ik ga dadelijk weg dus dat denk ik nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
maar straks sloop ik je nog wel hoor dp
sexy Ettoquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
ga je naar lucy in the sky?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ga dadelijk weg dus dat denk ik niet
zoietsquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ga je naar lucy in the sky?
EN VAN WIE Z'N CENTEN? SCHANDALIG, IK MAAR WERKEN EN etcquote:
lekker voor jequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
EN VAN WIE Z'N CENTEN? SCHANDALIG, IK MAAR WERKEN EN etc
Daar wacht ik echt opquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:46 schreef -supergirl- het volgende:
Vanaf maandag weer vrij reizeeeeeen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
zat trouwens net beneden met mijn moeder en oma, ze zaten een of andere Australische serie te kijken over een drugsfamilie ofzo.
meisje ging dronken vent ophalen, ze gingen naar zijn huis, hij stapte de douche in, zij kwam de douche in en ze gingen een partijtje neuken met blote tieten alles.
dus dat was niet zo heel leuk
Ik vind het wel spannend klinkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
zat trouwens net beneden met mijn moeder en oma, ze zaten een of andere Australische serie te kijken over een drugsfamilie ofzo.
meisje ging dronken vent ophalen, ze gingen naar zijn huis, hij stapte de douche in, zij kwam de douche in en ze gingen een partijtje neuken met blote tieten alles.
Maar even terugkomend op het laatste, dat was een grapje etto. Je weet dat ik je hier graag zie verschijnen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Weet ik toch, vrindquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar even terugkomend op het laatste, dat was een grapje etto. Je weet dat ik je hier graag zie verschijnen.
Zat je daar met je bonerquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
Gelukkig, dat is het gevaar altijd met woordgrapjes.quote:
Dan snap ik dat je je ongemakkelijk voeltquote:
ook niet per ongeluk?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig krijg ik nooit boners als ik naast mijn oma zit
Nee, dat zou een beetje ongemakkelijk zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig krijg ik nooit boners als ik naast mijn oma zit
ik denk dat Frank sneller wasquote:
quote:
leg gwn uit jongequote:
Tweede link Frank, ik heb het gefixt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dacht dat het een spammer of iets dergelijks was, maar kan niets zien.
als het topic verwijderd was zou je een andere foutmelding krijgen dan die in mijn screenshotquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb het topic verwijderd en toen weer teruggezet.
Ah, jij bent de boel in de zeik aan het nemen, rotjong.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij is nu dan ook weer terug.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
als het topic verwijderd was zou je een andere foutmelding krijgen dan die in mijn screenshot
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij is nu dan ook weer terug.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, jij bent de boel in de zeik aan het nemen, rotjong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
[..]
Geen idee waar je het over hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is gelogen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:01 schreef Fylax het volgende:
In de edit-historie staat gewoon dat k het topic heb verwijderd en teruggezet.
helaas werkt de eerste link nog steeds niet guusjequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik ben de nieuwe KLB-mod, heb alleen nog geen tagje.
Dan had je geweten dat je niet zo met je knopjes moet spelen. Afgekeurd jongen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik ben de nieuwe KLB-mod, heb alleen nog geen tagje.
Check die URL dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
helaas werkt de eerste link nog steeds niet guusje
RIPquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan had je geweten dat je niet zo met je knopjes moet spelen. Afgekeurd jongen.
guus doet stoerquote:
zuipen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ga dadelijk weg dus dat denk ik niet
Ik had een topic verwijderd en toen weer teruggezet om te bewijzen dat ik de nieuwe KLB-mod ben.quote:
ohquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik had een topic verwijderd en toen weer teruggezet om te bewijzen dat ik de nieuwe KLB-mod ben.
neequote:
Ik vind het ongemakkelijk dat ik met mijn 193 nog een krukje moet pakken, maar zodra ik die heb, dan krijg je een oorvijg.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
ben zo terug, even 20 baggertopics aanmaken zoals traditie is bij een nieuwe mod
Succes.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
ben zo terug, even 20 baggertopics aanmaken zoals traditie is bij een nieuwe mod
W\at zijn jullie avond vervelend vanavond, godverdomme.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
Is goed, dan vink ik de TR's wel afquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
Goede zin.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
W\at zijn jullie avond vervelend vanavond, godverdomme.
Ja, ik was er snel bij.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:07 schreef Der_Mann het volgende:
Guus, topic was ineens verwijderd zonder een slotje te zien
Dat was Frank's grote hoge toverhoed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:07 schreef Der_Mann het volgende:
Guus, topic was ineens verwijderd zonder een slotje te zien
Dat je veel kleuren mag zienquote:
hahhaahaha gooeien garppppp!1!1!!!!1quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is het ruimtevaartmuseum al open dan?
TRquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar jullie hebben jullie punt duidelijk gemaakt, stelletje kleine etters.
Bedankt, ik heb er erg mijn best op gedaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hahhaahaha gooeien garppppp!1!1!!!!1
En dat is te zien. Lekker bezigquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb er erg mijn best op gedaan.
Stiekem houd ik daarom van jullie en log ik toch altijd graag even inquote:
Afgevinktquote:
horen jullie dit, jongens? Frank houdt ervan als we iedereen TR'enquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stiekem houd ik daarom van jullie en log ik toch altijd graag even in
Haha Hermann en dik xDquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit er dan dik in inderdaad.
halllo frank hoeishet met jou en met moederde vrauw en de kids gaan jullie oook morgen weer mee naar de avont van de bingo en dan in team met ankie en bert en thea? gister nog naar iderentuin geweesd? vast luek all die olifanten enzo haha nu weer lekker slapen tot morgen groetjes thuisquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stiekem houd ik daarom van jullie en log ik toch altijd graag even in
Eens even jouw grote zus binnenkort aanspreken. Die disciplineert je wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
horen jullie dit, jongens? Frank houdt ervan als we iedereen TR'en
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
horen jullie dit, jongens? Frank houdt ervan als we iedereen TR'en
Ja, waar is Willoowquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eens even jouw grote zus binnenkort aanspreken. Die disciplineert je wel.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eens even jouw grote zus binnenkort aanspreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
yo hermannSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hahhaahaha gooeien garppppp!1!1!!!!1
Die zal vast plezier aan het maken zijn.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
yo hermannwat een kwaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor school bezig dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die zal vast plezier aan het maken zijn.
Kun je nog wat van opsteken, kutpuber.quote:
Dat is haar gegund.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die zal vast plezier aan het maken zijn.
Te ongemotiveerd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kun je nog wat van opsteken, kutpuber.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hermann wat vind jij van Windows 10?
`quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is haar gegund.
Ze heeft alleen nog niet op m'n DM gereageerd, stuurde een paintje door
Te lui. Komt doordat jullie allemaal niet meer worden opgevoed.quote:
Het komt aardig dicht in de buurtquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
`
Het was toch geen huwelijksaanzoek toch zeker?
ik ben opgevoed door de tvquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Te lui. Komt doordat jullie allemaal niet meer worden opgevoed.
als je Start Menu 8 downloadt en in de instellingen zet dat ie gewoon naar het bureaublad moet booten is het precies hetzelfde als Windows 7quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Windows 7, kan niet wennen aan Windows 8 gebruikersinterface.
Aangezien jij oudere zussen hebt geloof ik dat het in jouw geval wel goed zit.quote:
Ik weet niet wat dat allemaal is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je Start Menu 8 downloadt en in de instellingen zet dat ie gewoon naar het bureaublad moet booten is het precies hetzelfde als Windows 7
Oké, Frank, is goed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Te lui. Komt doordat jullie allemaal niet meer worden opgevoed.
Autisme is een bitch.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Windows 7, kan niet wennen aan Windows 8 gebruikersinterface.
heb veel geleerd van Ash Ketchum en Goku gelukkigquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien jij oudere zussen hebt geloof ik dat het in jouw geval wel goed zit.
dat zijn woordenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat allemaal is.
Zoals het feit dat een dagelijkse stroomstoot geen kwaad kan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb veel geleerd van Ash Ketchum en Goku gelukkig
Dit is toch wel de domste reactie uit je pohi.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb geen diagnose dus ook geen autisme
Ik zit graag te dollen guus.quote:
los alles op met geweld, laat je moeder in de steek, doe wat je wilquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zoals het feit dat een dagelijkse stroomstoot geen kwaad kan?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zit graag te dollen guus.
Een keertje serieus, ik vind persoonlijk dat iemand alles moet kunnen zeggen en moet doen, ongeacht de leeftijd. Al leef je honderd jaar, iemand van 16 kan net dat gezien hebben waar jij 100 jaar overheen heb gekeken.
Vind het altijd wel tof. Vooral lekker eigenwijs zijn. Maar... ook weten wanneer het even niet kan hoor.
sarcasme niet snappen, wie is hier nu autistisch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit is toch wel de domste reactie uit je pohi.
En met jouw pohi is dat best knap.
Jij.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
sarcasme niet snappen, wie is hier nu autistisch?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:27 schreef Catkiller het volgende:
Jimmy doe even normaal, Guus krijgt problemen door opwinding.
Niet geschrokkenquote:
Slecht geweten?quote:
Geldig excuus welquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben nog steeds een beetje getraumatiseerd door de oma seksscene taferelen van eerder
de H van Horse?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jesus H. Christ Zouden ze in Engelstalige landen zeggen.
Harold heb ik begrepen van mijn vrouw. Zit ook weer een verhaal achter maar dat ben ik vergeten.quote:
Dat hij Harold als tweede naam had, is ook nieuw voor mijquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Harold heb ik begrepen van mijn vrouw. Zit ook weer een verhaal achter maar dat ben ik vergeten.
Stond voor iets anders dacht ik. Afkomst of weet ik het.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat hij Harold als tweede naam had, is ook nieuw voor mij
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Harold heb ik begrepen van mijn vrouw. Zit ook weer een verhaal achter maar dat ben ik vergeten.
quote:Extension of Jesus Christ with a fantastical middle initial, perhaps derived from a reading of ΙΗΣ (IĒS), a Greek-alphabet abbreviation for Jesus (ΙΗΣΟΥΣ) as three initials in Latin letters. See "Christogram" at Wikipedia.
The expression dates to at least the late 19th century (although according to Mark Twain, it was already old in 1850) (Smith 1994, p. 332).
Als ie maar te paard komtquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stond voor iets anders dacht ik. Afkomst of weet ik het.
Wow TR gemachtquote:
Ik hoop het niet want Christus te paard....quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat moet je ook zonder die jongen?
[..]
Sterktequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:50 schreef -supergirl- het volgende:
Het stormt en onweert hier en ik moet er zo doorheen dus als ik morgen dood ben....
Ik denk dat je door KLB niet wordt tegengehouden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:50 schreef -supergirl- het volgende:
Het stormt en onweert hier en ik moet er zo doorheen dus als ik morgen dood ben....
wat positief van je. deden docenten dat ook maar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
50% ronden we altijd af naar boven.
5.5 als docent.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat positief van je. deden docenten dat ook maar.
Frank is ook docent hequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat positief van je. deden docenten dat ook maar.
houdoequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo luitjes, vond het weer gezellig, geef er de brui aan. En niet te veel drinken, krijg je hoofdpijn van.
Slaap lekker allemaal
Oudemannenbedtijf valt vroeg vandaag.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo luitjes, vond het weer gezellig, geef er de brui aan. En niet te veel drinken, krijg je hoofdpijn van.
Slaap lekker allemaal
Truste ome Frankquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Slaap lekker allemaal
ik heb ook nooit les gehad van Frank op schoolquote:
gr grquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga er ook vandoor, nog ff wat series kijken en dan naar bedje toe
groetjons
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
groetjons
veel plezierquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
groetjons
wie?quote:
toch maar die kuiken terug genomen?quote:
best rustig ja, zelfs Frank is gaan slapenquote:
mannelijkheid tonenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:19 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom heeft al dat isis-tuig zo'n afschuwelijke baard? Hebben zij geen spiegels hangen daar. Waar kan dit goed voor zijn?
Ze willen jou versierenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:19 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom heeft al dat isis-tuig zo'n afschuwelijke baard? Hebben zij geen spiegels hangen daar. Waar kan dit goed voor zijn?
Ah jammerquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
best rustig ja, zelfs Frank is gaan slapen
Volgens mij willen zij zo extra benadrukken dat ze de hersencapaciteiten van een holbewonder hebbenquote:
Daar kunnen de 72 maagden aan gaan trekken, als ze als martelaar stervenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:19 schreef -supergirl- het volgende:
En datquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Volgens mij willen zij zo extra benadrukken dat ze de hersencapaciteiten van een holbewonder hebben
Ze maken wel goede films moet ik zeggenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Volgens mij willen zij zo extra benadrukken dat ze de hersencapaciteiten van een holbewonder hebben
Jurassic Park vond ik beterquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze maken wel goede films moet ik zeggen
Nooit gezien. Laatste die ik zag was Escape from Alcatraz, die was wel machtigquote:
Oh met Clint Eastwood.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nooit gezien. Laatste die ik zag was Escape from Alcatraz, die was wel machtigPaar jaar geleden nog geweest zelfs
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:37 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Jouw mening is niet belangrijk, idioot.
Heb jij een bril, SG?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:31 schreef -supergirl- het volgende:
Kom er net achter dat niels zijn mening in 2014 ook al niet belangrijk was:
[..]_!
Ja audiotour was zelfs in het Nederlands, wat wel tof was. Sowieso goede stad, SFquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh met Clint Eastwood.
Die scene met het zeepje rapen is geniaal![]()
Ik ben trouwens ook op dat eiland geweest, zo'n 9 jaar terug.
De audio-tour was erg tof, met gillende mensen en sluitende celdeuren op de achtergrond
Toen ik er was, was het nog niet in het Nederlands.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja audiotour was zelfs in het Nederlands, wat wel tof was. Sowieso goede stad, SF
Daar hebben we het ook overquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:39 schreef -supergirl- het volgende:
Zou haast denken aan san francisco
Zou het echtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:39 schreef -supergirl- het volgende:
Zou haast denken aan san francisco
Op vrijdagen doe jij toch andere dingenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:40 schreef tetouaribo het volgende:
Zal ik nog naar de stad gaan? Jullie bepalen.
Ja graagquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:40 schreef tetouaribo het volgende:
Niet stoer doen en help me mijn keuze te vergemakkelijkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Op vrijdagen doe jij toch andere dingen
Zeker zeker gewoon een en al gezelligheidquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toen ik er was, was het nog niet in het Nederlands.
Maar SF is een bazenstad, niet zo heel groot ook, maar wel veel landmarks.
En een relaxte sfeer
Ik had geen om te gaan, jij mag mijn plaats daar innemenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:40 schreef tetouaribo het volgende:
En dan lekker FOK!ken terwijl je een slet doet op het toilet?quote:
Leuke wijkjes ook, Chinatown heeft ook z'n charmequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeker zeker gewoon een en al gezelligheid
Ik doe geen sletjesquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En dan lekker FOK!ken terwijl je een slet doet op het toilet?
Dat weet jij niet. Was je erbij?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jawel, je hebt meloewa gedaan
Dat weet ik welquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:48 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat weet jij niet. Was je erbij?
M'n hotel zat ook wel in een leuk wijkje, beetje ghetto achtig overal wietgeurquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Leuke wijkjes ook, Chinatown heeft ook z'n charme![]()
Ben je ook bij Muir Woods geweest, aan de andere kant van de Golden Gate?
Doe niet zo raar. Ik ben een keer naar een meet geweest en verder heb ik nooit iemand van fok ontmoet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat weet ik wel![]()
Wrm ontken je het steeds?
Combinatie van de geboorteplaatsen van mijn oudersquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
wat is een tetouaribo eigenlijk
eerste had ik nooit van gehoordquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:51 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Combinatie van de geboorteplaatsen van mijn ouders
Mijn hotel was Holiday Inn, naast de opstartplek van de Cable Cars in California Street.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
M'n hotel zat ook wel in een leuk wijkje, beetje ghetto achtig overal wietgeurhotel zag er van binnen dan wel weer goed uit
Nope
Kquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:51 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Ik ben een keer naar een meet geweest en verder heb ik nooit iemand van fok ontmoet.
Lijkt me wel tof om nog een keer te checken. Vandaag even vragen aan m'n ouders waarom we daar niet zijn geweest, hebben nog wel rondgehangen in noord Californië een paar dagenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mijn hotel was Holiday Inn, naast de opstartplek van de Cable Cars in California Street.
Wat een bazendingen zijn die cablecars![]()
Muir Woods was gaaf hoor, daar groeien redwood sequoia's, die krengen worden zo 100 meter hoog.
Je voelt je echt klein daar,
SF is sws een stad waar je je niet verveelt, genoeg te zien en te doen, ik zou ook graag terug willen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof om nog een keer te checken. Vandaag even vragen aan m'n ouders waarom we daar niet zijn geweest, hebben nog wel rondgehangen in noord Californië een paar dagen
Ze is niet geraakt door jouquote:
Ze postte net nog, dus ik denk van nietquote:
Ah mooi. Ik ben namelijk wel benieuwd naar mijn mening in 2014.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze postte net nog, dus ik denk van niet
Je kan die link in de quote klikken en zien waar het om gaatquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ah mooi. Ik ben namelijk wel benieuwd naar mijn mening in 2014.
Staat er een quote ja? ff kijken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je kan die link in de quote klikken en zien waar het om gaat
Nee, wel hamburgers. In die hele 2 week iets van 6 in totaalquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
SF is sws een stad waar je je niet verveelt, genoeg te zien en te doen, ik zou ook graag terug willen.
Er naar terug gaan is het waard, dan wel de Muir Woods meepakken, want het is maar een half uurtje rijden vanaf SF
Heb je ook clam chowder gegeten daar? een lokaal gerecht.
KLB / Meiden met brilquote:
Die reactie is kennelijk weggehaaldquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:13 schreef niels0 het volgende:
Geen quote.
Dus ook geen 20% fooi. Of wacht. In Nederland is het 10%.
Kennelijk? Hoe zie je dat? Geen edit-tag, geen missende post#s.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die reactie is kennelijk weggehaald
Postnummers zijn voor iedereen hetzelfde.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat heb je alleen als je al in het topic was voordat de reactie verwijderd werd
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:17 schreef niels0 het volgende:
[..]
Postnummers zijn voor iedereen hetzelfde.
En het is veel eten daar, grote porties, voor niet al te veel geld.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee, wel hamburgers. In die hele 2 week iets van 6 in totaalMaar wel goed eten daar voor de rest, spotgoedkoop. Wel altijd fooi geven (zoals je ws al weet) want ze houden niet van minimumloon in de VS
.
ik meen een post gezien te hebben in deze SC, kan hem nu niet terugvindenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kennelijk? Hoe zie je dat? Geen edit-tag, geen missende post#s.
Die post is er idd geweest.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik meen een post gezien te hebben in deze SC, kan hem nu niet terugvinden
Die zit in het gekickte brillentopic op KLBquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:20 schreef niels0 het volgende:
SG. Wat was mijn mening ergens over in 2014? Je kunt me met gemak dollen nu. Ik wil gewoon weten wat je hebt gevonden met het doorspitten van m'n pohi.
Ze heeft je pohi niet doorgespitquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:20 schreef niels0 het volgende:
SG. Wat was mijn mening ergens over in 2014? Je kunt me met gemak dollen nu. Ik wil gewoon weten wat je hebt gevonden met het doorspitten van m'n pohi.
Plus goede kwaliteit want de concurrentie daar is moordendquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
En het is veel eten daar, grote porties, voor niet al te veel geld.
hahaquote:Ik herinner me nog die pizza bij Uncle Vito's, bij Union Square.
Ik nam de medium en die was al 10 inch
Kreeg hem op, maar m'n moeder herkende me niet meer toen ik thuis kwam
Dat topic is gisteren gekicked. Ik kreeg al meerdere quote-alerts.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ze heeft je pohi niet doorgespit
Dat 'Meiden met bril'-topic is vandaag gekickt en daar zegt iemand tegen je dat jouw mening er niet toe doet. That's all.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:20 schreef niels0 het volgende:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:33 schreef niels0 het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd als je nooit sex hebt. Ik vind een bril juist wel geil. Als ze er geen heeft vind ik het ook niet erg.
Ik ben 2x in SF geweest, in 2005 en 2006quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Plus goede kwaliteit want de concurrentie daar is moordendDat is wel het mooie aan de Vs.
[..]
haha![]()
voor wat voor periode was je daar?
Cool! heb zelf 2012 rondreis door california gemaakt voor 2 week. beste reis van m'n leven tot nu toequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben 2x in SF geweest, in 2005 en 2006
ja wil me er verder niet mee bemoeien maar je zei dat je benieuwd was naar je mening in 2014 dus ik hielp je ffquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:23 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nou en? Wil niet zeggen dat ik alles doe.
Neuh.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:24 schreef Remqo het volgende:
ach niels, trek het je niet te veel aan
California heeft wel een bepaalde vibequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Cool! heb zelf 2012 rondreis door california gemaakt voor 2 week. beste reis van m'n leven tot nu toe
1 van de beste amerikaanse staten sowieso (denk ik). maar ben nog in geen enkele andere staat geweest (behalve texas voor overstappen op een andere vlucht) dus er is nog meer te ontdekken gelukkigquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
California heeft wel een bepaalde vibe
is dat nou een dubbele huillachquote:
1 oog dichtgetraand. Dat moet een verkoudheid zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is dat nou een dubbele huillach
Ehmm ja zoietsquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is dat nou een dubbele huillach
Ik ben in meerdere Amerikaanse steden geweest, van oost naar west.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1 van de beste amerikaanse staten sowieso (denk ik). maar ben nog in geen enkele andere staat geweest (behalve texas voor overstappen op een andere vlucht) dus er is nog meer te ontdekken gelukkig
coolquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben in meerdere Amerikaanse steden geweest, van oost naar west.
New York is ook gaaf, iedereen gehaast, maar ze stoppen wel even om je te helpen
Chicago heeft ook wel wat, oude en nieuwe wolkenkrabbers gemengd geplaatst, ook veel Jazz en Blues
oh xdquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ehmm ja zoiets
Nee het is gwn een typfout
Yes. En redelijk wat platenmaatschappijen zitten er gevestigdquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:35 schreef niels0 het volgende:
Nashville is waar de Gibsongitaren vandaan komen toch?
Ga je voor muziek, dan is Chicago een mooie uitvalsbasis.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
coolNYC lijkt me ook wel wat ja, hoofdstad van het kapitalisme maar ook tolerantie
.
Voor muziek moet ik er sowieso ook inderdaad nog heen, zeker nog een keer naar Nashville.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ga je voor muziek, dan is Chicago een mooie uitvalsbasis.
Nashville ben ik niet geweest, maar goed voor country
New Orléans ook niet geweest, maar ik denk dat je dat ook leuk zal vinden, daar leven ze ook op muziek
Las Vegas kan ik omschrijven als een speeltuin voor grote mensen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
je bent ook in Las Vegas geweest he? hoe was dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |