wie?quote:
toch maar die kuiken terug genomen?quote:
best rustig ja, zelfs Frank is gaan slapenquote:
mannelijkheid tonenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:19 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom heeft al dat isis-tuig zo'n afschuwelijke baard? Hebben zij geen spiegels hangen daar. Waar kan dit goed voor zijn?
Ze willen jou versierenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:19 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom heeft al dat isis-tuig zo'n afschuwelijke baard? Hebben zij geen spiegels hangen daar. Waar kan dit goed voor zijn?
Ah jammerquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
best rustig ja, zelfs Frank is gaan slapen
Volgens mij willen zij zo extra benadrukken dat ze de hersencapaciteiten van een holbewonder hebbenquote:
Daar kunnen de 72 maagden aan gaan trekken, als ze als martelaar stervenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:19 schreef -supergirl- het volgende:
En datquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Volgens mij willen zij zo extra benadrukken dat ze de hersencapaciteiten van een holbewonder hebben
Ze maken wel goede films moet ik zeggenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Volgens mij willen zij zo extra benadrukken dat ze de hersencapaciteiten van een holbewonder hebben
Jurassic Park vond ik beterquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze maken wel goede films moet ik zeggen
Nooit gezien. Laatste die ik zag was Escape from Alcatraz, die was wel machtigquote:
Oh met Clint Eastwood.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nooit gezien. Laatste die ik zag was Escape from Alcatraz, die was wel machtigPaar jaar geleden nog geweest zelfs
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:37 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Jouw mening is niet belangrijk, idioot.
Heb jij een bril, SG?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:31 schreef -supergirl- het volgende:
Kom er net achter dat niels zijn mening in 2014 ook al niet belangrijk was:
[..]_!
Ja audiotour was zelfs in het Nederlands, wat wel tof was. Sowieso goede stad, SFquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh met Clint Eastwood.
Die scene met het zeepje rapen is geniaal![]()
Ik ben trouwens ook op dat eiland geweest, zo'n 9 jaar terug.
De audio-tour was erg tof, met gillende mensen en sluitende celdeuren op de achtergrond
Toen ik er was, was het nog niet in het Nederlands.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja audiotour was zelfs in het Nederlands, wat wel tof was. Sowieso goede stad, SF
Daar hebben we het ook overquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:39 schreef -supergirl- het volgende:
Zou haast denken aan san francisco
Zou het echtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:39 schreef -supergirl- het volgende:
Zou haast denken aan san francisco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |