Voa arhnem naar keulen gegaan en vanaf keulen de snelweg af en beetje rondgeredenquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das ook niet ver weg danHad je denk ik wel beter via Eindhoven/Maastricht kunnen rijden als ik het zo zie
Gewoon lekker blijven Efteling!quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deed ik de vorige keer ook, maar na nog geen week barstte het van de (irritante) lokquotes en opmerkingen dat ik moest terugkomen.
Vrienden van Moira., zijn vrienden van mij.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:05 schreef timmmmm het volgende:
Wel jammer dat je vriendjes bent met Moira. Dat is weer een dikke -1 waardoor ik je voorlopig op een 7/10 inschat
Je moet natuurlijk ook geen weken wegblijven, gewoon even een paar uurtjes koelen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deed ik de vorige keer ook, maar na nog geen week barstte het van de (irritante) lokquotes en opmerkingen dat ik moest terugkomen.
Dus je streamt live op FOK! maar Fokker89 mag daar niks van plaatsen van jou?quote:
Moira. is wel chill jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vrienden van Moira., zijn vrienden van mij.
Mag blijkbaar niet he, anders zou het wel niet weggehaald zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus je streamt live op FOK! maar Fokker89 mag daar niks van plaatsen van jou?
Hoe vroeg is vroeg?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:08 schreef Uccie het volgende:
Ook goed, heb wel beloofd morgen vroeg te beginnen op werk en daar heb ik nu spijt van.
Wanneer gaan wij meeten dan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vrienden van Moira., zijn vrienden van mij.
Ja, batterij eruit en klaar.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Uit?
Ligt er ook aan waar je dat ding ophangt.
Wel een beetje een mooie route kunnen rijden daar (ben niet zo bekend in DLD)?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Voa arhnem naar keulen gegaan en vanaf keulen de snelweg af en beetje rondgereden
Half 8, dus valt wel mee, maar dat heb ik al een tijdje niet meer gedaan.quote:
Ik hoef niet te koelen hoor. Ik maakte gewoon een luchtig grapje over Emmeloord. En in tegenstelling tot sommigen hier reageer ik niet als door een wesp gestoken omdat Fylax veel posts plaatst.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook geen weken wegblijven, gewoon even een paar uurtjes koelen.
Die waar er 3 in konden, Specu weet dat nog wel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan opzich een leuke ondertitel zijn, met nog een andere post.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoef niet te koelen hoor. Ik maakte gewoon een luchtig grapje over Emmeloord. En in tegenstelling tot sommigen hier reageer ik niet als door een wesp gestoken omdat Fylax veel posts plaatst.
Volgens mij kun je zélf beter wat verkoeling zoeken. Loop een rondje om die lelijke kerk of zo.
Ik ookquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die waar er 3 in konden, Specu weet dat nog wel.
jamaar dan ben ik weer gelukkigquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan houden we helemaal geen SC meer over.
Dit een lelijke kerk vindenquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoef niet te koelen hoor. Ik maakte gewoon een luchtig grapje over Emmeloord. En in tegenstelling tot sommigen hier reageer ik niet als door een wesp gestoken omdat Fylax veel posts plaatst.
Volgens mij kun je zélf beter wat verkoeling zoeken. Loop een rondje om die lelijke kerk of zo.
Als er iets in de fik gaat, is het in de keuken...als die in de hens staat, kom ik de deur toch al niet meer uit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mjah, het ding kan wel echt je leven redden.
Hoe kan ik jou gelukkig maken sp3c?quote:
Jup.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje een mooie route kunnen rijden daar (ben niet zo bekend in DLD)?
Bah.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit een lelijke kerk vinden
[ afbeelding ]
Hey maniquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou gelukkig maken sp3c?
Berlage?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit een lelijke kerk vinden
[ afbeelding ]
Hey Fiel, nogmaals gefeli. Het was een leuke dag.quote:
Goed dat je het inziet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:15 schreef Fokker89 het volgende:
Eigenlijk is het ook best een graf lelijk ding.
Nog nooit in Frankrijk gereden zekerquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jup.
Op een gegeven moment had mijn pa de navigatie perongeluk op looproute gezet. Dat was wel een leuk stukje![]()
En sommige duitsers rijden echt als een lul
Dankjewel, zeker weten. Erg gezellig. Ik, en velen met mij hebben genoten!quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey Fiel, nogmaals gefeli. Het was een leuke dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |