Heftig ditquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
Oh en Uccie, uiteraard, bankhomo's for life he.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
Oh en Uccie, uiteraard, bankhomies for life he.
Ik heb ook niets met cijfers.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tellen als Elf. aangepast.
Fondsenwerving of beheerfondsen of beleggingsfondsen?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:15 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ik vind sommige dingen nog wel ingewikkeld, vooral al dat fondsen gedoe.
Het laatstequote:Op maandag 10 augustus 2015 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fondsenwerving of beheerfondsen of beleggingsfondsen?
Oh valt best mee toch?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het laatste
Het eerste controleerde ik ooit, dat was prima te doen...het tweede weet ik niet precies.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
Schandalige topickaap.
Het enige positieve is dat de kattengifjes weg zijn nu.
Nou, het begint wel een beetje te dagen nu.quote:
Niet als je zo verzuurd en agressief doet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zag mezelf als laatste post staan, dus heb ik het topic gemaakt. Ik had niet door dat ik door het slotje postte.
Hou je nog wel van me?
Gelukkig maarquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, het begint wel een beetje te dagen nu.
Het is wel superleuke materie.
Haii.quote:
Ga ik ook even doen, tot zo!quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik ben even eten, tot strakjes.
Dat was geen recordpoging, dat was gewoon in een Iboodtopic die altijd hard gaan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Volgens mij is het maar 10% hoor, verderest heeft iedereen er plezier aan. Sommige mensen stellen zich gewoon aan.
Ben benieuwd hoe dat in 2013 ging toen Jindo ofzo het deed.
HAHAHHA jajoh.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat was geen recordpoging, dat was gewoon in een Iboodtopic die altijd hard gaan.
Jimbo zat in de Iboodreeks, dat was geen recordpoging maar toevallig zo ontstaan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Volgens mij is het maar 10% hoor, verderest heeft iedereen er plezier aan. Sommige mensen stellen zich gewoon aan.
Ben benieuwd hoe dat in 2013 ging toen Jindo ofzo het deed.
En weer overdrijf je.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar de laatste Ibood hunt was toen jij nog in je luier scheet.
Ik was erbijquote:
Ik vraag wel even aan bondage of hij het uit de stats haalt, geen zin om te tellen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
GC / [HUNT SC] iBOOD #105 - Waar Jimbo de record poster word! Ga maar tellen.
Succes.
Valt echt enorm mee. De meesten malen er geen seconde om. Er zijn honderden actieve topics. Fylax is echt niet in al die topics te vinden.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt gewoon niet door dat 90% van het forum je volledig uitkotst als je zo doet.
Turkse Pizza, jij?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:31 schreef YokiKater het volgende:
Ok.
Topicconfig/renew all
Wat hebben jullie vanavond gegeten?
Als Fylax zich weer als een kleuter wil gedragen, dan gaan we hem toch ook weer zo behandelen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:30 schreef sp3c het volgende:
ok ik snap het probleem, fylax wil dat record breken door in elk topic ter wereld te posten
ik stel voor dat we zolang de recordpoging duurt niet meer op hem reageren
Je stond erbij en je keek ernaar.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was erbijJimbo heeft bijna 24 uur alleen maar in de hunt gepost. Waren toen nog meer mensen met superveel posts.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als Fylax zich weer als een kleuter wil gedragen, dan gaan we hem toch ook weer zo behandelen.
Sommige 16-jarigen zijn gewoon nog niet zo ontwikkeld.
Ik heb tussen de middag al warm gegeten, dus ik sta nu een omelet te fixen, met spek natuurlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:31 schreef YokiKater het volgende:
Ok.
Topicconfig/renew all
Wat hebben jullie vanavond gegeten?
Ben je wel een beetje laat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:32 schreef sp3c het volgende:
ik wil iets met rijst en plofkip
maar daar moet natuurlijk nog vanalles bij, ik heb nog niet besloten
nee hoor ik was ook aan het huntenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je stond erbij en je keek ernaar.
ja ik heb nog niet kunnen besluitenquote:
Goed verhaal! Al ben ik zelf niet zo'n groot fan van spek.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb tussen de middag al warm gegeten, dus ik sta nu een omelet te fixen, met spek natuurlijk.
wazdeze?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Goed verhaal! Al ben ik zelf niet zo'n groot fan van spek.
Echt 99% van het hartige eten wordt gewoon beter met spek...en soms zoet ook, zoals een pannekoek.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Goed verhaal! Al ben ik zelf niet zo'n groot fan van spek.
Met een plakje spek ertussen is die nog lekkerder.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:33 schreef Fokker89 het volgende:
Ik een broodje hamburger, maar dan wel zelf gemaakt en vers#genieten
Bacon ja.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met een plakje spek ertussen is die nog lekkerder.
ja dat telt ook.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
nee hoor ik was ook aan het huntenop zoek naar het spongebob tosti-ijzer.
Ik zou het eens wat vaker moeten proberen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Echt 99% van het hartige eten wordt gewoon beter met spek...en soms zoet ook, zoals een pannekoek.
6 / 10quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:33 schreef Specularium het volgende:
Ik ben zo'n fan van spek dat ik het verkapt in mijn username heb gepropt.
Spek moet je natuurlijk uitbakken. niet rauw opvreten of in de magnetron doen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:36 schreef Karina het volgende:
Wat bedoelen jullie eigenlijk met 'spek'?
Bij spek denk ik aan dat gelei-achtige wat aan een stuk vlees zitgadverdamme.
Nee ontbijtspek, bacon dat soort dingenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:36 schreef Karina het volgende:
Wat bedoelen jullie eigenlijk met 'spek'?
Bij spek denk ik aan dat gelei-achtige wat aan een stuk vlees zitgadverdamme.
Het spek wat ik bedoel kun je niet uitbakken... dat zit bijvoorbeeld aan een karbonaadje of zo.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Spek moet je natuurlijk uitbakken. niet rauw opvreten of in de magnetron doen.
Nee dat is vet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Het spek wat ik bedoel kun je niet uitbakken... dat zit bijvoorbeeld aan een karbonaadje of zo.
Dat is gewoon vet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Het spek wat ik bedoel kun je niet uitbakken... dat zit bijvoorbeeld aan een karbonaadje of zo.
Nee joh.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat eet ik nooit. Moet je iets mee doen daar ben ik te lui voor.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ontbijtspek, bacon dat soort dingen
fried rice met ei en kipquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:34 schreef anonymoussie het volgende:
Gewoon fried rice met kip in ketjap.
Ja maar dat vind ik gewoon ranzig, dat moet je ook koken volgens mij.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
Oh vet. Ik noem dat ook spek. Volgens mij heet dat ook spek, bijvoorbeeld zuurkoolspek, dat is trouwens nog viezer
[ afbeelding ]
Nee lekkerquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
Oh vet. Ik noem dat ook spek. Volgens mij heet dat ook spek, bijvoorbeeld zuurkoolspek, dat is trouwens nog viezer
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Vieze mevrouwquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee lekkerpaar uur koken en dan stamppot erbij....kun je me voor wakker maken hoor.
Dit noteer ik even.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee lekkerpaar uur koken en dan stamppot erbij....kun je me voor wakker maken hoor.
quote:
Dan ga ik wel weer verder slapen, maar je mag me altijd wakker maken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:41 schreef Fokker89 het volgende:
Maar ik wil je best wel wakker maken
In principe hoeft een vrouw niet wakker te zijn vooreeehhhhhhquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Dan ga ik wel weer verder slapen, maar je mag me altijd wakker maken.
Mocht ik niet wakker worden....dan zegt dat meer over jou dan over mij, dat weet je?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
In principe hoeft een vrouw niet wakker te zijn vooreeehhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mocht ik niet wakker worden....dan zegt dat meer over jou dan over mij, dat weet je?
Dus dan kun je me beter wakker maken, doe ik wel een beetje alsof, gaat iedereen weer tevreden slapen.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die is al jaren niet meer voorbij gekomen
Je kunt het tussen 2 velletjes keukenpapier in de magnetron doen, komt het er knapperig uit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Spek moet je natuurlijk uitbakken. niet rauw opvreten of in de magnetron doen.
ja maar nu lijkt het net alsof je het over dat tosti ijzer hebtquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ow en Corrie...dat is vet.
Was nog niet vaak genoeg gezegd.
De kracht zit 'm in de herhaling.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja ontbijtspek, maar dat doe je natuurlijk niet met een speklap.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt het tussen 2 velletjes keukenpapier in de magnetron doen, komt het er knapperig uit.
Dit is echt waar.
Ik had er gewoon 3 zaterdag, speklappen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ontbijtspek, maar dat doe je natuurlijk niet met een speklap.
Nee, dan ben je gewoon een paardenkut.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ontbijtspek, maar dat doe je natuurlijk niet met een speklap.
boven of onderquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had er gewoon 3 zaterdag, speklappen.
Topshow sp3cquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
fried rice met ei en kip
en dopertjes en ui en een paar plakjes sp3c
simpel, dikke topshow
Beetje matig deze, je bent uit vorm.quote:
eten voor luie mensen is ook etenquote:
Je bent zelf vet. En ik weet het, word niet goed van steeds hetzelfde te lezen man. Gelukkig straks weer VI.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:50 schreef sp3c het volgende:
en daarmee bedoel ik niet cool en lachen maar gewoon goed klote
Je bent zelf klote.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:50 schreef sp3c het volgende:
en daarmee bedoel ik niet cool en lachen maar gewoon goed klote
Ja dat heb ik altijd als het hier spitsuur is.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar nu lijkt het net alsof je het over dat tosti ijzer hebt
je hebt het moment gemist man
Jawel, dan heb ik een meet met Fokker, hij wilde per sé die dag.quote:
Ik heb al een pakje zuurkoolspek voor je gekocht.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, dan heb ik een meet met Fokker, hij wilde per sé die dag.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:56 schreef sp3c het volgende:
nou ik ben ff weg hoor
egeernay ylaxfay
ik herhaal
egeernay ylaxfay
danke
Kinky!quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb al een pakje zuurkoolspek voor je gekocht.
Ik houd er zo van.quote:
bon appétitquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:56 schreef sp3c het volgende:
nou ik ben ff weg hoor
egeernay ylaxfay
ik herhaal
egeernay ylaxfay
danke
De moeder van Fylax is de tafel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:19 schreef timmmmm het volgende:
Hebben we weer zin in VI ja?Wie zijn er te gast vanavond?
Grappig zeg.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
De moeder van Fylax is de tafel.
Triggershit vakerquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:21 schreef Specularium het volgende:
Elflettering heeft ook vaak de grapjurk aan.
Triggertje zei dat hij die linkse enig vond.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Triggershit vaker
Ik wilde hier een foto bij doen, maar kan iemand mij verklaren waarom ik dit krijg als ik google: jihad man in dress
[ afbeelding ]
Kwaliteitspost. timmmmm is trots op je.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:26 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Pizza dus?quote:
Het doet je vast goed om te horen dat Fylax het postrecord heeft verbroken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:30 schreef timmmmm het volgende:
VIMet een lekkere tomatensnack erbij
Moeten we hier nou over doorgaan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het doet je vast goed om te horen dat Fylax het postrecord heeft verbroken.
Ik dacht: ik meld het even. Vanaf nu zal hij niet meer als een bezetene posten, dus de kust is weer veilig.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moeten we hier nou over doorgaan?
Nouja, kan er tenminste één prestatie op de grafsteen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het doet je vast goed om te horen dat Fylax het postrecord heeft verbroken.
Ziet er waarschijnlijk ongeveer zo uit:quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, kan er tenminste één prestatie op de grafsteen.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een paar jaar rust neemt nuquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik dacht: ik meld het even. Vanaf nu zal hij niet meer als een bezetene posten, dus de kust is weer veilig.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit kwam vóór de blanke agent die een einde maakt aan de festiviteiten. Alleen helaas geen blanke mod die Fylax even in de wurggreep hield.quote:
Maar dan zonder de bloemetjes, en mét pissende Timmmm.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ziet er waarschijnlijk ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Hij is ook niet Antilliaans, dan moet je gewoon schieten. Wij in Den Haag weten dat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit kwam vóór de blanke agent die een einde maakt aan de festiviteiten. Alleen helaas geen blanke mod die Fylax even in de wurggreep hield.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goede prestatie in je leven![]()
Nu is het natuurlijk niet erg meer dat je waarschijnlijk zo eindigt, want je hebt toch íéts bereikt
[ afbeelding ]
Ik zei vannacht al:quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu is het natuurlijk niet erg meer dat je waarschijnlijk zo eindigt, want je hebt toch íéts bereikt
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:04 schreef Fokker89 het volgende:
Mijn opa in 1995 tegen zijn kleinzoon (Ik):
''Kijk jongen, dit is de Noordoostpolder, die hebben wij met de hand droog gelegd, en met de hand opgebouwd. Dat terwijl de oorlog er ook nog tussendoor kwam...''
Fylax in 2087 tegen zijn kleinkinderen:
''Kijk jongen, dit was FOK!. en daar maakte ik in 2015 3.000 posts...''
Hagenezen, redders in nood.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij is ook niet Antilliaans, dan moet je gewoon schieten. Wij in Den Haag weten dat.
Al ben ik wel import, maar dat is een detail.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hagenezen, redders in nood.
Daar waar beschaving tekort schiet hebben we altijd nog de Haag.
Eigenlijk is het een wonder dat Sp3c daar nog niet doodgeschoten is. Hebben we onze eigen Ferguson, zou wel spectaculair zijnquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij is ook niet Antilliaans, dan moet je gewoon schieten. Wij in Den Haag weten dat.
Sp3ctaculair dan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een wonder dat Sp3c daar nog niet doodgeschoten is. Hebben we onze eigen Ferguson, zou wel spectaculair zijn
in 3....2....quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
Valt nog mee dat Fylax geen FP bericht heeft gemaakt voor zichzelf
Dat zou geen goed idee zijn, ik vermoed dat we dan ruzie krijgenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
Valt nog mee dat Fylax geen FP bericht heeft gemaakt voor zichzelf
Het is wel een award waard hoorquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat heb ik.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:51 schreef timmmmm het volgende:
Als ie dat nou doet hè, is ie dan wel langer FP-crew geweest dan jij, heeft ie je al ingehaald?
Dat ligt eraan of je fokker's actieve dagen telt of de dagen dat hij een tagje had.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:51 schreef timmmmm het volgende:
Als ie dat nou doet hè, is ie dan wel langer FP-crew geweest dan jij, heeft ie je al ingehaald?
2 dagen heeft hij al wel gedaanquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je fokker's actieve dagen telt of de dagen dat hij een tagje had.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is wel een award waard hoor
[ afbeelding ]
Niks grappigs aan deze hele situatie. En ja, ik zie dat gewoon gebeuren. Helaas. Ik had ook niet verwacht dat je zo erg zou zijn dat je het hele forum onder zou spammenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:52 schreef Fylax het volgende:
Hey luister, wel erg grappig hoor die posts over mij, maar ik ben nou weer niet zo erg dat ik een FP-item over mezelf maak.
Haha, nee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:52 schreef Fylax het volgende:
Hey luister, wel erg grappig hoor die posts over mij, maar ik ben nou weer niet zo erg dat ik een FP-item over mezelf maak.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je fokker's actieve dagen telt of de dagen dat hij een tagje had.
Grappig was sarcastisch, Hans.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niks grappigs aan deze hele situatie. En ja, ik zie dat gewoon gebeuren. Helaas. Ik had ook niet verwacht dat je zo erg zou zijn dat je het hele forum onder zou spammen
timmmmm is nog steeds boos. Hij bereidt juridische stappen voor.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:53 schreef Fylax het volgende:
Zijn we weer vriendjes timmmmm, het is voorbij.
Ajoh, is morgen wel weer over. Lekker slapen en morgen weer fris opstaan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
timmmmm is nog steeds boos. Hij bereidt juridische stappen voor.
Nee, die had gewoon geen zin om zich er in te mengen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:54 schreef Fylax het volgende:
Als het spam was geweest was het wel verwijderd trouwens.Zelfs Danny vond het oke.
Ja joh, alle kritiek afdoen als 'overdrijven'. Prima. Geen zinnig woord komt eruit vandaag. Ik merk het al wel weer.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja is goed, ga maar weer lekker overdrijven.
Nou sorry, maar ik kan me best voorstellen dat mensen zo de FP niet serieus meer nemenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat heeft -ie precies verneukt?
Het is gewoon echt overdrijven hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja joh, alle kritiek afdoen als 'overdrijven'. Prima. Geen zinnig woord komt eruit vandaag. Ik merk het al wel weer.
Wat loop je nou te stoken man? Wat heeft mijn record nou met de FP te maken. Helemaal niets.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou sorry, maar ik kan me best voorstellen dat mensen zo de FP niet serieus meer nemen![]()
Zo'n iemand als crew moet een beetje het voorbeeld geven.
Aanval Specularium op postrecord Fylax misluxt, popcorn-omzet in Utrecht met 461 procent gestegen.quote:
Users zien iemand van de crew dit doen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat loop je nou te stoken man? Wat heeft mijn record nou met de FP te maken. Helemaal niets.
Echt gezeik om 't gezeik dit.
Genoeg forumcrew die mij een halt hadden kunnen toeroepen, is niet gebeurd omdat het blijkbaar niet zo erg was als jullie doen beweren....quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:57 schreef Fokker89 het volgende:
Je zet de crew voor lul met je gedrag idioot.
De FP heeft hier geen bal (quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou sorry, maar ik kan me best voorstellen dat mensen zo de FP niet serieus meer nemen![]()
Zo'n iemand als crew moet een beetje het voorbeeld geven.
Als Fokker nog FP was geweest had hij tenminste een topic in Crew gemaaktquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:58 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk hoort dit ook niet hier.
Je bent weliswaar crew, maar volgens de redeneringen hierboven kan ik je aanwijzingen vanaf nu niet meer serieus nemen, aangezien Fylax het imago van de crew te ernstig heeft beschadigd. Jammer dan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:58 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk hoort dit ook niet hier.
Hoever zit je?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:59 schreef Fylax het volgende:
''ah dan is hij er bijna. Dus dan is dat probleem ook weer opgelost''
Welkom in de NWS-SCquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:56 schreef timmmmm het volgende:
Geen zinnig woord komt eruit vandaag.
Dat heb je tig topics terug ook al gevraagd.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hallo. Ik heb gehoord dat jij lekker bent, klopt dat?
moemoequote:
Dat is ook onzin, je bent crew van FOK! en dient je te gedragen, en je niet een totale debiel te zijn. dat is mij ook verteld toen ik solliciteerde op de FPquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De FP heeft hier geen bal ( [ afbeelding ] ) mee te maken. Fylax maakte zijn posts op het forum.
* Elfletterig steunt zijn collega-FP-redacteur, zelfs als een ex-FP-redacteur en de eindredacteur lopen te zeuren.quote:
En sindsdien heb ik ook nog gehoord dat je lekker strak bent omdat je veel danstquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat heb je tig topics terug ook al gevraagd.
Graag gedaan!quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zeker, ook mede dankzij jou. Dank daarvoor.
Hoe is het met u?quote:
Lief.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig steunt zijn collega-FP-redacteur, zelfs als een ex-FP-redacteur en de eindredacteur lopen te zeuren.
Als het aan mij ligt wel, maarja..quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Kunnen we nu weer normaal doen :p
Dat was uit voorzorg. Je had ergens geschreven dat Emmeloord een mooie plaats is. Ze wilden even zeker weten of je ze wel allemaal op een rijtje hebt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is ook onzin, je bent crew van FOK! en dient je te gedragen, en je niet een totale debiel te zijn. dat is mij ook verteld toen ik solliciteerde op de FP
Neh.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:02 schreef LTVDK het volgende:
moemoe
Kun je niet iets leuk over horoscopen vertellen?
Grappig man. Zout nu maar weer op.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was uit voorzorg. Je had ergens geschreven dat Emmeloord een mooie plaats is. Ze wilden even zeker weten of je ze wel allemaal op een rijtje hebt.
Was er brand?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neh.
Ik kan wel vertellen dat mijn rookmelder vannacht om 4.45 uur afging en ik uit mijn bed sprintte.
Oké.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En sindsdien heb ik ook nog gehoord dat je lekker strak bent omdat je veel danst
Oh daarom staan ze bij mij ook weer uitquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neh.
Ik kan wel vertellen dat mijn rookmelder vannacht om 4.45 uur afging en ik uit mijn bed sprintte.
Rook je onraad?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neh.
Niet slim he.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh daarom staan ze bij mij ook weer uit
En de vorige 4, als jij 10 normale reacties kan vertellen van jezelf, krijg je van mij 20 euro.quote:
Zit je al in Duitsland of weet je de weg Utrecht uit nog steeds niet?quote:
Batterij leeg?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neh.
Wel jammer dat je vriendjes bent met Moira. Dat is weer een dikke -1 waardoor ik je voorlopig op een 7/10 inschatquote:
Ja ik zit ergens in Groningen opeensquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je al in Duitsland of weet je de weg Utrecht uit nog steeds niet?
Jij bent wel de laatste die mij kan vertellen wat slim isquote:
Moira is wel lekker.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel jammer dat je vriendjes bent met Moira. Dat is weer een dikke -1 waardoor ik je voorlopig op een 7/10 inschat
ga meeten met johannesquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja ik zit ergens in Groningen opeens
Het is gewoon zo.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die mij kan vertellen wat slim is
Dan moet je de boot pakkenquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja ik zit ergens in Groningen opeens
Achja, we hebben het gezellig gehad he Yasmin.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Zit pas op pagina 3 maar tering wat een negativiteit zeg
Ook goed, heb wel beloofd morgen vroeg te beginnen op werk en daar heb ik nu spijt van.quote:
Ik ben geen fanquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moira is wel lekker.
Een van de weinige FOK!sters die ik heb gemeet.
Heb het daar maar bij gelaten:pquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Achja, we hebben het gezellig gehad he Yasmin.
Dankjewel Yasmin. Hoe was je afspraakje?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb het daar maar bij gelaten:p
Trek het je niet aan Fylax. Ik vind het een leuke actie en ben blij je het gehaald hebt.
quote:
Gelukkig geen brand. En een kwartier later ging de rookmelder nogmaalsquote:
Das ook niet ver weg danquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zit nu ergens in traban-trarbach.
Ja was gezellig!quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dankjewel Yasmin. Hoe was je afspraakje?
Deed ik de vorige keer ook, maar na nog geen week barstte het van de (irritante) lokquotes en opmerkingen dat ik moest terugkomen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Grappig man. Zout nu maar weer op.
Uit?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:05 schreef Uccie het volgende:
Oh daarom staan ze bij mij ook weer uit
Voa arhnem naar keulen gegaan en vanaf keulen de snelweg af en beetje rondgeredenquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das ook niet ver weg danHad je denk ik wel beter via Eindhoven/Maastricht kunnen rijden als ik het zo zie
Gewoon lekker blijven Efteling!quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deed ik de vorige keer ook, maar na nog geen week barstte het van de (irritante) lokquotes en opmerkingen dat ik moest terugkomen.
Vrienden van Moira., zijn vrienden van mij.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:05 schreef timmmmm het volgende:
Wel jammer dat je vriendjes bent met Moira. Dat is weer een dikke -1 waardoor ik je voorlopig op een 7/10 inschat
Je moet natuurlijk ook geen weken wegblijven, gewoon even een paar uurtjes koelen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deed ik de vorige keer ook, maar na nog geen week barstte het van de (irritante) lokquotes en opmerkingen dat ik moest terugkomen.
Dus je streamt live op FOK! maar Fokker89 mag daar niks van plaatsen van jou?quote:
Moira. is wel chill jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vrienden van Moira., zijn vrienden van mij.
Mag blijkbaar niet he, anders zou het wel niet weggehaald zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus je streamt live op FOK! maar Fokker89 mag daar niks van plaatsen van jou?
Hoe vroeg is vroeg?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:08 schreef Uccie het volgende:
Ook goed, heb wel beloofd morgen vroeg te beginnen op werk en daar heb ik nu spijt van.
Wanneer gaan wij meeten dan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vrienden van Moira., zijn vrienden van mij.
Ja, batterij eruit en klaar.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Uit?
Ligt er ook aan waar je dat ding ophangt.
Wel een beetje een mooie route kunnen rijden daar (ben niet zo bekend in DLD)?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Voa arhnem naar keulen gegaan en vanaf keulen de snelweg af en beetje rondgereden
Half 8, dus valt wel mee, maar dat heb ik al een tijdje niet meer gedaan.quote:
Ik hoef niet te koelen hoor. Ik maakte gewoon een luchtig grapje over Emmeloord. En in tegenstelling tot sommigen hier reageer ik niet als door een wesp gestoken omdat Fylax veel posts plaatst.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook geen weken wegblijven, gewoon even een paar uurtjes koelen.
Die waar er 3 in konden, Specu weet dat nog wel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan opzich een leuke ondertitel zijn, met nog een andere post.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoef niet te koelen hoor. Ik maakte gewoon een luchtig grapje over Emmeloord. En in tegenstelling tot sommigen hier reageer ik niet als door een wesp gestoken omdat Fylax veel posts plaatst.
Volgens mij kun je zélf beter wat verkoeling zoeken. Loop een rondje om die lelijke kerk of zo.
Ik ookquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die waar er 3 in konden, Specu weet dat nog wel.
jamaar dan ben ik weer gelukkigquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan houden we helemaal geen SC meer over.
Dit een lelijke kerk vindenquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoef niet te koelen hoor. Ik maakte gewoon een luchtig grapje over Emmeloord. En in tegenstelling tot sommigen hier reageer ik niet als door een wesp gestoken omdat Fylax veel posts plaatst.
Volgens mij kun je zélf beter wat verkoeling zoeken. Loop een rondje om die lelijke kerk of zo.
Als er iets in de fik gaat, is het in de keuken...als die in de hens staat, kom ik de deur toch al niet meer uit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mjah, het ding kan wel echt je leven redden.
Hoe kan ik jou gelukkig maken sp3c?quote:
Jup.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje een mooie route kunnen rijden daar (ben niet zo bekend in DLD)?
Bah.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit een lelijke kerk vinden
[ afbeelding ]
Hey maniquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou gelukkig maken sp3c?
Berlage?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit een lelijke kerk vinden
[ afbeelding ]
Hey Fiel, nogmaals gefeli. Het was een leuke dag.quote:
Goed dat je het inziet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:15 schreef Fokker89 het volgende:
Eigenlijk is het ook best een graf lelijk ding.
Nog nooit in Frankrijk gereden zekerquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jup.
Op een gegeven moment had mijn pa de navigatie perongeluk op looproute gezet. Dat was wel een leuk stukje![]()
En sommige duitsers rijden echt als een lul
Dankjewel, zeker weten. Erg gezellig. Ik, en velen met mij hebben genoten!quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey Fiel, nogmaals gefeli. Het was een leuke dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |