Bazinga!!!!!!!!quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn vakantie is voorbij.
Pa dum tiss
Ja die vinkjes moeten gewoon afgeschaft worden. Maar nee ik ga hem niet bellen hoor, hij weet toch wel dat ik interesse heb.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:46 schreef Redster1984 het volgende:
Denk dat appen niet echt goed is voor beginnende relaties... dat iedereen constant gaat kijken of de ander online is en er een punt van maakt als er niet gereageerd word... bel hem toch gewoon op een vraag hoe zn dag is geweest. Dan weet je gelijk ook waar je aan toe bent.
Niet genoeg blijkbaar.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:53 schreef Lautje27 het volgende:
[..]
Ja die vinkjes moeten gewoon afgeschaft worden. Maar nee ik ga hem niet bellen hoor, hij weet toch wel dat ik interesse heb.
We wonen niet zover uit elkaar, hij woont vlak over de grens.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:59 schreef Teydelyk het volgende:
Waarom denk je dat ie iets serieus met een vakantiefling zou willen beginnen?
Ofwel hij is druk, leest wellicht wel berichten maar heeft geen zin om te reageren.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:02 schreef Lautje27 het volgende:
[..]
We wonen niet zover uit elkaar, hij woont vlak over de grens.
Verder klikt het tot nu toe leuk en er is van beide aantrekkingskracht.
Dan is er toch voldoende basis om elkaar verder te leren kennen?
Maar zoals sonicvolcano ook zegt: zijn vakantie is voorbij.
Het is wel zo dat de radiostilte begonnen is toen hij echt weer vol aan de bak ging.
Of zijn vriendin is ook terug van vakantiequote:Op maandag 17 augustus 2015 20:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ofwel hij is druk, leest wellicht wel berichten maar heeft geen zin om te reageren.
Dan moet die juist wel blijven reageren en dat kan dan tijdens werktijd, in de pauze ofzo. Kan hij na werktijd die berichten verwijderen en merkt z'n vriendin er niks vanquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:14 schreef Deshain het volgende:
[..]
Of zijn vriendin is ook terug van vakantie
Meer vrouwen zoals jij pls..quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:17 schreef Lautje27 het volgende:
Wat is handig voor mij om te doen? Laten rusten? Ik ben wel een beetje ongeduldig van aard, als mijn interesse is gewekt wil ik actie in de taxi.
Zo ben ik ook. Maar het schrikt ze alleen maar af, heb ik tot mijn spijt ervaren. Doe maar rustig aan, zou ik zeggen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:17 schreef Lautje27 het volgende:
Wat is handig voor mij om te doen? Laten rusten? Ik ben wel een beetje ongeduldig van aard, als mijn interesse is gewekt wil ik actie in de taxi.
Ppppfffff......quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:43 schreef Floxen het volgende:
[..]
Zo ben ik ook. Maar het schrikt ze alleen maar af, heb ik tot mijn spijt ervaren. Doe maar rustig aan, zou ik zeggen.
Toch? Kwelling als er geen verandering is en je nog niets kan of mag doen. Meestal ging ik dan tóch iets (impulsiefs) doen en dat loopt vaak niet goed af. Haha.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:54 schreef Floxen het volgende:
[..]
Toch? Kwelling als er geen verandering is en je nog niets kan of mag doen. Meestal ging ik dan tóch iets (impulsiefs) doen en dat loopt vaak niet goed af. Haha.
Maar ik leer het niet af, hoor
Voor tips voor zo min mogelijk verpest-kans ben je bij mij aan het verkeerde adresquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:58 schreef Lautje27 het volgende:
[..]Herkenbaar... Ik heb die neiging ook, dus wat zal ik eens naar hem sturen?
(en dan iets met zo min mogelijk verpest- kans).
quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:06 schreef Floxen het volgende:
[..]
Voor tips voor zo min mogelijk verpest-kans ben je bij mij aan het verkeerde adres
Ik ben expert in het naar de klote helpen van ontluikende interesse
Als je verstandig wilt zijn, dan wacht je nog eventjes. En als hij niets meer stuurt, begin je maar met iets ondeugends. Tenminste, dat laatste is wat ík zou doen. Meestal krijg ik zo zijn belangstelling terug, maar als je op mij lijkt ga je dat toch weer verkloten
Vinkjes uitschakelen?quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:53 schreef Lautje27 het volgende:
[..]
Ja die vinkjes moeten gewoon afgeschaft worden. Maar nee ik ga hem niet bellen hoor, hij weet toch wel dat ik interesse heb.
Als je vakantieliefde aan de andere kant v/d wereld woont wel ja. Maar als je redelijk dichtbij elkaar woont en het is leuk, waarom zou je dan niet doordaten? (dat moet je dan wel beiden willen ja, dat begrijp ikquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:15 schreef fathank het volgende:
Vakantieliefde moet je op vakantie laten.
Blijkbaar vindt ie jou niet zo leuk anders had je dit topic niet geopend.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:18 schreef Lautje27 het volgende:
[..]
Als je vakantieliefde aan de andere kant v/d wereld woont wel ja. Maar als je redelijk dichtbij elkaar woont en het is leuk, waarom zou je dan niet doordaten? (dat moet je dan wel beiden willen ja, dat begrijp ik).
Ik snap dan niet dat hij eerst nog een tijd actief contact onderhoudt, om daar opeens mee te stoppen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt ie jou niet zo leuk anders had je dit topic niet geopend.
Nee! Dat "verder daten" moet je maar nog niet doen. Haha. Probeer dan eerst de eerste maar. Waarom hij stil is.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:16 schreef Lautje27 het volgende:
[..]Dat is wel een leuke, iets ondeugends sturen.
Ik ben echt benieuwd waarom hij opeens zo stil is. Is het raar om te sturen: waarom ben je zo stil ineens? Ben je nog van plan met mij verder te daten of niet?
Dat is een zeer slecht idee natuurlijk, haha (hoog verpestgehalte).... Maar punt is dat ik het nu gewoon niet los kan laten :S Het zou makkelijk zijn als ik dat wel kon, dan hoefde ik hier ook geen topic te openen. Dan zou ik het loslaten en er verder niet zo mee zitten.
Haha... Ik durf niet! Omdat ik een paar dagen terug ook na 1,5 dag radiostilte het initiatief nam. Het voelt een beetje als trekken aan een dood paard.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:31 schreef Floxen het volgende:
[..]
Nee! Dat "verder daten" moet je maar nog niet doen. Haha. Probeer dan eerst de eerste maar. Waarom hij stil is.
Het gaat niet verdwijnen totdat je weet waarom hij stil isquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:42 schreef Lautje27 het volgende:
[..]
Haha... Ik durf niet! Omdat ik een paar dagen terug ook na 1,5 dag radiostilte het initiatief nam. Het voelt een beetje als trekken aan een dood paard.
Anderzijds kan ik het dus ook niet van me afzetten. Irritante situatie!
Als dat rotgevoel niet verdwijnt kom ik vanzelf wel op het punt dat ik toch wat stuur. Gewoon om het daarna af te kunnen sluiten.
Ja je hebt gelijk.... Hahaquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:48 schreef Floxen het volgende:
[..]
Het gaat niet verdwijnen totdat je weet waarom hij stil is
Als je het nu niet doet is het gewoon afstel. Haha.
Als hij dan nog steeds niets zegt heb je tenminste een paar dagen eerder afsluiting
Ja, dat dacht ik 3 dagen terug ook, zie volgende alinea, dikgedrukte stukje:quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:12 schreef Redster1984 het volgende:
Misschien is het niet zo'n prater en wil hij gewoon liever dat jij het initiatief neemt? Misschien vraagt hij zich nu wel af waarom jij niets tegen hem zegt... je kunt t ook omdraaien hè....
Ja... Om iets af te spreken moet er wel eerst contact zijnquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:28 schreef ikweetzelf het volgende:
Heb ook zo'n scharrel. Live is het altijd leuk, maar op Whatsapp is hij vrij kortaf. Als ik niet bij hem ben is er nauwelijks contact eigenlijk. Hij gebruikt WA puur voor de hoognodige communicatie, de rest komt dan live wel weer goed. Verder ook: is hij met iets anders bezig, dan is hij niet met mij bezig, die dingen staan voor hem los van elkaar. Het heeft wel iets autistisch eigenlijk.
Misschien gewoon eens wat afspreken en kijken of het irl nog steeds klikt?
Als het jou om een serieuze relatie gaat, zou je je ongeduld en impulsiviteit wat moeten inhouden. Bij deze vakantiejongen is, denk ik, niet veel serieus te verwachten. Laat hij toch nog iets horen, zou je verstandig aan doen om voorzichtig af te tasten. Je ongeduld kan hem anders wegjagen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:29 schreef Lautje27 het volgende:
[..]
Ja... Om iets af te spreken moet er wel eerst contact zijn
Wat ik me ook nog bedacht... Hij had best wat verhalen over "toen ik dronken was" toen we elkaar zagen na de vakantie.
Krijg een beetje de indruk dat hij ook gewoon nog lekker vrij en los in het leven staat, hij gaat bijv. ook nog vaak uit.
Zelf ben ik veel meer toe aan serieus settelen, ik ben in feite op zoek naar de man waarmee ik uiteindelijk mijn leven ga opbouwen. Ik heb ook niet zoveel behoefte om nog zoveel te stappen en te drinken.
Misschien dat we daarin ook op een ander punt in ons leven staan. Paar jaar terug heb ik dat ondersom meegemaakt, toen wou de ander sneller gaan/was al meer toe aan serieuze vastigheid terwijl ik gewoon nog niet zover was.
Heb je seks met hem gehad in dat weekend? Zo ja, dan is dat je antwoord. Lullig is het zeker, maarja...quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:35 schreef Lautje27 het volgende:
Op vakantie een hele leuke jongen leren kennen. Het contact is vooral na de vakantie opgebloeid, wat erg leuk en op dagelijkse basis was. Ik heb hem toen ook opgezocht in zijn woonplaats (net over de grens).
Na dit bezoekje hebben we nog een week leuk en regelmatig contact gehad, ook op zijn initiatief.
En nu is het opeens stil, al een dag of 3... Daarvoor hoorde ik ook al 1,5 dag niks (viel op want hiervoor was het contact frequenter) en toen heb ik nog wat gestuurd, met t idee van: misschien wil hij dat ik het initiatief neem. Daar antwoordde hij op en vroeg nog iets aan mij waar ik weer op antwoordde. Maar hierna dus radiostilte. Lang leve whatsapp: ik zie dat hij tussendoor gewoon online komt.... Nu ga ik hem niet wéér wat sturen, het is nu aan hem.
Maar ik betwijfel of er nog wat gaat komen. En ik moet eerlijk zeggen dat ik er echt een beetje een rotgevoel door heb. Want het was gewoon erg leuk en ontspannen toen we elkaar zagen... Voldoende basis voor een vervolg, wat mij betreft.
Wat denken jullie, waarom is het eerst zo leuk en gezellig met deze jongen, toont hij initiatief etc., ook tot een tijd na het weekend waarin ik hem opzocht, en is hij nu zo stil? Dat is toch een beetje lullig richting de ander, ik steek er toch ook tijd en energie in?
Hmm.... Ja dan weet ik het antwoord, en het was charming geweest als hij dat gewoon even had benoemd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heb je seks met hem gehad in dat weekend? Zo ja, dan is dat je antwoord. Lullig is het zeker, maarja...
Ik heb al veel initiatief getoond hoor in dit verhaalquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
Mooi altijd![]()
"het is zo relaxed met hem"
"Hij is zo leuk"
En allerlei vragen, maar HOMAAR dat je hem nog een bericht gaat sturen...tja, als je er zelf ook weinig energie in wil steken houd het sowieso op..
Tijdom volwasen te worden als je wat wil i.p.v. altijd maar afwachten
Vrouwen die initiatief nemen en duidelijk zijnquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:43 schreef Floxen het volgende:
[..]
Zo ben ik ook. Maar het schrikt ze alleen maar af, heb ik tot mijn spijt ervaren. Doe maar rustig aan, zou ik zeggen.
Op een gegeven moment weet je ook bijna niet meer wat te zeggen, je praat al elke dag, samen dingen ondernemen is veel leuker bovendien wil hij, als het serieuzer wordt, dat je hem ook nog eens echt gaat zien en niet alleen dit soort contact dus.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:35 schreef Lautje27 het volgende:
Op vakantie een hele leuke jongen leren kennen. Het contact is vooral na de vakantie opgebloeid, wat erg leuk en op dagelijkse basis was. Ik heb hem toen ook opgezocht in zijn woonplaats (net over de grens).
Na dit bezoekje hebben we nog een week leuk en regelmatig contact gehad, ook op zijn initiatief.
En nu is het opeens stil, al een dag of 3... Daarvoor hoorde ik ook al 1,5 dag niks (viel op want hiervoor was het contact frequenter) en toen heb ik nog wat gestuurd, met t idee van: misschien wil hij dat ik het initiatief neem. Daar antwoordde hij op en vroeg nog iets aan mij waar ik weer op antwoordde. Maar hierna dus radiostilte. Lang leve whatsapp: ik zie dat hij tussendoor gewoon online komt.... Nu ga ik hem niet wéér wat sturen, het is nu aan hem.
Maar ik betwijfel of er nog wat gaat komen. En ik moet eerlijk zeggen dat ik er echt een beetje een rotgevoel door heb. Want het was gewoon erg leuk en ontspannen toen we elkaar zagen... Voldoende basis voor een vervolg, wat mij betreft.
Wat denken jullie, waarom is het eerst zo leuk en gezellig met deze jongen, toont hij initiatief etc., ook tot een tijd na het weekend waarin ik hem opzocht, en is hij nu zo stil? Dat is toch een beetje lullig richting de ander, ik steek er toch ook tijd en energie in?
Nog even en hij stuurt een facesitting selfie: deze reet had van jou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
Mooi altijd![]()
"het is zo relaxed met hem"
"Hij is zo leuk"
En allerlei vragen, maar HOMAAR dat je hem nog een bericht gaat sturen...tja, als je er zelf ook weinig energie in wil steken houd het sowieso op..
Tijdom volwasen te worden als je wat wil i.p.v. altijd maar afwachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |