abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 september 2015 @ 06:52:32 #51
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155778748
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 06:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waarschijnlijk alles waarvan jij het natuurlijk weer totaal niet vindt :)
Kom eens met wat voorbeelden, ben daar oprecht benieuwd naar.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_155778769
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 06:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kom eens met wat voorbeelden, ben daar oprecht benieuwd naar.
Lees zijn recente posts maar :)

Zijn observaties kloppen aardig, alleen zijn ideeen van sociaal doen niet.
  donderdag 3 september 2015 @ 07:56:26 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_155778979
Z'n observaties van dat mensen vaak met muziek in de oren zitten of naar hun mobiel staren klopt ja.

De conclusies die hij eraan koppelt niet, zoals dat ze dus niet gestoord willen worden of lachen km wat hun geliefde zegt op whatsapp, want dat weet je niet.
  donderdag 3 september 2015 @ 08:39:39 #54
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155779273
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 07:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lees zijn recente posts maar :)

Hij zegt zoveel, en tevens ook dingen die zo van zelf sprekend is. Zoals iedereen zit mer dopjes in de oren of met de telefoon in de hand. Ik ben benieuwd welke jij bedoeld. Geef eens 1 of 2 voorbeelden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 3 september 2015 @ 12:18:09 #55
416020 K44S
The bearded man
pi_155783156
Mensen. Het wordt vast gewaardeerd maar het is verspeelde moeite.

Deezer is een "klein kind" wat niet wilt luisteren en iets wilt doen met de gegeven tips.

Conitnue verbrand hij zn vingers aan de hete pan waar mama al van zei dat het heet was.

Mama gaf hem wanten want hij bleef zich verbranden.

Ik bedoel dit niet als persoonlijke aanval, ik bedoel dit meer dat we elkaar beter kunnen helpen ipv op 1 persoon te focussen die super intilligent is... maar rete eigenwijs is.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_155789080
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 23:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik zoek meer de mensen op. Ga bijvoorbeeld op drukke avonden weg ipv rustig overdag, of in het OV naast iemand zitten ook al is er verderop een lege tweezitter vrij. Geen wereldstappen, maar je moet ergens beginnen. Als ik thuis zit weet ik iig zeker dat ik nooit iemand tegenkom.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 23:19 schreef habitue het volgende:

[..]

}:|
Voelen vrouwen zich dan niet ongemakkelijk als dan zomaar een man naast hen komt zitten terwijl de halve coupe nog vrij is? :D

Probeer je dan nog ook gelijk gesprekjes aan te knopen? Of wil je gewoon naast hen zitten om een beetje intimiteit te ervaren? })
  donderdag 3 september 2015 @ 16:51:23 #57
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155789196
quote:
12s.gif Op donderdag 3 september 2015 16:46 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

Voelen vrouwen zich dan niet ongemakkelijk als dan zomaar een man naast hen komt zitten terwijl de halve coupe nog vrij is? :D
Heel erg ongemakkelijk!

quote:
Probeer je dan nog ook gelijk gesprekjes aan te knopen? Of wil je gewoon naast hen zitten om een beetje intimiteit te ervaren? })
Hij ruikt stiemen aan haar en tikt soms met zijn schouder die van haar aan om zich in de avond een rukje er aan geven met dat moment in gedachte.
pi_155789580
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 16:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heel erg ongemakkelijk!

[..]

Hij ruikt stiemen aan haar en tikt soms met zijn schouder die van haar aan om zich in de avond een rukje er aan geven met dat moment in gedachte.
Op zich geen vreemd idee van hem, ik ga er eens mee experimenten als ik de trein neem. Ben wel benieuwd naar de reacties. Het is wel een manier om intiem te kunnen zijn en lekker dichtbij te komen. :P
  donderdag 3 september 2015 @ 17:08:43 #59
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_155789610
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 17:07 schreef syndroom het volgende:

[..]

Op zich geen vreemd idee van hem, ik ga er eens mee experimenten als ik de trein neem. Ben wel benieuwd naar de reacties. Het is wel een manier om intiem te kunnen zijn en lekker dichtbij te komen. :P
Als je doel is om intiem te zijn kan ik je aanraden t niet te doen. Dan ben je gewoon een creep. Als je doet omdat je t een intrigerende vrouw vindt en een praatje wjl maken, dan is t beter
  donderdag 3 september 2015 @ 17:10:46 #60
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_155789656
Jahoi. Geen zin om een kloontje en een nieuw topic aan te maken, dus maar hier. :P Ik zit dus met het volgende:

Ooit heb ik een leuke kerel ontmoet, op het eerste gezicht had ik al iets van wow, en daar ben ik afgelopen weekend blijven slapen.

We hebben gezoend en gestreeld, maar opeens zei hij sorry en werd hij afstandelijk. En daar kwamen de cliché-uitspraken: ik ben nog niet aan een relatie toe, maar ik vind je wel erg leuk etc. etc. Ook op whatsapp, SMS en facebook reageert hij amper meer.

Uit ervaring weet ik dat ik dan al gelijk moet kappen, maar bij hem zit het toch iets anders, aangezien hij écht uit een echt lange relatie komt, die overigens niet bepaald gezond was. Ook heeft hij een druk leven.

Maar toch vertrouw ik het niet helemaal. Wat moet ik nu doen :')

xxx een 16-jarig wanhopig boogschuttertje
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_155789702
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 17:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je doel is om intiem te zijn kan ik je aanraden t niet te doen. Dan ben je gewoon een creep. Als je doet omdat je t een intrigerende vrouw vindt en een praatje wjl maken, dan is t beter
Denk niet dat de overige treinpassagiers het op prijs zullen gaan stellen als mannen daar openlijk op de versiertoer gaan.
  donderdag 3 september 2015 @ 17:21:45 #62
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_155789946
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 17:12 schreef syndroom het volgende:

[..]

Denk niet dat de overige treinpassagiers het op prijs zullen gaan stellen als mannen daar openlijk op de versiertoer gaan.
Ligt er maar net aan hoe smooth
  donderdag 3 september 2015 @ 18:07:05 #63
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155791162
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 17:07 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ah je wilt als de kansloze creep overkomen?
Gaat op deze manier wel lukken ja!

quote:

[..]

Dat denk je dus verkeerd :D
pi_155791972
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 17:10 schreef broccoli. het volgende:
Jahoi. Geen zin om een kloontje en een nieuw topic aan te maken, dus maar hier. :P Ik zit dus met het volgende:

Ooit heb ik een leuke kerel ontmoet, op het eerste gezicht had ik al iets van wow, en daar ben ik afgelopen weekend blijven slapen.

We hebben gezoend en gestreeld, maar opeens zei hij sorry en werd hij afstandelijk. En daar kwamen de cliché-uitspraken: ik ben nog niet aan een relatie toe, maar ik vind je wel erg leuk etc. etc. Ook op whatsapp, SMS en facebook reageert hij amper meer.

Uit ervaring weet ik dat ik dan al gelijk moet kappen, maar bij hem zit het toch iets anders, aangezien hij écht uit een echt lange relatie komt, die overigens niet bepaald gezond was. Ook heeft hij een druk leven.

Plaats pics op Fok. Genoeg Fokkers die wel zin hebben :)
  donderdag 3 september 2015 @ 19:07:33 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_155792562
quote:

[..]

Wat maakt t de rest uit?
Daarbij vinden ze t enkel leuk als ze t opeen afstandje kunnen bekijken.
  donderdag 3 september 2015 @ 19:49:03 #66
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_155793988
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 17:10 schreef broccoli. het volgende:

Ik zou een handstand doen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 3 september 2015 @ 20:00:12 #67
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_155794319
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 18:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Plaats pics op Fok. Genoeg Fokkers die wel zin hebben :)
Hoe bedoel je zin?
  donderdag 3 september 2015 @ 20:00:52 #68
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_155794342
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:49 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik zou een handstand doen.
Kak, dat gaat niet. Zal hij me definitief verlaten?
pi_155794428
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:00 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Hoe bedoel je zin?
Niet zo naief doen :)
pi_155794466
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:00 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Hoe bedoel je zin?
Zin in boogschieten. Gespannen bogen, harde pijlen.
pi_155794629
Ik ben nu onzeker door whatsapp. :')
pi_155794677
laat maar, troll. :{w

Wel mooi om te zien dat DeezertFeest weer bezig is. Het cirkeltje is weer rond.
pi_155794717
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:13 schreef ElDinosaur het volgende:
laat maar, troll. :{w
Wie noem je een troll? :(
pi_155794814
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wie noem je een troll? :(
Je moederrrrr.

Er is weer enige tijd voorbij gegaan in dit topic en ik ben wel benieuwd of er nog voortgang is geboekt na alle tips. Syndroom, Deezert? Jullie hebben genoeg adviezen gekregen, wat is er al mee gedaan?
pi_155794851
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 18:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ah je wilt als de kansloze creep overkomen?
Gaat op deze manier wel lukken ja!

[..]

Dat denk je dus verkeerd :D
Als ik tegenover iemand ga zitten is dat niet om ze meteen mee uit te vragen hoor. Soms ook gewoon puur om te kijken waar ze mee bezig zijn, of ze oogcontact zoeken, en als er reden toe is, bijvoorbeeld als iemand bepaalde spullen mee heeft of wat aan het eten/drinken is e.d. ga ik er een gesprek mee aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')