Ja, dat moet Danny nog eens in de mobiele site bakkenquote:
En met vrouwen. Goed beginquote:
Goed statement.quote:
What do you mean by ''tonaliteit" and "Chode gedrag"quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Let ook op hoe meneer 1 aan het eind van z'n zin in tonaliteit omhoog gaat. Klassiek chode gedrag
Mooi dat de code gekraakt is, binnenkort zie ik hier vast veel nieuwe succesverhalen!
Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zinquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
What do you mean by ''tonaliteit" and "Chode gedrag"
Gozerquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Let ook op hoe meneer 1 aan het eind van z'n zin in tonaliteit omhoog gaat. Klassiek chode gedrag
Mooi dat de code gekraakt is, binnenkort zie ik hier vast veel nieuwe succesverhalen!
Je zit op een gast te geilen dit keer.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin
Ja maar het icoontje zegt andersquote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:25 schreef Gray het volgende:
[..]
Je zit op een gast te geilen dit keer.
Gaybooyyyyyyquote:
Heb je al wat gescoord ofzo?quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ludovico heb je al eens gemeet.
quote:
Gelijk die bak koffie doen. Of wijn, beetje afhankelijk van het tijdstip.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 02:42 schreef Geerd het volgende:
Volgens mij heeft een dame, die woont op mijn loop route naar het werk interesse.
Heey Geerd ! Hoe is het ?
Laatst een heel vragen vuur, waar woon je dan?(en dus ook hoe heet je eigenlijk?) Woon je daar alleen? Hoe lang werk je hier?
Net weer rond 1 uur loop naar huis, zaten ze buiten Hoi Geerd! Moet je morgen ook nog werken?
Weekend dan? Okee ! Doen we dan ff bakkie.
Mooie meid ook nog tering, lang 1.79 lang blond haar pffff
Ik wist dat ze laatst moest werken helaas stond er een collega naar der.
Misschien van het weekend,
formule 1 kijkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Gelijk die bak koffie doen. Of wijn, beetje afhankelijk van het tijdstip.
mensen nog op pad dit weekend? Het wordt hitsig weer doe er je voordeel meemee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe reëel is het op dít moment voor mij om nog sociale contacten op te bouwen? Het simpelweg accepteren dat ik een levensfase heb weggegooid gaat er niet in bij mij. Dat zelfde geldt echter ook voor een relatie: hoe langer je wacht en ouder wordt des te moeilijker het is om een relatie op te bouwen. Ja verliefd worden gebeurd op alle leeftijden, maar het makkelijkst ontstaat dat tijdens de 'bloei van je leven' hoor ik vaak en die heb ik gemist (ondanks de fase die ik nu afsluit).
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:21 schreef Deezertje het volgende:
Over niet al te lange tijd ga ik een nieuwe levensfase inIk kan me goed indenken wat je voelt, zodra je student af bent en fulltime gaat werken gaat je leven er anders uitzien en op dat punt zie je ook dat mensen zich vaker gaan settelen, langere en stabiele relaties krijgen, een gezin stichten en dat soort dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe reëel is het op dít moment voor mij om nog sociale contacten op te bouwen? Het simpelweg accepteren dat ik een levensfase heb weggegooid gaat er niet in bij mij. Dat zelfde geldt echter ook voor een relatie: hoe langer je wacht en ouder wordt des te moeilijker het is om een relatie op te bouwen. Ja verliefd worden gebeurd op alle leeftijden, maar het makkelijkst ontstaat dat tijdens de 'bloei van je leven' hoor ik vaak en die heb ik gemist (ondanks de fase die ik nu afsluit).
Wat zou je concreet aan jezelf willen veranderen? Ik proef uit je post een soort van bitterheid, soort teleurstelling, onmacht, ontevredenheid over je eigen sociale leven.
Waar geef je prioriteit aan? Wat wil je precies? Wil je een vriendinnetje of wil je (meer) vrienden krijgen? Zonder vriendenkring is je marktpositie sowieso een stuk slechter. Iemand met weinig vrienden is niet echt aantrekkelijk voor een vrouw om daar een relatie mee te beginnen.
Werk eerst aan je basis en zorg dat je je leven goed op orde hebt, vinden vrouwen altijd wel een plus.
[ Bericht 3% gewijzigd door syndroom op 22-08-2015 03:42:22 ]
Lastig... diep in mijn hart denk ik een relatie (mis intimiteit) maar idd zonder vrienden kappen ze al gauw af want de meeste meiden kunnen een leven zonder vriendinnen niet voorstellen. Het is ook niet dat ik afgesloten leef, maar de meeste mensen van vroeger wonen inmiddels aan de andere kant van het land en hebben gewoon hun eigen leven, sommige al in de extremen waar ik niet aan wil denken (baan, getrouwd en evt. kind). Kom ik ze tegen komen maken ze zeker te weten een praatje met me. Kennissen zou een betere term zijn. De kans dat ik aan het einde van het jaar een relatie heb is dus bijzonder klein, maar ik houd altijd mijn ogen en oren openquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:36 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik kan me goed indenken wat je voelt, zodra je student af bent en fulltime gaat werken gaat je leven er anders uitzien en op dat punt zie je ook dat mensen zich vaker gaan settelen, langere en stabiele relaties krijgen, een gezin stichten en dat soort dingen.
Wat zou je concreet aan jezelf willen veranderen? Ik proef uit je post een soort van bitterheid, soort teleurstelling, onmacht, ontevredenheid over je eigen sociale leven.
Waar geef je prioriteit aan? Wat wil je precies? Wil je een vriendinnetje of wil je (meer) vrienden krijgen? Zonder vriendenkring is je marktpositie sowieso een stuk slechter. Iemand met weinig vrienden is niet echt aantrekkelijk voor een vrouw om daar een relatie mee te beginnen.
Werk eerst aan je basis en zorg dat je je leven goed op orde hebt, vinden vrouwen altijd wel een plus.
Naar een festival of feest misschien. Ben vroeger wel eens alleen uitgeweest maar dat was geen succes. Of nou ja ik had het zelf wel naar mijn zin maar bijna iedereen is gewoon met zijn of haar vrienden op stap dus die zijn daar druk mee en als 'alleenstaande' kom je er lastig tussen. Op een paar oogcontacten waar ik niet wist wat ik er mee aan moest verlaat je dan toch weer alleen de ruimte.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 08:56 schreef ook_gek het volgende:
Je kan prima nog op vrijdag en zaterdag weg gaan als je een vaste baan hebt.
Wil je mensen ontmoeten, ga op een team sport bv. Alleen op stap gaan kan ook goed trouwens. Genoeg optiest.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:21 schreef Deezertje het volgende:
Over niet al te lange tijd ga ik een nieuwe levensfase inGa toch weg dat is je allemaal al 1000 keer verteld kuttrollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe reëel is het op dít moment voor mij om nog sociale contacten op te bouwen? Het simpelweg accepteren dat ik een levensfase heb weggegooid gaat er niet in bij mij. Dat zelfde geldt echter ook voor een relatie: hoe langer je wacht en ouder wordt des te moeilijker het is om een relatie op te bouwen. Ja verliefd worden gebeurd op alle leeftijden, maar het makkelijkst ontstaat dat tijdens de 'bloei van je leven' hoor ik vaak en die heb ik gemist (ondanks de fase die ik nu afsluit).
Open gewoon je eigen reeks waar je al je problemen uit de doeken kan doen ipv alle centrale topics naar je toe te trekken en te vergallen met je eindeloze herhalingen.
Je posts lijken wel afleveringen van The A-Team zovaak val je in herhaling.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Vooral bang om afwijzing ja. Ben dat in het verleden best vaak, ook op momenten dat ik me juist (te) goed opstelde naar anderen toe in vriendschappen etc. dus ben best huiverig tegenwoordig in aangaan van contacten en ook in: wanneer merk je dat de ander het leuk vindt om met je om te gaan en misschien meer / vaker wilt?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:08 schreef syndroom het volgende:
Ik vind het wel heel gemakkelijk om Deezertje nu als troll weg te zetten. Natuurlijk hebben jullie hem geprobeerd te helpen en hem talloze tips gegeven maar als je bepaalde (sociale) vaardigheden mist zijn die tips die jullie hebben gegeven ook moeilijker succesvol toe te passen. Wel moet hij een poging wagen en zich actiever opstellen maar ik denk dat hij zelf ook een beetje onzeker of bang is om dan misschien te falen. Niemand wil zichzelf voor lul zetten en doordat hij misschien creepy overkomt zal hij eerst zijn best moeten doen om in het algemeen succesvoller te worden in het sociale contact voordat hij zijn zinnen gaat zetten op vrouwen en een relatie.
Het probleem bij Deezertje zit veel dieper en ik kan de frustratie en onmacht van beide kanten goed begrijpen. Hij wil wel maar het lukt hem niet.
En door deze vraag eindeloos te blijven vragen op een forum en dezelfde antwoorden te krijgen ga je dit leren denk je?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vooral bang om afwijzing ja. Ben dat in het verleden best vaak, ook op momenten dat ik me juist (te) goed opstelde naar anderen toe in vriendschappen etc. dus ben best huiverig tegenwoordig in aangaan van contacten en ook in: wanneer merk je dat de ander het leuk vindt om met je om te gaan en misschien meer / vaker wilt?
Ik had mezelf belooft om nooit meer iets wat met Deezer te maken had te reageren (mits Deezer zichtbaar-via zijn post's- actie heeft ondernomen).quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:08 schreef syndroom het volgende:
Ik vind het wel heel gemakkelijk om Deezertje nu als troll weg te zetten. Natuurlijk hebben jullie hem geprobeerd te helpen en hem talloze tips gegeven maar als je bepaalde (sociale) vaardigheden mist zijn die tips die jullie hebben gegeven ook moeilijker succesvol toe te passen. Wel moet hij een poging wagen en zich actiever opstellen maar ik denk dat hij zelf ook een beetje onzeker of bang is om dan misschien te falen. Niemand wil zichzelf voor lul zetten en doordat hij misschien creepy overkomt zal hij eerst zijn best moeten doen om in het algemeen succesvoller te worden in het sociale contact voordat hij zijn zinnen gaat zetten op vrouwen en een relatie.
Het probleem bij Deezertje zit veel dieper en ik kan de frustratie en onmacht van beide kanten goed begrijpen. Hij wil wel maar het lukt hem niet.
Je kan het ook anders zien, kies een willekeurige Nederlander met overgewicht, laat hem met zonder enige voetbalervaring meespelen in het Nederlands elftal. Hij kan er niks van, en iedereen is boos op hem. Hoe redelijk is het om in zo'n geval boos te worden terwijl je van te voren al weet dat de kans op succes minimaal is. Dat is bewust iemand in de problemen brengen. Als je telkens faalt wordt je vanzelf wel onzeker.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik had mezelf belooft om nooit meer iets wat met Deezer te maken had te reageren (mits Deezer zichtbaar-via zijn post's- actie heeft ondernomen).
Maar oke: Deezer is op diverse manier hulp aangeboden en heeft (wat ik weet) deze steeds afgeslagen of überhaupt niet gereageerd.
Goed, het is niet leuk van ons(ook ik heb dat gedaan) om hem hier persoonlijk op aan te vallen. Maar stel je eens voor dat een voetbalspeler steeds word verteld dat wat hij beter anders kan doen in zijn spel, de speler luistert niet/doet niks met de hand die word aangereikt.
Als zijn spel/motivatie belabberd blijft, dan krijg je vanzelf je "publiek"(medefokkers) tegen je krijgt.
Deezer weet wat zijn"probleem" is, maar veranderd hier niks aan en loopt alleen te analyseren op een forum. Dat is vervelend.
De voetbalspeler doet niet wat de coach/technische staf zegt en weet wat er mis is, toch geeft de speler (via media) aan wat er mis is aan het spel van zijn team (in Deezer geval: Hij weet wat er "mis is" en geeft hier steeds aan toe IPV dat hij er wat aan veranderd, want alleen HIJ kan dat).
Dus, ik snap je post en ik zou ook zo reageren. Maar wacht maar tot je er zelf achter komt(lees anders een avondje zijn post-geschiedenis door) hoe belabberd zijn voetbalspel is. Dan wordt je net als ons een stuk minder vriendelijk.
En wat DevilOfExcitement zegt:Steeds de vraag anders stellen, maar het antwoord al weten en er niks aan de vraag doen(met de gekregen antwoorrden)?
Als we de willekeurige NL'er de naam: Deezer, geven. Dan weet deze speler donders goed dat zijn team maatjes, coach, technische staf etc...hem de helpende hand hebben toegereikt om op gewicht te komen en zijn spel te verbeteren.quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:55 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien, kies een willekeurige Nederlander met overgewicht, laat hem met zonder enige voetbalervaring meespelen in het Nederlands elftal. Hij kan er niks van, en iedereen is boos op hem. Hoe redelijk is het om in zo'n geval boos te worden terwijl je van te voren al weet dat de kans op succes minimaal is. Dat is bewust iemand in de problemen brengen. Als je telkens faalt wordt je vanzelf wel onzeker.
Sommige mensen zijn nou eenmaal socialer aangelegd dan de ander, en wie sociaal is heeft nou eenmaal meer succes bij de meisjes. Volgens mij had ik dat al eerder gepost.
Er zijn genoeg mensen die al hun hele leven kampen met overgewicht, niet altijd door eten. Van hen kun je toch geen topprestaties verwachten, of dat ze moeten concurreren met mensen die wel in topvorm zijn.
Die aanvallen op Deezertje van mensen hier waren meer een uiting van frustratie. Ik denk dat er bij hem ook een soort onmacht heerst waarom het hem maar niet wil lukken.
Leuke vergelijking, alleen ga je iets te makkelijk voorbij aan het feit dat deezertje genoeg tips gekregen heeft (en zelfs uitgenodigd is om eens mee te gaan stappen) maar hij hier werkelijk niets mee doet. Ik begrijp zijn gevoel van onmacht wel, maar aan de andere kant, als iemand niets doet met tips etc houd het begrip een keer op. Ik ben (nog steeds) best bereid hem een beetje (proberen) te helpen, maar dan zal hij daar zelf iets voor moeten doen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:55 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien, kies een willekeurige Nederlander met overgewicht, laat hem met zonder enige voetbalervaring meespelen in het Nederlands elftal. Hij kan er niks van, en iedereen is boos op hem. Hoe redelijk is het om in zo'n geval boos te worden terwijl je van te voren al weet dat de kans op succes minimaal is. Dat is bewust iemand in de problemen brengen. Als je telkens faalt wordt je vanzelf wel onzeker.
Sommige mensen zijn nou eenmaal socialer aangelegd dan de ander, en wie sociaal is heeft nou eenmaal meer succes bij de meisjes. Volgens mij had ik dat al eerder gepost.
Er zijn genoeg mensen die al hun hele leven kampen met overgewicht, niet altijd door eten. Van hen kun je toch geen topprestaties verwachten, of dat ze moeten concurreren met mensen die wel in topvorm zijn.
Die aanvallen op Deezertje van mensen hier waren meer een uiting van frustratie. Ik denk dat er bij hem ook een soort onmacht heerst waarom het hem maar niet wil lukken.
Juist zijn grootste valkuil.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:56 schreef syndroom het volgende:
Ben ook maar een held op sokken.Ik denk niet dat ik de geschikte persoon ben om hem van tips te voorzien aangezien ik er slechter voorsta dan hij.
Ik denk wel dat het goed met hem gaat komen, vergeleken met mij is hij een stuk verder qua ontwikkeling en progressie. Komt ook bij dat hij aardig goed kan leren, analyseren, heldere geest heeft. Zodra hij zijn leven op orde heeft is de kans op een meisje ook een stuk groter.
Welke progressiequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:56 schreef syndroom het volgende:
Ben ook maar een held op sokken.Ik denk niet dat ik de geschikte persoon ben om hem van tips te voorzien aangezien ik er slechter voorsta dan hij.
Ik denk wel dat het goed met hem gaat komen, vergeleken met mij is hij een stuk verder qua ontwikkeling en progressie. Komt ook bij dat hij aardig goed kan leren, analyseren, heldere geest heeft. Zodra hij zijn leven op orde heeft is de kans op een meisje ook een stuk groter.
Dit. Daardoor blijf je in die fase hangen, terwijl je om verder te komen juist actie moet ondernemen.quote:
Tja qua progressie lijkt het op bepaalde vlakken goed te gaan, maar daar heb ik in de praktijk niks aan. Ik val op meiden met een vaak leuk koppie, maar ze zijn vooral zelfverzekerd en hebben een doel in het leven. Dat maakt het flirten en daten niet makkelijk als je dat zelf niet bent (zelfverzekerd), vaak lopen ze straal voorbij zonder je aan te kijken of te begroeten, ook als ik dacht dat ik wel een kans maakte.. Dat ik een brede ontwikkeling heb is leuk voor gesprekken met mensen die dat kunnen waarderen, maar qua sociaal contact opbouwen met de simpele 'koetjes en kalfjes' gesprekken haak ik totaal af want het boeit me eerlijk gezegd niet en dat kan ik ook niet veranderen. Ik weet hoe ik ze quasi-verplicht moet voeren, maar echt spontaan komen ze niet over. Na de standaard onderwerpen als het weer, wat ga je doen/meegemaakt en andere zaken klap ik dicht en weet ik niet hoe je verder zo'n gesprek onderhoudt of een flirterige hoek op kan brengen.quote:
vreemden niet groeten? hoe durven ze!? op de brandstapel met die heksenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:24 schreef Deezertje het volgende:
Dat maakt het flirten en daten niet makkelijk als je dat zelf niet bent (zelfverzekerd), vaak lopen ze straal voorbij zonder je aan te kijken of te begroeten, ook als ik dacht dat ik wel een kans maakte..
Ik mag dan sociaal gezien niet de sterkste zijn, maar het simpelweg begroeten van iemand die voorbijloopt of bij dezelfde halte op de bus staat te wachten is het minste wat je kan doen lijkt me. Ik verwacht ook geen liefdesverklaring of heel gesprek, een simpele hoi terug is al prima. Al vaak gezegd maar goed: mensen weten zich tegenwoordig offline amper normaal te gedragen en op internet zijn ze allemaal de held (ik ben zowel on- als offline mezelfquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:28 schreef Casiotone het volgende:
[..]
vreemden niet groeten? hoe durven ze!? op de brandstapel met die heksen
Ik ben zo beleeft om nu WEL op je te reageren omdat je dat nu EINDELIJK ook op mij doet:quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja qua progressie lijkt het op bepaalde vlakken goed te gaan, maar daar heb ik in de praktijk niks aan. Ik val op meiden met een vaak leuk koppie, maar ze zijn vooral zelfverzekerd en hebben een doel in het leven. Dat maakt het flirten en daten niet makkelijk als je dat zelf niet bent (zelfverzekerd), vaak lopen ze straal voorbij zonder je aan te kijken of te begroeten, ook als ik dacht dat ik wel een kans maakte.. Dat ik een brede ontwikkeling heb is leuk voor gesprekken met mensen die dat kunnen waarderen, maar qua sociaal contact opbouwen met de simpele 'koetjes en kalfjes' gesprekken haak ik totaal af want het boeit me eerlijk gezegd niet en dat kan ik ook niet veranderen. Ik weet hoe ik ze quasi-verplicht moet voeren, maar echt spontaan komen ze niet over. Na de standaard onderwerpen als het weer, wat ga je doen/meegemaakt en andere zaken klap ik dicht en weet ik niet hoe je verder zo'n gesprek onderhoudt of een flirterige hoek op kan brengen.
Dat gebeurde me letterlijk vrijdagavond nog. Inclusief de vraag welk geurtje het was. Gezegd dat ik het niet wist en toen heel awkward weggelopen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:56 schreef K44S het volgende:
[..]
En dames zoals de gemiddeld parfum reclames bestaan niet. "Oh, die gozer heeft zo'n lekker luchtje, laat ik hem geil aan kijken"
Ben jij zelfverzekerd? Heb jij grotendeels "lak" aan wat mensen van je vinden?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat gebeurde me letterlijk vrijdagavond nog. Inclusief de vraag welk geurtje het was. Gezegd dat ik het niet wist en toen heel awkward weggelopen.
Ja. Nee. Lak hebben vind ik veinzen van zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:09 schreef K44S het volgende:
[..]
Ben jij zelfverzekerd? Heb jij grotendeels "lak" aan wat mensen van je vinden?
Daarom. Dames ruiken je zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:11 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja. Nee. Lak hebben vind ik veinzen van zelfvertrouwen.
Hè, bah.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:12 schreef K44S het volgende:
[..]
Daarom. Dames ruiken je zelfvertrouwen
How wacht even, vrouwen zijn mensen...... straks ga je nog melden dat ze ook gevoelens hebben en poepen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:36 schreef Casiotone het volgende:
Lak hebben... jezelf en anderen niet zo serieus nemen (wel respectvol blijven uiteraard) is waar het eigenlijk op neerkomt. Als je dat kan gaat de wereld voor je open.
Dat is volgens mij ook de boodschap van rsdTyler waar hierboven een filmpje van gepost is. Ook al heb ik het niet zo op de vorm van 'Game/PUA', de onderliggende boodschap van veel van zijn filmpjes lijkt te zijn; Vrouwen zijn mensen, neem jezelf niet te serieus en treed mensen open tegemoet.
je moet de waarheid onder ogen zien als je wilt groeien!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:48 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
How wacht even, vrouwen zijn mensen...... straks ga je nog melden dat ze ook gevoelens hebben en poepen.
Oei.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:33 schreef Deezertje het volgende:
(ik ben zowel on- als offline mezelf ).
Ik dacht het zelfdequote:
Zulke boekjes stellen het allemaal zo mooi voor maar in wezen hebben ze allemaal dezelfde boodschap. Het is uiteindelijk hoe je die tips zelf implementeert en toepast en daar zit bij de meesten hier HET probleem.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ben zo beleeft om nu WEL op je te reageren omdat je dat nu EINDELIJK ook op mij doet:
Je analyseert weer te veel.
Serieus, koop het boek: 365dagensuccesvol.
Dit boek heeft het doel dat je zelf je geluksgevoel(dus geluk) kan vinden als je dat zelf niet weet te vinden.
En dames zoals de gemiddeld parfum reclames bestaan niet. "Oh, die gozer heeft zo'n lekker luchtje, laat ik hem geil aan kijken"
Zelfvertrouwen zit in JEZELF.
Dus begin bij JEZELF.
Gun het tijd, geef het een evolutie ipv een revolutie.
Om maar een voorbeeld van vandaag te geven.
Ik ben vandaag voor het eerst bij een callcentr begonnen, dit was pittig, vooral het eerst uurtje bellen.
Ik weet ook dat morgen -mentaal- een zware dag gaat worden, al die NEEN telefoontjes ombuigen in ja telefoontjes. Ik ga het tijd gunnen om er wat van te maken.
dus doe je maar niks... ook best hoor maar hou dan op met zielig doenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:21 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zulke boekjes stellen het allemaal zo mooi voor maar in wezen hebben ze allemaal dezelfde boodschap. Het is uiteindelijk hoe je die tips zelf implementeert en toepast en daar zit bij de meesten hier HET probleem.
Alsof je tegen iemand die geen auto kan rijden voorstelt om een theorieboek te kopen en na een week gelijk verwacht om als taxichauffeur aan de slag te kunnen.
Zulke gevallen zullen best bestaan maar lijken mij niet realistisch, zeker voor de gevallen die al moeite hebben met sociaal contact.
Nee dat zeg ik niet. Ik bedoel maar te zeggen dat het ook wel zonder boekje kan omdat de meeste wel weten wat hun probleem is.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:18 schreef Casiotone het volgende:
[..]
dus doe je maar niks... ook best hoor maar hou dan op met zielig doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel geweldig voorbeeld!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:21 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zulke boekjes stellen het allemaal zo mooi voor maar in wezen hebben ze allemaal dezelfde boodschap. Het is uiteindelijk hoe je die tips zelf implementeert en toepast en daar zit bij de meesten hier HET probleem.
Alsof je tegen iemand die geen auto kan rijden voorstelt om een theorieboek te kopen en na een week gelijk verwacht om als taxichauffeur aan de slag te kunnen.
Zulke gevallen zullen best bestaan maar lijken mij niet realistisch, zeker voor de gevallen die al moeite hebben met sociaal contact.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:35 schreef Deezertje het volgende:
Over dat meisje wat ik wel zag zitten maar niet wist wanneer ik 'r weer zou zien...GAST, praaaaaat. Alleen met sociaal contact kom je ergens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JOUW enigste hulpmiddel : PRAAT.
Amen.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Hoeveel schadevrije jaren heb je nu opgebouwd?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:01 schreef K44S het volgende:
[..]
Wel geweldig voorbeeld!
Dat boekje legt namelijk uit hoe jezelf botsingen en andere narigheid op de weg voorkomt.
Dat wilt niet zeggen dat het praktisch ook gebeurt, maar als werkelijk IEDEREEN zo zou rijden als in de theorie boekjes.... dan zou Nederland (naar mijn weten) een stuk veiliger zijn.
Maar goed, ik heb zelf het boek, dus ik weet waar ik over praat.
Niet, tenslotte zeg ik niet dat dat boekje HET middel is om sociaal te worden, maar het is wel zeer grote stap.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoeveel schadevrije jaren heb je nu opgebouwd?
Ik heb dus met haar gesprokenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:02 schreef K44S het volgende:
[..]
GAST, praaaaaat. Alleen met sociaal contact kom je ergens.
JOUW enigste hulpmiddel : PRAAT.
Amen.
"Kan ik je een drankje aanbieden om je te danken voor je hulp?"quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb dus met haar gesprokenPuur zakelijk.Wat zou ik de volgende keer moeten zeggen dan? ''Nog bedankt voor je hulp! Zin een drankje?'' Da's wel recht toe recht aan maar ja.
Wat kan er mis gaan na die vraag? Wat kan je er mee verliezen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb dus met haar gesprokenPuur zakelijk.Wat zou ik de volgende keer moeten zeggen dan? ''Nog bedankt voor je hulp! Zin een drankje?'' Da's wel recht toe recht aan maar ja.
Ben je zelfverzekerd als je lak hebt aan wat mensen van je vinden? Oftewel dat jij jezelf bijvoorbeeld voor lul durft te zetten zonder dat je er onrustig van wordt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:09 schreef K44S het volgende:
[..]
Ben jij zelfverzekerd? Heb jij grotendeels "lak" aan wat mensen van je vinden?
Ik denk van wel, tenslotte geef je er geen reettt om wat jij vind wat mensen vinden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:47 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ben je zelfverzekerd als je lak hebt aan wat mensen van je vinden? Oftewel dat jij jezelf bijvoorbeeld voor lul durft te zetten zonder dat je er onrustig van wordt.
Welk boek raad jij mij aan dat meer gericht is op het versieren? Eigenlijk zijn het beide waar ik hard aan moet werken maar ik moet natuurlijk wel voorkomen dat ik in de friendzone terecht kom.
Om het plat te zeggen, hoe praat ik een vrouw (zonder teveel woorden) het bed in?
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:35 schreef Deezertje het volgende:
Over dat meisje wat ik wel zag zitten maar niet wist wanneer ik 'r weer zou zien...Ja of ze vond je "grappige toespeling" helemaal niet grappig? En zeg gewoon iets als bedankt. Kleine moeite en zo simpel. Een fijne dag er achter aan en prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je van je zelf makkelijk kan praten en schakelen in een gesprek kan een "top dank je wel! Vandaag ben jij de aller beste" ook prima.
En als je elkaar vaker gesproken hebt en ze je vaker geholpen heeft kan je prima "bedankt weer! Waar kan ik jou nou echt een plezier mee doen?" Vragen. En kan je best de keer er op het mee nemen als dank. Chocola werkt bijna altijd bij een vrouw en 90% kans dat ze over de lijn of is slecht begint. Een "joh kan je best hebben" of stiekem snoepen maakt het nog lekkerder" werkt altijd.
Zie je wat ik bedoel? Je kan alle kanten op. Neem het allemaal niet te serieus en speel wat met het gesprek.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Dit is het exact. Wtf boeit het nou wat iemand van je vind? Je hebt wel eens mensen die dan los tegen je gaan en exact moeten vertellen wat ze van je vinden. Gewoon recht in hun bek uitlachen en vragen of ze die irritante hoopjes stof in de hoek herkennen. Niks meer dan dat zijn ze voor jou.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:51 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik denk van wel, tenslotte geef je er geen reettt om wat jij vind wat mensen vinden.
En dit dus, net als fietsen. Na een paar keer lukt het je beterquote:Dus, gewoon paar keer op je bek gaan. Is met alles zo.
Waar gingen die gesprekken over dan? Kan je daar nu niet op door gaan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:04 schreef netchip het volgende:
Ik heb een typische scholieren struggle.Ik vind een meisje uit m'n jaarlaag leuk (drie jaar bij in de klas gezeten) en ik probeer dat dus te laten blijken aan haar. Als we eenmaal een gesprek hebben, dan is het best een leuk gesprek, maar dan moet dat gesprek er wel zijn...
Wat dacht je van "hey hoe gaat het?" Als ze alleen goed zegt weet je genoeg. Zegt ze goed, met jou? Heb je iets meer kansquote:Nu is het probleem dus, hoe begin ik een gesprek? In de pauzes vind ik moeilijk; er zijn dan andere mensen bij (ongeveer een groep van 15 mensen).
rule number one:: you cant know what anyone thinks about you.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit is het exact. Wtf boeit het nou wat iemand van je vind? Je hebt wel eens mensen die dan los tegen je gaan en exact moeten vertellen wat ze van je vinden. Gewoon recht in hun bek uitlachen en vragen of ze die irritante hoopjes stof in de hoek herkennen. Niks meer dan dat zijn ze voor jou.
[..]
En dit dus, net als fietsen. Na een paar keer lukt het je beter
Als nou iets niet belangrijk isquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:10 schreef K44S het volgende:
[..]
rule number one:: you cant know what anyone thinks about you.
EN het is totaal niet jouw zaak indd.quote:
Gewoon, de dagelijks gang van zaken. Vandaag toevallig over onze vakantie. Ze was ook geïnteresseerd in mijn vakantie, dus da's wel mooi.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar gingen die gesprekken over dan? Kan je daar nu niet op door gaan?
Tja, moet maar een beetje "small talken". Elke keer hetzelfde onderwerp wordt ook een beetje saai.quote:[..]
Wat dacht je van "hey hoe gaat het?" Als ze alleen goed zegt weet je genoeg. Zegt ze goed, met jou? Heb je iets meer kansEn begin dan een gesprek over iets waar je eerder over gesproken hebt. Gezamelijke interesse.
Wij ook niet...quote:
Het loopt gewoon niet lekker bij mij qua contact met meiden enzo. Ik ben bezig met prostitutie enzo, maar het is niet helemaal hetzelfde. De psychologen dachten dat het aan mij lag totdat ze mijn sociale vaardigheden gingen testen. Ik probeer van alles en nog wat en krijg maar niks van de grond. Ik heb enorm veel moeite met het opbouwen van leuke contacten enzo. Ik ben het meer dan zat om steeds maar weer terug te gaan naar mijn kutkamer zonder intimiteit en liefde.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wij ook niet...
Of te wel aan one-liers hebben we in dit topic niet zoveel. Doe je verhaal ... (of niet)
Misschien probeer je wel te hard. Juist als je dingen gewoon over je heen laat komen en ontspannen blijft, heb je meer succes. Want als je het zó graag wilt, straalt het wanhoop uit en dan slaan meisjes op de vlucht. Dus gewoon denken "komt wat komt". Maar natuurlijk moet je dan ook niet aan de kant toekijken. Elke kans grijpen, wel ontspannen blijven en vooral niet te snel willen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het loopt gewoon niet lekker bij mij qua contact met meiden enzo. Ik ben bezig met prostitutie enzo, maar het is niet helemaal hetzelfde. De psychologen dachten dat het aan mij lag totdat ze mijn sociale vaardigheden gingen testen. Ik probeer van alles en nog wat en krijg maar niks van de grond. Ik heb enorm veel moeite met het opbouwen van leuke contacten enzo. Ik ben het meer dan zat om steeds maar weer terug te gaan naar mijn kutkamer zonder intimiteit en liefde.
Ik kan me nog herinneren van de vorige keren dat je hier was dat je ook vooral geen tijd had / geen tijd wou vrijmaken voor bv vrienden/kennissen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het loopt gewoon niet lekker bij mij qua contact met meiden enzo. Ik ben bezig met prostitutie enzo, maar het is niet helemaal hetzelfde. De psychologen dachten dat het aan mij lag totdat ze mijn sociale vaardigheden gingen testen. Ik probeer van alles en nog wat en krijg maar niks van de grond. Ik heb enorm veel moeite met het opbouwen van leuke contacten enzo. Ik ben het meer dan zat om steeds maar weer terug te gaan naar mijn kutkamer zonder intimiteit en liefde.
En wat wil je van ons?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Waarom is dit steeds het doel? Je blijft continue herhalen dat je gewoon seks wil hebben. Je praat nooit over relatie of leuke vrouwen ontmoeten. Je bent echt te gefocused op alleen het seksuele aspect.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:47 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ben je zelfverzekerd als je lak hebt aan wat mensen van je vinden? Oftewel dat jij jezelf bijvoorbeeld voor lul durft te zetten zonder dat je er onrustig van wordt.
Welk boek raad jij mij aan dat meer gericht is op het versieren? Eigenlijk zijn het beide waar ik hard aan moet werken maar ik moet natuurlijk wel voorkomen dat ik in de friendzone terecht kom.
Om het plat te zeggen, hoe praat ik een vrouw (zonder teveel woorden) het bed in?
Je noemt jezelf eerst een player, en een zin later kun je ze het bed niet inlullen. Beetje tegenstrijdig nietwaar?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:25 schreef JAOC het volgende:
[..]
Waarom is dit steeds het doel? Je blijft continue herhalen dat je gewoon seks wil hebben. Je praat nooit over relatie of leuke vrouwen ontmoeten. Je bent echt te gefocused op alleen het seksuele aspect.
Ik ben ook gekomen van zo ongeveer nog nooit een vrouw aangeraakt te hebben tot mijn 21e naar 'player' status op mijn 25e. Maar ik kan absoluut geen vrouw meteen het bed in praten op dezelfde avond vanuit de kroeg. Dit wil ik ook niet en ligt niet in mijn aard.
Wel kan ik gewoon leuke gesprekken houden, nummers regelen en zoenen. Vaak ook in die volgorde.
Maarja je hebt het woord friendzone al genoemd en zo'n mensen kan ik gewoon niet serieus nemen. Friendzone is gewoon de status als er geen wederzijdse interesse is, maar enkelzijds. En de persoon met interesse heel aanhankelijk gaat worden aan de ander en zichzelf daarmee kwelt. Is er geen wederzijdse interesse kap er gewoon mee, want dat gaat er ook niet komen.
Ik heb ook vooral die status door andere mensen, want ik zoen wel heel makkelijk met vrouwen als we op stap zijn. Alleen gaan we altijd met de taxi terug en die vrouwen ook, waardoor het een beetje raar is om vrouwen mee te nemen. Krijg je ook meteen zo'n naam in die dorpen buiten de grote stad.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Je noemt jezelf eerst een player, en een zin later kun je ze het bed niet inlullen. Beetje tegenstrijdig nietwaar?
Het zou niet je doel moeten zijn om iemand het bed in te praten. Ik snap dat de hormonen op kunnen spelen, maar je moet echt je focus verleggen naar het voeren van een leuk gesprek.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:47 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
Het zou niet je doel moeten zijn om iemand het bed in te praten. Ik snap dat de hormonen op kunnen spelen, maar je moet echt je focus verleggen naar het voeren van een leuk gesprek.
Sekssites, of tewel vrouwen die er duidelijk voor open zijn. Dan lukt het wel, want dan lukt het .quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:47 schreef syndroom het volgende:
Dit is iets wat al jaren speelt trouwens. Als het nou even een jaartje het niet lukt, dan is er niks aan de hand, weet je. Dat is niet waar het aan ligt. Ik denk dat ik echt volledig kansloos ben en ik zie geen indicatie dat het een beetje leuk wordt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:24 schreef Floxen het volgende:
[..]
Misschien probeer je wel te hard. Juist als je dingen gewoon over je heen laat komen en ontspannen blijft, heb je meer succes. Want als je het zó graag wilt, straalt het wanhoop uit en dan slaan meisjes op de vlucht. Dus gewoon denken "komt wat komt". Maar natuurlijk moet je dan ook niet aan de kant toekijken. Elke kans grijpen, wel ontspannen blijven en vooral niet te snel willen.
Er is geen sprake van succes, ongeacht wat ik doe.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:24 schreef Floxen het volgende:
[..]
Misschien probeer je wel te hard. Juist als je dingen gewoon over je heen laat komen en ontspannen blijft, heb je meer succes. Want als je het zó graag wilt, straalt het wanhoop uit en dan slaan meisjes op de vlucht. Dus gewoon denken "komt wat komt". Maar natuurlijk moet je dan ook niet aan de kant toekijken. Elke kans grijpen, wel ontspannen blijven en vooral niet te snel willen.
Lotgenoten contact, datingsites, maatjesproject van humanitas ben ik aan het bekijken.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren van de vorige keren dat je hier was dat je ook vooral geen tijd had / geen tijd wou vrijmaken voor bv vrienden/kennissen.
Hoe is dat nu? Wat onderneem je nu allemaal / heb je allemaal geprobeerd
En in welke vormen heeft je schizoïde persoonlijkheid invloed op het contact dat je hebt met mensenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:46 schreef Comp_Lex het volgende:
Met contact moet ik sowieso een beetje uitkijken vanwege mijn schizoïde persoonlijkheid.
Ik kan 95 procent van de tijd geen sociaal contact verdragen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En in welke vormen heeft je schizoïde persoonlijkheid invloed op het contact dat je hebt met mensen
en in praktijk, hoeveel tijd heb je dan voor sociale interactie?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:54 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik kan 95 procent van de tijd geen sociaal contact verdragen.
Een afwijzing uiteraard. En daarna haar nog vaker zien en steeds teleurgesteld te worden..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:55 schreef DevilOfExcitement het volgende:
[..]
Wat kan er mis gaan na die vraag? Wat kan je er mee verliezen?
Alles zou een gschikte of ongeschikte plek kunnen zijn, tis maar net wie het probeert en hoe je doet.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:58 schreef Deezertje het volgende:
Ik zou denk ik voor de grap eens een week moeten doorbrengen in een studiebibliotheek... mag je n niet praten.. dus als je aandacht wilt moet je wel blikken uitwisselen en dan heb je snel door of iemand terugkijkt of geen interesse heeft. Of is dat dan weer geen geschikte locatie omdat mensen daar vooral om te studeren komen?
Eén avond per week. Als ik (hypo)manisch ben verdraag ik wel wat meer trouwens. Er is dus sprake van flexibiliteit, maar wel om een verkeerde reden.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en in praktijk, hoeveel tijd heb je dan voor sociale interactie?
En hoeveel tijd houd je over na contact met bv psychologen en bv familie. Dus hoeveel tijd in een week zou je kunnen besteden om contact te leggen met vreemden / nieuwe mensen?
Dat dus. Ik ben ook best slecht in het herkennen van flirtsignalen (als die er al überhaupt zijn dan, soms wel maar dan zijn ze zo overduidelijk en vaak van types die mij niks lijken lol). Bovendien hoeft terugkijken ook niets te betekenen nee. Je zou denken een glimlach en direct oogcontact is prima, maar aangezien ik zo goed ben in analyseren doe ik dat ook weleens bij een gesprek tussen andere boys en girls. En dan zie je die meid dus heel leuk lachen de hele tijd dat ze in gesprek zijn, dat zegt ook niks want je laat zien dat je het boeiend vind om te praten met diegene (die ja al dan wel of niet kent) maar als daarna ieder zijn eigen gang weer gaat heb je vrijwel niks gehad aan dat gesprek, behalve dan misschien herkenning als je diegene ooit nog eens ziet.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alles zou een gschikte of ongeschikte plek kunnen zijn, tis maar net wie het probeert en hoe je doet.
Maar wat nou als je oogcontact hebt met iemand in de bieb. Wat dan? Hoe ga je dan verder. Leuk dat op en neer kijke,n maar daar schiet je nog geen reet mee op
(plus in bv de sportschool had je ook wel eens iemand die terugkeek maar was ook niet geintresseerd, dus het zegt nog niet veel. Of je moet de flirt kunnen onderscheiden van gewoon terugkijken)
Niet lullig bedoeld maar je ziet zelf denk ik ook wel in dat je probleem een heel groot obstakel is. En je miss maar moet accepteren dat het niet anders is.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Eén avond per week. Als ik (hypo)manisch ben verdraag ik wel wat meer trouwens. Er is dus sprake van flexibiliteit, maar wel om een verkeerde reden.
Ja, ik zie het zelf ook. De psychiater wil graag dat ik medicatie ga gebruiken, maar dat lost mijn problemen eigenlijk helemaal niet op.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar je ziet zelf denk ik ook wel in dat je probleem een heel groot obstakel is. En je miss maar moet accepteren dat het niet anders is.
En waarom niet?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:38 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja, ik zie het zelf ook. De psychiater wil graag dat ik medicatie ga gebruiken, maar dat lost mijn problemen eigenlijk helemaal niet op.
Medicatie is alleen maar bedoeld voor ondersteuning. Het heeft geen zin om medicatie te gebruiken zonder een goede plan van aanpak.quote:
Ondersteuning van wat? En best brutaal dat jij als persoon met een flinke geestelijke afwijking jaren aan medicijn en andere hoge studies in twijfel trekt. Als je het kennelijk allemaal zo goed weet, waarom doe je het dan niet?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Medicatie is alleen maar bedoeld voor ondersteuning. Het heeft geen zin om medicatie te gebruiken zonder een goede plan van aanpak.
Goede, passende oplossingen bij praktische problemen. De psychiatrie trekt het zelf ook in twijfel. Daar moet je je niet in vergissen! Tegen mij hebben ze gezegd dat het nemen van medicatie in mijn geval een experimentje is, een probeerseltje. Ze hebben gezegd dat het zeer serieus is en dat het serieuze bijwerkingen kan hebben, zoals falen van organen en de dood.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ondersteuning van wat? En best brutaal dat jij als persoon met een flinke geestelijke afwijking jaren aan medicijn en andere hoge studies in twijfel trekt. Als je het kennelijk allemaal zo goed weet, waarom doe je het dan niet?
Ik zag dat je het had over doelen. Zou het dan geen doel zijn om dit uit te bouwen naar 90%? En dan proactief zijn in het halen van dit doel.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:54 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik kan 95 procent van de tijd geen sociaal contact verdragen.
Dan zal mijn persoonlijkheidsstoornis aangepakt moeten worden. Daar bestaat geen medicatie en therapie voor. De medicatie waar ik het over had was voor mijn bipolaire stoornis.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zag dat je het had over doelen. Zou het dan geen doel zijn om dit uit te bouwen naar 90%? En dan proactief zijn in het halen van dit doel.
Dan houd het toch op? Dan ben je toch klaar? Dan blijft alleen accepteren en het er beste van maken over. Dus ook geen moeite doen om het te verbeteren want dat kan zo te zien niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dan zal mijn persoonlijkheidsstoornis aangepakt moeten worden. Daar bestaat geen medicatie en therapie voor.
Ik wil het leuk hebben met andere mensen. Dat is wat ik wil.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan houd het toch op? Dan ben je toch klaar? Dan blijft alleen accepteren en het er beste van maken over. Dus ook geen moeite doen om het te verbeteren want dat kan zo te zien niet.
Dan vraag ik mij af, wat verwacht of wil je dan?
Even lekker klagen natuurlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan houd het toch op? Dan ben je toch klaar? Dan blijft alleen accepteren en het er beste van maken over. Dus ook geen moeite doen om het te verbeteren want dat kan zo te zien niet.
Dan vraag ik mij af, wat verwacht of wil je dan?
Ja en dat gaat dus niet zeg je zelf door je persoonlijkheidsstoornis waar geen behandeling voor is of medicijnen voor zij . Kut voor je natuurlijk maar dat zijn volgens jou zelf de harde feiten.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:40 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik wil het leuk hebben met andere mensen. Dat is wat ik wil.
Alleen de knapste mannen met de hoogste sociale status krijgen dat voor elkaar. De rest van ons zal veel meer moeite moeten doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:47 schreef syndroom het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:39 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik loop hier gewoon een plaatsvervangende depressie op.
Dit is het topic niet om depressies, psychische ziekten en andere diepliggende problemen te bespreken.
En iedere keer de wc-bril omhoog moeten doen. Niet je eigen tv programma's meer kunnen kijken, mee moeten naar de verjaardag van die schijtirritante neefjes van d'r, gezamenlijk boodschappen doen op zaterdagochtend, 's ochtends moeten wachten tot je de badkamer in kan om je bakkes in orde te maken voor werk, willekeurig gezeik aan horen omdat er iets niet goed is; je te veel of juist te weinig aandacht geeft, niet op tijd thuis bent na werk, niet even boodschappen kon doen na een 10 urige werkdag etcetc.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:21 schreef Deezertje het volgende:
En je hoeft niet meteen verliefd te worden op je 16e, maar als je jaren (ongewenst) single bent en er gewoon geen uitzicht is op een relatie of wat dan ook, werkt dat deprimerend. Ook al heb je maar 3 relaties van één maand gehad, op dat moment ervaar je geluk en succes. Het kan een enorme toevoeging aan je leven zijn als je samen een toekomst kan opbouwen, samen een opleiding afrond, een leuke baan vindt en lekker burgerlijk samenwonen, kinderen en trouwen. Dat geeft je houvast in het leven, je leeft érgens voor. Tuurlijk is niks zeker in het leven en kan het zo uit zijn, maar ook als je je prima in je eentje kan vermaken zonder partner, wil iedereen toch een beetje geliefd worden.
Ik zat van de week ook tussen allemaal stelletjes in die het samen gezellig hadden. Ik voelde me bar ellendig, maar naar de buitenwereld houdt ik me netjes groot anders knappen ze al af op je onzekerheid. Maar ik herken dat gevoel wel: wéér alleen naar huis, morgen weer alleen opstaan etc. Ondanks dat je je zelf moet zijn, heb ik toch het idee dat ik iedere dag mezelf moet bewijzen naar de buitenwereld: kijk mij eens leuk zijn, heb je geen interesse in mij?!
Leuk dat je jezelf kan vermaken (dat kan ik ook) maar ik ben gewoon toe aan liefde. Ja dat kan je niet afdwingen of plannen, maar ik wil ook verliefd worden op iemand en diegene op mij... Ik zou het vreselijk vinden om zo nog jaren door te gaan en weer zonder liefde eindigen. Ik kan mezelf dus al redelijk vermaken (vorige week sportkaart verlengd bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:41 schreef Mandéra het volgende:
Als ik de laatste posts van Deezertje lees hoor ik mezelf gewoon praten circa 4/5 jaar geleden. Ben er inmiddels heilig van overtuigd dat het bij mij ook in m'n kop zat en met de juiste veranderingen in mijn houding/gedrag en werken aan zelfvertrouwen ben ik nu gelukkiger dan ooit.
en nee, ik heb geen relatie. en ja, ik reis bijvoorbeeld regelmatig alleen. Ik heb een aantal hele fijne mensen om me heen die mij het vertrouwen (hebben) geven en positief over mijn ideeën kunnen meedenken. De stap naar het onbekende is lastig maar maak heb gewoon, je hebt er zoveel profijt van.
Ga bijv. eens een paar dagen naar voor mijn part Amsterdam en ga slapen in een hostel. Zul je zien hoeveel mensen je ontmoet.
Weet ik, maar juist omdat ik dus al zo lang single ben zie ik die dingen ook niet echt als minpunt nu. Daarvoor moet ik dus weer een relatie krijgen om mijn beeld bij te stellen dat het als vrijgezel blijkbaar ook prima vertoeven is.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En iedere keer de wc-bril omhoog moeten doen. Niet je eigen tv programma's meer kunnen kijken, mee moeten naar de verjaardag van die schijtirritante neefjes van d'r, gezamenlijk boodschappen doen op zaterdagochtend, 's ochtends moeten wachten tot je de badkamer in kan om je bakkes in orde te maken voor werk, willekeurig gezeik aan horen omdat er iets niet goed is; je te veel of juist te weinig aandacht geeft, niet op tijd thuis bent na werk, niet even boodschappen kon doen na een 10 urige werkdag etcetc.
Hou toch eens op met het idealiseren van een relatie. Het is niet allemaal regenbogen en glittertjes zodra je iemand hebt gevonden waar je af en toe op mag kruipen.
Goffedomme, zie je nou wat er gebeurt.
Je maakt het jezelf wel moeilijk, en als jij je op deze manier steeds weer in zulke posities wringt blijf je jezelf teleurstellen. Is het niet verstandiger om eerst aan jezelf te werken en eerst wat goede vrienden te maken die je hierin kunnen begeleiden?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:21 schreef Deezertje het volgende:
En toch snap ik zijn depressie wel hoor. Ik was er vroeger ook totaal niet mee bezig, had zelfs niet eens in de gaten dat ik vrijgezel was. Tot op een gegeven iedereen om me heen verkering kreeg, weer uit elkaar gingen en sommige zijn gaan samenwonen en verder. Toen werd me ineens duidelijk hoe 'alleen' je op de wereld bent als je niet de leuke dingen in het leven met iemand kan delen. Als mensen ineens die ware gevonden hebben, hebben ze jou ook vaak niet meer nodig. Ook het gemak hoe sommige binnen een paar weken weer verliefd waren en omgingen met relaties of meisjes gebruikte voor enkel het genot. Als het blijkbaar zo makkelijk is, waarom lukt mij t dan niet?
En je hoeft niet meteen verliefd te worden op je 16e, maar als je jaren (ongewenst) single bent en er gewoon geen uitzicht is op een relatie of wat dan ook, werkt dat deprimerend. Ook al heb je maar 3 relaties van één maand gehad, op dat moment ervaar je geluk en succes. Het kan een enorme toevoeging aan je leven zijn als je samen een toekomst kan opbouwen, samen een opleiding afrond, een leuke baan vindt en lekker burgerlijk samenwonen, kinderen en trouwen. Dat geeft je houvast in het leven, je leeft érgens voor. Tuurlijk is niks zeker in het leven en kan het zo uit zijn, maar ook als je je prima in je eentje kan vermaken zonder partner, wil iedereen toch een beetje geliefd worden.
Ik zat van de week ook tussen allemaal stelletjes in die het samen gezellig hadden. Ik voelde me bar ellendig, maar naar de buitenwereld houdt ik me netjes groot anders knappen ze al af op je onzekerheid. Maar ik herken dat gevoel wel: wéér alleen naar huis, morgen weer alleen opstaan etc. Ondanks dat je je zelf moet zijn, heb ik toch het idee dat ik iedere dag mezelf moet bewijzen naar de buitenwereld: kijk mij eens leuk zijn, heb je geen interesse in mij?!
Dat was niet de kern van mijn boodschap eigenlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Leuk dat je jezelf kan vermaken (dat kan ik ook) maar ik ben gewoon toe aan liefde. Ja dat kan je niet afdwingen of plannen, maar ik wil ook verliefd worden op iemand en diegene op mij... Ik zou het vreselijk vinden om zo nog jaren door te gaan en weer zonder liefde eindigen. Ik kan mezelf dus al redelijk vermaken (vorige week sportkaart verlengd bijvoorbeeld).
Ik zoek die stelletjes niet zelf op he, soms zit je er gewoon tussen. Maar je merkt wel dat je als single sommige plekken beter kunt mijden want als je daar alleen komt wordt je instant-depri...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:19 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf wel moeilijk, en als jij je op deze manier steeds weer in zulke posities wringt blijf je jezelf teleurstellen. Is het niet verstandiger om eerst aan jezelf te werken en eerst wat goede vrienden te maken die je hierin kunnen begeleiden?
Hoe zit je verdere sociale leven in elkaar? Heb je regelmatig sociaal contact? Heb je goede vrienden waarmee je op kan trekken?
Jij kent me niet en je weet helemaal niet wat ik wel en niet doe. Dat met die medicatie en problemen is maar een klein dingetje van een veel groter geheel waar ik mee bezig ben.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja en dat gaat dus niet zeg je zelf door je persoonlijkheidsstoornis waar geen behandeling voor is of medicijnen voor zij . Kut voor je natuurlijk maar dat zijn volgens jou zelf de harde feiten.
Maar weet je wat het allemaal is. Je loopt alleen te wijzen naar andere, medicijnen, geestelijke problemen en andere moeten maar goed oplossingen zoeken. Makkelijk natuurlijk om te doen maar kom op zeg. Je bent toch geen zacht gekookt eitje?
Jij weet zelf best wel wat je wel en niet kan en leuk en niet leuk vind. Dus ipv wijzen kijk eens in de spiegel en ga het zelf eens doen en proberen. En wees ook eerlijk naar je zelf. Als ik het zo lees is wat jij wil niet haalbaar.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Leuk dat je jezelf kan vermaken (dat kan ik ook) maar ik ben gewoon toe aan liefde. Ja dat kan je niet afdwingen of plannen, maar ik wil ook verliefd worden op iemand en diegene op mij... Ik zou het vreselijk vinden om zo nog jaren door te gaan en weer zonder liefde eindigen. Ik kan mezelf dus al redelijk vermaken (vorige week sportkaart verlengd bijvoorbeeld).
Lees je eigen post en onze post dan NOG eens door.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Weet ik, maar juist omdat ik dus al zo lang single ben zie ik die dingen ook niet echt als minpunt nu. Daarvoor moet ik dus weer een relatie krijgen om mijn beeld bij te stellen dat het als vrijgezel blijkbaar ook prima vertoeven is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Heel herkenbaar inderdaad qua gedachten. Overigens is reizen (en in hostels slapen) in mijn ogen de beste manier om je sociaal te ontwikkelen, ervaring op te doen op sociaal gebied en daarnaast nog contacten over de hele wereld op te doen ook. Ik doe dit nu al een paar jaar en elke keer weer hou ik er buiten de leuke tijd en mooie ervaringen ook contacten aan over. Dat kan ik dan ook iedereen aanraden.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:41 schreef Mandéra het volgende:
Als ik de laatste posts van Deezertje lees hoor ik mezelf gewoon praten circa 4/5 jaar geleden. Ben er inmiddels heilig van overtuigd dat het bij mij ook in m'n kop zat en met de juiste veranderingen in mijn houding/gedrag en werken aan zelfvertrouwen ben ik nu gelukkiger dan ooit.
en nee, ik heb geen relatie. en ja, ik reis bijvoorbeeld regelmatig alleen. Ik heb een aantal hele fijne mensen om me heen die mij het vertrouwen (hebben) geven en positief over mijn ideeën kunnen meedenken. De stap naar het onbekende is lastig maar maak heb gewoon, je hebt er zoveel profijt van.
Ga bijv. eens een paar dagen naar voor mijn part Amsterdam en ga slapen in een hostel. Zul je zien hoeveel mensen je ontmoet.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:32 schreef K44S het volgende:
[..]
[..]
Lees je eigen post en onze post dan NOG eens door.
Je bent net een kind wat niet dat ene koekje krijgt en de andere kinderen wel... want wie vraagt... wordt over geslagen.Tja, das ook het lastige... in het leven kan je vrijwel alles probleemloos verkrijgen, behalve... echte liefde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil gewoon voorkomen dat ik straks pas op mijn 30ste nog een keer een relatie krijg (en indirect tot die tijd nog vrijgezel dus). Dan zit je meteen in een heel andere levensfase als het goed is en date je toch met andere dames die zelf al ontplooit zijn, bagage hebben uit eerdere relaties etc. Maar zoals ik vorige week ook al zei: binnen niet al te lange tijd zeg ik het studieleven vaarwel en dan moet ik dus nóg een stap meer mijn best doen om onder de mensen te blijven want dan valt school, een bron waar veel relaties ontstaan, af. Kom je in het echte leven, de werkvloer, tussen alle happy mensen met een zwangere partner en papadagen...
Dat klopt dus moet ik afgaan op wat ik lees en wat jij zegt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Jij kent me niet en je weet helemaal niet wat ik wel en niet doe.
Je geeft zelf aan dat er voor 1 probleem geen medicatie en behandelingen zijn en voor een ander probleem zware medicijnen waar je dood aan kan gaan. Dat noem ik geen kleine dingen.quote:Dat met die medicatie en problemen is maar een klein dingetje van een veel groter geheel waar ik mee bezig ben.
School of werk, het zal niet veel uitmaken. Eerst ben je de freak van de school en dan de freak van het bedrijf om het even plat te zeggen. Wil je niet teleurstellen maar het is vrijwel het zelfde.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, das ook het lastige... in het leven kan je vrijwel alles probleemloos verkrijgen, behalve... echte liefde.Ik wil gewoon voorkomen dat ik straks pas op mijn 30ste nog een keer een relatie krijg (en indirect tot die tijd nog vrijgezel dus). Dan zit je meteen in een heel andere levensfase als het goed is en date je toch met andere dames die zelf al ontplooit zijn, bagage hebben uit eerdere relaties etc. Maar zoals ik vorige week ook al zei: binnen niet al te lange tijd zeg ik het studieleven vaarwel en dan moet ik dus nóg een stap meer mijn best doen om onder de mensen te blijven want dan valt school, een bron waar veel relaties ontstaan, af. Kom je in het echte leven, de werkvloer, tussen alle happy mensen met een zwangere partner en papadagen...
Wat is er mis met vrijgezel zijn?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, das ook het lastige... in het leven kan je vrijwel alles probleemloos verkrijgen, behalve... echte liefde.Ik wil gewoon voorkomen dat ik straks pas op mijn 30ste nog een keer een relatie krijg (en indirect tot die tijd nog vrijgezel dus). Dan zit je meteen in een heel andere levensfase als het goed is en date je toch met andere dames die zelf al ontplooit zijn, bagage hebben uit eerdere relaties etc. Maar zoals ik vorige week ook al zei: binnen niet al te lange tijd zeg ik het studieleven vaarwel en dan moet ik dus nóg een stap meer mijn best doen om onder de mensen te blijven want dan valt school, een bron waar veel relaties ontstaan, af. Kom je in het echte leven, de werkvloer, tussen alle happy mensen met een zwangere partner en papadagen...
Ik slik die medicatie niet dus voor mij is het nog wel een klein ding. Mijn persoonlijkheidsstoornis is het ook niet hetgeen waar het om draait.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat klopt dus moet ik afgaan op wat ik lees en wat jij zegt.
[..]
Je geeft zelf aan dat er voor 1 probleem geen medicatie en behandelingen zijn en voor een ander probleem zware medicijnen waar je dood aan kan gaan. Dat noem ik geen kleine dingen.
Je wilt het leuk en gezellig hebben maar dat gaat voor 95% niet wegens je persoonlijkheidsstoornis. Dan houd het toch gewoon op voor 95%?
Maar weet je. Jij hoort hier met dat soort problemen helemaal niet thuis in dit topic naar mijn mening. Dit gaat over versieren. Niet over depressies, psychische klachten en medicijnen. En andere psychische klachten die je belemmeren in een normaal sociaal leven.
Als ik af en toe een ONS zou hebben niks. Maar dat heb ik niet... En verliefd op mezelf... tja wanneer ben je dat?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:00 schreef K44S het volgende:
[..]
Wat is er mis met vrijgezel zijn?
Ik denk dat jij eerst (cliché matig maar 100% waar) eerst maar eens op je zelf verliefd moet worden.
En so what als je pas op je 30 een chick hebt.... met een kind ....voel je echt niks van hoor.
Dan onderschat jij heel erg je problemen. Want als jij 95% van de tijd geen sociaal contact kan hebben / verdragen is dat wel degelijk een heel groot probleem. En zal jij nooit normaal een relatie kunnen onderhouden net als een normaal sociaal leven opbouwen. En laten dat nou net de funderingen zijn van een relatie en versieren. En daar draait dit topic om, versieren.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:03 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik slik die medicatie niet dus voor mij is het nog wel een klein ding. Mijn persoonlijkheidsstoornis is het ook niet hetgeen waar het om draait.
Jij hoort hier ook niet thuis als niet doorhebt dat het in eerste instantie maar om iets ging wat ik even als een kanttekening erbij zette. Ik kan er niks aan doen dat mensen daarover gaan door vragen.
Ik denk dat je beter andere 'vrienden' kunt gaan zoeken. Als ze zelf niet eens de moeite nemen om je een berichtje terug te sturen, zelf initiatief te nemen, jou uitnodigen bijvoorbeeld, krijg ik een beetje de indruk dat het allemaal een beetje van een kant komt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zoek die stelletjes niet zelf op he, soms zit je er gewoon tussen. Maar je merkt wel dat je als single sommige plekken beter kunt mijden want als je daar alleen komt wordt je instant-depri...
Nee heb ik niet, In de zomer ging ik dus op stap met wat oud-klasgenoten maar daar niks meer van gehoord (had nog wel bericht gestuurd, zal binnenkort nog eens doen). En flirten of een relatie opbouwen zonder vrienden is natuurlijk ook niet al te makkelijk, knappen de dames vaak op af he... daarom moet je jezelf ook eerst leuk en interessant maken zodat ze dat niet meer uitmaakt.
Sociale vaardigheden en versieren heeft toch alles met elkaar te maken? Je kunt niet ontkennen dat er geen verband is.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
Het lijkt me beter als omliggende problemen in de lotgenoten/specialistentopics worden besproken, want dit schiet niet op en is alleen maar offtopic.
Niet de problematiek die veel te groot is om in dit topic te worden besproken zonder direct gigantisch offtopic te gaan/te focusen op een specifiek persoon. Om het simpel te houden, zo'n reeks als deze is voor de gemiddelde verlegen heer/dame die neit zo goed weet hoe hij/zij iemand moet benaderen. De mensen met zware psychologische/psychische achtergronden ga je hier toch niet kunnen helpen, dus dat wordt dan alleen maar geërger beide kanten op.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:24 schreef syndroom het volgende:
[..]
Sociale vaardigheden en versieren heeft toch alles met elkaar te maken? Je kunt niet ontkennen dat er geen verband is.
Juist deze omliggende problemen belemmeren deze mensen in het versieren.
R&P / Hoe vreemd is het om op 25 jarige leeftijd nog maagd te zijn? #3quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet de problematiek die veel te groot is om in dit topic te worden besproken zonder direct gigantisch offtopic te gaan/te focusen op een specifiek persoon.
Je kunt hem nu wel mooi in het diepe gooien maar hoe voorkom je dat hij straks weer teleurgesteld thuis komt omdat het niet is gegaan zoals hij het voor ogen had. De omgeving is wel goed maar dan zul je ook moeten kunnen presteren, anders zet hij alleen zichzelf voor lul.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
School of werk, het zal niet veel uitmaken. Eerst ben je de freak van de school en dan de freak van het bedrijf om het even plat te zeggen. Wil je niet teleurstellen maar het is vrijwel het zelfde.
De tip van een hostel vind ik trouwens wel erg goed. Waarom doe je dat niet?
Ik snap je niet meer...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik af en toe een ONS zou hebben niks. Maar dat heb ik niet... En verliefd op mezelf... tja wanneer ben je dat?
Maar als de mensen die jarenlange ervaring hebben in de ggz en er voor gestudeerd hebben er niet uitkomen dan verwacht ik niet dat je hier op FOK! De pot met goud gaat vinden.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:40 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik wil het leuk hebben met andere mensen. Dat is wat ik wil.
Die ga ik ook niet vinden, maar dat geeft niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar als de mensen die jarenlange ervaring hebben in de ggz en er voor gestudeerd hebben er niet uitkomen dan verwacht ik niet dat je hier op FOK! De pot met goud gaat vinden.
Het is nog maar de vraag in hoeverre hij de waarheid spreekt. Hij wil uit, sociaal wezen, vrienden maken en meiden ontmoeten, maar heeft elke uitnodiging hier afgeslagen en zelfs genegeerd.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:17 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter andere 'vrienden' kunt gaan zoeken. Als ze zelf niet eens de moeite nemen om je een berichtje terug te sturen, zelf initiatief te nemen, jou uitnodigen bijvoorbeeld, krijg ik een beetje de indruk dat het allemaal een beetje van een kant komt.Je kan dan wel blijven berichtjes sturen maar dan zul je ook bij jezelf te rade moeten gaan of er dan wel sprake is van een gelijkwaardige vriendschap.
Maar ik kan je dilemma ook wel begrijpen als jij al moeite hebt om contact te leggen en om vrienden te maken dat jij dit dan maar voor lief neemt.
Het is zomaar de indruk die ik opmaak uit je post, weet niet of ik er totaal naast zit?
Hij denkt dat het op het werk allemaal beter is, maar dat is niet zo. Dat is exact het zelfde als school maar dan met volwassenen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:59 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je kunt hem nu wel mooi in het diepe gooien maar hoe voorkom je dat hij straks weer teleurgesteld thuis komt omdat het niet is gegaan zoals hij het voor ogen had. De omgeving is wel goed maar dan zul je ook moeten kunnen presteren, anders zet hij alleen zichzelf voor lul.
Nog meer faalervaringen gun ik hem ook niet.
Glazen stapelaar!! Kan je geheel annoniem je werk doen en voorzichtig af en toe met mensen praten.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:17 schreef K44S het volgende:
Ga vrijwilligers werk doen in een bar ofzo.
Misschien dus nog wel lastiger? Volwassenen die meer ontplooid zijn etc. / weten wat ze wel of niet in een relatie zoeken etc.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij denkt dat het op het werk allemaal beter is, maar dat is niet zo. Dat is exact het zelfde als school maar dan met volwassenen.
[..]
Glazen stapelaar!! Kan je geheel annoniem je werk doen en voorzichtig af en toe met mensen praten.
Alsof een ONS zo chill is...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik af en toe een ONS zou hebben niks. Maar dat heb ik niet... En verliefd op mezelf... tja wanneer ben je dat?
Het heeft niks met klas genoten of collega's te maken. Het heeft alles met jou als persoon te maken.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Misschien dus nog wel lastiger? Volwassenen die meer ontplooid zijn etc. / weten wat ze wel of niet in een relatie zoeken etc.
Ja dat is het. Vaak doen mensen bovenstaande uitspraken omdat ze het niet kunnen krijgen. Net zoals, zo ben ik niet, dat wil ik niet en dat kan ik niet.quote:
Dat is puur om de fysieke behoefte naar seks/intimiteit weer even wat af te laten nemen toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Seks is bij mij de eerste keer nooit echt goed geweest, je moet elkaar toch aftasten en leren kennen. Een keer is geen keer. Dat maakt een ONS wat mij betreft al behoorlijk overrated. Maar ieder z'n ding natuurlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het heeft niks met klas genoten of collega's te maken. Het heeft alles met jou als persoon te maken.
[..]
Ja dat is het. Vaak doen mensen bovenstaande uitspraken omdat ze het niet kunnen krijgen. Net zoals, zo ben ik niet, dat wil ik niet en dat kan ik niet.
Ze willen het wel, maar het lukt hun niet. En dat is exact het verhaal bij meer dan 80%
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is puur om de fysieke behoefte naar seks/intimiteit weer even wat af te laten nemen toch?Probeer maar eens een jaar droog te staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij dacht dat ik daar geen ervaring mee heb? Was dat maar waar, dat jaar heb ik over niet al te lange tijd weer bereikt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:49 schreef syndroom het volgende:
[..]
Probeer maar eens een jaar droog te staan
Ja best wel.quote:
Dus eigenlijk is een ONS alleen leuk als je compleet lam bent en draait het puur om lust? Je moet toch een bepaalde aantrekkingskracht hebben om samen het bed in te duiken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja best wel.
De ene keer is de seks beter dan de andere keer. Maar vaak is de spanning zo hoog opgelopen dat het zeker de moeite waard is. Of je bent allebei te dronken en een van de twee valt halverwege in slaap
Seks (voortplanting) IS een van de meest primaire behoeftes naast eten, drinken en slapen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:04 schreef syndroom het volgende:
Seks is volgens Deezertje een basisbehoefte. Zal vast een kern van waarheid inzitten.
Nee, maar veel one night stands onstaan natuurlijk wel als beide een paar drankjes op hebben. Ik ken er weinig die zo rechtstreeks van het schap 'houdbaar' in de supermarkt mee naar huis gaan om ff te krikken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is een ONS alleen leuk als je compleet lam bent en draait het puur om lust? Je moet toch een bepaalde aantrekkingskracht hebben om samen het bed in te duiken?
Volgens Maslow. Dat maakt het nog geen vaststaand feit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Seks (voortplanting) IS een van de meest primaire behoeftes naast eten, drinken en slapen...
[ afbeelding ]
Cynisme is naast sarcasme toch de mooiste vorm van humorquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens Maslow. Dat maakt het nog geen vaststaand feit.
Hier bij beloof ik plechtig jou GEEN tips meer te geven, als jij NIET serieus de volgende pagina gelezen hebt en er wat mee gedaan hebt :quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is een ONS alleen leuk als je compleet lam bent en draait het puur om lust? Je moet toch een bepaalde aantrekkingskracht hebben om samen het bed in te duiken?
Dat het een dierlijke 'behoefte' is betekend niet dat je het nodig hebtquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Seks (voortplanting) IS een van de meest primaire behoeftes naast eten, drinken en slapen...
[ afbeelding ]
Als iedereen om je heen het wel doet, wil jij dat natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:35 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Dat het een dierlijke 'behoefte' is betekend niet dat je het nodig hebt
Seks is over het algemeen overrated t.o.v. wat je in de media te zien krijgt en van anderen te horen krijgt. Het schijnt de meeste geweldige ding op aarde te zijn. Ik vind kermisattracties leuker.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Seks is bij mij de eerste keer nooit echt goed geweest, je moet elkaar toch aftasten en leren kennen. Een keer is geen keer. Dat maakt een ONS wat mij betreft al behoorlijk overrated. Maar ieder z'n ding natuurlijk.
Je gaat er niet dood aan als je geen seks hebt, maar als je ziet dat anderen dat wel hebben en je kunt het zelf schijnbaar niet hebben, dan kun je wel kneiterdepressief daarvan worden met als gevolg dat je misschien helemaal stopt met professioneel functioneren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gewoon naar de turbo-polyp dan. probleem opgelost, slotjequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Seks is over het algemeen overrated t.o.v. wat je in de media te zien krijgt en van anderen te horen krijgt. Het schijnt de meeste geweldige ding op aarde te zijn. Ik vind kermisattracties leuker.
Seks met de juiste persoon is niet te vergelijken met iets.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Seks is over het algemeen overrated t.o.v. wat je in de media te zien krijgt en van anderen te horen krijgt. Het schijnt de meeste geweldige ding op aarde te zijn. Ik vind kermisattracties leuker.
Het gaat niet alleen om de seks. Dat is het nou net. Het gaat ook om liefde en aandacht.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:54 schreef Casiotone het volgende:
[..]
gewoon naar de turbo-polyp dan. probleem opgelost, slotje
Jij kan 95% van de tijd geen contact verdragen toch? Lijkt me vrij lastig om iemand te vinden die jou aandacht en liefde wil geven en aan een deel van die andere 5% blijvend genoeg heeft.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de seks. Dat is het nou net. Het gaat ook om liefde en aandacht.
Dat is ook afhankelijk van de andere persoon. Er is wel sprake van flexibiliteit. Dat percentage is meer van toepassing op gewoon contact met groepen mensen,quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij kan 95% van de tijd geen contact verdragen toch? Lijkt me vrij lastig om iemand te vinden die jou aandacht en liefde wil geven en aan een deel van die andere 5% blijvend genoeg heeft.
Draag je dan ook een verdraagzaamheidsmeter om je nek? Of heb je zo'n Mortal Kombat-balkje boven je hoofd? En als ie vol is moet diegene weg ofzo?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:24 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is ook afhankelijk van de andere persoon. Er is wel sprake van flexibiliteit. Dat percentage is meer van toepassing op gewoon contact met groepen mensen,
Als je porno kijkt verlang je toch ook naar echte seks? Als je een behoefte hebt naar iets waarom zou het dan tegenvallen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Draag je dan ook een verdraagzaamheidsmeter om je nek? Of heb je zo'n Mortal Kombat-balkje boven je hoofd? En als ie vol is moet diegene weg ofzo?
En dit inderdaad.quote:Anyway, kun je niet gewoon je eigen topic openen? Jouw probleem ligt niet bij het niet kunnen versieren van vrouwen. Dat is slechts een gevolg van het eea. Ik zou eerst daar aan werken als ik jou was.
Op Facebook opzoeken en een berichtje sturen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:09 schreef Deezertje het volgende:
Hoe kan je trouwens de aandacht van iemand (terug)winnen? Ik maak soms tevergeefs oogcontact met iemand maar die lijkt geen interesse te hebben en dan loopt er een andere jongen voorbij en daar kijkt ze dan wél de hele tijd naar om.... Ja iets met je type zijn, maar dat maakt het hele flirten ook zo verdomd lastig soms. Je móet wel oogcontact maken om daar achter te komen snap je. Een dame die ik leuk vindt kan mij dan weer totaal niet moeten...
Dat vrouwen toevoegen op Facebook had hij toch al eens eerder geprobeerd? Maar dat was geloof ik niet zo'n succes. Ook wel begrijpelijk want voor meisjes is het toch wel een beetje creepy als een vreemde jongen je zomaar toevoegt. Kleine kans dat ze je verzoek accepteert, of je moet met een heel goed verhaal komen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op Facebook opzoeken en een berichtje sturen.
Blijkbaar is ze niet geïnteresseerd in je, is ze verlegen, of kijkt ze naar die andere jongen omdat je d'r eng aan zit te staren. Genoeg redenen te verzinnen waar je pas achter komt als je d'r aanspreekt.
Dan lijkt het niet, dan heeft ze simpel weg geen interesse in je. Niks terug winnen ze moet je niet sim-pelquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:09 schreef Deezertje het volgende:
Hoe kan je trouwens de aandacht van iemand (terug)winnen? Ik maak soms tevergeefs oogcontact met iemand maar die lijkt geen interesse te hebben en dan loopt er een andere jongen voorbij en daar kijkt ze dan wél de hele tijd naar om.... Ja iets met je type zijn, maar dat maakt het hele flirten ook zo verdomd lastig soms. Je móet wel oogcontact maken om daar achter te komen snap je. Een dame die ik leuk vindt kan mij dan weer totaal niet moeten...
Ik mag hier posten wat ik wil zonder dat ik zelf hoofdzakelijk over mijn problemen ga hebben. Dat anderen daarover gaan lopen doorvragen en op blijven reageren is iets waar ik zelf niks aan kan doen. Ik had mijn klep daarover allang gehouden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Draag je dan ook een verdraagzaamheidsmeter om je nek? Of heb je zo'n Mortal Kombat-balkje boven je hoofd? En als ie vol is moet diegene weg ofzo?
Anyway, kun je niet gewoon je eigen topic openen? Jouw probleem ligt niet bij het niet kunnen versieren van vrouwen. Dat is slechts een gevolg van het eea. Ik zou eerst daar aan werken als ik jou was.
Ik zal voortaan de PI / smileys beter gebruiken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:41 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat vrouwen toevoegen op Facebook had hij toch al eens eerder geprobeerd? Maar dat was geloof ik niet zo'n succes. Ook wel begrijpelijk want voor meisjes is het toch wel een beetje creepy als een vreemde jongen je zomaar toevoegt. Kleine kans dat ze je verzoek accepteert, of je moet met een heel goed verhaal komen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:48 schreef Cue_ het volgende:
Terugwinnen betekent dat je iets had en die vrouwen waren al nooit in je geïnteresseerd van wat ik uit je posts haal.
Dus nee, denk niet dat je daar tijd in moet steken
Maar hoe kom je dan weleens die door die oogstaar-keuring heen dan, behalve zelf op d'r afstappen en het maar laten gebeuren? Op vrijdagavond de fitness induiken voor scharrels?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan lijkt het niet, dan heeft ze simpel weg geen interesse in je. Niks terug winnen ze moet je niet sim-pel
Als zij niet op jou afstapt zit er niets anders op!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:40 schreef Deezertje het volgende:
Maar hoe kom je dan weleens die door die oogstaar-keuring heen dan, behalve zelf op d'r afstappen en het maar laten gebeuren?
Ook op de vrijdagavond zal je er zelf op af moeten stappenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
[..]
Maar hoe kom je dan weleens die door die oogstaar-keuring heen dan, behalve zelf op d'r afstappen en het maar laten gebeuren? Op vrijdagavond de fitness induiken voor scharrels?
Hangt van de lokatie af. Toen ik in het raam kozijn stond tijdens de apre ski in oostenrijk was het een kwestie van wijzen om haar aandacht te krijgen en gebaren dat ze naast je moest staan. In de Appie was een simpele tekst van "ik zou die andere nemen" en in de cabrio als er een opmerking word gemaakt van zo lekker hoor, uitnodige om in te stappen. Of tijdens stappen en dansen naar haar toe gaan om te dansen enz enz enz.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
[..]
Maar hoe kom je dan weleens die door die oogstaar-keuring heen dan, behalve zelf op d'r afstappen en het maar laten gebeuren? Op vrijdagavond de fitness induiken voor scharrels?
Hmm okéquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt van de lokatie af. Toen ik in het raam kozijn stond tijdens de apre ski in oostenrijk was het een kwestie van wijzen om haar aandacht te krijgen en gebaren dat ze naast je moest staan. In de Appie was een simpele tekst van "ik zou die andere nemen" en in de cabrio als er een opmerking word gemaakt van zo lekker hoor, uitnodige om in te stappen. Of tijdens stappen en dansen naar haar toe gaan om te dansen enz enz enz.
quote:Ik merk trouwens wel dat ik moet oppassen om niet in een depressie te komen... ik kan de laatste tijd echt een potje zelfmedelijden krijgen als ik het zoveelste tienerkoppeltje hand in hand zie staan op 't station, een jongen -met pijn in zijn hart- zijn meisje afzetten bij de halte of ze elkaar zien opgeilen en weten waar 't die avond eindigt.. dat wil ik ook.
Ja ik weet dat ik gewoon wat meer moet durven, sneller aanspreken, lekker luchtig doen etc.
Hints?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Niks mis met als man initiatief nemen. Je moet alleen een hint kunnen begrijpen als ze geen interesse toont.
Ik heb tot nu toe altijd zelf initiatief genomen, maar dat is omdat ik geen zin had om af te wachten
als ik sommige verhalen hier lees is dat uiteindelijk ook het enige wat helptquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hints?
Het meest effectief heb ik mannen zien afdruipen bij "Rot op!"
Wat is dan een hint dat ze geen interesse heeft? Simpelweg oogcontact vermijden of kortaf en geen vragen terugstellen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als ik sommige verhalen hier lees is dat uiteindelijk ook het enige wat helpt
Was dat indertijd in Arnhem toevallig?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hints?
Het meest effectief heb ik mannen zien afdruipen bij "Rot op!"
Lolwhutquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:14 schreef yats het volgende:
[..]
Was dat indertijd in Arnhem toevallig?
Never mindquote:
ehm allebei? Als een vrouw interesse heeft zoekt ze echt wel het oogcontact op en is ze sowieso niet kortafquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat is dan een hint dat ze geen interesse heeft? Simpelweg oogcontact vermijden of kortaf en geen vragen terugstellen?
Een man die initiatief neemt is ook gewoon interessanter. De vrouw valt daarop, dus maak er gebruikt vanquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmm okéHelaas moet de man nog veelal het initiatief nemen (of ze moet je echt zó leuk vinden...
)
[..]
Ik word zo verdrietig van jou de laatste tijd. Je noemt jezelf ook nog eens dik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:14 schreef yats het volgende:
[..]
Was dat indertijd in Arnhem toevallig?
Jep, de zenuwen beginnen een beetje te komen nu. En inderdaad, het kan een stuk slechter, i know. Neem overigens niet alles zo serieus sonic, er staat vaak een PI bijquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik word zo verdrietig van jou de laatste tijd. Je noemt jezelf ook nog eens dik.
Betrek niet alles op jezelf man. Je hebt toch een date vandaag? Je doet het zo slecht niet. Er zijn genoeg die helemaal niet daten, nog maagd zijn etc.
Je bent verdomme bijna getrouwd geweest. Kap eens met dat eeuwige zelfmedelijden. Met zo'n vent ga ik niet op stap.
Waar heb je vanavond afgesproken?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:58 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, de zenuwen beginnen een beetje te komen nu. En inderdaad, het kan een stuk slechter, i know. Neem overigens niet alles zo serieus sonic, er staat vaak een PI bij
In Arnhem, maar het gaat niet meer door helaasquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar heb je vanavond afgesproken?
Reden?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 17:11 schreef yats het volgende:
[..]
In Arnhem, maar het gaat niet meer door helaas
Flakersquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 17:11 schreef yats het volgende:
[..]
In Arnhem, maar het gaat niet meer door helaas
Graag of nietquote:
Klote yats. Ook een nadeel van online daten: voor sommige te vrijblijvend / altijd op zoek naar beter of durven simpelweg niet en willen puur aandacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Deezertje op 30-08-2015 00:08:49 ]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klote yats. Ook een nadeel van online daten: voor sommige te vrijblijvend / altijd op zoek naar beter of durven simpelweg niet en willen puur aandacht.
Ik geef de strijd langzaam maar op hier. Ik ben nu (nog) gewoon niet klaar voor een relatie blijkt, te veel onzekerheid, wat kan ik bieden,is ze wel/niet single, shit ze heeft net een relatie. te lang gewacht etc. Iedere keer mezelf teleurstellen schiet ik ook niks mee op.
Met als klap op de vuurpijl dat ik net hoor dat er wéér twee mensen (geen relatie samen) gaan verhuizen. Hele wereld draait dus door, mensen doen leuke dingen samen en mijn leven staat gewoon stil en ik leef dus in een wereld waarin ik niet betrokken wordt heb ik het gevoel, 't leeft om ipv met mij mee.
In de spoiler een onverwachte opsteker waar ik zojuist achterkwamJe klinkt alsof je geïsoleerd leeft, heb je ook last van eenzaamheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer het ook eens van een andere kant te bekijken, noem een paar punten waarom een meisje je wel of niet als vriendje zou willen. Vergeet niet dat meisjes ook het beste willen en verschillende mannen op basis van hun positieve en negatieve punten zullen gaan afwegen. Het is aan jou om ervoor te zorgen dat je meer waarde krijgt waardoor je aantrekkelijker wordt om een relatie mee te beginnen.
Laten we eerlijk zijn, jij zou toch ook geen meisje met allerlei problemen willen?
Begin eerst eens met jezelf, werk aan je problemen, bouw een vriendenkring op en zorg dat je uit die negatieve sfeer komt.
[ Bericht 0% gewijzigd door syndroom op 30-08-2015 05:01:56 ]
Goede post, syndroomquote:Op zondag 30 augustus 2015 04:47 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je geïsoleerd leeft, heb je ook last van eenzaamheid?
Probeer het ook eens van een andere kant te bekijken, noem een paar punten waarom een meisje je wel of niet als vriendje zou willen. Vergeet niet dat meisjes ook het beste willen en verschillende mannen op basis van hun positieve en negatieve punten zullen gaan afwegen. Het is aan jou om ervoor te zorgen dat je meer waarde krijgt waardoor je aantrekkelijker wordt om een relatie mee te beginnen.
Laten we eerlijk zijn, jij zou toch ook geen meisje met allerlei problemen willen?
Begin eerst eens met jezelf, werk aan je problemen, bouw een vriendenkring op en zorg dat je uit die negatieve sfeer komt.
Half. Leef echt niet de hele dag binnenshuis in mijn eentje.. Ga er genoeg op uit. Maar ook dan heb ik het gevoel dat de wereld om mij heen leeft. Iedereen is met zijn eigen dingen bezig. Ik val blijkbaar niet op. Komt dus ook omdat ik met vrijwel alles op mezelf aangewezen ben. Ipv samen uit samen thuis alleen uit en alleen weer thuis. Zit wel te denken om weer op een transport/cursus te gaan. Ben er alleen nog niet uit welke.quote:Op zondag 30 augustus 2015 04:47 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je geïsoleerd leeft, heb je ook last van eenzaamheid?
Heb je geen vrienden?quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:34 schreef Deezertje het volgende:
Komt dus ook omdat ik met vrijwel alles op mezelf aangewezen ben. Ipv samen uit samen thuis alleen uit en alleen weer thuis.
Ah, okay. Dat lijkt me wel essentieel. Sowieso voor jezelf, alles alleen moeten doen is gewoon niet fijn, laat staan leerzaam in sociale context. Probeer eerst platonische relaties met mensen op te bouwen eer je je begeeft op de volgende laddersport.quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Men roept ook al jaren dat hij zich daar eerst op moet richten, maar tevergeefs.
Precies. Ook is het een manier van hem om misschien wat meer te socialiseren of sociaal aangepast gedrag te leren. Als je nooit vrienden hebt gehad is het lastiger om te weten wat normaal is. Nog lastiger voor iemand in het autistische spectrum.quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah, okay. Dat lijkt me wel essentieel. Sowieso voor jezelf, alles alleen moeten doen is gewoon niet fijn, laat staan leerzaam in sociale context. Probeer eerst platonische relaties met mensen op te bouwen eer je je begeeft op de volgende laddersport.
Heb wel vrienden gehad maar die gingen op den duur allemaal hun eigen weg door studie en locatie helaas. Vriendschappen opbouwen op latere leeftijd is niet onmogelijk, maar wel lastig. Vaaak teer je toch op je oude vriendengroep of je moet sociaal sterk zijn dat je in elke nieuwe situatie wel vrienden munt maken.quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Precies. Ook is het een manier van hem om misschien wat meer te socialiseren of sociaal aangepast gedrag te leren. Als je nooit vrienden hebt gehad is het lastiger om te weten wat normaal is. Nog lastiger voor iemand in het autistische spectrum.
Je hebt het dus eigenlijk laten verwateren? Jammer. Het is op latere leeftijd inderdaad wat lastiger omdat mensen vaak al hun eigen vrienden hebben. Maar het blijft wel belangrijk om te investeren in een sociaal leven. Kennissen zijn dan al genoeg.quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb wel vrienden gehad maar die gingen op den duur allemaal hun eigen weg door studie en locatie helaas. Vriendschappen opbouwen op latere leeftijd is niet onmogelijk, maar wel lastig. Vaaak teer je toch op je oude vriendengroep of je moet sociaal sterk zijn dat je in elke nieuwe situatie wel vrienden munt maken.
Het is lastiger ja, ik heb op mn 24e nog een vriend gemaakt die nu een van mn beste 2 vrienden is. Het kan prima.quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt het dus eigenlijk laten verwateren? Jammer. Het is op latere leeftijd inderdaad wat lastiger omdat mensen vaak al hun eigen vrienden hebben. Maar het blijft wel belangrijk om te investeren in een sociaal leven. Kennissen zijn dan al genoeg.
Verwateren niet. Het moet ook van twee kanten blijven komen he. Ik hoop dat wat in de spoiler hierboven staat goedkomt zodat ik een nieuwe start op kan bouwen. Iedereen is daar dan nieuw, dat helpt misschien ook.. Moet nu dus wel mezelf blijven motiveren. Voor nu woon ik nog in iets wat steeds meer leegloopt qua leeftijdsgenoten dus ja dan blijf je als het ware echt alleen achter. Wanneer het studiejaar eindigt en mensen hun diploma hebben of juist met nieuwe studie beginnen vertrekken ze hier in t dorp.quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt het dus eigenlijk laten verwateren? Jammer. Het is op latere leeftijd inderdaad wat lastiger omdat mensen vaak al hun eigen vrienden hebben. Maar het blijft wel belangrijk om te investeren in een sociaal leven. Kennissen zijn dan al genoeg.
Voornamelijk samen opgebouwd dus? Zou je als single ook nog zo makkelijk vrienden maken? Vaak is het toch dat je de vriendengroep van je geliefde ontmoet en daar dan toch goed mee door een deur moeten kunnen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 10:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Hier ook, twee hele goede vrienden gemaakt na de leeftijd van 25. En tuurlijk, zij hebben ook hun eigen vriendenkring. Maar op verjaardagen smelt die samen. Tis een stel, mijn man kan het heel goed vinden met hem, ik onderneem dikwijls iets met haar of we gaan bijv dubbeldaten. Ondanks dat wij onze vriendenkring hebben en zij die van hun hebben we genoeg gemene delers om die klik te vinden. Je moet er voor open staan.
Nou ik er over nadenk hebben we onze vriendengroep de laatste vier jaar flink uitgebreid en spreken we regelmatig met een aantal of een hele bende af. Dus onmogelijk
beide. Een aantal ken ik van stal, toen waren we nog niet samen. En inmiddels is dat samengevoegd tot een grote vriendenkring, meestal spreken we in kleine groepjes af, tenzij grote gelegenheden zoals een verjaardag, dan zit t hele huis vol.quote:Op zondag 30 augustus 2015 10:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Voornamelijk samen opgebouwd dus? Zou je als single ook nog zo makkelijk vrienden maken? Vaak is het toch dat je de vriendengroep van je geliefde ontmoet en daar dan toch goed mee door een deur moeten kunnen.
Dat durf ik wel hoor, maar dat is ook niet echt sociaal maar meer een gewoonte. Ze verwacht immers niet dat je nog een heel gesprek gaat voeren als er klanten achter je staan... En als je haar vaker ziet is dat omdat ze er gewoon werkt lol.quote:Op zondag 30 augustus 2015 10:37 schreef ook_gek het volgende:
Hij zecht dat hij van alles doet maar dat blijkt helemaal uit niks. Oke oke moet wel eerlijk zijn... Hij doet wel degelijk wat, kut excuses bedenken om niks te doen, afgemaakt met een grote schep vooroordelen.
Hij durft bij wijs van spreken niet eens de dame achter de kasse een fijn weekend te wensen uit zich zelf. Dan kan je een normaal sociaal leven en een relatie al helemaal op je buik schrijven.
Besef wel dat jijzelf de gemene deler bent, niet je omgeving. Je kunt de omgeving veranderen, maar als je je instelling niet verandert, blijft alles bij het oude, op een nieuwe plek.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:42 schreef Deezertje het volgende:
Ik kom gewoon geen steek vooruit in deze omgeving / toestand. Dus ergens anders een nieuw leven opbouwen is dan een goede oplossing,
Nogmaals deezer, ga reizen! Rond je studie af en ga daarna gewoon lekker een paar maanden in een totaal vreemds omgeving van hostel naar hostel reizen. Dan leg je zo makkelijk contacten met andere reizigers dat je leert hoe je je sociaal kunt gedragen en dat eenmaal terug in Nederland prima kunt gebruiken. En bijkomend voordeel, als je dan date heb je genoeg te vertellen qua avonturen etc.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat durf ik wel hoor, maar dat is ook niet echt sociaal maar meer een gewoonte. Ze verwacht immers niet dat je nog een heel gesprek gaat voeren als er klanten achter je staan... En als je haar vaker ziet is dat omdat ze er gewoon werkt lol.
Ik kom gewoon geen steek vooruit in deze omgeving / toestand. Dus ergens anders een nieuw leven opbouwen is dan een goede oplossing, alleen is het woningaanbod vrij beperkt hier (ik wil per se in een stad wonen, dorp verplaats ik de problemen alleen maar mee) en sleep ik nog een studie mee die allang af had moeten zijn maar door oa die depri-gevoelens nog steeds als een blok aan mijn been hangt.
En zie hier! Weer een KUT excuus. Wakker worden knul. Waar je ook gaat wonen in welk dorp, stad , of land. Het zal niks uitmaken. En weet je waarom? Omdat JIJ en ALLEEN jij het probleem bent. Dus ga jij ergens anders wonen, verplaats je het probleem.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:42 schreef Deezertje het volgende:
Ik kom gewoon geen steek vooruit in deze omgeving / toestand. Dus ergens anders een nieuw leven opbouwen is dan een goede oplossing, alleen is het woningaanbod vrij beperkt hier (ik wil per se in een stad wonen, dorp verplaats ik de problemen alleen maar mee) en sleep ik nog een studie mee die allang af had moeten zijn maar door oa die depri-gevoelens nog steeds als een blok aan mijn been hangt.
Zit misschien ook een kern van waarheid in. Zeker met de digitale kanalen tegenwoordig lijkt iedereen een beter en leuker leven te leiden. Feit blijft dat zulke kanalen enorm eenzijdig zijn en mensen er alleen maar positieve dingen op plaatsen vaak. Zeker als je er al gevoelig voor bent en je je even down voelt kan het enorm verdrietig werken. Ik voel me momenteel ook echt enorm leeg van binnen. Dat kan alleen worden opgevuld door het gevoel hebben dat ik er weer toe doe, iets van mijn leven maak etc.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:05 schreef lucky_m3 het volgende:
Een tijd geleden kwam ik dit topic tegen op de actieve topic lijst en heb eens een tijdje meegekeken.
Wat mij elke keer weer als gevoel bekruipt is waarom we in Nederland dit soort problemen tegenkomen. Mijn gevoel zegt dat door alle luxe we in staat zijn om een zo comfortabel leven te leiden (of is het misschien in dit geval toch lijden) dat we geen echte problemen tegenkomen en waardoor we meer kunnen focussen op kleinere onderliggende problemen. Dit in combinatie met een gebrek aan daginvulling en noodzaak om bezig te blijven, zorgen er denk ik voor dat mensen hier en elders teveel gaan nadenken en piekeren over hun perfecte prins(es) op het witte paard en te veel tijd hebben om hun angsten niet te overwinnen maar juist uit te vergroten.
Als ik de gemiddelde reactie van de zoekende lees, vraag ik me af, wonen jullie op jezelf, doe je iets anders werken en thuis computeren, zoek je uitdagingen op dmv reizen met onbekenden of reizen voor singels, etc?
Korter gesteld, hoe kom je uit je comfortzone waardoor je onzekerheid verdwijnt in plaats van dat je er alleen omheen blijft dralen.
Thanks! Daar kijk ik ook, maar aanbod en vraag is helaas erg verdeeld... gemiddeld 200 reacties op een normaal huurhuisje. Studentenwoningen kan ik niet in want ik studeer daar niet. De plaatsjes eromheen is meer aanbod maar lever je meteen in op voorzieningen en bereikbaarheid. Als ik al een nieuwe start maak doe ik dat het liefst in een stad.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Nogmaals deezer, ga reizen! Rond je studie af en ga daarna gewoon lekker een paar maanden in een totaal vreemds omgeving van hostel naar hostel reizen. Dan leg je zo makkelijk contacten met andere reizigers dat je leert hoe je je sociaal kunt gedragen en dat eenmaal terug in Nederland prima kunt gebruiken. En bijkomend voordeel, als je dan date heb je genoeg te vertellen qua avonturen etc.
Verder is het echt niet raar om even een praatje te maken met en kassameisje, serveerster of desnoods de man van de bouwmarkt. Ook dat is gewoon puur oefenen als je van jezelf weet dat je sociaal niet zo sterk bent. Die mensen vinden dat echt niet erg en een wachtrij van een minuut achter je is ook niet erg.
Als laatste, goed dat je aan het kijken bent voor eigen woonruimte. Dat zal je en een boost geven qua zelfvertrouwen maar daar naast ook een soort stok zijn om contacten met anderen te leggen. Maar ik vraag me wel af, als het zo moeilijk is om iets te vinden waar je nu woont, waarom ijk je dan niet naar een huis in bijvoorbeeld Nijmegen of Arnhem? En ja, dat is eng omdat je niemand kent etc, maar ook dat is een motivatie om met een verse start er vol voor te gaan en een nieuw (sociaal) leven te gaan leiden!
Hoezo niet? Genoeg studentenhuizen waar ook werkenden wonen. Verder is het ook niet gek om ergens anders te wonen dan waar je studeert.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:48 schreef Deezertje het volgende:
Studentenwoningen kan ik niet in want ik studeer daar niet.
Hoeveel jaar sta je al ingeschreven? Voor de grote steden is de wachttijd echt bizar lang. Is particulier huren geen alternatief?quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zit misschien ook een kern van waarheid in. Zeker met de digitale kanalen tegenwoordig lijkt iedereen een beter en leuker leven te leiden. Feit blijft dat zulke kanalen enorm eenzijdig zijn en mensen er alleen maar positieve dingen op plaatsen vaak. Zeker als je er al gevoelig voor bent en je je even down voelt kan het enorm verdrietig werken. Ik voel me momenteel ook echt enorm leeg van binnen. Dat kan alleen worden opgevuld door het gevoel hebben dat ik er weer toe doe, iets van mijn leven maak etc.
[..]
Thanks! Daar kijk ik ook, maar aanbod en vraag is helaas erg verdeeld... gemiddeld 200 reacties op een normaal huurhuisje. Studentenwoningen kan ik niet in want ik studeer daar niet. De plaatsjes eromheen is meer aanbod maar lever je meteen in op voorzieningen en bereikbaarheid. Als ik al een nieuwe start maak doe ik dat het liefst in een stad.
Reizen is misschien ook een goede ja. Momenteel ben ik erg uitgeblust merk ik. Heb gewoon te lang in dezelfde omgeving/struggles gezeten dus vanuit een nieuwe/frisse blik het leven ervaren is welkom, alleen zit ik er vanwege studie nog een halfjaar in helaas.
In ieder geval niet de wo'ers die ik heb meegemaakt op ingenieursbureau's. Meer dan de helft was op hun 35e nog kinderloos en vrijgezel.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:52 schreef Deezertje het volgende:
Kom je in het echte leven, de werkvloer, tussen alle happy mensen met een zwangere partner en papadagen...
Is dat de conclusie van een scriptie, proefschrift, onderzoek etc naar de verschillende bedrijfsvoeringen binnen de prostitutie? Indien anders bedoeld, kijk je wel uit dat je niet met minderjarigen aan de haal gaat?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:48 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben bezig met prostitutie enzo, maar het is niet helemaal hetzelfde.
En hoe komt dat? Ik merk hier wel een verschil tussen HBO en WO-studenten. De eerste groep zijn vaak gewoon mensen die wat socialer zijn, van een feestje houden etc. De uni-mensen zie je dan weer niet na school, die nemen hun studie zeer serieus (soms te). Zijn echte cijfertjes types die ook nog social akward zijn.. En dat zijn ze echt niet allemaal hoor, maar het verschil, netzoals mbo-hbo is er niet voor niksquote:Op dinsdag 1 september 2015 10:45 schreef Gijlebeer het volgende:
In ieder geval niet de wo'ers die ik heb meegemaakt op ingenieursbureau's. Meer dan de helft was op hun 35e nog kinderloos en vrijgezel.
ach als je ergens voor betaald kan het maar beter vers zijnquote:Op dinsdag 1 september 2015 10:45 schreef Gijlebeer het volgende:
Is dat de conclusie van een scriptie, proefschrift, onderzoek etc naar de verschillende bedrijfsvoeringen binnen de prostitutie? Indien anders bedoeld, kijk je wel uit dat je niet met minderjarigen aan de haal gaat?
Bedankt voor dit stukje topvermaak.quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En hoe komt dat? Ik merk hier wel een verschil tussen HBO en WO-studenten. De eerste groep zijn vaak gewoon mensen die wat socialer zijn, van een feestje houden etc. De uni-mensen zie je dan weer niet na school, die nemen hun studie zeer serieus (soms te). Zijn echte cijfertjes types die ook nog social akward zijn.. En dat zijn ze echt niet allemaal hoor, maar het verschil, netzoals mbo-hbo is er niet voor niksje moet toch meer verbanden kunnen leggen, inzicht hebben, doorzettingsvermogen qua studie.
Hier trouwens de studie maar weer opgepakt. Ook dosis Roa opgevoerd zodat ik nog sneller tevreden kan zijn over mijn uiterlijkEn had zowaar een ontspannen gesprek met een dame... die op het einde dan wel weer zei 'nu echt weg te moeten, want ik heb nog een etentje met mijn vriend om zijn nieuwe studie te vieren'.... Dat was dan wel weer jammer, maar zo moeilijk is een gesprek voeren dus ook weer niet haha.
Dat is ook meteen mijn grootste valkuil... slim ben ik best wel. Alleen sociaal slim niet echt. En hierboven beschreven klopt wel deels hoor: hoe hoger het intelligentieniveau: hoe meer veeleisender mensen vaak worden met daten, relaties etc. Op het mbo doet iedereen 't met elkaar denken veel mensen, en als ik de verhalen hoor klopt dat nog best aardig ook. Op het WO gaat dat al een stuk lastiger want daar denken de meiden wel langer dan hun neus is en zijn een stuk serieuzer...quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:39 schreef syndroom het volgende:
Deezer zijn sterke kant is toch dat analyseren, met HBO op zak toch een teken dat het een intelligente jongen is. Ik ben daarom ook een beetje verbaast dat het met meisjes allemaal zo moeizaam gaat.
Als de klok blaft en de hond slaat, blijft je gezicht zo staan. Al is dat in dit topic wel toepasselijk.quote:
Dit dus inderdaad! Is een niveautje lager proberen geen optie voor je? Iets van MBO-2 verkoopmedewerker of zo? Beetje rondneuken en zoquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is ook meteen mijn grootste valkuil... slim ben ik best wel. Alleen sociaal slim niet echt. En hierboven beschreven klopt wel deels hoor: hoe hoger het intelligentieniveau: hoe meer veeleisender mensen vaak worden met daten, relaties etc. Op het mbo doet iedereen 't met elkaar denken veel mensen, en als ik de verhalen hoor klopt dat nog best aardig ook. Op het WO gaat dat al een stuk lastiger want daar denken de meiden wel langer dan hun neus is en zijn een stuk serieuzer...
Denk het niet. Voor MBO mannen is het wel moeilijker. Als je zelf WO hebt is het wel gemakkelijker Zie maar als MBO gast een WO studente in bed te krijgen. Kleine kans op slagen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:53 schreef yats het volgende:
Deezertje, ben je echt niet aan het trollen? Als ik een ding geleerd heb aan 8 jaar universiteit is het wel dat daar net zoveel of misschien zelfs wel meer geneukt word op de universiteit. Intelligentie zegt echt niets over de behoefte, beschikbaarheid en hoeveelheid seks...
Je moet ook geen technische opleiding doenquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was WO en neukte nooit.
Nu ook niet.
Die hebben allemaal kinderen nu, maar wellicht is 80% weg bij hun partnerquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit dus inderdaad! Is een niveautje lager proberen geen optie voor je? Iets van MBO-2 verkoopmedewerker of zo? Beetje rondneuken en zo![]()
Denken kan iedereen.. Praktijk brengen niet. Je bent ook afhankelijk van degene die je bereidt hebt gevonden :pquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:10 schreef Faxie het volgende:
Overigens is niet iedereen zo'n halve bonobo dat ze alleen maar kunnen denken aan neuken...
Droom maar lekker verder, heb jaren in een klas gezeten met alleen maar jongens. Tijdens de pauze zag je ook alleen maar jongens in de kantine. Als je een technische MBO opleiding volgt zit je vaak in een ander gebouw.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is ook meteen mijn grootste valkuil... slim ben ik best wel. Alleen sociaal slim niet echt. En hierboven beschreven klopt wel deels hoor: hoe hoger het intelligentieniveau: hoe meer veeleisender mensen vaak worden met daten, relaties etc. Op het mbo doet iedereen 't met elkaar denken veel mensen, en als ik de verhalen hoor klopt dat nog best aardig ook. Op het WO gaat dat al een stuk lastiger want daar denken de meiden wel langer dan hun neus is en zijn een stuk serieuzer...
Ik heb zowel op de unie gestudeerd als op het MBO,quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je je druk maakt om die 'druk' wel ja. Uiteindelijk kan je ook lekker de slet uithangen met de (enige) liefde van je leven.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:25 schreef Faxie het volgende:
Je wordt onderhand gedwongen om rond te sletten als je het ooit nog wil maken
Werkelijk geen speld tussen te krijgen dit.quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En hoe komt dat? Ik merk hier wel een verschil tussen HBO en WO-studenten. De eerste groep zijn vaak gewoon mensen die wat socialer zijn, van een feestje houden etc. De uni-mensen zie je dan weer niet na school, die nemen hun studie zeer serieus (soms te). Zijn echte cijfertjes types die ook nog social akward zijn.. En dat zijn ze echt niet allemaal hoor, maar het verschil, netzoals mbo-hbo is er niet voor niksje moet toch meer verbanden kunnen leggen, inzicht hebben, doorzettingsvermogen qua studie.
Hier trouwens de studie maar weer opgepakt. Ook dosis Roa opgevoerd zodat ik nog sneller tevreden kan zijn over mijn uiterlijkEn had zowaar een ontspannen gesprek met een dame... die op het einde dan wel weer zei 'nu echt weg te moeten, want ik heb nog een etentje met mijn vriend om zijn nieuwe studie te vieren'.... Dat was dan wel weer jammer, maar zo moeilijk is een gesprek voeren dus ook weer niet haha.
In je eentje kun je ook een slet zijn (op de roulette)quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als je je druk maakt om die 'druk' wel ja. Uiteindelijk kan je ook lekker de slet uithangen met de (enige) liefde van je leven.
True Truequote:Op dinsdag 1 september 2015 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In je eentje kun je ook een slet zijn (op de roulette)
Faxie wijsheden.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:25 schreef Faxie het volgende:
Oh? Dus omdat iemand WO heeft is het makkelijker? Laat ik je uit de droom helpen, opleidingsniveau zegt niets over de mogelijkheden tot seks. Als je het nu over een relatie hebt kan ik je enigszins gelijk geven, dan zal een WO opgeleide vrouw inderdaad vaak eerder voor een WO opgeleide man kiezen, maar ook zeker niet altijd. Wat me vooral opvalt is dat deezertje enorm vaak algemene uitspraken doet terwijl dat zeker niet de waarheid is en enige nuance nodig is.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:58 schreef syndroom het volgende:
[..]
Denk het niet. Voor MBO mannen is het wel moeilijker. Als je zelf WO hebt is het wel gemakkelijker Zie maar als MBO gast een WO studente in bed te krijgen. Kleine kans op slagen.
Ik denk dat kaneel enigszins overdrijftquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je moet ook geen technische opleiding doentenzij er op de campus ook vrouwenstudies aanwezig zijn
Kijk, nu heb je zowaar een uitspraak die klopt. Maar dan is de vraag, waardoor kan niet iedereen het en wat doe je er zelf aan?quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Denken kan iedereen.. Praktijk brengen niet. Je bent ook afhankelijk van degene die je bereidt hebt gevonden :p
Crapquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:25 schreef Faxie het volgende:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach dat zijn slechts de tips die iedereen maar blijft geven toch
Hij veralgemeniseerde inderdaad n.a.v. een bevinding van mij, bij een ingenieursbureau nog wel. Kan namelijk best dat wo'ers elders eerder gesetteld zijn oid. Ik denk dat wo'ers wellicht meer neuken dan mbo'ers, omdat laatstgenoemde eerder settelen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Oh? Dus omdat iemand WO heeft is het makkelijker? Laat ik je uit de droom helpen, opleidingsniveau zegt niets over de mogelijkheden tot seks. Als je het nu over een relatie hebt kan ik je enigszins gelijk geven, dan zal een WO opgeleide vrouw inderdaad vaak eerder voor een WO opgeleide man kiezen, maar ook zeker niet altijd. Wat me vooral opvalt is dat deezertje enorm vaak algemene uitspraken doet terwijl dat zeker niet de waarheid is en enige nuance nodig is.
Denk het wel, voor een serieuze relatie lijkt mij duidelijk dat zie je ook in alle statistieken en trends terug. Maar als je bijvoorbeeld kijkt naar een ONS is het voor iemand met WO wel gemakkelijker omdat je vaker beter kan analyseren en daarop kan anticiperen waardoor je een grotere kans op slagen hebt. Een WO studente zal zich niet zomaar het bed in laten praten.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Oh? Dus omdat iemand WO heeft is het makkelijker? Laat ik je uit de droom helpen, opleidingsniveau zegt niets over de mogelijkheden tot seks. Als je het nu over een relatie hebt kan ik je enigszins gelijk geven, dan zal een WO opgeleide vrouw inderdaad vaak eerder voor een WO opgeleide man kiezen, maar ook zeker niet altijd. Wat me vooral opvalt is dat deezertje enorm vaak algemene uitspraken doet terwijl dat zeker niet de waarheid is en enige nuance nodig is.
Je denkt toch niet dat het bloed op zulke momenten naar het analyserende deel van het brein stroomt?quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:39 schreef syndroom het volgende:
[..]
Denk het wel, voor een serieuze relatie lijkt mij duidelijk dat zie je ook in alle statistieken en trends terug. Maar als je bijvoorbeeld kijkt naar een ONS is het voor iemand met WO wel gemakkelijker omdat je vaker beter kan analyseren en daarop kan anticiperen waardoor je een grotere kans op slagen hebt.
Jazeker, let maar eens goed opquote:
Misschien omdat het niet de vraag is. Of je leest selectief. Daar hebben meer users in dit topic last van.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jazeker, let maar eens goed opDe focus ligt nooit op het krijgen van een relatie bij de tipgevers, maar op het neuken van gewillige deernes
De tipgevers lezen vooral selectief jaquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Misschien omdat het niet de vraag is. Of je leest selectief. Daar hebben meer users in dit topic last van.
Klein en dik zijn hielp ook niet mee.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je moet ook geen technische opleiding doentenzij er op de campus ook vrouwenstudies aanwezig zijn
Nou dan weet je wat je te doen staat. Rondneuken dus!quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
De tipgevers lezen vooral selectief ja
Ik denk niet dat het verschil uiteindelijk echt groot is. Wellicht settelen MBO'ers eerder, geen idee of dat zo is. Maar die 'compenseren' wellicht weer doordat ze vaak op jongere leeftijd seksueel actief zijn? Als ik om me heen kijk zie ik in ieder geval weinig verschil tussen MBO'ers en WO'ers in mijn omgeving.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:38 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Hij veralgemeniseerde inderdaad n.a.v. een bevinding van mij, bij een ingenieursbureau nog wel. Kan namelijk best dat wo'ers elders eerder gesetteld zijn oid. Ik denk dat wo'ers wellicht meer neuken dan mbo'ers, omdat laatstgenoemde eerder settelen.
Again, dat is zeker niet zo. Ik denk dat je ofwel WO'ers overschat, ofwel onderschat hoe sommige dingen werken. Een vrouw versieren heeft weinig met analyseren te maken, dat werkt juist eerder negatief dan positief. De beste versierders zijn vaak de mensen die het meeste schijt kunnen hebben aan wat anderen van ze vinden en het beste signalen in weten te schatten. Als ik je nu zeg dat de grootste versierder die ik ken (en die in 2 jaar tijd meer dan 200 vrouwen in zijn bed gehad heeft) zelfs niet eens de Mavo afgemaakt heeft, wat zeg jij dan? Andersom heb ik twee universitaire masters maar heb ik nog nooit een ONS gehad en kan ik mijn bedpartners nog op 1 hand tellen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:39 schreef syndroom het volgende:
[..]
Denk het wel, voor een serieuze relatie lijkt mij duidelijk dat zie je ook in alle statistieken en trends terug. Maar als je bijvoorbeeld kijkt naar een ONS is het voor iemand met WO wel gemakkelijker omdat je vaker beter kan analyseren en daarop kan anticiperen waardoor je een grotere kans op slagen hebt. Een WO studente zal zich niet zomaar het bed in laten praten.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:41 schreef Gray het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat het bloed op zulke momenten naar het analyserende deel van het brein stroomt?
Maar dat wil ik nietquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou dan weet je wat je te doen staat. Rondneuken dus!
Oh, dacht dat ik ergens het getal 7 had opgevangen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:56 schreef yats het volgende:
Andersom heb ik twee universitaire masters maar heb ik nog nooit een ONS gehad en kan ik mijn bedpartners nog op 1 hand tellen.
Ow?quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het zou mij ook geen bevrediging (haha) geven.
Hij telt een beetje selectief volgens mijquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ik ergens het getal 7 had opgevangen.
Dat hangt er vanaf hoe je teltquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ik ergens het getal 7 had opgevangen.
Die is wel flink bezig geweest. Ik mag hopen dat hij het veilig gedaan heeft.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het verschil uiteindelijk echt groot is. Wellicht settelen MBO'ers eerder, geen idee of dat zo is. Maar die 'compenseren' wellicht weer doordat ze vaak op jongere leeftijd seksueel actief zijn? Als ik om me heen kijk zie ik in ieder geval weinig verschil tussen MBO'ers en WO'ers in mijn omgeving.
[..]
Again, dat is zeker niet zo. Ik denk dat je ofwel WO'ers overschat, ofwel onderschat hoe sommige dingen werken. Een vrouw versieren heeft weinig met analyseren te maken, dat werkt juist eerder negatief dan positief. De beste versierders zijn vaak de mensen die het meeste schijt kunnen hebben aan wat anderen van ze vinden en het beste signalen in weten te schatten. Als ik je nu zeg dat de grootste versierder die ik ken (en die in 2 jaar tijd meer dan 200 vrouwen in zijn bed gehad heeft) zelfs niet eens de Mavo afgemaakt heeft, wat zeg jij dan? Andersom heb ik twee universitaire masters maar heb ik nog nooit een ONS gehad en kan ik mijn bedpartners nog op 1 hand tellen.
[..]
Nee, hij is gewoon een tof persoon om mee om te gaan.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:39 schreef syndroom het volgende:
Die gast moet dan wel een verdomd goed geoliede werkwijze hebben wil je op structurele wijze vrouwen je bed in kunnen krijgen.
Is toch algemeen bekend dat mensen die elke dag een ander hebben leuke personen zijnquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon een tof persoon om mee om te gaan.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is toch algemeen bekend dat mensen die elke dag een ander hebben leuke personen zijn
Leuk hoorquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Beetje nuancering mag wel..
Als je een meid kan laten lachen, gieren, brullen is de kans groter dat er geslachtsgemeenschap zal plaatsvinden ja.
Het vraagt wel veel tijd en inspanning om continu druk bezig te zijn met chatten, daten en meisjes regelen. Of in de weekenden een ONS regelen in een club of discotheek, maar die zal vast ook wel efficiënte logistiek hebben. Als je nog bij je ouders inwoont, of ergens buitenaf zit zijn je kansen al een stuk minder.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon een tof persoon om mee om te gaan.
Je ziet koppels en vriendinnen die samen sporten en je trekt de conclusie dat het een prima datingplek isquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:25 schreef Deezertje het volgende:
Vanavond eens wezen sporten ipv overdag. Meer mensen, wel een hele grote tweesplitsing: koppels (jongen/meid) en vrienden (voornamelijk meiden samen). Ook een paar mensen die alleen kwamen, maar die kwamen dan wel weer iemand tegen die ze kende. Het kan prima werken als datingplek 's avonds heb ik gemerkt, maar je moet dus wel een beetje mensen kennen.
Misschien omdat je universiteit doet en daarom socially awkward bent dat je dat niet ziet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je ziet koppels en vriendinnen die samen sporten en je trekt de conclusie dat het een prima datingplek isMensen komen er om te sporten. Natuurlijk, overal waar mensen komen kun je iemand treffen waarmee het klikt, maar een sportschool is nou niet de meest ideale versierplek.
Ik voel de starende blikken wel in de sportschool, helaas.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien omdat je universiteit doet en daarom socially awkward bent dat je dat niet ziet.![]()
![]()
Maar jij bent toch al voorzien?quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik voel de starende blikken wel in de sportschool, helaas.
Al was ik niet voorzien, ik kom in de sportschool om te sporten.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar jij bent toch al voorzien?
Tja, alles kan een goede of foute plek zijn toch? Nederland telt een recordaantal singles las ik vorige week... zijn mensen dan te kieskeurig geworden of heeft 't een andere reden?
De sportschool is ook niet echt de beste plek om iemand te versieren denk ik. Maar dat is je al eerder verteld. Je kunt daar wellicht wel kort een praatje maken met iemand, maar je komt daar om te sporten, en niet om te socializen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, alles kan een goede of foute plek zijn toch? Nederland telt een recordaantal singles las ik vorige week... zijn mensen dan te kieskeurig geworden of heeft 't een andere reden?
Of mensen willen nog even scharrelen voordat ze gaan settelen?quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |