Met z'n sigaar in z'n hand?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:33 schreef ChatGirl het volgende:
Muziek van vroeger.
Iwanius zit nu met z'n broek op de enkels denk ik.
Nee, in een tartaartjequote:
Ja maar als je er niet geweest bent, ben je een loser. En je wilt geen loser zijn. Maarja je had geen geld want je had al je geld uitgeven aan de nieuwe iphone om selfies te maken en je nieuwe hipster merk bril zonder sterkte dat je geen LL kaarten kon betalen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat gesmeek om LL-kaarten. Bestel lekker zelf een ticket.
Haterquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar als je er niet geweest bent, ben je een loser. En je wilt geen loser zijn. Maarja je had geen geld want je had al je geld uitgeven aan de nieuwe iphone om selfies te maken en je nieuwe hipster merk bril zonder sterkte dat je geen LL kaarten kon betalen.
Alleen maar hipsters op Lowlands.quote:
Will & The People x 10.000quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Alleen maar hipsters op Lowlands.
Nee mensen die denken dat ze hipster zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Alleen maar hipsters op Lowlands.
Ik ben in Berlijn naar zo'n hipster achtig feest geweestquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee mensen die denken dat ze hipster zijn.
Echte hipsters weten niet dat ze hipster zijn en gaan niet meer naar LL
Dat zijn hippie's verwar ze niet met hipsters.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben in Berlijn naar zo'n hipster achtig feest geweestwat een figuren
alhoewel het ook een beetje het "Burning man"-publiek bevatte....
De WC rook naar latex (van de condooms), mannen/vrouwen gingen ook gerust gezellig met z'n allen een hokje in. Flink gebonk tegen de deur met bijbehorend gekreun
Beetje van dit soort figuren:
[ afbeelding ]
Graag een link naar dit soort feesten. Klinkt goed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben in Berlijn naar zo'n hipster achtig feest geweestwat een figuren
alhoewel het ook een beetje het "Burning man"-publiek bevatte....
De WC rook naar latex (van de condooms), mannen/vrouwen gingen ook gerust gezellig met z'n allen een hokje in. Flink gebonk tegen de deur met bijbehorend gekreun
Beetje van dit soort figuren:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |