quote:Op maandag 17 augustus 2015 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
Vanmiddag weer Coen & Sander in de auto naar huis
quote:
Ben wel benieuwd hoeveel 3FM-luisteraars er (al dat niet tijdelijk) meegaan eigenlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2015 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
Vanmiddag weer Coen & Sander in de auto naar huis
Wel ok. Vandaag alleen op kantoor en morgen een halve dag werkenquote:
Oeh lekkerquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wel ok. Vandaag alleen op kantoor en morgen een halve dag werken
Hoe was het in Breda?quote:
Leuk duurde wel eeuwig voordat we er waren.quote:
Lekker hard meezingen en dansen want er is toch niemandquote:
God straft onmiddellijkquote:
Gefeliciteerd koningin van de goed gevormde zinnenquote:
Wat zeg jij nouquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gefeliciteerd koningin van de goed gevormde tieten![]()
![]()
Cee haar tieten nog nooit gezien hebbenquote:
Waar denk je anders dat de C voor staat sjongejongejonge.quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Cee haar tieten nog nooit gezien hebben
quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar denk je anders dat de C voor staat sjongejongejonge.
Dat komt meestal van kinderen krijgen. Toch?quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
als er maar niet van die megatepels op zitten
Hoeft niet, sommigen hebben het altijd alquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat komt meestal van kinderen krijgen. Toch?
Wat ik postte, heeft niks met de FP te maken. Anders had ik het wel op de FP gezet. Overigens is de FP dagelijks actueel, maar dat ter zijde.quote:Op maandag 17 augustus 2015 08:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De Fok! Frontpage, altijd het eerste nieuws van vorige week!
Zoeen file voor de Coentunnel?quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:03 schreef SilentChaos het volgende:
Coen & Sander lezen zelf de files voorprutzender
Ik heb de eerste 1,5 uur geluisterd en heb weinig verschil gehoord met de muziek op 3FMquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:45 schreef JDude het volgende:
Ik was eigenlijk vooral snel klaar met de muziek op 538. Geen blijvertje.
Geniale filmquote:
Eigen faxapparaat is goud waardquote:
Bazenfilmquote:
Je weetquote:
Onbegrijpelijk.... Met haar zeikstemquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:50 schreef Iwanius het volgende:
Tja..en toch wordt ze naast Taylor Swift als de grote muziekster gezien die de wereld nu rijk is.
Best knap iddquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:01 schreef Pandaplint het volgende:
"Duitsland verwacht veel meer vluchtelingen dan verwacht"
Huh?
En verdomd:quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:50 schreef Iwanius het volgende:
Tja..en toch wordt ze naast Taylor Swift als de grote muziekster gezien die de wereld nu rijk is.
Degelijke research.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En verdomd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duidelijk toch. Er zijn in Duitsland meer vrouwen zwanger van een vluchteling dan men eerder aannam.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:01 schreef Pandaplint het volgende:
"Duitsland verwacht veel meer vluchtelingen dan verwacht"
Huh?
Ja,ik weet het maar elke generatie verdiend die artiesten die zij verdienen en in dat opzich ben ik blij dat ik de echte grote artiesten heb mogen zien en meemaken in hun prime. Ik heb het dan over Elvis,Beatles,Stones,Pink Floyd,KISS,Bruce Springsteen,Stevie Wonder,James Brown,quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
Onbegrijpelijk.... Met haar zeikstem
Eensch.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja,ik weet het maar elke generatie verdiend die artiesten die zij verdienen en in dat opzich ben ik blij dat ik de echte grote artiesten heb mogen zien en meemaken in hun prime. Ik heb het dan over Elvis,Beatles,Stones,Pink Floyd,KISS,Bruce Springsteen,Stevie Wonder,James Brown,
Freddy Mercury,Led Zepplin,Michael Jackson,Madonna om maar wat te noemen.
In dat opzich benijd ik de huidige generatie die opgescheept zit met een Justin Bieber,Taylor Swift,Beyonce etc.
Je weet dat je nu precies zo klinkt als de niet-jeugd uit de jaren '60, he. Beatles? Langharig werkschuw tuig! Elvis met z'n schuddende heupen? Dat mag niet op tv!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja,ik weet het maar elke generatie verdiend die artiesten die zij verdienen en in dat opzich ben ik blij dat ik de echte grote artiesten heb mogen zien en meemaken in hun prime. Ik heb het dan over Elvis,Beatles,Stones,Pink Floyd,KISS,Bruce Springsteen,Stevie Wonder,James Brown,
Freddy Mercury,Led Zepplin,Michael Jackson,Madonna om maar wat te noemen.
In dat opzich benijd ik de huidige generatie die opgescheept zit met een Justin Bieber,Taylor Swift,Beyonce etc.
Ben je ook eindelijk je bed uit?quote:
Ja daarvoor heb ik gewerkt en boodschappen gedaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ben je ook eindelijk je bed uit?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:04 schreef ChatGirl het volgende:
"Iedereen zit aan de diaree."
Ik mag hopen van niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
geneukt?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |