quote:
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 2 september 2015 06:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb je een nieuwe gimmick, Faxie?
Laat maarquote:
Okequote:Op woensdag 2 september 2015 06:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Laat maarZal wel aan mij liggen
Dooddoener die tevens niet klopt.quote:Op woensdag 2 september 2015 07:22 schreef jodelahity het volgende:
Op elk potje past een dekseltje. Je moet gewoon goed zoeken. En soms het deksel of de pan wat vervormen.
Deezertje 2.0quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:58 schreef syndroom het volgende:
[..]
Denk het niet. Voor MBO mannen is het wel moeilijker. Als je zelf WO hebt is het wel gemakkelijker Zie maar als MBO gast een WO studente in bed te krijgen. Kleine kans op slagen.
Ja oke pan moet potje zijnquote:Op woensdag 2 september 2015 09:02 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dooddoener die tevens niet klopt.
Wat een negativiteitquote:Op woensdag 2 september 2015 09:02 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dooddoener die tevens niet klopt.
Aldus de grootste hokjesdenker in dit topic.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:32 schreef Deezertje het volgende:
Wat ik wel merk is dat Nederland een steeds meer 'gesloten' cultuur aan het worden is. Hoor je niet ergens of bij iemand bij, dan heb je het aardig lastig. Dat in combinatie dat het toch al een vrij individualistisch (iedereen op zichzelf gericht) land is, geen makkelijke combi. In het buitenland zijn ze dat betreft een stuk socialer en denken ze veelal niet in hokjes.
En waaruit trek je deze conclusie?quote:Op woensdag 2 september 2015 13:32 schreef Deezertje het volgende:
Wat ik wel merk is dat Nederland een steeds meer 'gesloten' cultuur aan het worden is. Hoor je niet ergens of bij iemand bij, dan heb je het aardig lastig. Dat in combinatie dat het toch al een vrij individualistisch (iedereen op zichzelf gericht) land is, geen makkelijke combi. In het buitenland zijn ze dat betreft een stuk socialer en denken ze veelal niet in hokjes.
Mede dankzij de digitale techniek zijn mensen nog meer in hunzelf gekeerd. Daar doe ik ook wel aan,maar geen fijne ontwikkeling. En Nederland is sowieso best een hard land. Allemaal voor hun eigen hachje bezig.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
En waaruit trek je deze conclusie?
Gelukkig herken ik mezelf daar totaal niet in. En mijn omgeving ook niet.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:40 schreef Deezertje het volgende:
Mede dankzij de digitale techniek zijn mensen nog meer in hunzelf gekeerd. Daar doe ik ook wel aan,maar geen fijne ontwikkeling. En Nederland is sowieso best een hard land. Allemaal voor hun eigen hachje bezig.
quote:Op woensdag 2 september 2015 13:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mede dankzij de digitale techniek zijn mensen nog meer in hunzelf gekeerd. Daar doe ik ook wel aan,maar geen fijne ontwikkeling. En Nederland is sowieso best een hard land. Allemaal voor hun eigen hachje bezig.
quote:Op woensdag 2 september 2015 13:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Aldus de grootste hokjesdenker in dit topic.
Volgens mij lijd jij best wel hè? Al die denkbeelden die je totaal niet toetst aan de werkelijkheid en die zo'n verwrongen verkeerd beeld geven.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja leuk en wanneer zet je eens een andere CD op?quote:Op woensdag 2 september 2015 13:32 schreef Deezertje het volgende:
Dan ga je naar het buitenland.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:32 schreef Deezertje het volgende:
En maar weer on-topic en off-user.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:07 schreef Floxen het volgende:
Het ergste is dat de reacties op hem persoonlijk worden gericht. We kunnen ook gewoon niet reageren. Dat is aardiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |