Wat vragen precies???quote:Kreeg veel enorm veel hints dat ik haar gewoon moest vragen,
When you know, you know vriendquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:30 schreef Faeroer het volgende:
. Enige nadeel thus far is dat mijn vader en broer totaal niet achter mij staan qua relatiekeuze.
Voor hen is het not-done, als een partner niet blond is op z'n zachtst gezegd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:35 schreef Awesome_ het volgende:
When you know, you know vriend
of dat nu binnen 1 week is of 1 jaar haha, ze zijn gewoon jarlours
laat je niet gek maken!!
Even zonder dollen. Ga je nu echt binnen nu en een maand of zo een huwelijksaanzoek doen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Voor hen is het not-done, als een partner niet blond is op z'n zachtst gezegd.
Als alle partijen met elkaar overweg kunnen wel jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Even zonder dollen. Ga je nu echt binnen nu en een maand of zo een huwelijksaanzoek doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:47 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Als alle partijen met elkaar overweg kunnen wel jaMaar - en ik speel nu even de advocaat van de duivel he, omdat ik zoveel om je geef - gaat dit niet allemaal een beetje te snel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met 'een beetje' bedoel ik ziekteveel.BEASTMODE
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:47 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Als alle partijen met elkaar overweg kunnen wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Het is zeker snel, maar heb al een verleden met haar. Het is meer de cultuur clash dat het moeilijker maakt, dan onze gevoelens. Geef enorm veel om haar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:49 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maar - en ik speel nu even de advocaat van de duivel he, omdat ik zoveel om je geef - gaat dit niet allemaal een beetje te snel?
En met 'een beetje' bedoel ik ziekteveel.
Okee, okee. Maar laten we deze gevoelens nu even opzij zetten. We parkeren ze even. Hypothetisch. Je hebt wat - een week? - weer contact met een chick die je jaren niet gezien hebt. Je komt uit een turbulente breakup. Zou je de boel niet even wat laten bezinken ipv meteen op de volgende love train te stappen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Het is zeker snel, maar heb al een verleden met haar. Het is meer de cultuur clash dat het moeilijker maakt, dan onze gevoelens. Geef enorm veel om haar.
Klinkt als een uitstekende basis voor een kerngezond huwelijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Het is zeker snel, maar heb al een verleden met haar. Het is meer de cultuur clash dat het moeilijker maakt, dan onze gevoelens. Geef enorm veel om haar.
Dit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Okee, okee. Maar laten we deze gevoelens nu even opzij zetten. We parkeren ze even. Hypothetisch. Je hebt wat - een week? - weer contact met een chick die je jaren niet gezien hebt. Je komt uit een turbulente breakup. Zou je de boel niet even wat laten bezinken ipv meteen op de volgende love train te stappen?
of misschien ook heel snel. Maar het zou niet ingegeven worden de wens alleen te zijn met haar. Of de wens ban haar ouders om een getrouwde dochter te hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:47 schreef Tayu het volgende:
Ik kan Faeroer wel volgen hierin.
Als hij verliefd zou zijn geworden op een Nederlandse vrouw, dan was trouwen waarschijnlijk niet eerder in zijn gedachten opgekomen dan vlak voor zijn overlijden.
Maar in andere delen van de wereld, gelden andere normen en waarden.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
of misschien ook heel snel. Maar het zou niet ingegeven worden de wens alleen te zijn met haar. Of de wens ban haar ouders om een getrouwde dochter te hebben
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Okee, okee. Maar laten we deze gevoelens nu even opzij zetten. We parkeren ze even. Hypothetisch. Je hebt wat - een week? - weer contact met een chick die je jaren niet gezien hebt. Je komt uit een turbulente breakup. Zou je de boel niet even wat laten bezinken ipv meteen op de volgende love train te stappen?
Break-up, nja, ging al écht slecht vóór die break-up half jaartje ofzo. Was niet eens de moeite om dat nog te gaan redden. Totaal andere wereldvisie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nou gap. Dat wordt een besnijdenis.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:29 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Break-up, nja, ging al écht slecht vóór die break-up half jaartje ofzo. Was niet eens de moeite om dat nog te gaan redden. Totaal andere wereldvisie.
Heb beide moeders vandaag richting lunchroom gestuurd, en zij staan goed met elkaar in contact. Niet dat ik het nodig heb, maar ik wil graag dat iedereen elkaar gewoon mag en dat ook zij vinden dat wij voor elkaar geschikt zijn.
M'n vader is een ander verhaal, maar die trekt wel bij heb ik het idee. Zolang hij ziet dat ik gelukkig ben, vindt hij alles over het algemeen wel best wat ik doe.
Moet zeggen dat ik gigantisch (positief) gestrest ben om alles bij te houden.
Heb haar vandaag om haar hand gevraagd en haar familie en zijzelf zijn allen akkoord gegaan.Het is wat gecompliceerder dan ik hier uitleg, maar is heel positief. Echt een euforisch gevoel.
Bedankt!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Gefeliciteerd maatje. Laat je niet gek maken door die Debby Downers hier. Er is maar één tijd om te trouwen. Op tijd.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:29 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Break-up, nja, ging al écht slecht vóór die break-up half jaartje ofzo. Was niet eens de moeite om dat nog te gaan redden. Totaal andere wereldvisie.
Heb beide moeders vandaag richting lunchroom gestuurd, en zij staan goed met elkaar in contact. Niet dat ik het nodig heb, maar ik wil graag dat iedereen elkaar gewoon mag en dat ook zij vinden dat wij voor elkaar geschikt zijn.
M'n vader is een ander verhaal, maar die trekt wel bij heb ik het idee. Zolang hij ziet dat ik gelukkig ben, vindt hij alles over het algemeen wel best wat ik doe.
Moet zeggen dat ik gigantisch (positief) gestrest ben om alles bij te houden.
Heb haar vandaag om haar hand gevraagd en haar familie en zijzelf zijn allen akkoord gegaan.Het is wat gecompliceerder dan ik hier uitleg, maar is heel positief. Echt een euforisch gevoel.
en ik dacht hier al flink aan de progressieve kant te zittenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Even zonder dollen. Ga je nu echt binnen nu en een maand of zo een huwelijksaanzoek doen?
Ik maak de popcorn vast klaar voor het "ik wil scheiden maar mn zwager bedreigt me"-topic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |