Ik hoef niet meteen antwoord hoor. Maar goed dit topic is toch o.a. voor het vragen/geven van feedback?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
Gut, een mens kan niet even aan het werk na een edit...
Echt, als je niet wilt snappen wat er fout aan je post was, wat gelukkig al netjes boven is uitgelegd, dan ga ik er ook niet meer aan doen dan gewoon editen en noten in het vervolg.
Dit was al teveel aandacht.
O verdommequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:42 schreef Elvi het volgende:
Jongens wat een gezeik en dat terwijl Re net vader is geworden!
Gefeliciteerd Re en MissBliss!![]()
quote:
Ik hoorde zoiets! Gefeliciteerd beiden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:42 schreef Elvi het volgende:
Jongens wat een gezeik en dat terwijl Re net vader is geworden!
Gefeliciteerd Re en MissBliss!![]()
Wis maar, Re leest het toch welquote:Op maandag 17 augustus 2015 01:44 schreef Yiwei het volgende:
Oeh een kleintje![]()
Re wordt vast een goede vader![]()
wie weet wordt het zoontje later een kloon van Re![]()
hij gaat Re junior worden als moderator die het takje overneemt de laatste hoop van fok! wordt door m.b.v. scheepsladingen napalm nog orde te pogen te scheppen in de jungle die fok! heet![]()
anyway gefeliciteerd voor de ouders![]()
veel plezier met luiers wisselen
quote:
Uit een ander topic:quote:
En zie zijn laatste note, ik gok dat daarin ook gescheld staat uit een ander R&P-topic van vandaag.quote:
R&P / verkracht hoe ooit verderquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:57 schreef Daniel11x het volgende:
Overigens, wees blij dat het maar een kneus is sommige vrouwen worden door 6 of 7 mensen verkracht..
Bedankt. Ik loop even het hele topic nogmaals door.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:46 schreef snakelady het volgende:
Ik begrijp dat mijn post is weggehaald, maar mag deze dan ook aangepast worden? Ik geloof niet dat de TS hoeft te lezen dat ze blij moet zijn dat ze maar door een persoon is verkracht.
R&P / verkracht hoe ooit verder
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bedankt. Ik loop even het hele topic nogmaals door.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bedankt. Ik loop even het hele topic nogmaals door.
Ach, hou op. We weten allebei toch niet of de persoon in kwestie wel of niet zo fragiel is? Ik wil alleen maar zeggen sommige personen maken het veel erger mee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:46 schreef snakelady het volgende:
Ik begrijp dat mijn post is weggehaald, maar mag deze dan ook aangepast worden? Ik geloof niet dat de TS hoeft te lezen dat ze blij moet zijn dat ze maar door een persoon is verkracht.
[..]
R&P / verkracht hoe ooit verder
Wat doet het er toe dat sommige erger mee maken? Denk je echt dat ze zich beter gaat voelen als iemand haar verteld dat andere erger hebben meegemaakt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:52 schreef Daniel11x het volgende:
Ach, bel
[..]
[..]
Ach, hou op. We weten allebei toch niet of de persoon in kwestie wel of niet zo fragiel is? Ik wil alleen maar zeggen sommige personen maken het veel erger mee.
Nogmaals verkrachting is nooit goed, maar er een taboe opzetten op dit forum vind ik belachelijk.
Not a smart move...not smart at all...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:13 schreef Daniel11x het volgende:
[..]
Ik laat me niet wegjagen door een motorbloempje.
Dat is jouw interpretatie, ik geef gewoon mijn mening, en die word niet gewaardeerd blijkbaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
Wel als het gaat om je dreinerige gedrag over verkrachting en dat 'anderen het erger hebben'. Houd er over op. Doorgaan vanaf nu levert je 'n shortlistplek bij de FA's op.
Ja maar wil je er over discussiëren. Of wil je dat ze op dr donder krijgt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:34 schreef Teydelyk het volgende:
Dit is toch feedback of niet? Lijkt me niet dat dit de bedoeling is. Mod op een powertrip.
En dus hoeft er niet eens een discussie te komen!quote:
Het voegt geen ene yota toe. Je dumpt een generiek lijstje en dat is het. Niet constructief.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:36 schreef Teydelyk het volgende:
Dit is feedback, ik kom hier om feedback te geven. Ik heb nog geen concrete reden gekregen om die lijst niet te plaatsen - behalve dan "geen lijstjes posten" - maar ik kan nergens in de regels vinden dat dit niet mag.
Vind jij.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:39 schreef Teydelyk het volgende:
Mag je als user denken, als moderator is dat nog geen reden om een post te verwijderen. Het staat je gewoon niet aan, maar dat zou niet uit moeten maken. Het was wel degelijk een reactie op de OP
Het mag alleen maar als je langer dan 6 maanden mod bent he!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:41 schreef Copycat het volgende:
Jawel, dat maakt wel uit en heeft niks met mijn persoonlijke voorkeur te maken. En nee, ik ben nog nat achter mijn oren van de blauwe verf.
Tellen die jaren tijdens mijn eerste modperiode ook niet meer mee?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:43 schreef Tally het volgende:
Het mag alleen maar als je langer dan 6 maanden mod bent he!
Anders heb je ongelijk!
Uiteraard niet. Je begint gewoon opnieuw!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tellen die jaren tijdens mijn eerste modperiode ook niet meer mee?
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:42 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Vind jij.
Gelukkig zijn er mods, die er nog met verstand naar kijken.
Bij dezequote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Het mag alleen maar als je langer dan 6 maanden mod bent he!
Anders heb je ongelijk!
van mij mag kanker ook hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:38 schreef stinkie het volgende:
R&P / He Faeröer, hoe was je date?
A) dit was was een serieus topic
B) tyfus ja? Geen tering? Of iets met een k?
dan haal je de naam weg met je tyfusquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:40 schreef Re het volgende:
[..]
van mij mag kanker ook hoor
en nee geen serieus topic, wij doen niet aan naamtopics en al zeker niet van je GYM clubje
yupquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
dan haal je de naam weg met je tyfusknopjes. Uberhaupt doorgelezen?
het is gewoon GYM bagger, iets waarvoor ze al een tijdje geleden zijn gewaarschuwd om mee op te houdenquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:48 schreef Burdie het volgende:
Op zich is het onderwerp best interessant wel, alleen is het topic een beetje vreemd van opzet.
ah, daar komt de aap uit de mouw. Gym user, dus dicht die handel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:50 schreef Re het volgende:
[..]
het is gewoon GYM bagger, iets waarvoor ze al een tijdje geleden zijn gewaarschuwd om mee op te houden
je bedoelt met opmerkingen als:quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:50 schreef stinkie het volgende:
Ik heb het juist in RP geopend om F. Het niet meer in ONZ wilde bespreken. Juist omdat er in ONZ te veel onzin door iedereen bij gehaald werd. En op een exoot na, bleef dat in dit topic mooi weg. En het was nauwelijks een GYM user only topic te noemen.
mhoaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Gefeliciteerd maatje. Laat je niet gek maken door die Debby Downers hier. Er is maar één tijd om te trouwen. Op tijd.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:50 schreef stinkie het volgende:
Juist omdat er in ONZ te veel onzin door iedereen bij gehaald werd. GYM user.
Hier en daar mag er heus wel wat afgeweken worden. Maar nu was is het simpelweg weer tijd om on topic te gaan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:44 schreef I-care het volgende:
Hier en daar een spin-off moet kunnen toch..
Nonsens.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:44 schreef Tayu het volgende:
Ik denk dat het een persoonlijk iets is. Heeft niets met jou van doen.
Prima Copycatquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier en daar mag er heus wel wat afgeweken worden. Maar nu was is het simpelweg weer tijd om on topic te gaan.
Jouw bovenstaande reactie in dat topic verwijder ik nu.
Omdat ik je een paar keer vraag om on topic te blijven? Dat heeft niks met jouw persoon te maken, maar met postgedrag.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:48 schreef Tayu het volgende:
Die indruk geef je me wel, de laatste dagen.
Waar vind je dat het over moet gaan in een topic over Borderline?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ik je een paar keer vraag om on topic te blijven? Dat heeft niks met jouw persoon te maken, maar met postgedrag.
Zoals ik boven ook al antwoordde, mag er best wat over eigen ervaringen worden gesproken. Dat gebeurde nu dan ook al geruime tijd, met ook wel wat sc ertussen. Dan is het gewoon weer even tijd een topic terug naar TS te brengen. Voordat die TS helemaal ondersneeuwt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:51 schreef Tayu het volgende:
Waar vind je dat het over moet gaan in een topic over Borderline?
TS is trouwens al een tijdje weg uit het topic en reageert verder niet meer. Helaas natuurlijk.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoals ik boven ook al antwoordde, mag er best wat over eigen ervaringen worden gesproken. Dat gebeurde nu dan ook al geruime tijd, met ook wel wat sc ertussen. Dan is het gewoon weer even tijd een topic terug naar TS te brengen. Voordat die TS helemaal ondersneeuwt.
Ik heb geen eigen ervaringen met Borderline.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoals ik boven ook al antwoordde, mag er best wat over eigen ervaringen worden gesproken. Dat gebeurde nu dan ook al geruime tijd, met ook wel wat sc ertussen. Dan is het gewoon weer even tijd een topic terug naar TS te brengen. Voordat die TS helemaal ondersneeuwt.
Ja, dat komt soms voor. En dan zakt zo'n topic wel weer.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:59 schreef I-care het volgende:
TS is trouwens al een tijdje weg uit het topic en reageert verder niet meer. Helaas natuurlijk.
Oké.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:00 schreef Tayu het volgende:
Ik heb geen eigen ervaringen met Borderline.
Totdat mensen er een serieus gesprek over beginnen, en zelfs tot toenadering komen in eerst verschillende gedachten mbt het onderwerp.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat komt soms voor. En dan zakt zo'n topic wel weer.
Dit past eigenlijk ook erg goed in de discussie. Het gemak van stigmatiseren, wat jij met je "ok" nu ook tracht te doen.quote:
Precies wat er staat. Maar een probleem vind ik een groot woord hiervoor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:02 schreef Tayu het volgende:
Wat is je probleem nu eigenlijk precies?
Maak er dan ook niet een onophoudelijke fuzz over. In de topics, in de fb, in dm.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Precies wat er staat. Maar een probleem vind ik een groot woord hiervoor.
Ik dacht uit jouw verhalen te hebben begrepen dat je in je naaste omgeving te maken hebt met borderline. Heb ik dat mis, excuus. Maar gooi me vooral stigmatisering voor de voeten.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:03 schreef Tayu het volgende:
Dit past eigenlijk ook erg goed in de discussie. Het gemak van stigmatiseren, wat jij met je "ok" nu ook tracht te doen.
1 dm. 2/3 topics, 1 fb.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:04 schreef Tayu het volgende:
Maak er dan ook niet een onophoudelijke fuzz over. In de topics, in de fb, in dm.
Dan moet je toch echt beter lezen. Ik heb enkel beroepsmatig hiermee te maken (en gehad).quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht uit jouw verhalen te hebben begrepen dat je in je naaste omgeving te maken hebt met borderline. Heb ik dat mis, excuus. Maar gooi me vooral stigmatisering voor de voeten.
Excuus dus.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:07 schreef Tayu het volgende:
Dan moet je toch echt beter lezen. Ik heb enkel beroepsmatig hiermee te maken (en gehad).
Die mening deel ik ook. Soms mag het best even op scherp staan, is ook meestal het begin van toenadering inderdaad.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Totdat mensen er een serieus gesprek over beginnen, en zelfs tot toenadering komen in eerst verschillende gedachten mbt het onderwerp.
Wat is je probleem nu eigenlijk precies?
Dat is het sleutelwoord. Het ging echt al geruime tijd door. Even pas op de plaats. En het staat een ieder natuurlijk vrij een interessant topic over een (specifiek deel van) borderline te openen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:14 schreef I-care het volgende:
Die mening deel ik ook. Soms mag het best even op scherp staan, is ook meestal het begin van toenadering inderdaad.
En daarbij kan het voor de lezer ook herkenning geven of wellicht andere perspectieven belichten die anders niet aan bod komen.
Nee. stamp stamp nee!quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is het sleutelwoord. Het ging echt al geruime tijd door. Even pas op de plaats. En het staat een ieder natuurlijk vrij een interessant topic over een (specifiek deel van) borderline te openen.
R&P / Broertje wil voorlopig even geen contact na grote ruzie.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
Er was gisteren een topic over een of ander zwaar gelovig wijf die haar homo broertje had verneukt... waar is dat topic?
Ah dankje. En verrassend einde weerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
R&P / Broertje wil voorlopig even geen contact na grote ruzie.
Vanwaar de ommekeer als ik vragen mag?quote:Heb je relatieproblemen, of zit je in een diep psychologisch gat? Stort hier je hart uit, en heb steun aan de reacties van anderen.
vaagheid alom, vanwaar deze revelatie?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:29 schreef Comp_Lex het volgende:
Je hart uitstorten was het laatste wat je hier kon doen en steun hoefde je al helemaal niet te verwachten. Lekker met de vingertjes wijzen naar de persoon met een ernstige psychische kwetsbaarheid was de norm. Geen geknuffel. Even lekker schelden en de psychopaatje uithangen.
Heeft geloof ik te maken met dit topic (het is veel leesvoer, weet niet in welk deel precies het over het door jou gequote stukje tekst ging).quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Vanwaar de ommekeer als ik vragen mag?
Huh, dat topic die ik heb geopend?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeft geloof ik te maken met dit topic (het is veel leesvoer, weet niet in welk deel precies het over het door jou gequote stukje tekst ging).
In topic 6 of 7 stond er een plaatje van de versie voor FB, maar scrolde/klikte er doorheen omdat ik comp_lex een link naar deel 1 wou gevenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:59 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Huh, dat topic die ik heb geopend?Ik volg het effe niet meer.
Omdat er normaal gesproken afgegeven wordt op mensen die problemen hebben en complete topics worden verneukt. Dat is niet alleen zo met dat calimero plaatje, maar het was de algemene trend.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:42 schreef Re het volgende:
[..]
vaagheid alom, vanwaar deze revelatie?
Ik klaag niet. Ik stel een vraag. Dat was het eerste wat ik hier deed.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:54 schreef motorbloempje het volgende:
Er gaat niets boven na maanden afwezigheid vrijwillig terugkomen naar een plek waar je het niet naar je zin hebt om er te gaan klagen?
Kijk, hier heb ik wat aan. Nu beginnen de puzzelstukjes bij mij op hun juiste plaats te vallen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeft geloof ik te maken met dit topic (het is veel leesvoer, weet niet in welk deel precies het over het door jou gequote stukje tekst ging).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |