SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Vieze mevrouwquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee lekkerpaar uur koken en dan stamppot erbij....kun je me voor wakker maken hoor.
Dit noteer ik even.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee lekkerpaar uur koken en dan stamppot erbij....kun je me voor wakker maken hoor.
quote:
Dan ga ik wel weer verder slapen, maar je mag me altijd wakker maken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:41 schreef Fokker89 het volgende:
Maar ik wil je best wel wakker maken
In principe hoeft een vrouw niet wakker te zijn vooreeehhhhhhquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Dan ga ik wel weer verder slapen, maar je mag me altijd wakker maken.
Mocht ik niet wakker worden....dan zegt dat meer over jou dan over mij, dat weet je?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
In principe hoeft een vrouw niet wakker te zijn vooreeehhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mocht ik niet wakker worden....dan zegt dat meer over jou dan over mij, dat weet je?
Dus dan kun je me beter wakker maken, doe ik wel een beetje alsof, gaat iedereen weer tevreden slapen.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die is al jaren niet meer voorbij gekomen
Je kunt het tussen 2 velletjes keukenpapier in de magnetron doen, komt het er knapperig uit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Spek moet je natuurlijk uitbakken. niet rauw opvreten of in de magnetron doen.
ja maar nu lijkt het net alsof je het over dat tosti ijzer hebtquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ow en Corrie...dat is vet.
Was nog niet vaak genoeg gezegd.
De kracht zit 'm in de herhaling.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja ontbijtspek, maar dat doe je natuurlijk niet met een speklap.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt het tussen 2 velletjes keukenpapier in de magnetron doen, komt het er knapperig uit.
Dit is echt waar.
Ik had er gewoon 3 zaterdag, speklappen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ontbijtspek, maar dat doe je natuurlijk niet met een speklap.
Nee, dan ben je gewoon een paardenkut.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ontbijtspek, maar dat doe je natuurlijk niet met een speklap.
boven of onderquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had er gewoon 3 zaterdag, speklappen.
Topshow sp3cquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
fried rice met ei en kip
en dopertjes en ui en een paar plakjes sp3c
simpel, dikke topshow
Beetje matig deze, je bent uit vorm.quote:
eten voor luie mensen is ook etenquote:
Je bent zelf vet. En ik weet het, word niet goed van steeds hetzelfde te lezen man. Gelukkig straks weer VI.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |