quote:
quote:
Friendsquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kap eens met het draaien van dat Golden
Ben & Jerry's.quote:
+1.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:46 schreef ChatGirl het volgende:
http://www.podiuminfo.nl/(...)gedwongen_hele_tour/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het Chad er dik in?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:46 schreef ChatGirl het volgende:
http://www.podiuminfo.nl/(...)gedwongen_hele_tour/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
morgen weer terugrijden naar NL.quote:
Helaas...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Geen idee. Niets van meegekregen. Ik heb alleen geluisterd tussen 10:00 uur en 14:00 uur. En van 19:00 uur tot 22:00 uur.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is het wéér een hele weer Direct-week geweest ja?
Alleen bij Giel geloof ik. Want de band bestaat 15 jaar en ze runnen nu een week een hotel in Scheveningen ofzo, met allerlei CN'ers die langskomen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is het wéér een hele weer Direct-week geweest ja?
CN'ers?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alleen bij Giel geloof ik. Want de band bestaat 15 jaar en ze runnen nu een week een hotel in Scheveningen ofzo, met allerlei CN'ers die langskomen.
c-garnituur BN-ers denk ik... en ander tuig zoals dat verschrikkelijk Will en de Poeple. lamballen met hun anderhalve kuthit.quote:
Ja, uit de categorie Barbie, Britt en Roy Donders.quote:
Hij is net overgestapt vanaf Vodafonequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
De NOS social media-expert is maar druk met T-Mobile. Goed dat ie wel nog kan tweeten.
Iddquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij is net overgestapt vanaf Vodafone
Dat Wilbert.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:43 schreef ddx het volgende:
Echt weer zo'n standaard 3fm programma nu op de vrijdagavond.
Weinig onzin/lol meer helaas
Tip van ome Sersjee: op 2 draait Stenders verzoekplaatjes.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:28 schreef JDude het volgende:
Ah. De wekelijkse portie bagger, beter bekend als de Top50.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 16 augustus 2015 09:37 schreef Paul het volgende:
Gieltje gaat natuurlijk wel maandag reageren op Fresku
wat is er gebeurd dan??quote:Op zondag 16 augustus 2015 09:37 schreef Paul het volgende:
Gieltje gaat natuurlijk wel maandag reageren op Fresku
Dit.quote:
Ik vind het wel een goed filmpjequote:Op zondag 16 augustus 2015 10:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit.
Nou vind ik het nogal overdreven, beetje of je gaat lopen klagen dat radio 4 geen André Rieu draait, maar ach. Fresku's doelgroep luistert of geen radio of FunX, maar zéker geen 3, dus ik zie het probleem niet echt.
Vind ik ook. Inderdaad, niet dat de pure hiphopliefhebbers ineens 3fm zouden luisteren als ze hun muziek meer gaan draaien. 3fm weet donders goed dat ze dan meer luisteraars wegjagen dan dat er bij komen.quote:
Heb je die nu pas gezien?quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:25 schreef wolfrolf het volgende:
Mad Max: Fury Road is een eindbazenfilm.
Ik heb gewacht op de 1080p blurayquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je die nu pas gezien?![]()
Het is idd wel een bazenfilm ja.
Precies, moeilijk te evenaren maar ik ben allang blij dat ie eindelijk wat uitbrengt. Hij zou in 2010 toch al een HiphOpera uitbrengen?quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:04 schreef wolfrolf het volgende:
Hmm.
Valt me dan toch enigszins tegen die nieuwe plaat van Dr. Dre.
2001 is dan ook onmogelijk te evenaren eigenlijk.
Vervolgens worden de 14 acts opgesomd: Bronski Beat, Frankie Goes To Hollywood, Wham!, Hall & Oates, Wet Wet Wet, Talk Talk, Modern Talking, Rick Astley, Tears For Fears, Spandau Ballet, Men Without Hats, Bros, Ultravox en Men At Work.quote:Natuurlijk zijn we best benieuwd naar nieuw materiaal van bands als Depeche Mode, Eurythmics of The Cure, maar zullen we alsjeblieft afspreken dat de volgende 14 acts koste wat kost een relikwie uit de vorige eeuw blijven?
Prima gezegd, Michiel.twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 17:09:57@3FM wat een discutabele lijst. Heel wat muziekliefhebbers zouden smullen van nieuw werk van Talk Talk en Hall & Oates. reageer retweet
Grutjesquote:Op maandag 17 augustus 2015 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
3FM heeft een slecht en tendentieus artikel over bands uit de jaren 80 van hun website verwijderd. Het was een nogal cynisch verhaal over de aanstaande nieuwe albums van A-ha en Duran Duran. De redacteur was net bekomen van de schrik van het meest recente Pet Shop Boys-album, schreef hij.
[..]
Vervolgens worden de 14 acts opgesomd: Bronski Beat, Frankie Goes To Hollywood, Wham!, Hall & Oates, Wet Wet Wet, Talk Talk, Modern Talking, Rick Astley, Tears For Fears, Spandau Ballet, Men Without Hats, Bros, Ultravox en Men At Work.
Het ontlokte bij Michiel Veenstra de volgende tweet:Prima gezegd, Michiel.twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 17:09:57@3FM wat een discutabele lijst. Heel wat muziekliefhebbers zouden smullen van nieuw werk van Talk Talk en Hall & Oates. reageer retweet
![]()
En de redacteur die deze bagger schreef, mag zich alvast instellen op het volgende Pet Shop Boys-album, dat in april verschijnt.
De Fok! Frontpage, altijd het eerste nieuws van vorige week!quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
3FM heeft een slecht en tendentieus artikel over bands uit de jaren 80 van hun website verwijderd. Het was een nogal cynisch verhaal over de aanstaande nieuwe albums van A-ha en Duran Duran. De redacteur was net bekomen van de schrik van het meest recente Pet Shop Boys-album, schreef hij.
[..]
Vervolgens worden de 14 acts opgesomd: Bronski Beat, Frankie Goes To Hollywood, Wham!, Hall & Oates, Wet Wet Wet, Talk Talk, Modern Talking, Rick Astley, Tears For Fears, Spandau Ballet, Men Without Hats, Bros, Ultravox en Men At Work.
Het ontlokte bij Michiel Veenstra de volgende tweet:Prima gezegd, Michiel.twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 17:09:57@3FM wat een discutabele lijst. Heel wat muziekliefhebbers zouden smullen van nieuw werk van Talk Talk en Hall & Oates. reageer retweet
![]()
En de redacteur die deze bagger schreef, mag zich alvast instellen op het volgende Pet Shop Boys-album, dat in april verschijnt.
GefeliCeeteerd!quote:Op maandag 17 augustus 2015 08:49 schreef Sersjee het volgende:
Hebben jullie al een liedje gezongen voor Cee?
Ik ga het heel even een kans geven. Maar ik denk dat ik het popiejopiepubergedoe van 538 snel genoeg zat ben.quote:Op maandag 17 augustus 2015 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
Vanmiddag weer Coen & Sander in de auto naar huis
Ze zitten nu al ff bij de ochtendshow, hoorde ik.quote:Op maandag 17 augustus 2015 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
Vanmiddag weer Coen & Sander in de auto naar huis
Ja las ook zoiets... Maar 3FM staat hier opquote:Op maandag 17 augustus 2015 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zitten nu al ff bij de ochtendshow, hoorde ik.
Dat hiphopprogramma op de vrijdagavond(?) nog voor Rudy Mackay op dat tijdstip (22-01u) trok echt 0,0 luisteraars. Vandaar dat er een streep doorheen ging.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind ik ook. Inderdaad, niet dat de pure hiphopliefhebbers ineens 3fm zouden luisteren als ze hun muziek meer gaan draaien. 3fm weet donders goed dat ze dan meer luisteraars wegjagen dan dat er bij komen.
Wel jammer dat Beelen zich nu nog belangrijker gaat voelen.
Nee, maar buiten kantoor welquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het zal wel nat zijn he, daar op kantoor.
Het is nog vroegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |