Die zit in het gekickte brillentopic op KLBquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:20 schreef niels0 het volgende:
SG. Wat was mijn mening ergens over in 2014? Je kunt me met gemak dollen nu. Ik wil gewoon weten wat je hebt gevonden met het doorspitten van m'n pohi.
Ze heeft je pohi niet doorgespitquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:20 schreef niels0 het volgende:
SG. Wat was mijn mening ergens over in 2014? Je kunt me met gemak dollen nu. Ik wil gewoon weten wat je hebt gevonden met het doorspitten van m'n pohi.
Plus goede kwaliteit want de concurrentie daar is moordendquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
En het is veel eten daar, grote porties, voor niet al te veel geld.
hahaquote:Ik herinner me nog die pizza bij Uncle Vito's, bij Union Square.
Ik nam de medium en die was al 10 inch
Kreeg hem op, maar m'n moeder herkende me niet meer toen ik thuis kwam
Dat topic is gisteren gekicked. Ik kreeg al meerdere quote-alerts.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ze heeft je pohi niet doorgespit
Dat 'Meiden met bril'-topic is vandaag gekickt en daar zegt iemand tegen je dat jouw mening er niet toe doet. That's all.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:20 schreef niels0 het volgende:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:33 schreef niels0 het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd als je nooit sex hebt. Ik vind een bril juist wel geil. Als ze er geen heeft vind ik het ook niet erg.
Ik ben 2x in SF geweest, in 2005 en 2006quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Plus goede kwaliteit want de concurrentie daar is moordendDat is wel het mooie aan de Vs.
[..]
haha![]()
voor wat voor periode was je daar?
Cool! heb zelf 2012 rondreis door california gemaakt voor 2 week. beste reis van m'n leven tot nu toequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben 2x in SF geweest, in 2005 en 2006
ja wil me er verder niet mee bemoeien maar je zei dat je benieuwd was naar je mening in 2014 dus ik hielp je ffquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:23 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nou en? Wil niet zeggen dat ik alles doe.
Neuh.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:24 schreef Remqo het volgende:
ach niels, trek het je niet te veel aan
California heeft wel een bepaalde vibequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Cool! heb zelf 2012 rondreis door california gemaakt voor 2 week. beste reis van m'n leven tot nu toe
1 van de beste amerikaanse staten sowieso (denk ik). maar ben nog in geen enkele andere staat geweest (behalve texas voor overstappen op een andere vlucht) dus er is nog meer te ontdekken gelukkigquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
California heeft wel een bepaalde vibe
is dat nou een dubbele huillachquote:
1 oog dichtgetraand. Dat moet een verkoudheid zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is dat nou een dubbele huillach
Ehmm ja zoietsquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is dat nou een dubbele huillach
Ik ben in meerdere Amerikaanse steden geweest, van oost naar west.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1 van de beste amerikaanse staten sowieso (denk ik). maar ben nog in geen enkele andere staat geweest (behalve texas voor overstappen op een andere vlucht) dus er is nog meer te ontdekken gelukkig
coolquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben in meerdere Amerikaanse steden geweest, van oost naar west.
New York is ook gaaf, iedereen gehaast, maar ze stoppen wel even om je te helpen
Chicago heeft ook wel wat, oude en nieuwe wolkenkrabbers gemengd geplaatst, ook veel Jazz en Blues
oh xdquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ehmm ja zoiets
Nee het is gwn een typfout
Yes. En redelijk wat platenmaatschappijen zitten er gevestigdquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:35 schreef niels0 het volgende:
Nashville is waar de Gibsongitaren vandaan komen toch?
Ga je voor muziek, dan is Chicago een mooie uitvalsbasis.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
coolNYC lijkt me ook wel wat ja, hoofdstad van het kapitalisme maar ook tolerantie
.
Voor muziek moet ik er sowieso ook inderdaad nog heen, zeker nog een keer naar Nashville.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ga je voor muziek, dan is Chicago een mooie uitvalsbasis.
Nashville ben ik niet geweest, maar goed voor country
New Orléans ook niet geweest, maar ik denk dat je dat ook leuk zal vinden, daar leven ze ook op muziek
Las Vegas kan ik omschrijven als een speeltuin voor grote mensen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
je bent ook in Las Vegas geweest he? hoe was dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |