moemoequote:
Dat is ook onzin, je bent crew van FOK! en dient je te gedragen, en je niet een totale debiel te zijn. dat is mij ook verteld toen ik solliciteerde op de FPquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De FP heeft hier geen bal ( [ afbeelding ] ) mee te maken. Fylax maakte zijn posts op het forum.
* Elfletterig steunt zijn collega-FP-redacteur, zelfs als een ex-FP-redacteur en de eindredacteur lopen te zeuren.quote:
En sindsdien heb ik ook nog gehoord dat je lekker strak bent omdat je veel danstquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat heb je tig topics terug ook al gevraagd.
Graag gedaan!quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zeker, ook mede dankzij jou. Dank daarvoor.
Hoe is het met u?quote:
Lief.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig steunt zijn collega-FP-redacteur, zelfs als een ex-FP-redacteur en de eindredacteur lopen te zeuren.
Als het aan mij ligt wel, maarja..quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Kunnen we nu weer normaal doen :p
Dat was uit voorzorg. Je had ergens geschreven dat Emmeloord een mooie plaats is. Ze wilden even zeker weten of je ze wel allemaal op een rijtje hebt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is ook onzin, je bent crew van FOK! en dient je te gedragen, en je niet een totale debiel te zijn. dat is mij ook verteld toen ik solliciteerde op de FP
Neh.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:02 schreef LTVDK het volgende:
moemoe
Kun je niet iets leuk over horoscopen vertellen?
Grappig man. Zout nu maar weer op.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was uit voorzorg. Je had ergens geschreven dat Emmeloord een mooie plaats is. Ze wilden even zeker weten of je ze wel allemaal op een rijtje hebt.
Was er brand?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neh.
Ik kan wel vertellen dat mijn rookmelder vannacht om 4.45 uur afging en ik uit mijn bed sprintte.
Oké.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En sindsdien heb ik ook nog gehoord dat je lekker strak bent omdat je veel danst
Oh daarom staan ze bij mij ook weer uitquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neh.
Ik kan wel vertellen dat mijn rookmelder vannacht om 4.45 uur afging en ik uit mijn bed sprintte.
Rook je onraad?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neh.
Niet slim he.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh daarom staan ze bij mij ook weer uit
En de vorige 4, als jij 10 normale reacties kan vertellen van jezelf, krijg je van mij 20 euro.quote:
Zit je al in Duitsland of weet je de weg Utrecht uit nog steeds niet?quote:
Batterij leeg?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neh.
Wel jammer dat je vriendjes bent met Moira. Dat is weer een dikke -1 waardoor ik je voorlopig op een 7/10 inschatquote:
Ja ik zit ergens in Groningen opeensquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je al in Duitsland of weet je de weg Utrecht uit nog steeds niet?
Jij bent wel de laatste die mij kan vertellen wat slim isquote:
Moira is wel lekker.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel jammer dat je vriendjes bent met Moira. Dat is weer een dikke -1 waardoor ik je voorlopig op een 7/10 inschat
ga meeten met johannesquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja ik zit ergens in Groningen opeens
Het is gewoon zo.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die mij kan vertellen wat slim is
Dan moet je de boot pakkenquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja ik zit ergens in Groningen opeens
Achja, we hebben het gezellig gehad he Yasmin.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Zit pas op pagina 3 maar tering wat een negativiteit zeg
Ook goed, heb wel beloofd morgen vroeg te beginnen op werk en daar heb ik nu spijt van.quote:
Ik ben geen fanquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moira is wel lekker.
Een van de weinige FOK!sters die ik heb gemeet.
Heb het daar maar bij gelaten:pquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Achja, we hebben het gezellig gehad he Yasmin.
Dankjewel Yasmin. Hoe was je afspraakje?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb het daar maar bij gelaten:p
Trek het je niet aan Fylax. Ik vind het een leuke actie en ben blij je het gehaald hebt.
quote:
Gelukkig geen brand. En een kwartier later ging de rookmelder nogmaalsquote:
Das ook niet ver weg danquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zit nu ergens in traban-trarbach.
Ja was gezellig!quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dankjewel Yasmin. Hoe was je afspraakje?
Deed ik de vorige keer ook, maar na nog geen week barstte het van de (irritante) lokquotes en opmerkingen dat ik moest terugkomen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Grappig man. Zout nu maar weer op.
Uit?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:05 schreef Uccie het volgende:
Oh daarom staan ze bij mij ook weer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |