Ik zie nur manner......quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:02 schreef SilentChaos het volgende:
Gevonden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sisyphos heette die tent
Cross Club in Praagquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Graag een link naar dit soort feesten. Klinkt goed.
Heb ik daar wel eens filmpjes van gezien? Heel toevallig ? If you know what i mean huhuhuhquote:
Tering, die tent ziet er vet uit!!!!quote:
Enorm toffe tent inderdaadquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tering, die tent ziet er vet uit!!!!
Dat was in Berlijn idd ook heel opvallendquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Enorm toffe tent inderdaad![]()
Alleen enorm veel druggebruikers
Ik verbaasde me er vooral over hoe ze overeind bleven met drugs en zoveel draaiende lampjes en bewegende dingen om je heenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat was in Berlijn idd ook heel opvallend
Dat zei m'n vriendin gister ook XDquote:
Ik wíst dat er zo'n opmerking aan zat te komenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zei m'n vriendin gister ook XD
Geoefende gebruikers.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik verbaasde me er vooral over hoe ze overeind bleven met drugs en zoveel draaiende lampjes en bewegende dingen om je heen
syfilis?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:02 schreef SilentChaos het volgende:
Gevonden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sisyphos heette die tent
Verdomme.quote:
Echt niet!quote:
Knap. Je woont op een planeet die verder van de zon afstaat dan aarde? Dan kan het wel.quote:
Zon draait om de aarde johquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Knap. Je woont op een planeet die verder van de zon afstaat dan aarde? Dan kan het wel.
Pannenkoekenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, hij is rond. Net als een pannenkoek.
dan zeiden ze op de radioquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Knap. Je woont op een planeet die verder van de zon afstaat dan aarde? Dan kan het wel.
En het restaurant draait. Niet de aarde.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, hij is rond. Net als een pannenkoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |