Bazinga!!!!!!!!quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn vakantie is voorbij.
Pa dum tiss
Ja die vinkjes moeten gewoon afgeschaft worden. Maar nee ik ga hem niet bellen hoor, hij weet toch wel dat ik interesse heb.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:46 schreef Redster1984 het volgende:
Denk dat appen niet echt goed is voor beginnende relaties... dat iedereen constant gaat kijken of de ander online is en er een punt van maakt als er niet gereageerd word... bel hem toch gewoon op een vraag hoe zn dag is geweest. Dan weet je gelijk ook waar je aan toe bent.
Niet genoeg blijkbaar.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:53 schreef Lautje27 het volgende:
[..]
Ja die vinkjes moeten gewoon afgeschaft worden. Maar nee ik ga hem niet bellen hoor, hij weet toch wel dat ik interesse heb.
We wonen niet zover uit elkaar, hij woont vlak over de grens.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:59 schreef Teydelyk het volgende:
Waarom denk je dat ie iets serieus met een vakantiefling zou willen beginnen?
Ofwel hij is druk, leest wellicht wel berichten maar heeft geen zin om te reageren.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:02 schreef Lautje27 het volgende:
[..]
We wonen niet zover uit elkaar, hij woont vlak over de grens.
Verder klikt het tot nu toe leuk en er is van beide aantrekkingskracht.
Dan is er toch voldoende basis om elkaar verder te leren kennen?
Maar zoals sonicvolcano ook zegt: zijn vakantie is voorbij.
Het is wel zo dat de radiostilte begonnen is toen hij echt weer vol aan de bak ging.
Of zijn vriendin is ook terug van vakantiequote:Op maandag 17 augustus 2015 20:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ofwel hij is druk, leest wellicht wel berichten maar heeft geen zin om te reageren.
Dan moet die juist wel blijven reageren en dat kan dan tijdens werktijd, in de pauze ofzo. Kan hij na werktijd die berichten verwijderen en merkt z'n vriendin er niks vanquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:14 schreef Deshain het volgende:
[..]
Of zijn vriendin is ook terug van vakantie
Meer vrouwen zoals jij pls..quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:17 schreef Lautje27 het volgende:
Wat is handig voor mij om te doen? Laten rusten? Ik ben wel een beetje ongeduldig van aard, als mijn interesse is gewekt wil ik actie in de taxi.
Zo ben ik ook. Maar het schrikt ze alleen maar af, heb ik tot mijn spijt ervaren. Doe maar rustig aan, zou ik zeggen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:17 schreef Lautje27 het volgende:
Wat is handig voor mij om te doen? Laten rusten? Ik ben wel een beetje ongeduldig van aard, als mijn interesse is gewekt wil ik actie in de taxi.
Ppppfffff......quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:43 schreef Floxen het volgende:
[..]
Zo ben ik ook. Maar het schrikt ze alleen maar af, heb ik tot mijn spijt ervaren. Doe maar rustig aan, zou ik zeggen.
Toch? Kwelling als er geen verandering is en je nog niets kan of mag doen. Meestal ging ik dan tóch iets (impulsiefs) doen en dat loopt vaak niet goed af. Haha.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:54 schreef Floxen het volgende:
[..]
Toch? Kwelling als er geen verandering is en je nog niets kan of mag doen. Meestal ging ik dan tóch iets (impulsiefs) doen en dat loopt vaak niet goed af. Haha.
Maar ik leer het niet af, hoor
Voor tips voor zo min mogelijk verpest-kans ben je bij mij aan het verkeerde adresquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:58 schreef Lautje27 het volgende:
[..]Herkenbaar... Ik heb die neiging ook, dus wat zal ik eens naar hem sturen?
(en dan iets met zo min mogelijk verpest- kans).
quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:06 schreef Floxen het volgende:
[..]
Voor tips voor zo min mogelijk verpest-kans ben je bij mij aan het verkeerde adres
Ik ben expert in het naar de klote helpen van ontluikende interesse
Als je verstandig wilt zijn, dan wacht je nog eventjes. En als hij niets meer stuurt, begin je maar met iets ondeugends. Tenminste, dat laatste is wat ík zou doen. Meestal krijg ik zo zijn belangstelling terug, maar als je op mij lijkt ga je dat toch weer verkloten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |