecht daglicht te stellen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:29 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Anders doe je is je best om niet zo selectief op reacties te reageren, racist
Als je je daar op straat bij het verzamelen van die handtekeningen net zo opstelde als hier vind ik het vrij logisch dat je af en toe uitgescholden werd.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:26 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Wie ben jij om op mij te reageren?
Wie ben jij om te zeggen dat ik normaal moet doen?
Wie ben jij om mij kerel te noemen?
Ik neem een voorbeeld aan jullie, doe ik het goed zo?
Anders gaan we even ontopic reageren, zoals ik heb gedaan. Jullie komen alleen hier om te zeuren.
Je doet wel heer erg je best om je eigen fouten niet toe te geven, gewoon hoofd in het zand houden en andere mensen met een vingertje omhoog vertellen hoe het moetquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je doet wel heel erg je best om allochtonen in een slecht daglicht te stellen.
Goed, dit begint ergens op te lijken.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:30 schreef Rodulf het volgende:
[..]
dat ik bij de tramhalte sta te wachten en een karatekick krijg van een Marokkaans klasgenootjes is zeker normaal? Of dat ze eisen dat ik mijn schoolboeken af moet staan aan hun?
Maar dan moet ik gewoon de tolerante Hollander zijn ofzo?
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als je je daar op straat bij het verzamelen van die handtekeningen net zo opstelde als hier vind ik het vrij logisch dat je af en toe uitgescholden werd.
Je bent nu reacties aan het uitlokken. Denk dat jij precies weet hoe ik over allochtonen denk.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goed, dit begint ergens op te lijken.
Ga verder, gooi die woede eruit. Ik mis de scheldwoorden die je wel uitspreekt tijdens het typen, maar niet wil typen omdat je niet als een rascist wil overkomen.
Je kunt het wel, laat eens zien hoe je er daadwerkelijk over denkt.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:31 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Je doet wel heer erg je best om je eigen fouten niet toe te geven, gewoon hoofd in het zand houden en andere mensen met een vingertje omhoog vertellen hoe het moet
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:18 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Donder toch lekker op, ga bij je moeder lopen zeuren en niet dit topic lopen verkloten.
Niemand zit te wachten op jou mening en niemand kan het een flikker schelen wat jij hier van vindt.
Echt een racistische allochtoon, natuurlijk te arrogant om dit toe te geven en door politicors wordt hij er nooit op aangesproken. Komt natuurlijk niet uit dat ik je erop wijs, en het feit dat ik ook een allochtoon ben maakt het zoveel erger.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goed, dit begint ergens op te lijken.
Ga verder, gooi die woede eruit. Ik mis de scheldwoorden die je wel uitspreekt tijdens het typen, maar niet wil typen omdat je niet als een rascist wil overkomen.
Je kunt het wel, laat eens zien hoe je er daadwerkelijk over denkt.
Ik lok niets uit; ik vraag je alleen om nou eens eerlijk te zijn en te posten wat je daadwerkelijk wil posten. Deze gemaakte interesse prik ik zo doorheen, dus doe jezelf niet beter voor dan je bent.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:32 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Je bent nu reacties aan het uitlokken. Denk dat jij precies weet hoe ik over allochtonen denk.
Ja de huisracist van Fok prikt zo overal doorheen, met zijn vooroordelen weet hij zonder dat hij je kent al precies hoe je in elkaar zit. Ben je autochtoon? Dan ben je racist, ben je het niet met hem eens? Dan ben je een autochtoonquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik lok niets uit; ik vraag je alleen om nou eens eerlijk te zijn en te posten wat je daadwerkelijk wil posten. Deze gemaakte interesse prik ik zo doorheen, dus doe jezelf niet beter voor dan je bent.
Dit gaat ook wel op voor mij. Bovengemiddeld negatieve ervaringen met allochtonen t.o.v. autochtonen in het verkeer en met onbeschofte allochtone verkopers, verder hetzelfde.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:14 schreef LXIV het volgende:
Meestal zijn mijn ervaringen 'normaal' geweest, dus net als bij Nederlanders. Alleen op mijn werk eigenlijk één keer een (langdurig) negatieve ervaring gehad met een Marokkaan. En een keer met uitgaan (ook met een groep Marokkanen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |