quote:
quote:
Friendsquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kap eens met het draaien van dat Golden
Ben & Jerry's.quote:
+1.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:46 schreef ChatGirl het volgende:
http://www.podiuminfo.nl/(...)gedwongen_hele_tour/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het Chad er dik in?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:46 schreef ChatGirl het volgende:
http://www.podiuminfo.nl/(...)gedwongen_hele_tour/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
morgen weer terugrijden naar NL.quote:
Helaas...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Geen idee. Niets van meegekregen. Ik heb alleen geluisterd tussen 10:00 uur en 14:00 uur. En van 19:00 uur tot 22:00 uur.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is het wéér een hele weer Direct-week geweest ja?
Alleen bij Giel geloof ik. Want de band bestaat 15 jaar en ze runnen nu een week een hotel in Scheveningen ofzo, met allerlei CN'ers die langskomen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is het wéér een hele weer Direct-week geweest ja?
CN'ers?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alleen bij Giel geloof ik. Want de band bestaat 15 jaar en ze runnen nu een week een hotel in Scheveningen ofzo, met allerlei CN'ers die langskomen.
c-garnituur BN-ers denk ik... en ander tuig zoals dat verschrikkelijk Will en de Poeple. lamballen met hun anderhalve kuthit.quote:
Ja, uit de categorie Barbie, Britt en Roy Donders.quote:
Hij is net overgestapt vanaf Vodafonequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
De NOS social media-expert is maar druk met T-Mobile. Goed dat ie wel nog kan tweeten.
Iddquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij is net overgestapt vanaf Vodafone
Dat Wilbert.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:43 schreef ddx het volgende:
Echt weer zo'n standaard 3fm programma nu op de vrijdagavond.
Weinig onzin/lol meer helaas
Tip van ome Sersjee: op 2 draait Stenders verzoekplaatjes.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:28 schreef JDude het volgende:
Ah. De wekelijkse portie bagger, beter bekend als de Top50.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 16 augustus 2015 09:37 schreef Paul het volgende:
Gieltje gaat natuurlijk wel maandag reageren op Fresku
wat is er gebeurd dan??quote:Op zondag 16 augustus 2015 09:37 schreef Paul het volgende:
Gieltje gaat natuurlijk wel maandag reageren op Fresku
Dit.quote:
Ik vind het wel een goed filmpjequote:Op zondag 16 augustus 2015 10:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit.
Nou vind ik het nogal overdreven, beetje of je gaat lopen klagen dat radio 4 geen André Rieu draait, maar ach. Fresku's doelgroep luistert of geen radio of FunX, maar zéker geen 3, dus ik zie het probleem niet echt.
Vind ik ook. Inderdaad, niet dat de pure hiphopliefhebbers ineens 3fm zouden luisteren als ze hun muziek meer gaan draaien. 3fm weet donders goed dat ze dan meer luisteraars wegjagen dan dat er bij komen.quote:
Heb je die nu pas gezien?quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:25 schreef wolfrolf het volgende:
Mad Max: Fury Road is een eindbazenfilm.
Ik heb gewacht op de 1080p blurayquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je die nu pas gezien?![]()
Het is idd wel een bazenfilm ja.
Precies, moeilijk te evenaren maar ik ben allang blij dat ie eindelijk wat uitbrengt. Hij zou in 2010 toch al een HiphOpera uitbrengen?quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:04 schreef wolfrolf het volgende:
Hmm.
Valt me dan toch enigszins tegen die nieuwe plaat van Dr. Dre.
2001 is dan ook onmogelijk te evenaren eigenlijk.
Vervolgens worden de 14 acts opgesomd: Bronski Beat, Frankie Goes To Hollywood, Wham!, Hall & Oates, Wet Wet Wet, Talk Talk, Modern Talking, Rick Astley, Tears For Fears, Spandau Ballet, Men Without Hats, Bros, Ultravox en Men At Work.quote:Natuurlijk zijn we best benieuwd naar nieuw materiaal van bands als Depeche Mode, Eurythmics of The Cure, maar zullen we alsjeblieft afspreken dat de volgende 14 acts koste wat kost een relikwie uit de vorige eeuw blijven?
Prima gezegd, Michiel.twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 17:09:57@3FM wat een discutabele lijst. Heel wat muziekliefhebbers zouden smullen van nieuw werk van Talk Talk en Hall & Oates. reageer retweet
Grutjesquote:Op maandag 17 augustus 2015 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
3FM heeft een slecht en tendentieus artikel over bands uit de jaren 80 van hun website verwijderd. Het was een nogal cynisch verhaal over de aanstaande nieuwe albums van A-ha en Duran Duran. De redacteur was net bekomen van de schrik van het meest recente Pet Shop Boys-album, schreef hij.
[..]
Vervolgens worden de 14 acts opgesomd: Bronski Beat, Frankie Goes To Hollywood, Wham!, Hall & Oates, Wet Wet Wet, Talk Talk, Modern Talking, Rick Astley, Tears For Fears, Spandau Ballet, Men Without Hats, Bros, Ultravox en Men At Work.
Het ontlokte bij Michiel Veenstra de volgende tweet:Prima gezegd, Michiel.twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 17:09:57@3FM wat een discutabele lijst. Heel wat muziekliefhebbers zouden smullen van nieuw werk van Talk Talk en Hall & Oates. reageer retweet
![]()
En de redacteur die deze bagger schreef, mag zich alvast instellen op het volgende Pet Shop Boys-album, dat in april verschijnt.
De Fok! Frontpage, altijd het eerste nieuws van vorige week!quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
3FM heeft een slecht en tendentieus artikel over bands uit de jaren 80 van hun website verwijderd. Het was een nogal cynisch verhaal over de aanstaande nieuwe albums van A-ha en Duran Duran. De redacteur was net bekomen van de schrik van het meest recente Pet Shop Boys-album, schreef hij.
[..]
Vervolgens worden de 14 acts opgesomd: Bronski Beat, Frankie Goes To Hollywood, Wham!, Hall & Oates, Wet Wet Wet, Talk Talk, Modern Talking, Rick Astley, Tears For Fears, Spandau Ballet, Men Without Hats, Bros, Ultravox en Men At Work.
Het ontlokte bij Michiel Veenstra de volgende tweet:Prima gezegd, Michiel.twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 17:09:57@3FM wat een discutabele lijst. Heel wat muziekliefhebbers zouden smullen van nieuw werk van Talk Talk en Hall & Oates. reageer retweet
![]()
En de redacteur die deze bagger schreef, mag zich alvast instellen op het volgende Pet Shop Boys-album, dat in april verschijnt.
GefeliCeeteerd!quote:Op maandag 17 augustus 2015 08:49 schreef Sersjee het volgende:
Hebben jullie al een liedje gezongen voor Cee?
Ik ga het heel even een kans geven. Maar ik denk dat ik het popiejopiepubergedoe van 538 snel genoeg zat ben.quote:Op maandag 17 augustus 2015 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
Vanmiddag weer Coen & Sander in de auto naar huis
Ze zitten nu al ff bij de ochtendshow, hoorde ik.quote:Op maandag 17 augustus 2015 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ja las ook zoiets... Maar 3FM staat hier opquote:Op maandag 17 augustus 2015 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zitten nu al ff bij de ochtendshow, hoorde ik.
Dat hiphopprogramma op de vrijdagavond(?) nog voor Rudy Mackay op dat tijdstip (22-01u) trok echt 0,0 luisteraars. Vandaar dat er een streep doorheen ging.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind ik ook. Inderdaad, niet dat de pure hiphopliefhebbers ineens 3fm zouden luisteren als ze hun muziek meer gaan draaien. 3fm weet donders goed dat ze dan meer luisteraars wegjagen dan dat er bij komen.
Wel jammer dat Beelen zich nu nog belangrijker gaat voelen.
Nee, maar buiten kantoor welquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het zal wel nat zijn he, daar op kantoor.
Het is nog vroegquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2015 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
quote:
Ben wel benieuwd hoeveel 3FM-luisteraars er (al dat niet tijdelijk) meegaan eigenlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2015 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
Wel ok. Vandaag alleen op kantoor en morgen een halve dag werkenquote:
Oeh lekkerquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wel ok. Vandaag alleen op kantoor en morgen een halve dag werken
Hoe was het in Breda?quote:
Leuk duurde wel eeuwig voordat we er waren.quote:
Lekker hard meezingen en dansen want er is toch niemandquote:
God straft onmiddellijkquote:
Gefeliciteerd koningin van de goed gevormde zinnenquote:
Wat zeg jij nouquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gefeliciteerd koningin van de goed gevormde tieten![]()
![]()
Cee haar tieten nog nooit gezien hebbenquote:
Waar denk je anders dat de C voor staat sjongejongejonge.quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Cee haar tieten nog nooit gezien hebben
quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar denk je anders dat de C voor staat sjongejongejonge.
Dat komt meestal van kinderen krijgen. Toch?quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
als er maar niet van die megatepels op zitten
Hoeft niet, sommigen hebben het altijd alquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat komt meestal van kinderen krijgen. Toch?
Wat ik postte, heeft niks met de FP te maken. Anders had ik het wel op de FP gezet. Overigens is de FP dagelijks actueel, maar dat ter zijde.quote:Op maandag 17 augustus 2015 08:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De Fok! Frontpage, altijd het eerste nieuws van vorige week!
Zoeen file voor de Coentunnel?quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:03 schreef SilentChaos het volgende:
Coen & Sander lezen zelf de files voorprutzender
Ik heb de eerste 1,5 uur geluisterd en heb weinig verschil gehoord met de muziek op 3FMquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:45 schreef JDude het volgende:
Ik was eigenlijk vooral snel klaar met de muziek op 538. Geen blijvertje.
Geniale filmquote:
Eigen faxapparaat is goud waardquote:
Bazenfilmquote:
Je weetquote:
Onbegrijpelijk.... Met haar zeikstemquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:50 schreef Iwanius het volgende:
Tja..en toch wordt ze naast Taylor Swift als de grote muziekster gezien die de wereld nu rijk is.
Best knap iddquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:01 schreef Pandaplint het volgende:
"Duitsland verwacht veel meer vluchtelingen dan verwacht"
Huh?
En verdomd:quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:50 schreef Iwanius het volgende:
Tja..en toch wordt ze naast Taylor Swift als de grote muziekster gezien die de wereld nu rijk is.
Degelijke research.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En verdomd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duidelijk toch. Er zijn in Duitsland meer vrouwen zwanger van een vluchteling dan men eerder aannam.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:01 schreef Pandaplint het volgende:
"Duitsland verwacht veel meer vluchtelingen dan verwacht"
Huh?
Ja,ik weet het maar elke generatie verdiend die artiesten die zij verdienen en in dat opzich ben ik blij dat ik de echte grote artiesten heb mogen zien en meemaken in hun prime. Ik heb het dan over Elvis,Beatles,Stones,Pink Floyd,KISS,Bruce Springsteen,Stevie Wonder,James Brown,quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
Onbegrijpelijk.... Met haar zeikstem
Eensch.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja,ik weet het maar elke generatie verdiend die artiesten die zij verdienen en in dat opzich ben ik blij dat ik de echte grote artiesten heb mogen zien en meemaken in hun prime. Ik heb het dan over Elvis,Beatles,Stones,Pink Floyd,KISS,Bruce Springsteen,Stevie Wonder,James Brown,
Freddy Mercury,Led Zepplin,Michael Jackson,Madonna om maar wat te noemen.
In dat opzich benijd ik de huidige generatie die opgescheept zit met een Justin Bieber,Taylor Swift,Beyonce etc.
Je weet dat je nu precies zo klinkt als de niet-jeugd uit de jaren '60, he. Beatles? Langharig werkschuw tuig! Elvis met z'n schuddende heupen? Dat mag niet op tv!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja,ik weet het maar elke generatie verdiend die artiesten die zij verdienen en in dat opzich ben ik blij dat ik de echte grote artiesten heb mogen zien en meemaken in hun prime. Ik heb het dan over Elvis,Beatles,Stones,Pink Floyd,KISS,Bruce Springsteen,Stevie Wonder,James Brown,
Freddy Mercury,Led Zepplin,Michael Jackson,Madonna om maar wat te noemen.
In dat opzich benijd ik de huidige generatie die opgescheept zit met een Justin Bieber,Taylor Swift,Beyonce etc.
Ben je ook eindelijk je bed uit?quote:
Ja daarvoor heb ik gewerkt en boodschappen gedaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ben je ook eindelijk je bed uit?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:04 schreef ChatGirl het volgende:
"Iedereen zit aan de diaree."
Ik mag hopen van niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
geneukt?quote:
quote:
Proestquote:
Met z'n sigaar in z'n hand?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:33 schreef ChatGirl het volgende:
Muziek van vroeger.
Iwanius zit nu met z'n broek op de enkels denk ik.
Schitterende boom. MET TAKKEN.quote:
Nee, in een tartaartjequote:
Ja maar als je er niet geweest bent, ben je een loser. En je wilt geen loser zijn. Maarja je had geen geld want je had al je geld uitgeven aan de nieuwe iphone om selfies te maken en je nieuwe hipster merk bril zonder sterkte dat je geen LL kaarten kon betalen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat gesmeek om LL-kaarten. Bestel lekker zelf een ticket.
Haterquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar als je er niet geweest bent, ben je een loser. En je wilt geen loser zijn. Maarja je had geen geld want je had al je geld uitgeven aan de nieuwe iphone om selfies te maken en je nieuwe hipster merk bril zonder sterkte dat je geen LL kaarten kon betalen.
Alleen maar hipsters op Lowlands.quote:
Will & The People x 10.000quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Alleen maar hipsters op Lowlands.
Nee mensen die denken dat ze hipster zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Alleen maar hipsters op Lowlands.
Ik ben in Berlijn naar zo'n hipster achtig feest geweestquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee mensen die denken dat ze hipster zijn.
Echte hipsters weten niet dat ze hipster zijn en gaan niet meer naar LL
Dat zijn hippie's verwar ze niet met hipsters.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben in Berlijn naar zo'n hipster achtig feest geweestwat een figuren
alhoewel het ook een beetje het "Burning man"-publiek bevatte....
De WC rook naar latex (van de condooms), mannen/vrouwen gingen ook gerust gezellig met z'n allen een hokje in. Flink gebonk tegen de deur met bijbehorend gekreun
Beetje van dit soort figuren:
[ afbeelding ]
Graag een link naar dit soort feesten. Klinkt goed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben in Berlijn naar zo'n hipster achtig feest geweestwat een figuren
alhoewel het ook een beetje het "Burning man"-publiek bevatte....
De WC rook naar latex (van de condooms), mannen/vrouwen gingen ook gerust gezellig met z'n allen een hokje in. Flink gebonk tegen de deur met bijbehorend gekreun
Beetje van dit soort figuren:
[ afbeelding ]
Ik zie nur manner......quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:02 schreef SilentChaos het volgende:
Gevonden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sisyphos heette die tent
Cross Club in Praagquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Graag een link naar dit soort feesten. Klinkt goed.
Heb ik daar wel eens filmpjes van gezien? Heel toevallig ? If you know what i mean huhuhuhquote:
Tering, die tent ziet er vet uit!!!!quote:
Enorm toffe tent inderdaadquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tering, die tent ziet er vet uit!!!!
Dat was in Berlijn idd ook heel opvallendquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Enorm toffe tent inderdaad![]()
Alleen enorm veel druggebruikers
Ik verbaasde me er vooral over hoe ze overeind bleven met drugs en zoveel draaiende lampjes en bewegende dingen om je heenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat was in Berlijn idd ook heel opvallend
Dat zei m'n vriendin gister ook XDquote:
Ik wíst dat er zo'n opmerking aan zat te komenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zei m'n vriendin gister ook XD
Geoefende gebruikers.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik verbaasde me er vooral over hoe ze overeind bleven met drugs en zoveel draaiende lampjes en bewegende dingen om je heen
syfilis?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:02 schreef SilentChaos het volgende:
Gevonden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sisyphos heette die tent
Verdomme.quote:
Echt niet!quote:
Knap. Je woont op een planeet die verder van de zon afstaat dan aarde? Dan kan het wel.quote:
Zon draait om de aarde johquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Knap. Je woont op een planeet die verder van de zon afstaat dan aarde? Dan kan het wel.
Pannenkoekenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, hij is rond. Net als een pannenkoek.
dan zeiden ze op de radioquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Knap. Je woont op een planeet die verder van de zon afstaat dan aarde? Dan kan het wel.
En het restaurant draait. Niet de aarde.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, hij is rond. Net als een pannenkoek.
Alsof die mensen er iets aan kunnen doen ook, zo'n aanvalquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:10 schreef ChatGirl het volgende:
Is wel lekker rustig op de Twitters zo
En al die mensen die lopen te schelden op de Ziggo-klantenservice ook. Ik heb er me prima mee vermaakt vanavond
Dit dus. Opgelost!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
Gewoon de dns aangepast naar 8.8.8.8 niks aan het handje
Mobiel veel te ingewikkeld, ik gebruik wel ff mobiel internet!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
Gewoon de dns aangepast naar 8.8.8.8 niks aan het handje
Precies. Mensen die gaan helemaal uit hun pan omdat ze een paar uur niet online kunnen. Lees lekker een boek, doe de afwas, praat met elkaar. Maar néé, iedereen moet tegenwoordig 24/7 online zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Alsof die mensen er iets aan kunnen doen ook, zo'n aanval![]()
M'n avond verliep prima zonder, heerlijk wat nieuwe stoelen in elkaar gevloekt. Het viel me pas een kwartiertje geleden of zo op dat internet het niet deed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Precies. Mensen die gaan helemaal uit hun pan omdat ze een paar uur niet online kunnen. Lees lekker een boek, doe de afwas, praat met elkaar. Maar néé, iedereen moet tegenwoordig 24/7 online zijn.
op iPhone is dat supermakkelijk jeweetquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Mobiel veel te ingewikkeld, ik gebruik wel ff mobiel internet!
Ik heb hier helemaal geen last gehad zelfsquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n avond verliep prima zonder, heerlijk wat nieuwe stoelen in elkaar gevloekt. Het viel me pas een kwartiertje geleden of zo op dat internet het niet deed.
Makkelijkste is gewoon die DNS-servers aanpassen in je modem/router, dan gaat het vervolgens op je hele thuisnetwerk gelijk goed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Mobiel veel te ingewikkeld, ik gebruik wel ff mobiel internet!
Verkapte 'kijk mij eens een iPhone hebben'-post.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
op iPhone is dat supermakkelijk jeweet
Patspostquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
op iPhone is dat supermakkelijk jeweet
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb hier helemaal geen last gehad zelfs![]()
Enne, IKEA stoelen zeker?
Heb je zo'n huis, waarvan als je 'IKEA' roept, dat dan alles in elkaar dondert?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Tuurlijk!![]()
Vanmiddag gekocht, dat moet meteen in elkaar hier.
Ik wacht het wel af, het zal morgen wel weer werken. Anders moet ik de laptop ook nog weer aandoen en ik ben de verpersoonlijking van luiheid vanavondquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Makkelijkste is gewoon die DNS-servers aanpassen in je modem/router, dan gaat het vervolgens op je hele thuisnetwerk gelijk goed.
Wel irritante timing. Ik was uitgerekend vanavond bezig met wat netwerk-aanpassingen hier en dacht dus dat ik zelf wat gesloopt had, blijkt het Ziggo te zijn...
Nee, dat valt wel mee! Ik scharrel ook wel eens iets op bij de kringloop om op te knappen. M'n inboedel was een allegaartjequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je zo'n huis, waarvan als je 'IKEA' roept, dat dan alles in elkaar dondert?
Kringlopen zijn tof. Alleen die ene bij mij in de straat is echt takkeduur. Een afgeragde Billy-boekenkast kostte daar net zo veel als een nieuwe bij de IKEAquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee! Ik scharrel ook wel eens iets op bij de kringloop om op te knappen. M'n inboedel was een allegaartje
Goedemorgen Chatje!quote:
538quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:00 schreef Paul het volgende:
Hahahaha mensen die nog 3fm luisteren en niet zijn overgestapt naar Radio 538
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:58 schreef Paul het volgende:
Radio 538 is echt fantastisch, ik luisterde vroeger altijd Giel. Nu altijd Evers. En dan in de middag lekker lachen met Coen en Sander. In het weekend luister je natuurlijk Dance Department.
538 is echt fantastisch.
net op het goede moment uitgeschakeld kennelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:13 schreef SilentChaos het volgende:
Dotan...
Komt het tussenstuk
Galm aan.
Meteen sfeer.
quote:
Volgens mij werk je niet op de juiste plekquote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ruzie met een bewoner van de zorginstelling waar ik werk omdat alles niet volgens zijn eisen gaat
Donder toch een eind op, de wereld draait niet om jou.
Het moet wel van twee kanten komen he? En er zijn al meerdere incidenten geweest met deze persoon.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Volgens mij werk je niet op de juiste plek
Mwa, zit niet voor niets in verzorgingstehuis. Om daar dan met de instelling te werken van "Donder toch een eind op, de wereld draait niet om jou." zit je gewoon verkeerdquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het moet wel van twee kanten komen he? En er zijn al meerdere incidenten geweest met deze persoon.
En wij kunnen niet alles vallen bij anderen omdat hij op dat ene moment wil dat we komen schoonmaken. Afspraak is tussen 9 en 12. Dus we waren prima op tijd.
Wij proberen al om het hem zo veel mogelijk na het zin te maken en dan als wij dan worden uitgekafferd omdat wij volgens hem te laat zijn, ben ik er wel klaar mee. We kunnen niet heksen en doen ook maar ons werk.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mwa, zit niet voor niets in verzorgingstehuis. Om daar dan met de instelling te werken van "Donder toch een eind op, de wereld draait niet om jou." zit je gewoon verkeerd
#devraagvanpandaplinttwitter:Pandaplint twitterde op woensdag 19-08-2015 om 12:22:05Hallo @ANWB Waarom laat de wet het toe dat bij dagrijverlichting de achterlichten niet branden? Levensgevaarlijk bij regen of mist? #vraagje reageer retweet
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:33 schreef Pandaplint het volgende:
Afkickverschijnselen
#devraagvanpandaplinttwitter:Pandaplint twitterde op woensdag 19-08-2015 om 12:22:05Hallo @ANWB Waarom laat de wet het toe dat bij dagrijverlichting de achterlichten niet branden? Levensgevaarlijk bij regen of mist? #vraagje reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |