abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155250302
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 22:17 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Je moet ook kijken wat er in de WA staat hé. Op deze manier kan een meid tegen een andere jongen zeggen dat ze hem graag wil neuken en ben je onzeker als je erover klaagt :')
Nee, dat zeg ik dus niet. En als zij zo een tekst verstuurt, dan is dat niet zijn onzekerheid en binnen een monogame relatie gewoon een legitieme klacht, die besproken dient te worden.
pi_155250491
Zij verstuurde zo'n tekst. Dus dan hoef je niet over onzekerheid van hem te spreken.

quote:
Dat jij zo onzeker bent, is niet haar pakkie-an hè.
Ga niet de jaloerse pik uithangen
Dat kan misschien ook wat duidelijker maken dat dit soort dingen gewoon besproken kunnen worden, zonder dat jouw persoonlijke issues zoals onzekerheid aangewakkerd worden..
Fylax is op televisie geweest
pi_155250504
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 22:26 schreef jodelahity het volgende:
Dus wat moet men doen als men een whatsapp bericht leest van zijn vriendin waarvan je kan denken dat ze mogelijk weer naar haar ex hunkert?

Of nog steeds gewoon niet onzeker zijn? Dat blijft je antwoord of?
Zoals aangegeven, gewoon een gesprek aan gaan. Om die tekst, niet omdat je denkt dat je vriendin haar ex nooit meer mag contacten omdat ze jou nu heeft.
pi_155250505
Je weet zelf ook wel dat je dit keer gewoon lulde.
pi_155250607
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 22:51 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Zoals aangegeven, gewoon een gesprek aan gaan. Om die tekst, niet omdat je denkt dat je vriendin haar ex nooit meer mag contacten omdat ze jou nu heeft.
Edit: hij vroeg zich dat af omdat hij dat al had gelezen. Als hij niet zo'n stomme vraag van haar had gezien had hij die vraag niet gesteld waar jij nu telkens op doorgaat. Terwijl het heel normaal van hem was om dat zo te melden.

Ach weet je, TS als ik zoiets zou lezen (en gezien de situatie die je beschrijft) zou ik doei zeggen tegen de meid. Sommige anderen zouden er wel mee doorgaan. Kies gewoon maar wat jij denkt dat het meest logisch is. Ik zit hier ook iets te verdedigen wat voor mij nogal duidelijk is maar waar blijkbaar andere mensen nog allerlei mogelijkheden zien dat het blijkbaar niks voorstelt en het onzekerheid van jou is.
pi_155250754
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 22:54 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ja heel lollig en waar gaf TS aan dat ze dat niet mocht.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 21:18 schreef Anonymous030 het volgende:

[..]

Welke zaken als het al een jaar geleden is? En hun sociale kringen ook niet mengen voor de rest.. Vind het gewoon vreemd dat ze contact houdt, ze heeft mij nu toch? En ik ga haar zeker confronteren, maar vind het ook enigszins ook jammer dat ze het niet uit zichzelf doet.
Zie reeactie #26

Het dik gedrukte was waar ik op reageerde. Het verwijst naar het hebben van contact in het algemeen en niet naar de specifieke tekst van het twijfelachtige berichtje in het bijzonder.
pi_155250772
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 22:59 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

[..]

Zie reeactie #26

Het dik gedrukte was waar ik op reageerde. Het verwijst naar het hebben van contact in het algemeen en niet naar de specifieke tekst van het twijfelachtige berichtje in het bijzonder.
Ja die reactie komt ook nadat hij die reactie al gelezen had hé
pi_155250892
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 22:59 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ja die reactie komt ook nadat hij die reactie al gelezen had hé
En je punt daarmee is?
pi_155250940
Dus voor als je het niet snapt. Het gaat om de INHOUD van dat bericht. Als zij had gevraagd "hoe gaat het"? Had TS geen probleem ermee gehad. Maar ze vraagt nogal andere dingen. En daardoor gaat hij twijfelen. Dan krijgt hij jouw gelul over onzekerheid en dat hij vanwege dat woordnazi gedeelte door jou dus eigenlijk niet zo moet denken. Terwijl het heel terecht is dat hij ermee zit en wantrouwig is. Je gaat daar helemaal aan voorbij omdat je blijkbaar niet begrijpt dat TS rekening houdt met de inhoud van de tekst die zij stuurde.

En jij reageert op die zin terwijl hij die opstelde nadat hij dus wist hoe zij contact had met haar ex. Als het normaal contact was had hij die zin niet zo neergezet. Maar jij leest het en denkt van 'nou, hij let dus alleen daarop' terwijl jij diegene bent die het in dit geval juist niet begrijpt.
pi_155250982
TS moet vriendin gewoon vragen het hele gesprek te mogen zien. Blijkt het quasi-romantische kletspraat te zijn, dumpen die handel. Je kunt beter krijgen dan zo'n aandachtszoekend onzeker wicht.
Ignorance is bliss
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:09:35 #61
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_155251074
Dat jij nog bij haar blijft getuigt van weinig zelfrespect.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_155251303
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 23:04 schreef jodelahity het volgende:
Dus voor als je het niet snapt. Het gaat om de INHOUD van dat bericht. Als zij had gevraagd "hoe gaat het"? Had TS geen probleem ermee gehad. Maar ze vraagt nogal andere dingen. En daardoor gaat hij twijfelen.
Dan heb ik dat causale verband over het hoofd gezien, ik ga inderdaad af op wat hij letterlijk neerzet en dat was een zinnetje over het contact in het algemeen. Nergens geef ik aan dat TS niet onzeker mag zijn, ik geef wel aan dat zijn onzekerheid niet haar pakkie-an is en dat is iets anders.

quote:
Dan krijgt hij jouw gelul over onzekerheid en dat hij vanwege dat woordnazi gedeelte door jou dus eigenlijk niet zo moet denken. Terwijl het heel terecht is dat hij ermee zit en wantrouwig is. Je gaat daar helemaal aan voorbij omdat je blijkbaar niet begrijpt dat TS rekening houdt met de inhoud van de tekst die zij stuurde.
Alleen zeg ik niet dat hij niet onzeker mag zijn of zo mag denken. Ik zeg dat hij er beter geen eisen aan hangt, omdat zij hem nu toch al heeft.

quote:
En jij reageert op die zin terwijl hij die opstelde nadat hij dus wist hoe zij contact had met haar ex. Als het normaal contact was had hij die zin niet zo neergezet. Maar jij leest het en denkt van 'nou, hij let dus alleen daarop' terwijl jij diegene bent die het in dit geval juist niet begrijpt.
Of hij al dan niet terecht emotioneel reageert met zo een zin, maakt het nog geen nuttig uitgangspunt. Misschien verwees ik daar ook naar met onzekerheid is een slechte raadgever, net zoals jij nu vanuit een emotie reageert en dingen invult die ik zou denken..
pi_155251346
Ik zou toch benieuwd zijn waarom mijn vriendin wilt weten of haar ex haar gemist heeft. Dat ze contact hebben moeten ze helemaal zelf weten.
"Pools are perfect for holding water"
pi_155252481
Het zou ook kunnen dat je het niet goed gelezen hebt, of ze iets zei van 'heb je het niet gemist' of iets totaal anders zonder verdere bedoelingen. Ik zou er wel m'n vraagtekens bij zetten, zeker op jouw leeftijd. Ex is toch ex..
pi_155320122
Het feit dat ze zoiets vraagt is niet echt een heel goed teken :p
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_155320229
Ex? rottig einde van de relatie, maar toch zogenaamd contact willen houden voor de kinderen en de schoonouders waar je jaren en jaren samen lief en leed mee gedeeld hebt. Sure honey :P
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_155320711
quote:
ik geef wel aan dat zijn onzekerheid niet haar pakkie-an is en dat is iets anders.
Het is wel haar pakkie-an. Ze weet heel erg goed hoe dergelijk gedrag werkt naar haar nieuwe 'liefde'. Vertrouwen maak je, die is niet vanzelfsprekend. Zeker niet bij relaties.

Op die leeftijd hebben ze zo veel niet gedeeld wat allemaal nog zou moeten doorklinken in een of andere pseudo vriendschap.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_155327479
En, is er gepraat?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:50:07 #69
416020 K44S
The bearded man
pi_155327606
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 19:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is she stays, she stays.
If she goes, she goes...
Wat doe je er aan, deur op slot?
Toch is het wel zo interessant voor TS om te weten of jouw "She goes" ook voor TS is om te weten.
Met andere woorden: Dat zij niet met haar ex vreemd gaat.

TS: Zoals meerdere hier al zeggen: Ik zou het haar vragen.. vragen waarom zij nog contact met hem heeft. Als het gaat om pure vriendschap, dan zou je het kunnen vertrouwen.

Maar ik persoonlijk, heb moeite met "ja,we zijn alleen vrienden hoor"
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_155330419
Het hangt er toch vanaf wat eraan vooraf ging, wat de mogelijke 'intonatie' van de vraag was.
Wanneer hij net op vakantie is geweest en een groot stuk tekst heeft getypt waaruit zij dacht te kunnen halen dat hij haar gemist had (want de vorige keer dat hij daar was, waren ze samen ofzo), dan is 'heb je me gemist' meer een feitelijk navraag.
Als hij net een stuk tekst heeft getypt over hoe hij op vakantie met andere vrouwen aan het sjansen was en ze vraagt 'heb je me gemist' dan duidt dat op jaloezie.

Zo zijn er vast nog wel scenario's te bedenken over hoe je dit kan interpreteren.
And the druids turn to stone...
pi_155347446
Er word zeer moeilijk over gedaan naar mijn mening. De oplossing is gewoon heel simpel: breng het ter sprake. Niet op een beschuldigende manier, maar laat weten dat jij je onzeker voelt en het gevoel hebt alsof zij nog niet helemaal over haar ex heen is.

In de eerste paar maanden van mijn huidige relatie was ik ook bang dat mijn vriend nog gevoelens had voor zijn ex. Hij stond nog best wel vaak in contact met hem en alle tekenen waren gewoon overduidelijk. Ik wou dat ik toen de ballen had gehad om mijn onzekerheid aan te geven. Dat heb ik pas na twee jaar relatie gedaan. Toen gaf hij ook toe dat we te vroeg een relatie waren begonnen en dat hij inderdaad die relatie nog niet verwerkt had in de eerste paar maanden van onze relatie. Achteraf gezien had hij graag gezien dat ik hem er eerder mee had geconfronteerd, omdat dat hem sowieso zou hebben geholpen sneller over hem heen te komen...omdat het zijn huidige relatie echt dwars zat.

Dus...doe wat ik toentertijd niet durfde en vraag er gewoon naar. Als ze niks te verbergen heeft zal ze er best over willen praten. Als ze heel geheimzinnig doet, of met verwijten komt dat je haar niet vertrouwd e.d.....dan weet je dat er iets mis is ;) Wees er wel zeker van dat je haar niet van dingen beschuldigd, maar bespreek je eigen gevoelens.
pi_155361526
Als mijn vriendin de behoefte voelt om meer dan eens in de twee week met haar ex te appen, trap ik sowieso op de rem. Voor de rest gewoon confronteren, als je je hoofd maar koel houdt. Wees echter niet bang om kritische vragen te stellen!
Ignorance is bliss
pi_155361835
Zowel ik als m'n huidige vriendin whatsappen met ex.

Maar nee, vragen of je "t gemist hebt" is wel fout idd.
Lambo of Rekt
pi_155363222
quote:
3s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:27 schreef EggsTC het volgende:

Maar nee, vragen of je "t gemist hebt" is wel fout idd.
Dit...

En * Spezza19 wacht op de uitslag van de confrontatie....
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_155369893
quote:
3s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:27 schreef EggsTC het volgende:

Hier ook. Stelletje vreemdgangers dat we zijn.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')