ja lekker dat contract verscheurequote:Op maandag 11 mei 2015 18:24 schreef Evertjan het volgende:
Ik geniet van Frank Dane als ik het voor het zeggen had bij 538 zou ik koen en sandra lekker terugsturen naar 3fm en Dane houden in de middag
qftquote:Op maandag 11 mei 2015 18:24 schreef Evertjan het volgende:
Ik geniet van Frank Dane als ik het voor het zeggen had bij 538 zou ik koen en sandra lekker terugsturen naar 3fm en Dane houden in de middag
Jij toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:35 schreef Evertjan het volgende:
Is het al bekend wie Eversgod gaat vervangen in de vakantie??
Meal or No Meal is echt een topitemquote:Op maandag 11 mei 2015 18:24 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:04 schreef HetBrabandertje het volgende:
Morgen alweer de laatste Frank & Middagshow, blijkbaar dus nog meer vervanging voordat Coen & Sander beginnen. Dan zal Evers volgende week wel op vakantie gaan en Frank de ochtendshow gaan doen de komende tijd.
Ik niet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:11 schreef franklop het volgende:
vond het zeker leuk, maar kijk ook wel uit naar Coen en Sander. Benieuwd wat die gaan doen.
Laat 3FM hem tussen 16 en 19 uur zetten. Wel weer met Jelte natuurlijk. En de Alberts moppentrommel.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind Frank inmiddels leuker en frisser op de radio dan grote broer Robert.
Hij verdient gewoon een vast prime time programma.
Het is eerder gezegd, maar jammer dat Coen en Sander zijn gehaald. Frank kan de middag moeiteloos dragen.
hij zal nog wel eens achter zijn oren krappen of hij niet te snel is weg gegaan bij 3FM. Ik denk dat BNN hem nu graag in de middag had gezet als opvolger van Coen en Sandraquote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind Frank inmiddels leuker en frisser op de radio dan grote broer Robert.
Hij verdient gewoon een vast prime time programma.
Het is eerder gezegd, maar jammer dat Coen en Sander zijn gehaald. Frank kan de middag moeiteloos dragen.
Nee manquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:40 schreef Evertjan het volgende:
en hopelijk nodig hij broer Robert uit om samen een show te doen in de ochtend
voor 1 keer zou het wel leuk zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee man
Robert Jensen zou dan teveel overheersen denk ik...
Ik denk eerder dat 538 zich nog eens afvraagt waarom ze C+S hebben gehaald, terwijl ze al een uitstekende optie in huis hadden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij zal nog wel eens achter zijn oren krappen of hij niet te snel is weg gegaan bij 3FM. Ik denk dat BNN hem nu graag in de middag had gezet als opvolger van Coen en Sandra
Nou ja, de directeur die ze heeft aangenomen is onlangs de laan uitgestuurd.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat 538 zich nog eens afvraagt waarom ze C+S hebben gehaald, terwijl ze al een uitstekende optie in huis hadden.
quote:Het radioprogramma van Coen Swijnenberg en Sander Lantinga op Radio 538 gaat toch 'De Coen & Sander Show' heten. 538 meldde vrijdagmiddag in een persbericht dat de nieuwe middagshow 'Coen en Sander' gaat heten, maar dat klopt niet volgens Coen Swijnenberg.
"We gaan gewoon 'De Coen & Sander Show' maken op Radio 538. Het kan zijn dat de naam nog niet officieel is vrijgegeven. Daarover zijn afspraken gemaakt tussen BNN/VARA en Radio 538", meldt Swijnenberg aan RadioFreak. BNN/VARA bezit vermoedelijk nog de rechten van de naam 'Coen & Sander Show'.
Het nieuwe middagprogramma van Swijnenberg en Lantinga, dat maandag 17 augustus van start gaat op Radio 538, krijgt ook een visueel aspect: de show is in de vorm van visual radio volledig te zien en te horen op TV538 en via de webcam. 538 omschrijft de nieuwe middagshow als 'een luchtig en gevarieerd middagprogramma'.
"Het moment dat we op 17 augustus de eerste plaat instarten op Radio 538 is al vaak door m'n hoofd gegaan. Dan kunnen we ons nieuwe huis officieel bewonen. De dozen worden nu uitgepakt en de meubels in elkaar gezet", zegt Coen Swijnenberg.
"Eindelijk na al dat wachten en een lange hete zomer, heb ik extra veel zin om aan de slag te gaan en nieuw hoofdstuk aan onze carrière te voegen. Het is een eer om dat hoofdstuk samen met de 538-luisteraars te schrijven", voegt Sander Lantinga eraan toe.
Middag verjongen
Swijnenberg en Lantinga maakten op 29 mei 2015 hun laatste uitzending op 3FM. Sindsdien is het duo op vakantie en bezig met de voorbereiding van hun nieuwe middagshow op 538. De twee moeten de middag bij de commerciële zender gaan verjongen.
Tot 17 augustus presenteert Menno de Boer nog de middagshow op Radio 538. 'De Middag Show met Menno' volgt de 'Frank en Middag Show' op die vrijdag voor het laatst te horen was. Die show volgde op zijn beurt weer 'Ruuddewild.nl' op, na het vertrek van Ruud de Wild bij 538 eind april.
Weer genieten vanochtendquote:Op maandag 13 juli 2015 07:31 schreef Evertjan het volgende:
Ontzettend Dikke Ochtend Frank op 538!!!!
menno de boer. Staat 2 posts boven jequote:Op maandag 13 juli 2015 09:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Weer genieten vanochtend
Wie doet nu de 4-7 show?
Ik ga de weken koesteren dat de Frank en Ochtend show te horen zal zijn op 538, nu en in de toekomstquote:
yupquote:Op maandag 13 juli 2015 20:12 schreef kalinhos het volgende:
Maar Robert Jensen is de broer van Frank Dane?!?
Yep, Frank is de jongere broer.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:12 schreef kalinhos het volgende:
Ik vind Jelte ook echt leuk als sidekick. Maar Robert Jensen is de broer van Frank Dane?!?
mwah toch nog 1min20quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:22 schreef kalinhos het volgende:
Die moppentrommel komt nog niet echt lekker van de grond in de ochtend zeg maar
Of gewoon zijn lunchprogramma weer oppakken..quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:28 schreef kalinhos het volgende:
En de eerste keer dat iemand de moppentrommel volhield![]()
Gaat Frank dus dalijk als Evers terug is en Koen en Sander komen, gewoon alleen nog maar de Frank en Vrijdagshow weer doen of wat is eigenlijk het plan met hem?
Gewoon zijn eigen programma Dane doet het elke werkdag tussen 12 en 2 's middagsquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:28 schreef kalinhos het volgende:
En de eerste keer dat iemand de moppentrommel volhield![]()
Gaat Frank dus dalijk als Evers terug is en Koen en Sander komen, gewoon alleen nog maar de Frank en Vrijdagshow weer doen of wat is eigenlijk het plan met hem?
Tsjaquote:
toch doet die Mark Labrand het ook wel aardig nu tussen 16.00-19.00quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hebben ze een oefenuitzending gedaan?
Aardig van zequote:
geen idee ik zit in frankrijkquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
toch doet die Mark Labrand het ook wel aardig nu tussen 16.00-19.00
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:57 schreef Evertjan het volgende:
Ondertussen heeft Frank Dane zijn contract verlengd bij 538 voor de komende 3 jaar
Frank verdient de middagshow.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:57 schreef Evertjan het volgende:
Ondertussen heeft Frank Dane zijn contract verlengd bij 538 voor de komende 3 jaar
Als ik dit zo luister, bekruipt mij een gevoel dat dit programma to-taal niet gaat matchen met 538.quote:
twitter:Avondploeg twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 22:59:35Shotjes met @coenensander! Welkom heren! http://t.co/T20Hk8S1Cr reageer retweet
twitter:coen twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 23:53:22Nog steeds bij @538… #hartvoordezaak reageer retweet
Volgens mij hebben ze vannacht een proefuitzending gemaaktquote:Op woensdag 12 augustus 2015 06:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:coen twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 23:53:22Nog steeds bij @538… #hartvoordezaak reageer retweet
en Jan Paparazzi voor de telefoonterreurquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:40 schreef Evertjan het volgende:
en hopelijk nodig hij broer Robert uit om samen een show te doen in de ochtend
Zegt Coen, kijkende naar z'n bankrekening.quote:Maar spijt van de overstap naar Radio 538 zal ik nooit krijgen."
het zit je wel dwars volgens mijquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:49 schreef Pino112 het volgende:
http://t.co/N7VPeiJsZl
[..]
Zegt Coen, kijkende naar z'n bankrekening.
pics van z'n ex?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 02:09 schreef Evertjan het volgende:
Voor alle vrijgezelle dames goed nieuws Edwin Evers is weer vrijgezel
Pino, aangezien koen en sander pas sinds 1 augustus in dienst zijn is het salaris nog niet gestortquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:49 schreef Pino112 het volgende:
http://t.co/N7VPeiJsZl
[..]
Zegt Coen, kijkende naar z'n bankrekening.
ga jij eens vakantie houdenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pino, aangezien koen en sander pas sinds 1 augustus in dienst zijn is het salaris nog niet gestort
Evers heeft dus een topvakantiequote:Op donderdag 13 augustus 2015 02:09 schreef Evertjan het volgende:
Voor alle vrijgezelle dames goed nieuws Edwin Evers is weer vrijgezel
Geloof ook dat het niet echt gezellig samen wonen is met iemand die doordeweeks om 21:00 naar bed gaat. Plus dan in het weekend op tournee met de bandquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Evers heeft dus een topvakantie
Ik vond hem heel grappig en naturel en bovendien niet gespeend van een gezonde dosis zelfspot.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:52 schreef Iwanius het volgende:
De naam al geeft een brevet af van "ik ben helemaal niet leuk met die aangeleerde lach en stupide grapjes"
juist door dat laatste ben ik ze beetje zat aan het worden...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik vond hem heel grappig en naturel en bovendien niet gespeend van een gezonde dosis zelfspot.
Uiteraard zaten Frank en Jelte en hem wel op je jutten door om alles wat Zeegers zei in lachen uit te barsten.
Vorig jaar ook al niet, toen was zijn vader net overleden.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Evers heeft dus een topvakantie
Ik weet nog steeds niet of dat nou positief is. Ik luisterde nooit naar ze op 3FM. Ik zal ze maar een kans geven anders ga ik wel naar Niek op Q-music.quote:
Nee joh, nieuwe uitdaging je weet toch.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:04 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een armoe dat ze dat zelf op moeten lezen.
Best wel popi jopie op de visual radio.quote:
Prima nummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |