Afgevinktquote:
horen jullie dit, jongens? Frank houdt ervan als we iedereen TR'enquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stiekem houd ik daarom van jullie en log ik toch altijd graag even in
Haha Hermann en dik xDquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit er dan dik in inderdaad.
halllo frank hoeishet met jou en met moederde vrauw en de kids gaan jullie oook morgen weer mee naar de avont van de bingo en dan in team met ankie en bert en thea? gister nog naar iderentuin geweesd? vast luek all die olifanten enzo haha nu weer lekker slapen tot morgen groetjes thuisquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stiekem houd ik daarom van jullie en log ik toch altijd graag even in
Eens even jouw grote zus binnenkort aanspreken. Die disciplineert je wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
horen jullie dit, jongens? Frank houdt ervan als we iedereen TR'en
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
horen jullie dit, jongens? Frank houdt ervan als we iedereen TR'en
Ja, waar is Willoowquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eens even jouw grote zus binnenkort aanspreken. Die disciplineert je wel.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eens even jouw grote zus binnenkort aanspreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
yo hermannSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hahhaahaha gooeien garppppp!1!1!!!!1
Die zal vast plezier aan het maken zijn.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
yo hermannwat een kwaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor school bezig dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die zal vast plezier aan het maken zijn.
Kun je nog wat van opsteken, kutpuber.quote:
Dat is haar gegund.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die zal vast plezier aan het maken zijn.
Te ongemotiveerd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kun je nog wat van opsteken, kutpuber.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hermann wat vind jij van Windows 10?
`quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is haar gegund.
Ze heeft alleen nog niet op m'n DM gereageerd, stuurde een paintje door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |