abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155521453
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 17:09 schreef K44S het volgende:

[..]

Juist zijn grootste valkuil.
Dit. Daardoor blijf je in die fase hangen, terwijl je om verder te komen juist actie moet ondernemen.
pi_155524023
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 17:09 schreef K44S het volgende:

[..]

Juist zijn grootste valkuil.
Tja qua progressie lijkt het op bepaalde vlakken goed te gaan, maar daar heb ik in de praktijk niks aan. Ik val op meiden met een vaak leuk koppie, maar ze zijn vooral zelfverzekerd en hebben een doel in het leven. Dat maakt het flirten en daten niet makkelijk als je dat zelf niet bent (zelfverzekerd), vaak lopen ze straal voorbij zonder je aan te kijken of te begroeten, ook als ik dacht dat ik wel een kans maakte.. Dat ik een brede ontwikkeling heb is leuk voor gesprekken met mensen die dat kunnen waarderen, maar qua sociaal contact opbouwen met de simpele 'koetjes en kalfjes' gesprekken haak ik totaal af want het boeit me eerlijk gezegd niet en dat kan ik ook niet veranderen. Ik weet hoe ik ze quasi-verplicht moet voeren, maar echt spontaan komen ze niet over. Na de standaard onderwerpen als het weer, wat ga je doen/meegemaakt en andere zaken klap ik dicht en weet ik niet hoe je verder zo'n gesprek onderhoudt of een flirterige hoek op kan brengen.
pi_155524139
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 12:24 schreef Deezertje het volgende:

Dat maakt het flirten en daten niet makkelijk als je dat zelf niet bent (zelfverzekerd), vaak lopen ze straal voorbij zonder je aan te kijken of te begroeten, ook als ik dacht dat ik wel een kans maakte..
vreemden niet groeten? hoe durven ze!? op de brandstapel met die heksen
pi_155524240
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 12:28 schreef Casiotone het volgende:

[..]

vreemden niet groeten? hoe durven ze!? op de brandstapel met die heksen
Ik mag dan sociaal gezien niet de sterkste zijn, maar het simpelweg begroeten van iemand die voorbijloopt of bij dezelfde halte op de bus staat te wachten is het minste wat je kan doen lijkt me. Ik verwacht ook geen liefdesverklaring of heel gesprek, een simpele hoi terug is al prima. Al vaak gezegd maar goed: mensen weten zich tegenwoordig offline amper normaal te gedragen en op internet zijn ze allemaal de held (ik ben zowel on- als offline mezelf :P).
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:56:57 #56
416020 K44S
The bearded man
pi_155532582
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 12:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Tja qua progressie lijkt het op bepaalde vlakken goed te gaan, maar daar heb ik in de praktijk niks aan. Ik val op meiden met een vaak leuk koppie, maar ze zijn vooral zelfverzekerd en hebben een doel in het leven. Dat maakt het flirten en daten niet makkelijk als je dat zelf niet bent (zelfverzekerd), vaak lopen ze straal voorbij zonder je aan te kijken of te begroeten, ook als ik dacht dat ik wel een kans maakte.. Dat ik een brede ontwikkeling heb is leuk voor gesprekken met mensen die dat kunnen waarderen, maar qua sociaal contact opbouwen met de simpele 'koetjes en kalfjes' gesprekken haak ik totaal af want het boeit me eerlijk gezegd niet en dat kan ik ook niet veranderen. Ik weet hoe ik ze quasi-verplicht moet voeren, maar echt spontaan komen ze niet over. Na de standaard onderwerpen als het weer, wat ga je doen/meegemaakt en andere zaken klap ik dicht en weet ik niet hoe je verder zo'n gesprek onderhoudt of een flirterige hoek op kan brengen.
Ik ben zo beleeft om nu WEL op je te reageren omdat je dat nu EINDELIJK ook op mij doet:

Je analyseert weer te veel.

Serieus, koop het boek: 365dagensuccesvol.
Dit boek heeft het doel dat je zelf je geluksgevoel(dus geluk) kan vinden als je dat zelf niet weet te vinden.

En dames zoals de gemiddeld parfum reclames bestaan niet. "Oh, die gozer heeft zo'n lekker luchtje, laat ik hem geil aan kijken"

Zelfvertrouwen zit in JEZELF.
Dus begin bij JEZELF.
Gun het tijd, geef het een evolutie ipv een revolutie.

Om maar een voorbeeld van vandaag te geven.
Ik ben vandaag voor het eerst bij een callcentr begonnen, dit was pittig, vooral het eerst uurtje bellen.
Ik weet ook dat morgen -mentaal- een zware dag gaat worden, al die NEEN telefoontjes ombuigen in ja telefoontjes. Ik ga het tijd gunnen om er wat van te maken.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_155532884
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 17:56 schreef K44S het volgende:

[..]

En dames zoals de gemiddeld parfum reclames bestaan niet. "Oh, die gozer heeft zo'n lekker luchtje, laat ik hem geil aan kijken"
Dat gebeurde me letterlijk vrijdagavond nog. Inclusief de vraag welk geurtje het was. Gezegd dat ik het niet wist en toen heel awkward weggelopen.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 18:09:35 #58
416020 K44S
The bearded man
pi_155532926
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 18:08 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat gebeurde me letterlijk vrijdagavond nog. Inclusief de vraag welk geurtje het was. Gezegd dat ik het niet wist en toen heel awkward weggelopen.
Ben jij zelfverzekerd? Heb jij grotendeels "lak" aan wat mensen van je vinden?
pi_155532964
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 18:09 schreef K44S het volgende:

[..]

Ben jij zelfverzekerd? Heb jij grotendeels "lak" aan wat mensen van je vinden?
Ja. Nee. Lak hebben vind ik veinzen van zelfvertrouwen.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 18:12:59 #60
416020 K44S
The bearded man
pi_155533012
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 18:11 schreef Gray het volgende:

[..]

Ja. Nee. Lak hebben vind ik veinzen van zelfvertrouwen.
Daarom. Dames ruiken je zelfvertrouwen ;)
pi_155533512
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 18:12 schreef K44S het volgende:

[..]

Daarom. Dames ruiken je zelfvertrouwen ;)
Hè, bah.
pi_155533606
Lak hebben... jezelf en anderen niet zo serieus nemen (wel respectvol blijven uiteraard) is waar het eigenlijk op neerkomt. Als je dat kan gaat de wereld voor je open.

Dat is volgens mij ook de boodschap van rsdTyler waar hierboven een filmpje van gepost is. Ook al heb ik het niet zo op de vorm van 'Game/PUA', de onderliggende boodschap van veel van zijn filmpjes lijkt te zijn; Vrouwen zijn mensen, neem jezelf niet te serieus en treed mensen open tegemoet.
pi_155533850
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 18:36 schreef Casiotone het volgende:
Lak hebben... jezelf en anderen niet zo serieus nemen (wel respectvol blijven uiteraard) is waar het eigenlijk op neerkomt. Als je dat kan gaat de wereld voor je open.

Dat is volgens mij ook de boodschap van rsdTyler waar hierboven een filmpje van gepost is. Ook al heb ik het niet zo op de vorm van 'Game/PUA', de onderliggende boodschap van veel van zijn filmpjes lijkt te zijn; Vrouwen zijn mensen, neem jezelf niet te serieus en treed mensen open tegemoet.
How wacht even, vrouwen zijn mensen...... straks ga je nog melden dat ze ook gevoelens hebben en poepen.
Liefde en infectie
pi_155533998
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 18:48 schreef lucky_m3 het volgende:

[..]

How wacht even, vrouwen zijn mensen...... straks ga je nog melden dat ze ook gevoelens hebben en poepen.
je moet de waarheid onder ogen zien als je wilt groeien!
pi_155535664
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 12:33 schreef Deezertje het volgende:
(ik ben zowel on- als offline mezelf ).
Oei.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 10:28:47 #66
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155551631
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 19:54 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Oei.
Ik dacht het zelfde :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_155551857
Vrouwen poepen niet :(
pi_155562127
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 17:56 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik ben zo beleeft om nu WEL op je te reageren omdat je dat nu EINDELIJK ook op mij doet:

Je analyseert weer te veel.

Serieus, koop het boek: 365dagensuccesvol.
Dit boek heeft het doel dat je zelf je geluksgevoel(dus geluk) kan vinden als je dat zelf niet weet te vinden.

Zelfvertrouwen zit in JEZELF.
Dus begin bij JEZELF.
Gun het tijd, geef het een evolutie ipv een revolutie.

Om maar een voorbeeld van vandaag te geven.
Ik ben vandaag voor het eerst bij een callcentr begonnen, dit was pittig, vooral het eerst uurtje bellen.
Ik weet ook dat morgen -mentaal- een zware dag gaat worden, al die NEEN telefoontjes ombuigen in ja telefoontjes. Ik ga het tijd gunnen om er wat van te maken.
Zulke boekjes stellen het allemaal zo mooi voor maar in wezen hebben ze allemaal dezelfde boodschap. Het is uiteindelijk hoe je die tips zelf implementeert en toepast en daar zit bij de meesten hier HET probleem.

Alsof je tegen iemand die geen auto kan rijden voorstelt om een theorieboek te kopen en na een week gelijk verwacht om als taxichauffeur aan de slag te kunnen.

Zulke gevallen zullen best bestaan maar lijken mij niet realistisch, zeker voor de gevallen die al moeite hebben met sociaal contact.
pi_155563689
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:21 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zulke boekjes stellen het allemaal zo mooi voor maar in wezen hebben ze allemaal dezelfde boodschap. Het is uiteindelijk hoe je die tips zelf implementeert en toepast en daar zit bij de meesten hier HET probleem.

Alsof je tegen iemand die geen auto kan rijden voorstelt om een theorieboek te kopen en na een week gelijk verwacht om als taxichauffeur aan de slag te kunnen.

Zulke gevallen zullen best bestaan maar lijken mij niet realistisch, zeker voor de gevallen die al moeite hebben met sociaal contact.
dus doe je maar niks... ook best hoor maar hou dan op met zielig doen
pi_155563888
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:18 schreef Casiotone het volgende:

[..]

dus doe je maar niks... ook best hoor maar hou dan op met zielig doen
Nee dat zeg ik niet. Ik bedoel maar te zeggen dat het ook wel zonder boekje kan omdat de meeste wel weten wat hun probleem is.
pi_155564100
Over dat meisje wat ik wel zag zitten maar niet wist wanneer ik 'r weer zou zien...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 18:01:42 #72
416020 K44S
The bearded man
pi_155564885
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:21 schreef syndroom het volgende:

[..]

Wel geweldig voorbeeld!

Dat boekje legt namelijk uit hoe jezelf botsingen en andere narigheid op de weg voorkomt.
Dat wilt niet zeggen dat het praktisch ook gebeurt, maar als werkelijk IEDEREEN zo zou rijden als in de theorie boekjes.... dan zou Nederland (naar mijn weten) een stuk veiliger zijn.

Maar goed, ik heb zelf het boek, dus ik weet waar ik over praat.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 18:02:50 #73
416020 K44S
The bearded man
pi_155564905
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:35 schreef Deezertje het volgende:
Over dat meisje wat ik wel zag zitten maar niet wist wanneer ik 'r weer zou zien...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GAST, praaaaaat. Alleen met sociaal contact kom je ergens.
JOUW enigste hulpmiddel : PRAAT.

Amen.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 18:04:36 #74
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_155564946
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:01 schreef K44S het volgende:

[..]

Wel geweldig voorbeeld!

Dat boekje legt namelijk uit hoe jezelf botsingen en andere narigheid op de weg voorkomt.
Dat wilt niet zeggen dat het praktisch ook gebeurt, maar als werkelijk IEDEREEN zo zou rijden als in de theorie boekjes.... dan zou Nederland (naar mijn weten) een stuk veiliger zijn.

Maar goed, ik heb zelf het boek, dus ik weet waar ik over praat.
Hoeveel schadevrije jaren heb je nu opgebouwd?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 26 augustus 2015 @ 18:05:54 #75
416020 K44S
The bearded man
pi_155564980
quote:
6s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:04 schreef fathank het volgende:

[..]

Hoeveel schadevrije jaren heb je nu opgebouwd?
Niet, tenslotte zeg ik niet dat dat boekje HET middel is om sociaal te worden, maar het is wel zeer grote stap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')