abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 21:35:39 #1
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_155419182
Alle details, we zullen niet oordelen ;)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_155419257
IN voor de sappige ongemakkelijke details
BEASTMODE
  Forum Admin vrijdag 21 augustus 2015 @ 21:43:05 #3
35723 crew  GGMM
pi_155419475
Stuur hem een DM
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155420105
heb je gekust?
5 Ferrari's op videoband!
pi_155421093
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 21:43 schreef GGMM het volgende:
Stuur hem een DM
Stuur hem zelf een DM.
pi_155421467
Dacht dat het een grapje was. :')

Gewoon leuk gegeten bij haar en haar familie. Veel gepraat met haar vader, vervolgafspraak gemaakt voor haar moeder en mijn moeder. Wel wat advies/waarschuwingen gehad vanwege politiegevoelige onderwerpen die besproken werden. Ik houd mij daar voorlopig verder buiten, gezien ik nog niet voldoende kennis heb om hier inhoudelijk over mee te kunnen praten.

Kreeg veel enorm veel hints dat ik haar gewoon moest vragen, maar ik weet niet wat nou een juist moment is. Ik wil het graag volgens haar gewoontes doen, vandaar. Enige nadeel thus far is dat mijn vader en broer totaal niet achter mij staan qua relatiekeuze. Wellicht in de nabije toekomst.

Vaag verhaal verder, as usual.
pi_155421550
quote:
Kreeg veel enorm veel hints dat ik haar gewoon moest vragen,
Wat vragen precies???
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_155421650
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 22:30 schreef Faeroer het volgende:
. Enige nadeel thus far is dat mijn vader en broer totaal niet achter mij staan qua relatiekeuze.
When you know, you know vriend ;)

of dat nu binnen 1 week is of 1 jaar haha, ze zijn gewoon jarlours

laat je niet gek maken!!
BEASTMODE
pi_155421750
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 22:35 schreef Awesome_ het volgende:
When you know, you know vriend ;)

of dat nu binnen 1 week is of 1 jaar haha, ze zijn gewoon jarlours

laat je niet gek maken!!
Voor hen is het not-done, als een partner niet blond is op z'n zachtst gezegd. :')
pi_155421827
"Wel wat advies/waarschuwingen gehad vanwege politiegevoelige onderwerpen die besproken werden."

DING DONG!!!
pi_155421900
Context?
pi_155422032
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 22:38 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Voor hen is het not-done, als een partner niet blond is op z'n zachtst gezegd. :')
Even zonder dollen. Ga je nu echt binnen nu en een maand of zo een huwelijksaanzoek doen?
BEASTMODE
pi_155422074
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 22:45 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Even zonder dollen. Ga je nu echt binnen nu en een maand of zo een huwelijksaanzoek doen?
Als alle partijen met elkaar overweg kunnen wel ja

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155422177
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 22:47 schreef Faeroer het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar - en ik speel nu even de advocaat van de duivel he, omdat ik zoveel om je geef - gaat dit niet allemaal een beetje te snel?
En met 'een beetje' bedoel ik ziekteveel.
BEASTMODE
pi_155422300
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 22:47 schreef Faeroer het volgende:

[..]

SPOILER
!
pi_155422419
Ik kies ervoor dit niet te geloven.
pi_155422429
Ik ben nooit op de Faroër eilanden geweest, en ik weet daarom ook niets van hun cultuur.

Ik weet wel, dat het op vele plekken van de aarde allemaal wat anders gaat dan wat wij hier gewend zijn.

Daten enzo, is voor ons doodnormaal. In andere werelddelen is dat strafbaar. Dus ja, ik begrijp wel dat als je echt gek op iemand bent, en het past in de cultuur om dan ook te huwen, dat je dat dan ook doet.
pi_155422556
Maarja, dan zijn er nog die politiegevoelige zaken. Waar gaat dat over???

Bezint... enzo.
pi_155422668
Maar ga je je bekeren en laten besnijden? Ga je turks leren?
pi_155422990
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 22:49 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Maar - en ik speel nu even de advocaat van de duivel he, omdat ik zoveel om je geef - gaat dit niet allemaal een beetje te snel?
En met 'een beetje' bedoel ik ziekteveel.
Het is zeker snel, maar heb al een verleden met haar. Het is meer de cultuur clash dat het moeilijker maakt, dan onze gevoelens. Geef enorm veel om haar.
pi_155423109
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 23:11 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Het is zeker snel, maar heb al een verleden met haar. Het is meer de cultuur clash dat het moeilijker maakt, dan onze gevoelens. Geef enorm veel om haar.
Okee, okee. Maar laten we deze gevoelens nu even opzij zetten. We parkeren ze even. Hypothetisch. Je hebt wat - een week? - weer contact met een chick die je jaren niet gezien hebt. Je komt uit een turbulente breakup. Zou je de boel niet even wat laten bezinken ipv meteen op de volgende love train te stappen?
BEASTMODE
pi_155423568
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 23:11 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Klinkt als een uitstekende basis voor een kerngezond huwelijk.
pi_155424349
even pohi lezen, klinkt interessant
pi_155424361
Ik kan Faeroer wel volgen hierin.

Als hij verliefd zou zijn geworden op een Nederlandse vrouw, dan was trouwen waarschijnlijk niet eerder in zijn gedachten opgekomen dan vlak voor zijn overlijden.

Maar in andere delen van de wereld, gelden andere normen en waarden.
pi_155424823
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 23:14 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Okee, okee. Maar laten we deze gevoelens nu even opzij zetten. We parkeren ze even. Hypothetisch. Je hebt wat - een week? - weer contact met een chick die je jaren niet gezien hebt. Je komt uit een turbulente breakup. Zou je de boel niet even wat laten bezinken ipv meteen op de volgende love train te stappen?
Dit.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 00:12:50 #26
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_155425130
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 23:47 schreef Tayu het volgende:
Ik kan Faeroer wel volgen hierin.

Als hij verliefd zou zijn geworden op een Nederlandse vrouw, dan was trouwen waarschijnlijk niet eerder in zijn gedachten opgekomen dan vlak voor zijn overlijden.

Maar in andere delen van de wereld, gelden andere normen en waarden.
of misschien ook heel snel. Maar het zou niet ingegeven worden de wens alleen te zijn met haar. Of de wens ban haar ouders om een getrouwde dochter te hebben
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_155425354
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 00:12 schreef stinkie het volgende:

[..]

of misschien ook heel snel. Maar het zou niet ingegeven worden de wens alleen te zijn met haar. Of de wens ban haar ouders om een getrouwde dochter te hebben
quote:

[..]

pi_155445147
quote:

[..]

Break-up, nja, ging al écht slecht vóór die break-up half jaartje ofzo. Was niet eens de moeite om dat nog te gaan redden. Totaal andere wereldvisie.

Heb beide moeders vandaag richting lunchroom gestuurd, en zij staan goed met elkaar in contact. Niet dat ik het nodig heb, maar ik wil graag dat iedereen elkaar gewoon mag en dat ook zij vinden dat wij voor elkaar geschikt zijn.

M'n vader is een ander verhaal, maar die trekt wel bij heb ik het idee. Zolang hij ziet dat ik gelukkig ben, vindt hij alles over het algemeen wel best wat ik doe.

Moet zeggen dat ik gigantisch (positief) gestrest ben om alles bij te houden.

Heb haar vandaag om haar hand gevraagd en haar familie en zijzelf zijn allen akkoord gegaan. O+ Het is wat gecompliceerder dan ik hier uitleg, maar is heel positief. Echt een euforisch gevoel. :@
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 20:39:43 #29
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155445488
:')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_155445579
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 20:29 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Break-up, nja, ging al écht slecht vóór die break-up half jaartje ofzo. Was niet eens de moeite om dat nog te gaan redden. Totaal andere wereldvisie.

Heb beide moeders vandaag richting lunchroom gestuurd, en zij staan goed met elkaar in contact. Niet dat ik het nodig heb, maar ik wil graag dat iedereen elkaar gewoon mag en dat ook zij vinden dat wij voor elkaar geschikt zijn.

M'n vader is een ander verhaal, maar die trekt wel bij heb ik het idee. Zolang hij ziet dat ik gelukkig ben, vindt hij alles over het algemeen wel best wat ik doe.

Heb haar vandaag om haar hand gevraagd en haar familie en zijzelf zijn allen akkoord gegaan. O+ Het is wat gecompliceerder dan ik hier uitleg, maar is heel positief. Echt een euforisch gevoel. :@
Nou gap. Dat wordt een besnijdenis.
pi_155446014
quote:

14.gifGefeliciteerd maatje. Laat je niet gek maken door die Debby Downers hier. Er is maar één tijd om te trouwen. Op tijd.
BEASTMODE
pi_155446075
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 20:56 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]Gefeliciteerd maatje. Laat je niet gek maken door die Debby Downers hier. Er is maar één tijd om te trouwen. Op tijd.
Bedankt! ;)
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:00:57 #33
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_155446214
quote:

[..]

:D ^O^
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_155446525
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 22:45 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

en ik dacht hier al flink aan de progressieve kant te zitten

gewoon geen half werk, patsboem, dag erna.
BEASTMODE
pi_155446601
Goed gedaan broeder!
Geen westerse prinses trouwen die van alles eist, vreemd gaat en daarna er met je huis en geld vandoor gaat.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 22:15:30 #36
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_155449343
Wauw.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_155463469
Jeetje.
pi_155484851
Netjes G, maak die kutje voor eeuwig de jouwe inshallah.
pi_155492734
Slechtste troll in tijden.
  maandag 24 augustus 2015 @ 17:09:26 #40
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_155501596
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:08 schreef Questular het volgende:
Slechtste troll in tijden.
Ik maak de popcorn vast klaar voor het "ik wil scheiden maar mn zwager bedreigt me"-topic.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')