Kom eens met wat voorbeelden, ben daar oprecht benieuwd naar.quote:Op donderdag 3 september 2015 06:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alles waarvan jij het natuurlijk weer totaal niet vindt
Lees zijn recente posts maarquote:Op donderdag 3 september 2015 06:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom eens met wat voorbeelden, ben daar oprecht benieuwd naar.
Hij zegt zoveel, en tevens ook dingen die zo van zelf sprekend is. Zoals iedereen zit mer dopjes in de oren of met de telefoon in de hand. Ik ben benieuwd welke jij bedoeld. Geef eens 1 of 2 voorbeelden.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2015 23:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zoek meer de mensen op. Ga bijvoorbeeld op drukke avonden weg ipv rustig overdag, of in het OV naast iemand zitten ook al is er verderop een lege tweezitter vrij. Geen wereldstappen, maar je moet ergens beginnen. Als ik thuis zit weet ik iig zeker dat ik nooit iemand tegenkom.
Voelen vrouwen zich dan niet ongemakkelijk als dan zomaar een man naast hen komt zitten terwijl de halve coupe nog vrij is?quote:
Heel erg ongemakkelijk!quote:Op donderdag 3 september 2015 16:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Voelen vrouwen zich dan niet ongemakkelijk als dan zomaar een man naast hen komt zitten terwijl de halve coupe nog vrij is?![]()
Hij ruikt stiemen aan haar en tikt soms met zijn schouder die van haar aan om zich in de avond een rukje er aan geven met dat moment in gedachte.quote:Probeer je dan nog ook gelijk gesprekjes aan te knopen? Of wil je gewoon naast hen zitten om een beetje intimiteit te ervaren?
Op zich geen vreemd idee van hem, ik ga er eens mee experimenten als ik de trein neem. Ben wel benieuwd naar de reacties. Het is wel een manier om intiem te kunnen zijn en lekker dichtbij te komen.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heel erg ongemakkelijk!
[..]
Hij ruikt stiemen aan haar en tikt soms met zijn schouder die van haar aan om zich in de avond een rukje er aan geven met dat moment in gedachte.
Als je doel is om intiem te zijn kan ik je aanraden t niet te doen. Dan ben je gewoon een creep. Als je doet omdat je t een intrigerende vrouw vindt en een praatje wjl maken, dan is t beterquote:Op donderdag 3 september 2015 17:07 schreef syndroom het volgende:
[..]
Op zich geen vreemd idee van hem, ik ga er eens mee experimenten als ik de trein neem. Ben wel benieuwd naar de reacties. Het is wel een manier om intiem te kunnen zijn en lekker dichtbij te komen.
Denk niet dat de overige treinpassagiers het op prijs zullen gaan stellen als mannen daar openlijk op de versiertoer gaan.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je doel is om intiem te zijn kan ik je aanraden t niet te doen. Dan ben je gewoon een creep. Als je doet omdat je t een intrigerende vrouw vindt en een praatje wjl maken, dan is t beter
Ligt er maar net aan hoe smoothquote:Op donderdag 3 september 2015 17:12 schreef syndroom het volgende:
[..]
Denk niet dat de overige treinpassagiers het op prijs zullen gaan stellen als mannen daar openlijk op de versiertoer gaan.
Ah je wilt als de kansloze creep overkomen?quote:Op donderdag 3 september 2015 17:07 schreef syndroom het volgende:
[..]
Op zich geen vreemd idee van hem, ik ga er eens mee experimenten als ik de trein neem. Ben wel benieuwd naar de reacties. Het is wel een manier om intiem te kunnen zijn en lekker dichtbij te komen.
Dat denk je dus verkeerdquote:Op donderdag 3 september 2015 17:12 schreef syndroom het volgende:
[..]
Denk niet dat de overige treinpassagiers het op prijs zullen gaan stellen als mannen daar openlijk op de versiertoer gaan.
Plaats pics op Fok. Genoeg Fokkers die wel zin hebbenquote:Op donderdag 3 september 2015 17:10 schreef broccoli. het volgende:
Jahoi. Geen zin om een kloontje en een nieuw topic aan te maken, dus maar hier.Ik zit dus met het volgende:
Ooit heb ik een leuke kerel ontmoet, op het eerste gezicht had ik al iets van wow, en daar ben ik afgelopen weekend blijven slapen.
We hebben gezoend en gestreeld, maar opeens zei hij sorry en werd hij afstandelijk. En daar kwamen de cliché-uitspraken: ik ben nog niet aan een relatie toe, maar ik vind je wel erg leuk etc. etc. Ook op whatsapp, SMS en facebook reageert hij amper meer.
Uit ervaring weet ik dat ik dan al gelijk moet kappen, maar bij hem zit het toch iets anders, aangezien hij écht uit een echt lange relatie komt, die overigens niet bepaald gezond was. Ook heeft hij een druk leven.
Maar toch vertrouw ik het niet helemaal. Wat moet ik nu doen
xxx een 16-jarig wanhopig boogschuttertje
Wat maakt t de rest uit?quote:Op donderdag 3 september 2015 17:12 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik zou een handstand doen.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:10 schreef broccoli. het volgende:
Jahoi. Geen zin om een kloontje en een nieuw topic aan te maken, dus maar hier.Ik zit dus met het volgende:
Ooit heb ik een leuke kerel ontmoet, op het eerste gezicht had ik al iets van wow, en daar ben ik afgelopen weekend blijven slapen.
We hebben gezoend en gestreeld, maar opeens zei hij sorry en werd hij afstandelijk. En daar kwamen de cliché-uitspraken: ik ben nog niet aan een relatie toe, maar ik vind je wel erg leuk etc. etc. Ook op whatsapp, SMS en facebook reageert hij amper meer.
Uit ervaring weet ik dat ik dan al gelijk moet kappen, maar bij hem zit het toch iets anders, aangezien hij écht uit een echt lange relatie komt, die overigens niet bepaald gezond was. Ook heeft hij een druk leven.
Maar toch vertrouw ik het niet helemaal. Wat moet ik nu doen
xxx een 16-jarig wanhopig boogschuttertje
Hoe bedoel je zin?quote:Op donderdag 3 september 2015 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Plaats pics op Fok. Genoeg Fokkers die wel zin hebben
Kak, dat gaat niet. Zal hij me definitief verlaten?quote:
Je moederrrrr.quote:
Als ik tegenover iemand ga zitten is dat niet om ze meteen mee uit te vragen hoor. Soms ook gewoon puur om te kijken waar ze mee bezig zijn, of ze oogcontact zoeken, en als er reden toe is, bijvoorbeeld als iemand bepaalde spullen mee heeft of wat aan het eten/drinken is e.d. ga ik er een gesprek mee aan.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah je wilt als de kansloze creep overkomen?
Gaat op deze manier wel lukken ja!
[..]
Dat denk je dus verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |