timmmmm is nog steeds boos. Hij bereidt juridische stappen voor.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:53 schreef Fylax het volgende:
Zijn we weer vriendjes timmmmm, het is voorbij.
Ajoh, is morgen wel weer over. Lekker slapen en morgen weer fris opstaan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
timmmmm is nog steeds boos. Hij bereidt juridische stappen voor.
Nee, die had gewoon geen zin om zich er in te mengen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:54 schreef Fylax het volgende:
Als het spam was geweest was het wel verwijderd trouwens.Zelfs Danny vond het oke.
Ja joh, alle kritiek afdoen als 'overdrijven'. Prima. Geen zinnig woord komt eruit vandaag. Ik merk het al wel weer.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja is goed, ga maar weer lekker overdrijven.
Nou sorry, maar ik kan me best voorstellen dat mensen zo de FP niet serieus meer nemenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat heeft -ie precies verneukt?
Het is gewoon echt overdrijven hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja joh, alle kritiek afdoen als 'overdrijven'. Prima. Geen zinnig woord komt eruit vandaag. Ik merk het al wel weer.
Wat loop je nou te stoken man? Wat heeft mijn record nou met de FP te maken. Helemaal niets.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou sorry, maar ik kan me best voorstellen dat mensen zo de FP niet serieus meer nemen![]()
Zo'n iemand als crew moet een beetje het voorbeeld geven.
Aanval Specularium op postrecord Fylax misluxt, popcorn-omzet in Utrecht met 461 procent gestegen.quote:
Users zien iemand van de crew dit doen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat loop je nou te stoken man? Wat heeft mijn record nou met de FP te maken. Helemaal niets.
Echt gezeik om 't gezeik dit.
Genoeg forumcrew die mij een halt hadden kunnen toeroepen, is niet gebeurd omdat het blijkbaar niet zo erg was als jullie doen beweren....quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:57 schreef Fokker89 het volgende:
Je zet de crew voor lul met je gedrag idioot.
De FP heeft hier geen bal (quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou sorry, maar ik kan me best voorstellen dat mensen zo de FP niet serieus meer nemen![]()
Zo'n iemand als crew moet een beetje het voorbeeld geven.
Als Fokker nog FP was geweest had hij tenminste een topic in Crew gemaaktquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:58 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk hoort dit ook niet hier.
Je bent weliswaar crew, maar volgens de redeneringen hierboven kan ik je aanwijzingen vanaf nu niet meer serieus nemen, aangezien Fylax het imago van de crew te ernstig heeft beschadigd. Jammer dan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:58 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk hoort dit ook niet hier.
Hoever zit je?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:59 schreef Fylax het volgende:
''ah dan is hij er bijna. Dus dan is dat probleem ook weer opgelost''
Welkom in de NWS-SCquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:56 schreef timmmmm het volgende:
Geen zinnig woord komt eruit vandaag.
Dat heb je tig topics terug ook al gevraagd.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hallo. Ik heb gehoord dat jij lekker bent, klopt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |