Heftig ditquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
Oh en Uccie, uiteraard, bankhomo's for life he.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
Oh en Uccie, uiteraard, bankhomies for life he.
Ik heb ook niets met cijfers.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tellen als Elf. aangepast.
Fondsenwerving of beheerfondsen of beleggingsfondsen?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:15 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ik vind sommige dingen nog wel ingewikkeld, vooral al dat fondsen gedoe.
Het laatstequote:Op maandag 10 augustus 2015 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fondsenwerving of beheerfondsen of beleggingsfondsen?
Oh valt best mee toch?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het laatste
Het eerste controleerde ik ooit, dat was prima te doen...het tweede weet ik niet precies.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
Schandalige topickaap.
Het enige positieve is dat de kattengifjes weg zijn nu.
Nou, het begint wel een beetje te dagen nu.quote:
Niet als je zo verzuurd en agressief doet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zag mezelf als laatste post staan, dus heb ik het topic gemaakt. Ik had niet door dat ik door het slotje postte.
Hou je nog wel van me?
Gelukkig maarquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, het begint wel een beetje te dagen nu.
Het is wel superleuke materie.
Haii.quote:
Ga ik ook even doen, tot zo!quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik ben even eten, tot strakjes.
Dat was geen recordpoging, dat was gewoon in een Iboodtopic die altijd hard gaan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Volgens mij is het maar 10% hoor, verderest heeft iedereen er plezier aan. Sommige mensen stellen zich gewoon aan.
Ben benieuwd hoe dat in 2013 ging toen Jindo ofzo het deed.
HAHAHHA jajoh.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat was geen recordpoging, dat was gewoon in een Iboodtopic die altijd hard gaan.
Jimbo zat in de Iboodreeks, dat was geen recordpoging maar toevallig zo ontstaan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Volgens mij is het maar 10% hoor, verderest heeft iedereen er plezier aan. Sommige mensen stellen zich gewoon aan.
Ben benieuwd hoe dat in 2013 ging toen Jindo ofzo het deed.
En weer overdrijf je.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar de laatste Ibood hunt was toen jij nog in je luier scheet.
Ik was erbijquote:
Ik vraag wel even aan bondage of hij het uit de stats haalt, geen zin om te tellen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
GC / [HUNT SC] iBOOD #105 - Waar Jimbo de record poster word! Ga maar tellen.
Succes.
Valt echt enorm mee. De meesten malen er geen seconde om. Er zijn honderden actieve topics. Fylax is echt niet in al die topics te vinden.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt gewoon niet door dat 90% van het forum je volledig uitkotst als je zo doet.
Turkse Pizza, jij?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:31 schreef YokiKater het volgende:
Ok.
Topicconfig/renew all
Wat hebben jullie vanavond gegeten?
Als Fylax zich weer als een kleuter wil gedragen, dan gaan we hem toch ook weer zo behandelen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:30 schreef sp3c het volgende:
ok ik snap het probleem, fylax wil dat record breken door in elk topic ter wereld te posten
ik stel voor dat we zolang de recordpoging duurt niet meer op hem reageren
Je stond erbij en je keek ernaar.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was erbijJimbo heeft bijna 24 uur alleen maar in de hunt gepost. Waren toen nog meer mensen met superveel posts.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als Fylax zich weer als een kleuter wil gedragen, dan gaan we hem toch ook weer zo behandelen.
Sommige 16-jarigen zijn gewoon nog niet zo ontwikkeld.
Ik heb tussen de middag al warm gegeten, dus ik sta nu een omelet te fixen, met spek natuurlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:31 schreef YokiKater het volgende:
Ok.
Topicconfig/renew all
Wat hebben jullie vanavond gegeten?
Ben je wel een beetje laat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:32 schreef sp3c het volgende:
ik wil iets met rijst en plofkip
maar daar moet natuurlijk nog vanalles bij, ik heb nog niet besloten
nee hoor ik was ook aan het huntenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je stond erbij en je keek ernaar.
ja ik heb nog niet kunnen besluitenquote:
Goed verhaal! Al ben ik zelf niet zo'n groot fan van spek.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb tussen de middag al warm gegeten, dus ik sta nu een omelet te fixen, met spek natuurlijk.
wazdeze?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Goed verhaal! Al ben ik zelf niet zo'n groot fan van spek.
Echt 99% van het hartige eten wordt gewoon beter met spek...en soms zoet ook, zoals een pannekoek.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Goed verhaal! Al ben ik zelf niet zo'n groot fan van spek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |