quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:56 schreef sp3c het volgende:
nou ik ben ff weg hoor
egeernay ylaxfay
ik herhaal
egeernay ylaxfay
danke
Kinky!quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb al een pakje zuurkoolspek voor je gekocht.
Ik houd er zo van.quote:
bon appétitquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:56 schreef sp3c het volgende:
nou ik ben ff weg hoor
egeernay ylaxfay
ik herhaal
egeernay ylaxfay
danke
De moeder van Fylax is de tafel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:19 schreef timmmmm het volgende:
Hebben we weer zin in VI ja?Wie zijn er te gast vanavond?
Grappig zeg.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
De moeder van Fylax is de tafel.
Triggershit vakerquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:21 schreef Specularium het volgende:
Elflettering heeft ook vaak de grapjurk aan.
Triggertje zei dat hij die linkse enig vond.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Triggershit vaker
Ik wilde hier een foto bij doen, maar kan iemand mij verklaren waarom ik dit krijg als ik google: jihad man in dress
[ afbeelding ]
Kwaliteitspost. timmmmm is trots op je.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:26 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Pizza dus?quote:
Het doet je vast goed om te horen dat Fylax het postrecord heeft verbroken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:30 schreef timmmmm het volgende:
VIMet een lekkere tomatensnack erbij
Moeten we hier nou over doorgaan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het doet je vast goed om te horen dat Fylax het postrecord heeft verbroken.
Ik dacht: ik meld het even. Vanaf nu zal hij niet meer als een bezetene posten, dus de kust is weer veilig.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moeten we hier nou over doorgaan?
Nouja, kan er tenminste één prestatie op de grafsteen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het doet je vast goed om te horen dat Fylax het postrecord heeft verbroken.
Ziet er waarschijnlijk ongeveer zo uit:quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, kan er tenminste één prestatie op de grafsteen.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een paar jaar rust neemt nuquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik dacht: ik meld het even. Vanaf nu zal hij niet meer als een bezetene posten, dus de kust is weer veilig.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit kwam vóór de blanke agent die een einde maakt aan de festiviteiten. Alleen helaas geen blanke mod die Fylax even in de wurggreep hield.quote:
Maar dan zonder de bloemetjes, en mét pissende Timmmm.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ziet er waarschijnlijk ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |