Nee, dat zeg ik dus niet. En als zij zo een tekst verstuurt, dan is dat niet zijn onzekerheid en binnen een monogame relatie gewoon een legitieme klacht, die besproken dient te worden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:17 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Je moet ook kijken wat er in de WA staat hé. Op deze manier kan een meid tegen een andere jongen zeggen dat ze hem graag wil neuken en ben je onzeker als je erover klaagt![]()
quote:Dat jij zo onzeker bent, is niet haar pakkie-an hè.
Ga niet de jaloerse pik uithangen
Dat kan misschien ook wat duidelijker maken dat dit soort dingen gewoon besproken kunnen worden, zonder dat jouw persoonlijke issues zoals onzekerheid aangewakkerd worden..
Zoals aangegeven, gewoon een gesprek aan gaan. Om die tekst, niet omdat je denkt dat je vriendin haar ex nooit meer mag contacten omdat ze jou nu heeft.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:26 schreef jodelahity het volgende:
Dus wat moet men doen als men een whatsapp bericht leest van zijn vriendin waarvan je kan denken dat ze mogelijk weer naar haar ex hunkert?
Of nog steeds gewoon niet onzeker zijn? Dat blijft je antwoord of?
Edit: hij vroeg zich dat af omdat hij dat al had gelezen. Als hij niet zo'n stomme vraag van haar had gezien had hij die vraag niet gesteld waar jij nu telkens op doorgaat. Terwijl het heel normaal van hem was om dat zo te melden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zoals aangegeven, gewoon een gesprek aan gaan. Om die tekst, niet omdat je denkt dat je vriendin haar ex nooit meer mag contacten omdat ze jou nu heeft.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:54 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja heel lollig en waar gaf TS aan dat ze dat niet mocht.
Zie reeactie #26quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:18 schreef Anonymous030 het volgende:
[..]
Welke zaken als het al een jaar geleden is? En hun sociale kringen ook niet mengen voor de rest.. Vind het gewoon vreemd dat ze contact houdt, ze heeft mij nu toch? En ik ga haar zeker confronteren, maar vind het ook enigszins ook jammer dat ze het niet uit zichzelf doet.
Ja die reactie komt ook nadat hij die reactie al gelezen had héquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[..]
Zie reeactie #26
Het dik gedrukte was waar ik op reageerde. Het verwijst naar het hebben van contact in het algemeen en niet naar de specifieke tekst van het twijfelachtige berichtje in het bijzonder.
En je punt daarmee is?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:59 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja die reactie komt ook nadat hij die reactie al gelezen had hé
Dan heb ik dat causale verband over het hoofd gezien, ik ga inderdaad af op wat hij letterlijk neerzet en dat was een zinnetje over het contact in het algemeen. Nergens geef ik aan dat TS niet onzeker mag zijn, ik geef wel aan dat zijn onzekerheid niet haar pakkie-an is en dat is iets anders.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:04 schreef jodelahity het volgende:
Dus voor als je het niet snapt. Het gaat om de INHOUD van dat bericht. Als zij had gevraagd "hoe gaat het"? Had TS geen probleem ermee gehad. Maar ze vraagt nogal andere dingen. En daardoor gaat hij twijfelen.
Alleen zeg ik niet dat hij niet onzeker mag zijn of zo mag denken. Ik zeg dat hij er beter geen eisen aan hangt, omdat zij hem nu toch al heeft.quote:Dan krijgt hij jouw gelul over onzekerheid en dat hij vanwege dat woordnazi gedeelte door jou dus eigenlijk niet zo moet denken. Terwijl het heel terecht is dat hij ermee zit en wantrouwig is. Je gaat daar helemaal aan voorbij omdat je blijkbaar niet begrijpt dat TS rekening houdt met de inhoud van de tekst die zij stuurde.
Of hij al dan niet terecht emotioneel reageert met zo een zin, maakt het nog geen nuttig uitgangspunt. Misschien verwees ik daar ook naar met onzekerheid is een slechte raadgever, net zoals jij nu vanuit een emotie reageert en dingen invult die ik zou denken..quote:En jij reageert op die zin terwijl hij die opstelde nadat hij dus wist hoe zij contact had met haar ex. Als het normaal contact was had hij die zin niet zo neergezet. Maar jij leest het en denkt van 'nou, hij let dus alleen daarop' terwijl jij diegene bent die het in dit geval juist niet begrijpt.
Het is wel haar pakkie-an. Ze weet heel erg goed hoe dergelijk gedrag werkt naar haar nieuwe 'liefde'. Vertrouwen maak je, die is niet vanzelfsprekend. Zeker niet bij relaties.quote:ik geef wel aan dat zijn onzekerheid niet haar pakkie-an is en dat is iets anders.
Toch is het wel zo interessant voor TS om te weten of jouw "She goes" ook voor TS is om te weten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is she stays, she stays.
If she goes, she goes...
Wat doe je er aan, deur op slot?
Dit...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:27 schreef EggsTC het volgende:
Zowel ik als m'n huidige vriendin whatsappen met ex.
Maar nee, vragen of je "t gemist hebt" is wel fout idd.
Hier ook. Stelletje vreemdgangers dat we zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:27 schreef EggsTC het volgende:
Zowel ik als m'n huidige vriendin whatsappen met ex.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |