quote:
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 2 september 2015 06:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb je een nieuwe gimmick, Faxie?
Laat maarquote:
Okequote:Op woensdag 2 september 2015 06:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Laat maarZal wel aan mij liggen
Dooddoener die tevens niet klopt.quote:Op woensdag 2 september 2015 07:22 schreef jodelahity het volgende:
Op elk potje past een dekseltje. Je moet gewoon goed zoeken. En soms het deksel of de pan wat vervormen.
Deezertje 2.0quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:58 schreef syndroom het volgende:
[..]
Denk het niet. Voor MBO mannen is het wel moeilijker. Als je zelf WO hebt is het wel gemakkelijker Zie maar als MBO gast een WO studente in bed te krijgen. Kleine kans op slagen.
Ja oke pan moet potje zijnquote:Op woensdag 2 september 2015 09:02 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dooddoener die tevens niet klopt.
Wat een negativiteitquote:Op woensdag 2 september 2015 09:02 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dooddoener die tevens niet klopt.
Aldus de grootste hokjesdenker in dit topic.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:32 schreef Deezertje het volgende:
Wat ik wel merk is dat Nederland een steeds meer 'gesloten' cultuur aan het worden is. Hoor je niet ergens of bij iemand bij, dan heb je het aardig lastig. Dat in combinatie dat het toch al een vrij individualistisch (iedereen op zichzelf gericht) land is, geen makkelijke combi. In het buitenland zijn ze dat betreft een stuk socialer en denken ze veelal niet in hokjes.
En waaruit trek je deze conclusie?quote:Op woensdag 2 september 2015 13:32 schreef Deezertje het volgende:
Wat ik wel merk is dat Nederland een steeds meer 'gesloten' cultuur aan het worden is. Hoor je niet ergens of bij iemand bij, dan heb je het aardig lastig. Dat in combinatie dat het toch al een vrij individualistisch (iedereen op zichzelf gericht) land is, geen makkelijke combi. In het buitenland zijn ze dat betreft een stuk socialer en denken ze veelal niet in hokjes.
Mede dankzij de digitale techniek zijn mensen nog meer in hunzelf gekeerd. Daar doe ik ook wel aan,maar geen fijne ontwikkeling. En Nederland is sowieso best een hard land. Allemaal voor hun eigen hachje bezig.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
En waaruit trek je deze conclusie?
Gelukkig herken ik mezelf daar totaal niet in. En mijn omgeving ook niet.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:40 schreef Deezertje het volgende:
Mede dankzij de digitale techniek zijn mensen nog meer in hunzelf gekeerd. Daar doe ik ook wel aan,maar geen fijne ontwikkeling. En Nederland is sowieso best een hard land. Allemaal voor hun eigen hachje bezig.
quote:Op woensdag 2 september 2015 13:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mede dankzij de digitale techniek zijn mensen nog meer in hunzelf gekeerd. Daar doe ik ook wel aan,maar geen fijne ontwikkeling. En Nederland is sowieso best een hard land. Allemaal voor hun eigen hachje bezig.
quote:Op woensdag 2 september 2015 13:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Aldus de grootste hokjesdenker in dit topic.
Volgens mij lijd jij best wel hè? Al die denkbeelden die je totaal niet toetst aan de werkelijkheid en die zo'n verwrongen verkeerd beeld geven.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja leuk en wanneer zet je eens een andere CD op?quote:Op woensdag 2 september 2015 13:32 schreef Deezertje het volgende:
Dan ga je naar het buitenland.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:32 schreef Deezertje het volgende:
En maar weer on-topic en off-user.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:07 schreef Floxen het volgende:
Het ergste is dat de reacties op hem persoonlijk worden gericht. We kunnen ook gewoon niet reageren. Dat is aardiger.
Hey,quote:Op woensdag 2 september 2015 16:32 schreef netchip het volgende:
Hoe begin je een whatsapp gesprek met een meisje?IRL is het makkelijk, je praat een beetje over de dag, vertelt een beetje over je leven en zo creër ik een gesprek.
Hoe doe ik dit op whatsapp? (Een vriendin van me raadde me dit aan BTW)
Valt best mee. Het kan altijd erger hoor (doof, blind) maar keer op keer falen is voor niemand leuk.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:22 schreef Detroit het volgende:
[..]
Volgens mij lijd jij best wel hè? Al die denkbeelden die je totaal niet toetst aan de werkelijkheid en die zo'n verwrongen verkeerd beeld geven.
Ik heb ook niet het gevoel dat je ooit als persoon zult groeien als je aan je gedachten blijft vasthouden en nooit eens naar feedback van anderen luistert.
Daarom delen ze het ook vaak op in twee soorten: kennis en sociale intelligentie. Kennis heb ik wel, sociaal minder. Grootste valkuil is geen blauwtje willen lopen (valse hoop hebben, al te vaak gehad en teleurgesteld helaas) en daardoor wachten op signalen van dames dat ze openstaan voor een praatje. Dan kan je lang wachten idd. En als ik het dan toch zelf probeer, krijg ik vaak nul op het rekest..quote:Op woensdag 2 september 2015 15:44 schreef Detroit het volgende:
Het ironische is dat hij zichzelf best vaak op zijn schouders klopt over zijn vermoedde intelligentie. Ik zie het niet altijd..
A to the men!quote:Op woensdag 2 september 2015 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou zeggen: beperk whatsappmeuk, altijd. Het is een hoop gedoe, mensen gaan er een hoop 'betekenissen' aan hangen hoe men reageert, hoe vaak, hoe snel. Allemaal gelazer. Houd 't gewoon bij IRL.
Waarom compenseer je je zwakke punten niet met je sterke punten? Want je komt best wel intelligent over, dat vinden vrouwen aantrekkelijk. Hebt bijvoorbeeld grote algemene kennis en sterke analytische vaardigheden. Waarom gebruik je juist die sterke punten niet in je voordeel? Juist met deze vaardigheden zou je heel goed op vrouwen kunnen anticiperen.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Valt best mee. Het kan altijd erger hoor (doof, blind) maar keer op keer falen is voor niemand leuk.
[..]
Daarom delen ze het ook vaak op in twee soorten: kennis en sociale intelligentie. Kennis heb ik wel, sociaal minder. Grootste valkuil is geen blauwtje willen lopen (valse hoop hebben, al te vaak gehad en teleurgesteld helaas) en daardoor wachten op signalen van dames dat ze openstaan voor een praatje. Dan kan je lang wachten idd. En als ik het dan toch zelf probeer, krijg ik vaak nul op het rekest..
Nogmaals, intelligentie is slechts een deel waar vrouwen op (kunnen) vallen. Iemand die intelligent is hoeft niet per se ook sociaal intelligent te zijn waarbij veel vrouwen op die persoon vallen. Met alleen feitenkennis of weetjes kom je er vaak niet, tenzij je heel smooth bent.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:04 schreef syndroom het volgende:
[..]
Waarom compenseer je je zwakke punten niet met je sterke punten? Want je komt best wel intelligent over, dat vinden vrouwen aantrekkelijk. Hebt bijvoorbeeld grote algemene kennis en sterke analytische vaardigheden. Waarom gebruik je juist die sterke punten niet in je voordeel? Juist met deze vaardigheden zou je heel goed op vrouwen kunnen anticiperen.
Ik zou willen dat ik zo goed kan analyseren, alleen jij gebruikt je vaardigheden verkeerd.
Deels mee eens. Het kan wel en prima zelfs, ALS de persoon in kwestie het enkel kan zien als slap lullen zonder dat het iets meer kan betekenen. Wel is het zo dat mensen vaak meer praten online dan IRL.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou zeggen: beperk whatsappmeuk, altijd. Het is een hoop gedoe, mensen gaan er een hoop 'betekenissen' aan hangen hoe men reageert, hoe vaak, hoe snel. Allemaal gelazer. Houd 't gewoon bij IRL.
Ik denk dat hij wel erg vaak een goed punt heeft. Maar iets minder observeren van de kant, en gewoon eens het water inspringen zou geen kwaad kunnen.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:32 schreef ook_gek het volgende:
Het is vrij simpel, hij moet eens z'n ogen open doen en z'n oren uitspuiten zodat hij eens goed kan kijken en luisteren ipv rond schreeuwen dat hij slim en intelligent is.
Hij slaat op alle, maar dan ook echt alle vlakken de plank zo gigantisch mis, dat het niet eens meer te meten valt.
[..]
Deels mee eens. Het kan wel en prima zelfs, ALS de persoon in kwestie het enkel kan zien als slap lullen zonder dat het iets meer kan betekenen. Wel is het zo dat mensen vaak meer praten online dan IRL.
Ik heb toch het gevoel dat je totaal niet reflecteert over jezelf. Je hebt het bijvoorbeeld over falen, maar je hangt die definitie op aan verkeerde denkbeelden.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Valt best mee. Het kan altijd erger hoor (doof, blind) maar keer op keer falen is voor niemand leuk.
[..]
Daarom delen ze het ook vaak op in twee soorten: kennis en sociale intelligentie. Kennis heb ik wel, sociaal minder. Grootste valkuil is geen blauwtje willen lopen (valse hoop hebben, al te vaak gehad en teleurgesteld helaas) en daardoor wachten op signalen van dames dat ze openstaan voor een praatje. Dan kan je lang wachten idd. En als ik het dan toch zelf probeer, krijg ik vaak nul op het rekest..
Bijna een jaar geleden. Zal het over een jaar nog steeds over hem gaan?quote:Op maandag 10 november 2014 17:13 schreef Deezertje het volgende:
Meld me hier ook maar dan. Heb steeds leuke gesprekken op Tinder en andere sites, maar na zo'n 3 dagen lopen ze altijd stuk en ben ik degene die steeds het gesprek begint, totdat de ander het zat wordt en me negeert of verwijdert. Met degene wie ik een datum heb gepland komen ze vaak een dag of op de dag zelf met een of andere kutsmoes en hoor je nooit meer wat....
Kortom: gesprek opstarten gaat goed, interesse tonen, dingen onthouden, later weer vragen hoe de dag was etc. maar na 3 dagen steeds minder of trager contact en iedere keer wel weer flink wat tijd in iets gestoken wat vaak niet eens tot een date komt.... En ik kies juist de mensen uit die hier een beetje in de buurt wonen want anders is het al meteen gedoemd te mislukken.
Vorig jaar had ik wel veel dates dus is er dit jaar ineens een overschot aan mannen of zijn mensen gewoon steeds makkelijker geworden maar niets te laten horen als ze een gesprek niet meer zo boeiend vinden?
Ik hoop zeer van niet. Zodra ik ook maar iets van een relatie heb verdwijn ik compleet van de aardbodem hier want anders is die relatie zo over gok ikquote:Op woensdag 2 september 2015 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bijna een jaar geleden. Zal het over een jaar nog steeds over hem gaan?
Misschien lees ik je verkeerd maar jij zou - mocht je ooit een relatie krijgen - er vooral goed aan doen je juist ook bezig te houden met je eigen dingen. Zoals fok voor mijn part. Of verwacht je dat ze je 24/7 gaat entertainen?quote:Op woensdag 2 september 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik hoop zeer van niet. Zodra ik ook maar iets van een relatie heb verdwijn ik compleet van de aardbodem hier want anders is die relatie zo over gok ikMaar ik weet dat ik niet op zoek moet naar een relatie... meer vriendschappen opbouwen etc. maar ik wil eigenlijk toch het liefst een relatie heel eerlijk
Zeker op mijn leeftijd hoor je gewoon te experimenteren etc. en dat mis ik gewoon. Ik erger me nu al vreselijk als ik een meid haar vriend zie opgeilen ergens openbaar staan te tongen en meer lol, ik wil dat hunkeren naar elkaar ook.
Dan iig een nieuw account nemen hierquote:Op woensdag 2 september 2015 18:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misschien lees ik je verkeerd maar jij zou - mocht je ooit een relatie krijgen - er vooral goed aan doen je juist ook bezig te houden met je eigen dingen. Zoals fok voor mijn part. Of verwacht je dat ze je 24/7 gaat entertainen?
Waarom niet gewoon eerlijk zijn? Als jij zelfs met goede bedoelingen de jokkebrok of leugenaar uit gaat hangen komt de aap vroeg of laat toch uit de mouw. Gevolg is dat je dan toch een stukje vertrouwen kwijt bent, met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan iig een nieuw account nemen hier
Ik FOK! normaal ook nooit zoveel hoor, maar in deze fase van mijn leven wel... happy single.. ugh.
noem er eens een paar, ik ben erg benieuwd welke dat zijn.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel erg vaak een goed punt heeft.
Jij bedoelt zeker die exchange studentes? Die zijn inderdaad een stuk socialer, maar dat ligt ook grotendeels aan de situatie.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:32 schreef Deezertje het volgende:
In het buitenland zijn ze dat betreft een stuk socialer en denken ze veelal niet in hokjes.
Je wilt toch experimenteren, je hekelt toch dat individualisme hier, dat hokjes denken? Waarom dan de voorkeur voor een relatie?quote:Op woensdag 2 september 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:
meer vriendschappen opbouwen etc. maar ik wil eigenlijk toch het liefst een relatie heel eerlijk Zeker op mijn leeftijd hoor je gewoon te experimenteren etc.
Ik ben van de 'WhatsApp-generatie', jammer, maar kan er helaas niets aandoen.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
Dit heb ik gedaan.quote:
Ik zoek meer de mensen op. Ga bijvoorbeeld op drukke avonden weg ipv rustig overdag, of in het OV naast iemand zitten ook al is er verderop een lege tweezitter vrij. Geen wereldstappen, maar je moet ergens beginnen. Als ik thuis zit weet ik iig zeker dat ik nooit iemand tegenkom.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:58 schreef syndroom het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon eerlijk zijn? Als jij zelfs met goede bedoelingen de jokkebrok of leugenaar uit gaat hangen komt de aap vroeg of laat toch uit de mouw. Gevolg is dat je dan toch een stukje vertrouwen kwijt bent, met alle gevolgen van dien.
Ben je bang of schaam jij je ergens voor?
Nog steeds vraag ik me af welke progressie hij de afgelopen maanden of jaren gemaakt heeft.
Die bedoel ik ook ja, maar daar zie je dat ze toch elkaar (andere buitenlandse studenten) opzoeken hier. Niet zo gek, zouden wij denk ik ook doen. Misschien begeef ik mij onder de verkeerde mensen hoor, maar een praatje maken is allang niet meer zo vanzelfsprekend onder leeftijdsgenoten merk ik. Allemaal lekker naar hun schermpje kijken met muziek in. En ja, vroeger lazen de mensen de krant,maar toen kon je nog een opmerking over het nieuws maken. Nu zitten ze allemaal met elkaar te appen, glimlachen naar een glazen schermpje en wij maar raden waarom ze lachen.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:26 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Jij bedoelt zeker die exchange studentes? Die zijn inderdaad een stuk socialer, maar dat ligt ook grotendeels aan de situatie.
[..]
Je wilt toch experimenteren, je hekelt toch dat individualisme hier, dat hokjes denken? Waarom dan de voorkeur voor een relatie?
quote:Op woensdag 2 september 2015 23:04 schreef Deezertje het volgende:
of in het OV naast iemand zitten ook al is er verderop een lege tweezitter vrij.
Waarom doe je geen dingen waar mensen ook echt open staan om nieuwe mensen te ontmoeten. Sport/hobby/FOK-nieuwe mensen ontmoeten topic/van die facebookgroepen die soms samen wat doen/eetclub/uitgaan met yats.quote:Op woensdag 2 september 2015 23:04 schreef Deezertje het volgende:
Geen wereldstappen, maar je moet ergens beginnen. Als ik thuis zit weet ik iig zeker dat ik nooit iemand tegenkom.
Waarschijnlijk alles waarvan jij het natuurlijk weer totaal niet vindtquote:Op woensdag 2 september 2015 21:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
noem er eens een paar, ik ben erg benieuwd welke dat zijn.
Kom eens met wat voorbeelden, ben daar oprecht benieuwd naar.quote:Op donderdag 3 september 2015 06:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alles waarvan jij het natuurlijk weer totaal niet vindt
Lees zijn recente posts maarquote:Op donderdag 3 september 2015 06:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom eens met wat voorbeelden, ben daar oprecht benieuwd naar.
Hij zegt zoveel, en tevens ook dingen die zo van zelf sprekend is. Zoals iedereen zit mer dopjes in de oren of met de telefoon in de hand. Ik ben benieuwd welke jij bedoeld. Geef eens 1 of 2 voorbeelden.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2015 23:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zoek meer de mensen op. Ga bijvoorbeeld op drukke avonden weg ipv rustig overdag, of in het OV naast iemand zitten ook al is er verderop een lege tweezitter vrij. Geen wereldstappen, maar je moet ergens beginnen. Als ik thuis zit weet ik iig zeker dat ik nooit iemand tegenkom.
Voelen vrouwen zich dan niet ongemakkelijk als dan zomaar een man naast hen komt zitten terwijl de halve coupe nog vrij is?quote:
Heel erg ongemakkelijk!quote:Op donderdag 3 september 2015 16:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Voelen vrouwen zich dan niet ongemakkelijk als dan zomaar een man naast hen komt zitten terwijl de halve coupe nog vrij is?![]()
Hij ruikt stiemen aan haar en tikt soms met zijn schouder die van haar aan om zich in de avond een rukje er aan geven met dat moment in gedachte.quote:Probeer je dan nog ook gelijk gesprekjes aan te knopen? Of wil je gewoon naast hen zitten om een beetje intimiteit te ervaren?
Op zich geen vreemd idee van hem, ik ga er eens mee experimenten als ik de trein neem. Ben wel benieuwd naar de reacties. Het is wel een manier om intiem te kunnen zijn en lekker dichtbij te komen.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heel erg ongemakkelijk!
[..]
Hij ruikt stiemen aan haar en tikt soms met zijn schouder die van haar aan om zich in de avond een rukje er aan geven met dat moment in gedachte.
Als je doel is om intiem te zijn kan ik je aanraden t niet te doen. Dan ben je gewoon een creep. Als je doet omdat je t een intrigerende vrouw vindt en een praatje wjl maken, dan is t beterquote:Op donderdag 3 september 2015 17:07 schreef syndroom het volgende:
[..]
Op zich geen vreemd idee van hem, ik ga er eens mee experimenten als ik de trein neem. Ben wel benieuwd naar de reacties. Het is wel een manier om intiem te kunnen zijn en lekker dichtbij te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |