abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155305136
Ik was ooit bijna elke dag buiten met vrienden enz enz. Maar na ongeveer 3 jaar is het helemaal weg gegaan. Ik ga soms wel naar buiten met mijn oude vrienden maar het is nooit zo als vroeger. Het zijn van beste vrienden normale vrienden geworden..... Dit komt denk ik door mijn ouders omdat ik best vaak niet naar buiten mocht(vroeger) ... of tot een bepaalde tijd naar buiten mocht. Mijn klas op school vind ik ook best leuk maar niet als vrienden. Hoe kan ik mijn sociale leven weer opbouwen..
Ik heb nu een paar opties met mijn oude vrienden steeds vaker afspreken(weet niet of dit gaat lukken omdat hun ook weer nieuwe vrienden gemaakt hebben) Of ik moet natuurlijk nieuwe vrienden gaan zoeken, de makkelijkste manier is natuurlijk op school maar zo als ik als zij ,zij zijn niet mijn type vrienden. Het klinkt een beetje fokt op en dat is het ook .Alvast bedankt voor hulp!
pi_155305741
heftig verhaal g ik zou nieuwe vriende zoekenof gewoon tv kijken jeweet gr
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155305889
Je username is fout. er staat soneone ipv someone.
5 Ferrari's op videoband!
pi_155305937
Ik zou gewoon feunen in het park halve liters mee heb je zo nieuwe mattie s g
Ik zwaai naar dieren.
pi_155305960
Was het maar zo ;)
pi_155306000
Ga op voetbal, scouting, of naar een jeugdsoos.
pi_155306180
Zit al op fitness, en er is geen jeugdsoos. En bij de gym zijn er niet echt mensen van mijn leeftijd 16-17
pi_155306278
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:13 schreef soneone het volgende:
Zit al op fitness, en er is geen jeugdsoos. En bij de gym zijn er niet echt mensen van mijn leeftijd 16-17
Fitness is niet in teamverband, als je moet samenwerken creëer je een band met elkander op ten duur. En dat kan leiden tot goede degelijke vriendschappen.
pi_155307365
Ga op korfbal het heeft mijn leven drastisch verandert. Groot voordeel is dat je kennis maakt met zowel mannen en vrouwen
pi_155308650
Wat doe je graag? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')