Het komt aardig dicht in de buurtquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
`
Het was toch geen huwelijksaanzoek toch zeker?
ik ben opgevoed door de tvquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Te lui. Komt doordat jullie allemaal niet meer worden opgevoed.
als je Start Menu 8 downloadt en in de instellingen zet dat ie gewoon naar het bureaublad moet booten is het precies hetzelfde als Windows 7quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Windows 7, kan niet wennen aan Windows 8 gebruikersinterface.
Aangezien jij oudere zussen hebt geloof ik dat het in jouw geval wel goed zit.quote:
Ik weet niet wat dat allemaal is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je Start Menu 8 downloadt en in de instellingen zet dat ie gewoon naar het bureaublad moet booten is het precies hetzelfde als Windows 7
Oké, Frank, is goed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Te lui. Komt doordat jullie allemaal niet meer worden opgevoed.
Autisme is een bitch.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Windows 7, kan niet wennen aan Windows 8 gebruikersinterface.
heb veel geleerd van Ash Ketchum en Goku gelukkigquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien jij oudere zussen hebt geloof ik dat het in jouw geval wel goed zit.
dat zijn woordenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat allemaal is.
Zoals het feit dat een dagelijkse stroomstoot geen kwaad kan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb veel geleerd van Ash Ketchum en Goku gelukkig
Dit is toch wel de domste reactie uit je pohi.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb geen diagnose dus ook geen autisme
Ik zit graag te dollen guus.quote:
los alles op met geweld, laat je moeder in de steek, doe wat je wilquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zoals het feit dat een dagelijkse stroomstoot geen kwaad kan?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zit graag te dollen guus.
Een keertje serieus, ik vind persoonlijk dat iemand alles moet kunnen zeggen en moet doen, ongeacht de leeftijd. Al leef je honderd jaar, iemand van 16 kan net dat gezien hebben waar jij 100 jaar overheen heb gekeken.
Vind het altijd wel tof. Vooral lekker eigenwijs zijn. Maar... ook weten wanneer het even niet kan hoor.
sarcasme niet snappen, wie is hier nu autistisch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit is toch wel de domste reactie uit je pohi.
En met jouw pohi is dat best knap.
Jij.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
sarcasme niet snappen, wie is hier nu autistisch?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:27 schreef Catkiller het volgende:
Jimmy doe even normaal, Guus krijgt problemen door opwinding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |