Met een plakje spek ertussen is die nog lekkerder.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:33 schreef Fokker89 het volgende:
Ik een broodje hamburger, maar dan wel zelf gemaakt en vers#genieten
Bacon ja.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met een plakje spek ertussen is die nog lekkerder.
ja dat telt ook.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
nee hoor ik was ook aan het huntenop zoek naar het spongebob tosti-ijzer.
Ik zou het eens wat vaker moeten proberen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Echt 99% van het hartige eten wordt gewoon beter met spek...en soms zoet ook, zoals een pannekoek.
6 / 10quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:33 schreef Specularium het volgende:
Ik ben zo'n fan van spek dat ik het verkapt in mijn username heb gepropt.
Spek moet je natuurlijk uitbakken. niet rauw opvreten of in de magnetron doen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:36 schreef Karina het volgende:
Wat bedoelen jullie eigenlijk met 'spek'?
Bij spek denk ik aan dat gelei-achtige wat aan een stuk vlees zitgadverdamme.
Nee ontbijtspek, bacon dat soort dingenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:36 schreef Karina het volgende:
Wat bedoelen jullie eigenlijk met 'spek'?
Bij spek denk ik aan dat gelei-achtige wat aan een stuk vlees zitgadverdamme.
Het spek wat ik bedoel kun je niet uitbakken... dat zit bijvoorbeeld aan een karbonaadje of zo.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Spek moet je natuurlijk uitbakken. niet rauw opvreten of in de magnetron doen.
Nee dat is vet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Het spek wat ik bedoel kun je niet uitbakken... dat zit bijvoorbeeld aan een karbonaadje of zo.
Dat is gewoon vet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Het spek wat ik bedoel kun je niet uitbakken... dat zit bijvoorbeeld aan een karbonaadje of zo.
Nee joh.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat eet ik nooit. Moet je iets mee doen daar ben ik te lui voor.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ontbijtspek, bacon dat soort dingen
fried rice met ei en kipquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:34 schreef anonymoussie het volgende:
Gewoon fried rice met kip in ketjap.
Ja maar dat vind ik gewoon ranzig, dat moet je ook koken volgens mij.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
Oh vet. Ik noem dat ook spek. Volgens mij heet dat ook spek, bijvoorbeeld zuurkoolspek, dat is trouwens nog viezer
[ afbeelding ]
Nee lekkerquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
Oh vet. Ik noem dat ook spek. Volgens mij heet dat ook spek, bijvoorbeeld zuurkoolspek, dat is trouwens nog viezer
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |