Op vrijdagen doe jij toch andere dingenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:40 schreef tetouaribo het volgende:
Zal ik nog naar de stad gaan? Jullie bepalen.
Ja graagquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:40 schreef tetouaribo het volgende:
Niet stoer doen en help me mijn keuze te vergemakkelijkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Op vrijdagen doe jij toch andere dingen
Zeker zeker gewoon een en al gezelligheidquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toen ik er was, was het nog niet in het Nederlands.
Maar SF is een bazenstad, niet zo heel groot ook, maar wel veel landmarks.
En een relaxte sfeer
Ik had geen om te gaan, jij mag mijn plaats daar innemenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:40 schreef tetouaribo het volgende:
En dan lekker FOK!ken terwijl je een slet doet op het toilet?quote:
Leuke wijkjes ook, Chinatown heeft ook z'n charmequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeker zeker gewoon een en al gezelligheid
Ik doe geen sletjesquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En dan lekker FOK!ken terwijl je een slet doet op het toilet?
Dat weet jij niet. Was je erbij?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jawel, je hebt meloewa gedaan
Dat weet ik welquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:48 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat weet jij niet. Was je erbij?
M'n hotel zat ook wel in een leuk wijkje, beetje ghetto achtig overal wietgeurquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Leuke wijkjes ook, Chinatown heeft ook z'n charme![]()
Ben je ook bij Muir Woods geweest, aan de andere kant van de Golden Gate?
Doe niet zo raar. Ik ben een keer naar een meet geweest en verder heb ik nooit iemand van fok ontmoet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat weet ik wel![]()
Wrm ontken je het steeds?
Combinatie van de geboorteplaatsen van mijn oudersquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
wat is een tetouaribo eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |