Ja, dat moet Danny nog eens in de mobiele site bakkenquote:
En met vrouwen. Goed beginquote:
Goed statement.quote:
What do you mean by ''tonaliteit" and "Chode gedrag"quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Let ook op hoe meneer 1 aan het eind van z'n zin in tonaliteit omhoog gaat. Klassiek chode gedrag
Mooi dat de code gekraakt is, binnenkort zie ik hier vast veel nieuwe succesverhalen!
Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zinquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
What do you mean by ''tonaliteit" and "Chode gedrag"
Gozerquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Let ook op hoe meneer 1 aan het eind van z'n zin in tonaliteit omhoog gaat. Klassiek chode gedrag
Mooi dat de code gekraakt is, binnenkort zie ik hier vast veel nieuwe succesverhalen!
Je zit op een gast te geilen dit keer.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin
Ja maar het icoontje zegt andersquote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:25 schreef Gray het volgende:
[..]
Je zit op een gast te geilen dit keer.
Gaybooyyyyyyquote:
Heb je al wat gescoord ofzo?quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ludovico heb je al eens gemeet.
quote:
Gelijk die bak koffie doen. Of wijn, beetje afhankelijk van het tijdstip.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 02:42 schreef Geerd het volgende:
Volgens mij heeft een dame, die woont op mijn loop route naar het werk interesse.
Heey Geerd ! Hoe is het ?
Laatst een heel vragen vuur, waar woon je dan?(en dus ook hoe heet je eigenlijk?) Woon je daar alleen? Hoe lang werk je hier?
Net weer rond 1 uur loop naar huis, zaten ze buiten Hoi Geerd! Moet je morgen ook nog werken?
Weekend dan? Okee ! Doen we dan ff bakkie.
Mooie meid ook nog tering, lang 1.79 lang blond haar pffff
Ik wist dat ze laatst moest werken helaas stond er een collega naar der.
Misschien van het weekend,
formule 1 kijkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Gelijk die bak koffie doen. Of wijn, beetje afhankelijk van het tijdstip.
mensen nog op pad dit weekend? Het wordt hitsig weer doe er je voordeel meemee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe reëel is het op dít moment voor mij om nog sociale contacten op te bouwen? Het simpelweg accepteren dat ik een levensfase heb weggegooid gaat er niet in bij mij. Dat zelfde geldt echter ook voor een relatie: hoe langer je wacht en ouder wordt des te moeilijker het is om een relatie op te bouwen. Ja verliefd worden gebeurd op alle leeftijden, maar het makkelijkst ontstaat dat tijdens de 'bloei van je leven' hoor ik vaak en die heb ik gemist (ondanks de fase die ik nu afsluit).
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:21 schreef Deezertje het volgende:
Over niet al te lange tijd ga ik een nieuwe levensfase inIk kan me goed indenken wat je voelt, zodra je student af bent en fulltime gaat werken gaat je leven er anders uitzien en op dat punt zie je ook dat mensen zich vaker gaan settelen, langere en stabiele relaties krijgen, een gezin stichten en dat soort dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe reëel is het op dít moment voor mij om nog sociale contacten op te bouwen? Het simpelweg accepteren dat ik een levensfase heb weggegooid gaat er niet in bij mij. Dat zelfde geldt echter ook voor een relatie: hoe langer je wacht en ouder wordt des te moeilijker het is om een relatie op te bouwen. Ja verliefd worden gebeurd op alle leeftijden, maar het makkelijkst ontstaat dat tijdens de 'bloei van je leven' hoor ik vaak en die heb ik gemist (ondanks de fase die ik nu afsluit).
Wat zou je concreet aan jezelf willen veranderen? Ik proef uit je post een soort van bitterheid, soort teleurstelling, onmacht, ontevredenheid over je eigen sociale leven.
Waar geef je prioriteit aan? Wat wil je precies? Wil je een vriendinnetje of wil je (meer) vrienden krijgen? Zonder vriendenkring is je marktpositie sowieso een stuk slechter. Iemand met weinig vrienden is niet echt aantrekkelijk voor een vrouw om daar een relatie mee te beginnen.
Werk eerst aan je basis en zorg dat je je leven goed op orde hebt, vinden vrouwen altijd wel een plus.
[ Bericht 3% gewijzigd door syndroom op 22-08-2015 03:42:22 ]
Lastig... diep in mijn hart denk ik een relatie (mis intimiteit) maar idd zonder vrienden kappen ze al gauw af want de meeste meiden kunnen een leven zonder vriendinnen niet voorstellen. Het is ook niet dat ik afgesloten leef, maar de meeste mensen van vroeger wonen inmiddels aan de andere kant van het land en hebben gewoon hun eigen leven, sommige al in de extremen waar ik niet aan wil denken (baan, getrouwd en evt. kind). Kom ik ze tegen komen maken ze zeker te weten een praatje met me. Kennissen zou een betere term zijn. De kans dat ik aan het einde van het jaar een relatie heb is dus bijzonder klein, maar ik houd altijd mijn ogen en oren openquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:36 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik kan me goed indenken wat je voelt, zodra je student af bent en fulltime gaat werken gaat je leven er anders uitzien en op dat punt zie je ook dat mensen zich vaker gaan settelen, langere en stabiele relaties krijgen, een gezin stichten en dat soort dingen.
Wat zou je concreet aan jezelf willen veranderen? Ik proef uit je post een soort van bitterheid, soort teleurstelling, onmacht, ontevredenheid over je eigen sociale leven.
Waar geef je prioriteit aan? Wat wil je precies? Wil je een vriendinnetje of wil je (meer) vrienden krijgen? Zonder vriendenkring is je marktpositie sowieso een stuk slechter. Iemand met weinig vrienden is niet echt aantrekkelijk voor een vrouw om daar een relatie mee te beginnen.
Werk eerst aan je basis en zorg dat je je leven goed op orde hebt, vinden vrouwen altijd wel een plus.
Naar een festival of feest misschien. Ben vroeger wel eens alleen uitgeweest maar dat was geen succes. Of nou ja ik had het zelf wel naar mijn zin maar bijna iedereen is gewoon met zijn of haar vrienden op stap dus die zijn daar druk mee en als 'alleenstaande' kom je er lastig tussen. Op een paar oogcontacten waar ik niet wist wat ik er mee aan moest verlaat je dan toch weer alleen de ruimte.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 08:56 schreef ook_gek het volgende:
Je kan prima nog op vrijdag en zaterdag weg gaan als je een vaste baan hebt.
Wil je mensen ontmoeten, ga op een team sport bv. Alleen op stap gaan kan ook goed trouwens. Genoeg optiest.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:21 schreef Deezertje het volgende:
Over niet al te lange tijd ga ik een nieuwe levensfase inGa toch weg dat is je allemaal al 1000 keer verteld kuttrollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe reëel is het op dít moment voor mij om nog sociale contacten op te bouwen? Het simpelweg accepteren dat ik een levensfase heb weggegooid gaat er niet in bij mij. Dat zelfde geldt echter ook voor een relatie: hoe langer je wacht en ouder wordt des te moeilijker het is om een relatie op te bouwen. Ja verliefd worden gebeurd op alle leeftijden, maar het makkelijkst ontstaat dat tijdens de 'bloei van je leven' hoor ik vaak en die heb ik gemist (ondanks de fase die ik nu afsluit).
Open gewoon je eigen reeks waar je al je problemen uit de doeken kan doen ipv alle centrale topics naar je toe te trekken en te vergallen met je eindeloze herhalingen.
Je posts lijken wel afleveringen van The A-Team zovaak val je in herhaling.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Vooral bang om afwijzing ja. Ben dat in het verleden best vaak, ook op momenten dat ik me juist (te) goed opstelde naar anderen toe in vriendschappen etc. dus ben best huiverig tegenwoordig in aangaan van contacten en ook in: wanneer merk je dat de ander het leuk vindt om met je om te gaan en misschien meer / vaker wilt?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:08 schreef syndroom het volgende:
Ik vind het wel heel gemakkelijk om Deezertje nu als troll weg te zetten. Natuurlijk hebben jullie hem geprobeerd te helpen en hem talloze tips gegeven maar als je bepaalde (sociale) vaardigheden mist zijn die tips die jullie hebben gegeven ook moeilijker succesvol toe te passen. Wel moet hij een poging wagen en zich actiever opstellen maar ik denk dat hij zelf ook een beetje onzeker of bang is om dan misschien te falen. Niemand wil zichzelf voor lul zetten en doordat hij misschien creepy overkomt zal hij eerst zijn best moeten doen om in het algemeen succesvoller te worden in het sociale contact voordat hij zijn zinnen gaat zetten op vrouwen en een relatie.
Het probleem bij Deezertje zit veel dieper en ik kan de frustratie en onmacht van beide kanten goed begrijpen. Hij wil wel maar het lukt hem niet.
En door deze vraag eindeloos te blijven vragen op een forum en dezelfde antwoorden te krijgen ga je dit leren denk je?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vooral bang om afwijzing ja. Ben dat in het verleden best vaak, ook op momenten dat ik me juist (te) goed opstelde naar anderen toe in vriendschappen etc. dus ben best huiverig tegenwoordig in aangaan van contacten en ook in: wanneer merk je dat de ander het leuk vindt om met je om te gaan en misschien meer / vaker wilt?
Ik had mezelf belooft om nooit meer iets wat met Deezer te maken had te reageren (mits Deezer zichtbaar-via zijn post's- actie heeft ondernomen).quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:08 schreef syndroom het volgende:
Ik vind het wel heel gemakkelijk om Deezertje nu als troll weg te zetten. Natuurlijk hebben jullie hem geprobeerd te helpen en hem talloze tips gegeven maar als je bepaalde (sociale) vaardigheden mist zijn die tips die jullie hebben gegeven ook moeilijker succesvol toe te passen. Wel moet hij een poging wagen en zich actiever opstellen maar ik denk dat hij zelf ook een beetje onzeker of bang is om dan misschien te falen. Niemand wil zichzelf voor lul zetten en doordat hij misschien creepy overkomt zal hij eerst zijn best moeten doen om in het algemeen succesvoller te worden in het sociale contact voordat hij zijn zinnen gaat zetten op vrouwen en een relatie.
Het probleem bij Deezertje zit veel dieper en ik kan de frustratie en onmacht van beide kanten goed begrijpen. Hij wil wel maar het lukt hem niet.
Je kan het ook anders zien, kies een willekeurige Nederlander met overgewicht, laat hem met zonder enige voetbalervaring meespelen in het Nederlands elftal. Hij kan er niks van, en iedereen is boos op hem. Hoe redelijk is het om in zo'n geval boos te worden terwijl je van te voren al weet dat de kans op succes minimaal is. Dat is bewust iemand in de problemen brengen. Als je telkens faalt wordt je vanzelf wel onzeker.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik had mezelf belooft om nooit meer iets wat met Deezer te maken had te reageren (mits Deezer zichtbaar-via zijn post's- actie heeft ondernomen).
Maar oke: Deezer is op diverse manier hulp aangeboden en heeft (wat ik weet) deze steeds afgeslagen of überhaupt niet gereageerd.
Goed, het is niet leuk van ons(ook ik heb dat gedaan) om hem hier persoonlijk op aan te vallen. Maar stel je eens voor dat een voetbalspeler steeds word verteld dat wat hij beter anders kan doen in zijn spel, de speler luistert niet/doet niks met de hand die word aangereikt.
Als zijn spel/motivatie belabberd blijft, dan krijg je vanzelf je "publiek"(medefokkers) tegen je krijgt.
Deezer weet wat zijn"probleem" is, maar veranderd hier niks aan en loopt alleen te analyseren op een forum. Dat is vervelend.
De voetbalspeler doet niet wat de coach/technische staf zegt en weet wat er mis is, toch geeft de speler (via media) aan wat er mis is aan het spel van zijn team (in Deezer geval: Hij weet wat er "mis is" en geeft hier steeds aan toe IPV dat hij er wat aan veranderd, want alleen HIJ kan dat).
Dus, ik snap je post en ik zou ook zo reageren. Maar wacht maar tot je er zelf achter komt(lees anders een avondje zijn post-geschiedenis door) hoe belabberd zijn voetbalspel is. Dan wordt je net als ons een stuk minder vriendelijk.
En wat DevilOfExcitement zegt:Steeds de vraag anders stellen, maar het antwoord al weten en er niks aan de vraag doen(met de gekregen antwoorrden)?
Als we de willekeurige NL'er de naam: Deezer, geven. Dan weet deze speler donders goed dat zijn team maatjes, coach, technische staf etc...hem de helpende hand hebben toegereikt om op gewicht te komen en zijn spel te verbeteren.quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:55 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien, kies een willekeurige Nederlander met overgewicht, laat hem met zonder enige voetbalervaring meespelen in het Nederlands elftal. Hij kan er niks van, en iedereen is boos op hem. Hoe redelijk is het om in zo'n geval boos te worden terwijl je van te voren al weet dat de kans op succes minimaal is. Dat is bewust iemand in de problemen brengen. Als je telkens faalt wordt je vanzelf wel onzeker.
Sommige mensen zijn nou eenmaal socialer aangelegd dan de ander, en wie sociaal is heeft nou eenmaal meer succes bij de meisjes. Volgens mij had ik dat al eerder gepost.
Er zijn genoeg mensen die al hun hele leven kampen met overgewicht, niet altijd door eten. Van hen kun je toch geen topprestaties verwachten, of dat ze moeten concurreren met mensen die wel in topvorm zijn.
Die aanvallen op Deezertje van mensen hier waren meer een uiting van frustratie. Ik denk dat er bij hem ook een soort onmacht heerst waarom het hem maar niet wil lukken.
Leuke vergelijking, alleen ga je iets te makkelijk voorbij aan het feit dat deezertje genoeg tips gekregen heeft (en zelfs uitgenodigd is om eens mee te gaan stappen) maar hij hier werkelijk niets mee doet. Ik begrijp zijn gevoel van onmacht wel, maar aan de andere kant, als iemand niets doet met tips etc houd het begrip een keer op. Ik ben (nog steeds) best bereid hem een beetje (proberen) te helpen, maar dan zal hij daar zelf iets voor moeten doen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:55 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien, kies een willekeurige Nederlander met overgewicht, laat hem met zonder enige voetbalervaring meespelen in het Nederlands elftal. Hij kan er niks van, en iedereen is boos op hem. Hoe redelijk is het om in zo'n geval boos te worden terwijl je van te voren al weet dat de kans op succes minimaal is. Dat is bewust iemand in de problemen brengen. Als je telkens faalt wordt je vanzelf wel onzeker.
Sommige mensen zijn nou eenmaal socialer aangelegd dan de ander, en wie sociaal is heeft nou eenmaal meer succes bij de meisjes. Volgens mij had ik dat al eerder gepost.
Er zijn genoeg mensen die al hun hele leven kampen met overgewicht, niet altijd door eten. Van hen kun je toch geen topprestaties verwachten, of dat ze moeten concurreren met mensen die wel in topvorm zijn.
Die aanvallen op Deezertje van mensen hier waren meer een uiting van frustratie. Ik denk dat er bij hem ook een soort onmacht heerst waarom het hem maar niet wil lukken.
Juist zijn grootste valkuil.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:56 schreef syndroom het volgende:
Ben ook maar een held op sokken.Ik denk niet dat ik de geschikte persoon ben om hem van tips te voorzien aangezien ik er slechter voorsta dan hij.
Ik denk wel dat het goed met hem gaat komen, vergeleken met mij is hij een stuk verder qua ontwikkeling en progressie. Komt ook bij dat hij aardig goed kan leren, analyseren, heldere geest heeft. Zodra hij zijn leven op orde heeft is de kans op een meisje ook een stuk groter.
Welke progressiequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:56 schreef syndroom het volgende:
Ben ook maar een held op sokken.Ik denk niet dat ik de geschikte persoon ben om hem van tips te voorzien aangezien ik er slechter voorsta dan hij.
Ik denk wel dat het goed met hem gaat komen, vergeleken met mij is hij een stuk verder qua ontwikkeling en progressie. Komt ook bij dat hij aardig goed kan leren, analyseren, heldere geest heeft. Zodra hij zijn leven op orde heeft is de kans op een meisje ook een stuk groter.
Dit. Daardoor blijf je in die fase hangen, terwijl je om verder te komen juist actie moet ondernemen.quote:
Tja qua progressie lijkt het op bepaalde vlakken goed te gaan, maar daar heb ik in de praktijk niks aan. Ik val op meiden met een vaak leuk koppie, maar ze zijn vooral zelfverzekerd en hebben een doel in het leven. Dat maakt het flirten en daten niet makkelijk als je dat zelf niet bent (zelfverzekerd), vaak lopen ze straal voorbij zonder je aan te kijken of te begroeten, ook als ik dacht dat ik wel een kans maakte.. Dat ik een brede ontwikkeling heb is leuk voor gesprekken met mensen die dat kunnen waarderen, maar qua sociaal contact opbouwen met de simpele 'koetjes en kalfjes' gesprekken haak ik totaal af want het boeit me eerlijk gezegd niet en dat kan ik ook niet veranderen. Ik weet hoe ik ze quasi-verplicht moet voeren, maar echt spontaan komen ze niet over. Na de standaard onderwerpen als het weer, wat ga je doen/meegemaakt en andere zaken klap ik dicht en weet ik niet hoe je verder zo'n gesprek onderhoudt of een flirterige hoek op kan brengen.quote:
vreemden niet groeten? hoe durven ze!? op de brandstapel met die heksenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:24 schreef Deezertje het volgende:
Dat maakt het flirten en daten niet makkelijk als je dat zelf niet bent (zelfverzekerd), vaak lopen ze straal voorbij zonder je aan te kijken of te begroeten, ook als ik dacht dat ik wel een kans maakte..
Ik mag dan sociaal gezien niet de sterkste zijn, maar het simpelweg begroeten van iemand die voorbijloopt of bij dezelfde halte op de bus staat te wachten is het minste wat je kan doen lijkt me. Ik verwacht ook geen liefdesverklaring of heel gesprek, een simpele hoi terug is al prima. Al vaak gezegd maar goed: mensen weten zich tegenwoordig offline amper normaal te gedragen en op internet zijn ze allemaal de held (ik ben zowel on- als offline mezelfquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:28 schreef Casiotone het volgende:
[..]
vreemden niet groeten? hoe durven ze!? op de brandstapel met die heksen
Ik ben zo beleeft om nu WEL op je te reageren omdat je dat nu EINDELIJK ook op mij doet:quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja qua progressie lijkt het op bepaalde vlakken goed te gaan, maar daar heb ik in de praktijk niks aan. Ik val op meiden met een vaak leuk koppie, maar ze zijn vooral zelfverzekerd en hebben een doel in het leven. Dat maakt het flirten en daten niet makkelijk als je dat zelf niet bent (zelfverzekerd), vaak lopen ze straal voorbij zonder je aan te kijken of te begroeten, ook als ik dacht dat ik wel een kans maakte.. Dat ik een brede ontwikkeling heb is leuk voor gesprekken met mensen die dat kunnen waarderen, maar qua sociaal contact opbouwen met de simpele 'koetjes en kalfjes' gesprekken haak ik totaal af want het boeit me eerlijk gezegd niet en dat kan ik ook niet veranderen. Ik weet hoe ik ze quasi-verplicht moet voeren, maar echt spontaan komen ze niet over. Na de standaard onderwerpen als het weer, wat ga je doen/meegemaakt en andere zaken klap ik dicht en weet ik niet hoe je verder zo'n gesprek onderhoudt of een flirterige hoek op kan brengen.
Dat gebeurde me letterlijk vrijdagavond nog. Inclusief de vraag welk geurtje het was. Gezegd dat ik het niet wist en toen heel awkward weggelopen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:56 schreef K44S het volgende:
[..]
En dames zoals de gemiddeld parfum reclames bestaan niet. "Oh, die gozer heeft zo'n lekker luchtje, laat ik hem geil aan kijken"
Ben jij zelfverzekerd? Heb jij grotendeels "lak" aan wat mensen van je vinden?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat gebeurde me letterlijk vrijdagavond nog. Inclusief de vraag welk geurtje het was. Gezegd dat ik het niet wist en toen heel awkward weggelopen.
Ja. Nee. Lak hebben vind ik veinzen van zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:09 schreef K44S het volgende:
[..]
Ben jij zelfverzekerd? Heb jij grotendeels "lak" aan wat mensen van je vinden?
Daarom. Dames ruiken je zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:11 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja. Nee. Lak hebben vind ik veinzen van zelfvertrouwen.
Hè, bah.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:12 schreef K44S het volgende:
[..]
Daarom. Dames ruiken je zelfvertrouwen
How wacht even, vrouwen zijn mensen...... straks ga je nog melden dat ze ook gevoelens hebben en poepen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:36 schreef Casiotone het volgende:
Lak hebben... jezelf en anderen niet zo serieus nemen (wel respectvol blijven uiteraard) is waar het eigenlijk op neerkomt. Als je dat kan gaat de wereld voor je open.
Dat is volgens mij ook de boodschap van rsdTyler waar hierboven een filmpje van gepost is. Ook al heb ik het niet zo op de vorm van 'Game/PUA', de onderliggende boodschap van veel van zijn filmpjes lijkt te zijn; Vrouwen zijn mensen, neem jezelf niet te serieus en treed mensen open tegemoet.
je moet de waarheid onder ogen zien als je wilt groeien!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:48 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
How wacht even, vrouwen zijn mensen...... straks ga je nog melden dat ze ook gevoelens hebben en poepen.
Oei.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:33 schreef Deezertje het volgende:
(ik ben zowel on- als offline mezelf ).
Ik dacht het zelfdequote:
Zulke boekjes stellen het allemaal zo mooi voor maar in wezen hebben ze allemaal dezelfde boodschap. Het is uiteindelijk hoe je die tips zelf implementeert en toepast en daar zit bij de meesten hier HET probleem.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ben zo beleeft om nu WEL op je te reageren omdat je dat nu EINDELIJK ook op mij doet:
Je analyseert weer te veel.
Serieus, koop het boek: 365dagensuccesvol.
Dit boek heeft het doel dat je zelf je geluksgevoel(dus geluk) kan vinden als je dat zelf niet weet te vinden.
En dames zoals de gemiddeld parfum reclames bestaan niet. "Oh, die gozer heeft zo'n lekker luchtje, laat ik hem geil aan kijken"
Zelfvertrouwen zit in JEZELF.
Dus begin bij JEZELF.
Gun het tijd, geef het een evolutie ipv een revolutie.
Om maar een voorbeeld van vandaag te geven.
Ik ben vandaag voor het eerst bij een callcentr begonnen, dit was pittig, vooral het eerst uurtje bellen.
Ik weet ook dat morgen -mentaal- een zware dag gaat worden, al die NEEN telefoontjes ombuigen in ja telefoontjes. Ik ga het tijd gunnen om er wat van te maken.
dus doe je maar niks... ook best hoor maar hou dan op met zielig doenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:21 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zulke boekjes stellen het allemaal zo mooi voor maar in wezen hebben ze allemaal dezelfde boodschap. Het is uiteindelijk hoe je die tips zelf implementeert en toepast en daar zit bij de meesten hier HET probleem.
Alsof je tegen iemand die geen auto kan rijden voorstelt om een theorieboek te kopen en na een week gelijk verwacht om als taxichauffeur aan de slag te kunnen.
Zulke gevallen zullen best bestaan maar lijken mij niet realistisch, zeker voor de gevallen die al moeite hebben met sociaal contact.
Nee dat zeg ik niet. Ik bedoel maar te zeggen dat het ook wel zonder boekje kan omdat de meeste wel weten wat hun probleem is.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:18 schreef Casiotone het volgende:
[..]
dus doe je maar niks... ook best hoor maar hou dan op met zielig doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel geweldig voorbeeld!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:21 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zulke boekjes stellen het allemaal zo mooi voor maar in wezen hebben ze allemaal dezelfde boodschap. Het is uiteindelijk hoe je die tips zelf implementeert en toepast en daar zit bij de meesten hier HET probleem.
Alsof je tegen iemand die geen auto kan rijden voorstelt om een theorieboek te kopen en na een week gelijk verwacht om als taxichauffeur aan de slag te kunnen.
Zulke gevallen zullen best bestaan maar lijken mij niet realistisch, zeker voor de gevallen die al moeite hebben met sociaal contact.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:35 schreef Deezertje het volgende:
Over dat meisje wat ik wel zag zitten maar niet wist wanneer ik 'r weer zou zien...GAST, praaaaaat. Alleen met sociaal contact kom je ergens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JOUW enigste hulpmiddel : PRAAT.
Amen.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Hoeveel schadevrije jaren heb je nu opgebouwd?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:01 schreef K44S het volgende:
[..]
Wel geweldig voorbeeld!
Dat boekje legt namelijk uit hoe jezelf botsingen en andere narigheid op de weg voorkomt.
Dat wilt niet zeggen dat het praktisch ook gebeurt, maar als werkelijk IEDEREEN zo zou rijden als in de theorie boekjes.... dan zou Nederland (naar mijn weten) een stuk veiliger zijn.
Maar goed, ik heb zelf het boek, dus ik weet waar ik over praat.
Niet, tenslotte zeg ik niet dat dat boekje HET middel is om sociaal te worden, maar het is wel zeer grote stap.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoeveel schadevrije jaren heb je nu opgebouwd?
Ik heb dus met haar gesprokenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:02 schreef K44S het volgende:
[..]
GAST, praaaaaat. Alleen met sociaal contact kom je ergens.
JOUW enigste hulpmiddel : PRAAT.
Amen.
"Kan ik je een drankje aanbieden om je te danken voor je hulp?"quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb dus met haar gesprokenPuur zakelijk.Wat zou ik de volgende keer moeten zeggen dan? ''Nog bedankt voor je hulp! Zin een drankje?'' Da's wel recht toe recht aan maar ja.
Wat kan er mis gaan na die vraag? Wat kan je er mee verliezen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb dus met haar gesprokenPuur zakelijk.Wat zou ik de volgende keer moeten zeggen dan? ''Nog bedankt voor je hulp! Zin een drankje?'' Da's wel recht toe recht aan maar ja.
Ben je zelfverzekerd als je lak hebt aan wat mensen van je vinden? Oftewel dat jij jezelf bijvoorbeeld voor lul durft te zetten zonder dat je er onrustig van wordt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:09 schreef K44S het volgende:
[..]
Ben jij zelfverzekerd? Heb jij grotendeels "lak" aan wat mensen van je vinden?
Ik denk van wel, tenslotte geef je er geen reettt om wat jij vind wat mensen vinden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:47 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ben je zelfverzekerd als je lak hebt aan wat mensen van je vinden? Oftewel dat jij jezelf bijvoorbeeld voor lul durft te zetten zonder dat je er onrustig van wordt.
Welk boek raad jij mij aan dat meer gericht is op het versieren? Eigenlijk zijn het beide waar ik hard aan moet werken maar ik moet natuurlijk wel voorkomen dat ik in de friendzone terecht kom.
Om het plat te zeggen, hoe praat ik een vrouw (zonder teveel woorden) het bed in?
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:35 schreef Deezertje het volgende:
Over dat meisje wat ik wel zag zitten maar niet wist wanneer ik 'r weer zou zien...Ja of ze vond je "grappige toespeling" helemaal niet grappig? En zeg gewoon iets als bedankt. Kleine moeite en zo simpel. Een fijne dag er achter aan en prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je van je zelf makkelijk kan praten en schakelen in een gesprek kan een "top dank je wel! Vandaag ben jij de aller beste" ook prima.
En als je elkaar vaker gesproken hebt en ze je vaker geholpen heeft kan je prima "bedankt weer! Waar kan ik jou nou echt een plezier mee doen?" Vragen. En kan je best de keer er op het mee nemen als dank. Chocola werkt bijna altijd bij een vrouw en 90% kans dat ze over de lijn of is slecht begint. Een "joh kan je best hebben" of stiekem snoepen maakt het nog lekkerder" werkt altijd.
Zie je wat ik bedoel? Je kan alle kanten op. Neem het allemaal niet te serieus en speel wat met het gesprek.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Dit is het exact. Wtf boeit het nou wat iemand van je vind? Je hebt wel eens mensen die dan los tegen je gaan en exact moeten vertellen wat ze van je vinden. Gewoon recht in hun bek uitlachen en vragen of ze die irritante hoopjes stof in de hoek herkennen. Niks meer dan dat zijn ze voor jou.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:51 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik denk van wel, tenslotte geef je er geen reettt om wat jij vind wat mensen vinden.
En dit dus, net als fietsen. Na een paar keer lukt het je beterquote:Dus, gewoon paar keer op je bek gaan. Is met alles zo.
Waar gingen die gesprekken over dan? Kan je daar nu niet op door gaan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:04 schreef netchip het volgende:
Ik heb een typische scholieren struggle.Ik vind een meisje uit m'n jaarlaag leuk (drie jaar bij in de klas gezeten) en ik probeer dat dus te laten blijken aan haar. Als we eenmaal een gesprek hebben, dan is het best een leuk gesprek, maar dan moet dat gesprek er wel zijn...
Wat dacht je van "hey hoe gaat het?" Als ze alleen goed zegt weet je genoeg. Zegt ze goed, met jou? Heb je iets meer kansquote:Nu is het probleem dus, hoe begin ik een gesprek? In de pauzes vind ik moeilijk; er zijn dan andere mensen bij (ongeveer een groep van 15 mensen).
rule number one:: you cant know what anyone thinks about you.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit is het exact. Wtf boeit het nou wat iemand van je vind? Je hebt wel eens mensen die dan los tegen je gaan en exact moeten vertellen wat ze van je vinden. Gewoon recht in hun bek uitlachen en vragen of ze die irritante hoopjes stof in de hoek herkennen. Niks meer dan dat zijn ze voor jou.
[..]
En dit dus, net als fietsen. Na een paar keer lukt het je beter
Als nou iets niet belangrijk isquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:10 schreef K44S het volgende:
[..]
rule number one:: you cant know what anyone thinks about you.
EN het is totaal niet jouw zaak indd.quote:
Gewoon, de dagelijks gang van zaken. Vandaag toevallig over onze vakantie. Ze was ook geïnteresseerd in mijn vakantie, dus da's wel mooi.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar gingen die gesprekken over dan? Kan je daar nu niet op door gaan?
Tja, moet maar een beetje "small talken". Elke keer hetzelfde onderwerp wordt ook een beetje saai.quote:[..]
Wat dacht je van "hey hoe gaat het?" Als ze alleen goed zegt weet je genoeg. Zegt ze goed, met jou? Heb je iets meer kansEn begin dan een gesprek over iets waar je eerder over gesproken hebt. Gezamelijke interesse.
Wij ook niet...quote:
Het loopt gewoon niet lekker bij mij qua contact met meiden enzo. Ik ben bezig met prostitutie enzo, maar het is niet helemaal hetzelfde. De psychologen dachten dat het aan mij lag totdat ze mijn sociale vaardigheden gingen testen. Ik probeer van alles en nog wat en krijg maar niks van de grond. Ik heb enorm veel moeite met het opbouwen van leuke contacten enzo. Ik ben het meer dan zat om steeds maar weer terug te gaan naar mijn kutkamer zonder intimiteit en liefde.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wij ook niet...
Of te wel aan one-liers hebben we in dit topic niet zoveel. Doe je verhaal ... (of niet)
Misschien probeer je wel te hard. Juist als je dingen gewoon over je heen laat komen en ontspannen blijft, heb je meer succes. Want als je het zó graag wilt, straalt het wanhoop uit en dan slaan meisjes op de vlucht. Dus gewoon denken "komt wat komt". Maar natuurlijk moet je dan ook niet aan de kant toekijken. Elke kans grijpen, wel ontspannen blijven en vooral niet te snel willen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het loopt gewoon niet lekker bij mij qua contact met meiden enzo. Ik ben bezig met prostitutie enzo, maar het is niet helemaal hetzelfde. De psychologen dachten dat het aan mij lag totdat ze mijn sociale vaardigheden gingen testen. Ik probeer van alles en nog wat en krijg maar niks van de grond. Ik heb enorm veel moeite met het opbouwen van leuke contacten enzo. Ik ben het meer dan zat om steeds maar weer terug te gaan naar mijn kutkamer zonder intimiteit en liefde.
Ik kan me nog herinneren van de vorige keren dat je hier was dat je ook vooral geen tijd had / geen tijd wou vrijmaken voor bv vrienden/kennissen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het loopt gewoon niet lekker bij mij qua contact met meiden enzo. Ik ben bezig met prostitutie enzo, maar het is niet helemaal hetzelfde. De psychologen dachten dat het aan mij lag totdat ze mijn sociale vaardigheden gingen testen. Ik probeer van alles en nog wat en krijg maar niks van de grond. Ik heb enorm veel moeite met het opbouwen van leuke contacten enzo. Ik ben het meer dan zat om steeds maar weer terug te gaan naar mijn kutkamer zonder intimiteit en liefde.
En wat wil je van ons?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Waarom is dit steeds het doel? Je blijft continue herhalen dat je gewoon seks wil hebben. Je praat nooit over relatie of leuke vrouwen ontmoeten. Je bent echt te gefocused op alleen het seksuele aspect.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:47 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ben je zelfverzekerd als je lak hebt aan wat mensen van je vinden? Oftewel dat jij jezelf bijvoorbeeld voor lul durft te zetten zonder dat je er onrustig van wordt.
Welk boek raad jij mij aan dat meer gericht is op het versieren? Eigenlijk zijn het beide waar ik hard aan moet werken maar ik moet natuurlijk wel voorkomen dat ik in de friendzone terecht kom.
Om het plat te zeggen, hoe praat ik een vrouw (zonder teveel woorden) het bed in?
Je noemt jezelf eerst een player, en een zin later kun je ze het bed niet inlullen. Beetje tegenstrijdig nietwaar?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:25 schreef JAOC het volgende:
[..]
Waarom is dit steeds het doel? Je blijft continue herhalen dat je gewoon seks wil hebben. Je praat nooit over relatie of leuke vrouwen ontmoeten. Je bent echt te gefocused op alleen het seksuele aspect.
Ik ben ook gekomen van zo ongeveer nog nooit een vrouw aangeraakt te hebben tot mijn 21e naar 'player' status op mijn 25e. Maar ik kan absoluut geen vrouw meteen het bed in praten op dezelfde avond vanuit de kroeg. Dit wil ik ook niet en ligt niet in mijn aard.
Wel kan ik gewoon leuke gesprekken houden, nummers regelen en zoenen. Vaak ook in die volgorde.
Maarja je hebt het woord friendzone al genoemd en zo'n mensen kan ik gewoon niet serieus nemen. Friendzone is gewoon de status als er geen wederzijdse interesse is, maar enkelzijds. En de persoon met interesse heel aanhankelijk gaat worden aan de ander en zichzelf daarmee kwelt. Is er geen wederzijdse interesse kap er gewoon mee, want dat gaat er ook niet komen.
Ik heb ook vooral die status door andere mensen, want ik zoen wel heel makkelijk met vrouwen als we op stap zijn. Alleen gaan we altijd met de taxi terug en die vrouwen ook, waardoor het een beetje raar is om vrouwen mee te nemen. Krijg je ook meteen zo'n naam in die dorpen buiten de grote stad.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Je noemt jezelf eerst een player, en een zin later kun je ze het bed niet inlullen. Beetje tegenstrijdig nietwaar?
Het zou niet je doel moeten zijn om iemand het bed in te praten. Ik snap dat de hormonen op kunnen spelen, maar je moet echt je focus verleggen naar het voeren van een leuk gesprek.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:47 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
Het zou niet je doel moeten zijn om iemand het bed in te praten. Ik snap dat de hormonen op kunnen spelen, maar je moet echt je focus verleggen naar het voeren van een leuk gesprek.
Sekssites, of tewel vrouwen die er duidelijk voor open zijn. Dan lukt het wel, want dan lukt het .quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:47 schreef syndroom het volgende:
Dit is iets wat al jaren speelt trouwens. Als het nou even een jaartje het niet lukt, dan is er niks aan de hand, weet je. Dat is niet waar het aan ligt. Ik denk dat ik echt volledig kansloos ben en ik zie geen indicatie dat het een beetje leuk wordt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:24 schreef Floxen het volgende:
[..]
Misschien probeer je wel te hard. Juist als je dingen gewoon over je heen laat komen en ontspannen blijft, heb je meer succes. Want als je het zó graag wilt, straalt het wanhoop uit en dan slaan meisjes op de vlucht. Dus gewoon denken "komt wat komt". Maar natuurlijk moet je dan ook niet aan de kant toekijken. Elke kans grijpen, wel ontspannen blijven en vooral niet te snel willen.
Er is geen sprake van succes, ongeacht wat ik doe.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:24 schreef Floxen het volgende:
[..]
Misschien probeer je wel te hard. Juist als je dingen gewoon over je heen laat komen en ontspannen blijft, heb je meer succes. Want als je het zó graag wilt, straalt het wanhoop uit en dan slaan meisjes op de vlucht. Dus gewoon denken "komt wat komt". Maar natuurlijk moet je dan ook niet aan de kant toekijken. Elke kans grijpen, wel ontspannen blijven en vooral niet te snel willen.
Lotgenoten contact, datingsites, maatjesproject van humanitas ben ik aan het bekijken.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren van de vorige keren dat je hier was dat je ook vooral geen tijd had / geen tijd wou vrijmaken voor bv vrienden/kennissen.
Hoe is dat nu? Wat onderneem je nu allemaal / heb je allemaal geprobeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |