verzonnen topicsquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:07 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
maar heb nou al 30 van die meiden die me geliked hebben
Daar voel ik me echt te goed en te groot voor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:09 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Naar de hoeren!!
[ afbeelding ]
Oke, dus meiden drukken op like, maar doen dat puur om aandacht. Wat kansloos, man man.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
Je bent goed genoeg voor aandacht, maar meer ook niet. Je bent dus niet knap en leuk genoeg.
dan maar afwijzingen blijven pakken. Zie maar in dat er geen vrouw op je zit te wachten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:13 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Daar voel ik me echt te goed en te groot voor.
Ja. Aandacht geven is aandacht krijgen. Maar blijkbaar hoeven ze niet meer. Tja, meisjes hequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:14 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Oke, dus meiden drukken op like, maar doen dat puur om aandacht. Wat kansloos, man man.
Zal ik jou eens wat vertellen, het zijn er nog meer. Heb nu 30 fans maar heb er een paar verwijderd omdat hij een beetje sloom werd want de lijst met connecties zat een beetje vol.quote:
tuurlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:16 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Zal ik jou eens wat vertellen, het zijn er nog meer. Heb nu 30 fans maar heb er een paar verwijderd omdat hij een beetje sloom werd want de lijst met connecties zat een beetje vol.
Liever nog een tijd geen seks dan mijn pik in zo'n uitgewoonde grot steken waar weet ik veel hoeveel paupers ook in hebben gezeten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:14 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
dan maar afwijzingen blijven pakken. Zie maar in dat er geen vrouw op je zit te wachten.
Plaats screenshot danquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:19 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Hahaha doet het pijn? Dan geloof je het niet he.
Ik weet wel hoe je dat doet op laptop, maar hoe doe ik dat op mobiel dan.quote:
Niet zo uit de hoogte doen, want 1 heb je nog steeds een app nodig om pussy te krijgen en 2 van alle vrouwen in je lijstje vindt geen een je boeiend genoeg om zich door je te laten palen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:19 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
ik pijn hebben van Tinder?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:19 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
I rest my case.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:23 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe je dat doet op laptop, maar hoe doe ik dat op mobiel dan.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet zo uit de hoogte doen, want 1 heb je nog steeds een app nodig om pussy te krijgen en 2 van alle vrouwen in je lijstje vindt geen een je boeiend genoeg om zich door je te laten palen.
Maar wel misplaatste trots hebben omdat je een x aantsl vrouwelijke contacten in je lijstje hebt. Nou nou, score!
flink stoned zekerquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:28 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ja wat, ik zit nooit mobiel Fok.
Te groot? Domme gansjes op Tinder hosselen is lekker volwassen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:13 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Daar voel ik me echt te goed en te groot voor.
Stiekem gebruik je het gewoon zelf.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:12 schreef zarGon het volgende:
Ik heb goede verhalen gehoord over Grindr; men is daar gewilliger, zeg men!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |