Niet geschrokkenquote:
Slecht geweten?quote:
Geldig excuus welquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben nog steeds een beetje getraumatiseerd door de oma seksscene taferelen van eerder
de H van Horse?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jesus H. Christ Zouden ze in Engelstalige landen zeggen.
Harold heb ik begrepen van mijn vrouw. Zit ook weer een verhaal achter maar dat ben ik vergeten.quote:
Dat hij Harold als tweede naam had, is ook nieuw voor mijquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Harold heb ik begrepen van mijn vrouw. Zit ook weer een verhaal achter maar dat ben ik vergeten.
Stond voor iets anders dacht ik. Afkomst of weet ik het.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat hij Harold als tweede naam had, is ook nieuw voor mij
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Harold heb ik begrepen van mijn vrouw. Zit ook weer een verhaal achter maar dat ben ik vergeten.
quote:Extension of Jesus Christ with a fantastical middle initial, perhaps derived from a reading of ΙΗΣ (IĒS), a Greek-alphabet abbreviation for Jesus (ΙΗΣΟΥΣ) as three initials in Latin letters. See "Christogram" at Wikipedia.
The expression dates to at least the late 19th century (although according to Mark Twain, it was already old in 1850) (Smith 1994, p. 332).
Als ie maar te paard komtquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stond voor iets anders dacht ik. Afkomst of weet ik het.
Wow TR gemachtquote:
Ik hoop het niet want Christus te paard....quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat moet je ook zonder die jongen?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |