eerste had ik nooit van gehoordquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:51 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Combinatie van de geboorteplaatsen van mijn ouders
Mijn hotel was Holiday Inn, naast de opstartplek van de Cable Cars in California Street.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
M'n hotel zat ook wel in een leuk wijkje, beetje ghetto achtig overal wietgeurhotel zag er van binnen dan wel weer goed uit
Nope
Kquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:51 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Ik ben een keer naar een meet geweest en verder heb ik nooit iemand van fok ontmoet.
Lijkt me wel tof om nog een keer te checken. Vandaag even vragen aan m'n ouders waarom we daar niet zijn geweest, hebben nog wel rondgehangen in noord Californië een paar dagenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mijn hotel was Holiday Inn, naast de opstartplek van de Cable Cars in California Street.
Wat een bazendingen zijn die cablecars![]()
Muir Woods was gaaf hoor, daar groeien redwood sequoia's, die krengen worden zo 100 meter hoog.
Je voelt je echt klein daar,
SF is sws een stad waar je je niet verveelt, genoeg te zien en te doen, ik zou ook graag terug willen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof om nog een keer te checken. Vandaag even vragen aan m'n ouders waarom we daar niet zijn geweest, hebben nog wel rondgehangen in noord Californië een paar dagen
Ze is niet geraakt door jouquote:
Ze postte net nog, dus ik denk van nietquote:
Ah mooi. Ik ben namelijk wel benieuwd naar mijn mening in 2014.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze postte net nog, dus ik denk van niet
Je kan die link in de quote klikken en zien waar het om gaatquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ah mooi. Ik ben namelijk wel benieuwd naar mijn mening in 2014.
Staat er een quote ja? ff kijken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je kan die link in de quote klikken en zien waar het om gaat
Nee, wel hamburgers. In die hele 2 week iets van 6 in totaalquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
SF is sws een stad waar je je niet verveelt, genoeg te zien en te doen, ik zou ook graag terug willen.
Er naar terug gaan is het waard, dan wel de Muir Woods meepakken, want het is maar een half uurtje rijden vanaf SF
Heb je ook clam chowder gegeten daar? een lokaal gerecht.
KLB / Meiden met brilquote:
Die reactie is kennelijk weggehaaldquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:13 schreef niels0 het volgende:
Geen quote.
Dus ook geen 20% fooi. Of wacht. In Nederland is het 10%.
Kennelijk? Hoe zie je dat? Geen edit-tag, geen missende post#s.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die reactie is kennelijk weggehaald
Postnummers zijn voor iedereen hetzelfde.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat heb je alleen als je al in het topic was voordat de reactie verwijderd werd
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:17 schreef niels0 het volgende:
[..]
Postnummers zijn voor iedereen hetzelfde.
En het is veel eten daar, grote porties, voor niet al te veel geld.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee, wel hamburgers. In die hele 2 week iets van 6 in totaalMaar wel goed eten daar voor de rest, spotgoedkoop. Wel altijd fooi geven (zoals je ws al weet) want ze houden niet van minimumloon in de VS
.
ik meen een post gezien te hebben in deze SC, kan hem nu niet terugvindenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kennelijk? Hoe zie je dat? Geen edit-tag, geen missende post#s.
Die post is er idd geweest.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik meen een post gezien te hebben in deze SC, kan hem nu niet terugvinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |