Goedemorgen Chatje!quote:
538quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:00 schreef Paul het volgende:
Hahahaha mensen die nog 3fm luisteren en niet zijn overgestapt naar Radio 538
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:58 schreef Paul het volgende:
Radio 538 is echt fantastisch, ik luisterde vroeger altijd Giel. Nu altijd Evers. En dan in de middag lekker lachen met Coen en Sander. In het weekend luister je natuurlijk Dance Department.
538 is echt fantastisch.
net op het goede moment uitgeschakeld kennelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:13 schreef SilentChaos het volgende:
Dotan...
Komt het tussenstuk
Galm aan.
Meteen sfeer.
quote:
Volgens mij werk je niet op de juiste plekquote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ruzie met een bewoner van de zorginstelling waar ik werk omdat alles niet volgens zijn eisen gaat
Donder toch een eind op, de wereld draait niet om jou.
Het moet wel van twee kanten komen he? En er zijn al meerdere incidenten geweest met deze persoon.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Volgens mij werk je niet op de juiste plek
Mwa, zit niet voor niets in verzorgingstehuis. Om daar dan met de instelling te werken van "Donder toch een eind op, de wereld draait niet om jou." zit je gewoon verkeerdquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het moet wel van twee kanten komen he? En er zijn al meerdere incidenten geweest met deze persoon.
En wij kunnen niet alles vallen bij anderen omdat hij op dat ene moment wil dat we komen schoonmaken. Afspraak is tussen 9 en 12. Dus we waren prima op tijd.
Wij proberen al om het hem zo veel mogelijk na het zin te maken en dan als wij dan worden uitgekafferd omdat wij volgens hem te laat zijn, ben ik er wel klaar mee. We kunnen niet heksen en doen ook maar ons werk.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mwa, zit niet voor niets in verzorgingstehuis. Om daar dan met de instelling te werken van "Donder toch een eind op, de wereld draait niet om jou." zit je gewoon verkeerd
#devraagvanpandaplinttwitter:Pandaplint twitterde op woensdag 19-08-2015 om 12:22:05Hallo @ANWB Waarom laat de wet het toe dat bij dagrijverlichting de achterlichten niet branden? Levensgevaarlijk bij regen of mist? #vraagje reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |