Een vrouw hoort preuts te zijn, anders is ze bedorven en treedt er decadentie op. Onverschilligheid als karakter kenmerk van een vrouw is de grootste valkuil. Om deze onverschilligheid te doorbreken, wordt aan de al bestaande seksuele handelingen in de slaapkamer nog ranzigere, geperverteerde en kinky seks toegevoegd. Zodoende neemt jammer genoeg de onverschilligheid en sletterigheid met de jaren toe bij vrouwen. Uiteraard is dit niet wat ik wil en daarom ga ik louter met vrouwen om die niet blasé zijn en al van een onbewuste lichamelijke aanraking gaan blozen.
Kleding is het probleem niet, aangezien in de zomer met bepaalde temperaturen minder kleding zoals jeansshorts wenselijk is. Het zijn juist de vuige types die andere becommentariëren omwille van hun kledingkeuze omdat zij aan bepaalde kleding een seksuele connotatie geven. Kleding is dus geen goede indicator, hoewel strakke kleding, hakken, make-up en tijgerprintjes geen enkele functie hebben buiten het accentueren van secundaire geslachtskenmerken en dus wel kunnen duiden op bedorven types.
Uiteraard kan ik seksuele handelingen opperen in een gesprek met een vrouw om direct te testen hoe ze reageert. Een pure vrouw zal dan niet ingaan op mijn avances. Spreekt voor zich dat ik geen voorstander ben van laatstgenoemde, aangezien deze avances niet gemeend zijn van mijn kant.
Aanvankelijk dacht ik dat intelligentie een indicator is van een goede vrouw, maar er waren genoeg losbandige vrouwen aan mijn universiteit te vinden. Ik denk zelfs dat minder slimme vrouwen ook minder manipulatief zijn en daardoor minder onzedig zijn. Qua cultuur en afkomst reken ik de islamitische vrouwen niet mee, daar zij om andere redenen puur zijn. Binnen Europa kom ik louter losbandige types tegen, met uitzonderingen uit Duitstalige, Scandinavische en Centraal- en Oost-Europese landen.
Hoe dan ook, ik zou willen weten welke indicatoren jullie hanteren om vast te stellen bij vrouwen of ik van doen heb met een goede dan wel een bedorven vrouw.
Eerder was ik hier onder de naam Domyos, mogelijk begrijpen jullie dan beter waar mijn drijfveren om dit topic te openen vandaan komen.
[ Bericht 2% gewijzigd door IdealeSchoonzoon op 13-08-2015 21:29:35 ]