Sterktequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:50 schreef -supergirl- het volgende:
Het stormt en onweert hier en ik moet er zo doorheen dus als ik morgen dood ben....
Ik denk dat je door KLB niet wordt tegengehouden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:50 schreef -supergirl- het volgende:
Het stormt en onweert hier en ik moet er zo doorheen dus als ik morgen dood ben....
wat positief van je. deden docenten dat ook maar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
50% ronden we altijd af naar boven.
5.5 als docent.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat positief van je. deden docenten dat ook maar.
Frank is ook docent hequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat positief van je. deden docenten dat ook maar.
houdoequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo luitjes, vond het weer gezellig, geef er de brui aan. En niet te veel drinken, krijg je hoofdpijn van.
Slaap lekker allemaal
Oudemannenbedtijf valt vroeg vandaag.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo luitjes, vond het weer gezellig, geef er de brui aan. En niet te veel drinken, krijg je hoofdpijn van.
Slaap lekker allemaal
Truste ome Frankquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Slaap lekker allemaal
ik heb ook nooit les gehad van Frank op schoolquote:
gr grquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga er ook vandoor, nog ff wat series kijken en dan naar bedje toe
groetjons
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
groetjons
veel plezierquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
groetjons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |