wauwwwwwwa die onderste djfjskandnaoamshsquote:
Nee klopt maar aardig doen tegen leuke users is iets anders dan politiek correct zijn snapje?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
niets voor jou toch, om politiek correct te zijn?
Allebei mooier zonder bril.quote:
Makkelijk gezegd als je nooit sex hebt. Ik vind een bril juist wel geil. Als ze er geen heeft vind ik het ook niet erg.quote:
Nog zo'n idioot. Maagd zeker?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef Cinderellaaa het volgende:
Terechte klacht, zowel mannen als vrouwen, gewoon niet doen..
Lenzen staan vaak beter
is dit de nieuwe aberquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef Cinderellaaa het volgende:
Terechte klacht, zowel mannen als vrouwen, gewoon niet doen..
Lenzen staan vaak beter
Jouw mening is niet belangrijk, idioot.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:33 schreef niels0 het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd als je nooit sex hebt. Ik vind een bril juist wel geil. Als ze er geen heeft vind ik het ook niet erg.
Maar ik had wel gelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:37 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Jouw mening is niet belangrijk, idioot.
Als je meisjes gaat beoordelen ofdat ze wel of niet brildragend zijn is er volgens mij wel een steekje aan je los.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:43 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Ik snap de connectie niet zo, alle idioten zijn maagd? Dan ben jij denk ik wel de voorganger
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |