Dit dus inderdaad! Is een niveautje lager proberen geen optie voor je? Iets van MBO-2 verkoopmedewerker of zo? Beetje rondneuken en zoquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is ook meteen mijn grootste valkuil... slim ben ik best wel. Alleen sociaal slim niet echt. En hierboven beschreven klopt wel deels hoor: hoe hoger het intelligentieniveau: hoe meer veeleisender mensen vaak worden met daten, relaties etc. Op het mbo doet iedereen 't met elkaar denken veel mensen, en als ik de verhalen hoor klopt dat nog best aardig ook. Op het WO gaat dat al een stuk lastiger want daar denken de meiden wel langer dan hun neus is en zijn een stuk serieuzer...
Denk het niet. Voor MBO mannen is het wel moeilijker. Als je zelf WO hebt is het wel gemakkelijker Zie maar als MBO gast een WO studente in bed te krijgen. Kleine kans op slagen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:53 schreef yats het volgende:
Deezertje, ben je echt niet aan het trollen? Als ik een ding geleerd heb aan 8 jaar universiteit is het wel dat daar net zoveel of misschien zelfs wel meer geneukt word op de universiteit. Intelligentie zegt echt niets over de behoefte, beschikbaarheid en hoeveelheid seks...
Je moet ook geen technische opleiding doenquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was WO en neukte nooit.
Nu ook niet.
Die hebben allemaal kinderen nu, maar wellicht is 80% weg bij hun partnerquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit dus inderdaad! Is een niveautje lager proberen geen optie voor je? Iets van MBO-2 verkoopmedewerker of zo? Beetje rondneuken en zo![]()
Denken kan iedereen.. Praktijk brengen niet. Je bent ook afhankelijk van degene die je bereidt hebt gevonden :pquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:10 schreef Faxie het volgende:
Overigens is niet iedereen zo'n halve bonobo dat ze alleen maar kunnen denken aan neuken...
Droom maar lekker verder, heb jaren in een klas gezeten met alleen maar jongens. Tijdens de pauze zag je ook alleen maar jongens in de kantine. Als je een technische MBO opleiding volgt zit je vaak in een ander gebouw.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is ook meteen mijn grootste valkuil... slim ben ik best wel. Alleen sociaal slim niet echt. En hierboven beschreven klopt wel deels hoor: hoe hoger het intelligentieniveau: hoe meer veeleisender mensen vaak worden met daten, relaties etc. Op het mbo doet iedereen 't met elkaar denken veel mensen, en als ik de verhalen hoor klopt dat nog best aardig ook. Op het WO gaat dat al een stuk lastiger want daar denken de meiden wel langer dan hun neus is en zijn een stuk serieuzer...
Ik heb zowel op de unie gestudeerd als op het MBO,quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je je druk maakt om die 'druk' wel ja. Uiteindelijk kan je ook lekker de slet uithangen met de (enige) liefde van je leven.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:25 schreef Faxie het volgende:
Je wordt onderhand gedwongen om rond te sletten als je het ooit nog wil maken
Werkelijk geen speld tussen te krijgen dit.quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En hoe komt dat? Ik merk hier wel een verschil tussen HBO en WO-studenten. De eerste groep zijn vaak gewoon mensen die wat socialer zijn, van een feestje houden etc. De uni-mensen zie je dan weer niet na school, die nemen hun studie zeer serieus (soms te). Zijn echte cijfertjes types die ook nog social akward zijn.. En dat zijn ze echt niet allemaal hoor, maar het verschil, netzoals mbo-hbo is er niet voor niksje moet toch meer verbanden kunnen leggen, inzicht hebben, doorzettingsvermogen qua studie.
Hier trouwens de studie maar weer opgepakt. Ook dosis Roa opgevoerd zodat ik nog sneller tevreden kan zijn over mijn uiterlijkEn had zowaar een ontspannen gesprek met een dame... die op het einde dan wel weer zei 'nu echt weg te moeten, want ik heb nog een etentje met mijn vriend om zijn nieuwe studie te vieren'.... Dat was dan wel weer jammer, maar zo moeilijk is een gesprek voeren dus ook weer niet haha.
In je eentje kun je ook een slet zijn (op de roulette)quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als je je druk maakt om die 'druk' wel ja. Uiteindelijk kan je ook lekker de slet uithangen met de (enige) liefde van je leven.
True Truequote:Op dinsdag 1 september 2015 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In je eentje kun je ook een slet zijn (op de roulette)
Faxie wijsheden.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:25 schreef Faxie het volgende:
Oh? Dus omdat iemand WO heeft is het makkelijker? Laat ik je uit de droom helpen, opleidingsniveau zegt niets over de mogelijkheden tot seks. Als je het nu over een relatie hebt kan ik je enigszins gelijk geven, dan zal een WO opgeleide vrouw inderdaad vaak eerder voor een WO opgeleide man kiezen, maar ook zeker niet altijd. Wat me vooral opvalt is dat deezertje enorm vaak algemene uitspraken doet terwijl dat zeker niet de waarheid is en enige nuance nodig is.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:58 schreef syndroom het volgende:
[..]
Denk het niet. Voor MBO mannen is het wel moeilijker. Als je zelf WO hebt is het wel gemakkelijker Zie maar als MBO gast een WO studente in bed te krijgen. Kleine kans op slagen.
Ik denk dat kaneel enigszins overdrijftquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je moet ook geen technische opleiding doentenzij er op de campus ook vrouwenstudies aanwezig zijn
Kijk, nu heb je zowaar een uitspraak die klopt. Maar dan is de vraag, waardoor kan niet iedereen het en wat doe je er zelf aan?quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Denken kan iedereen.. Praktijk brengen niet. Je bent ook afhankelijk van degene die je bereidt hebt gevonden :p
Crapquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:25 schreef Faxie het volgende:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach dat zijn slechts de tips die iedereen maar blijft geven toch
Hij veralgemeniseerde inderdaad n.a.v. een bevinding van mij, bij een ingenieursbureau nog wel. Kan namelijk best dat wo'ers elders eerder gesetteld zijn oid. Ik denk dat wo'ers wellicht meer neuken dan mbo'ers, omdat laatstgenoemde eerder settelen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Oh? Dus omdat iemand WO heeft is het makkelijker? Laat ik je uit de droom helpen, opleidingsniveau zegt niets over de mogelijkheden tot seks. Als je het nu over een relatie hebt kan ik je enigszins gelijk geven, dan zal een WO opgeleide vrouw inderdaad vaak eerder voor een WO opgeleide man kiezen, maar ook zeker niet altijd. Wat me vooral opvalt is dat deezertje enorm vaak algemene uitspraken doet terwijl dat zeker niet de waarheid is en enige nuance nodig is.
Denk het wel, voor een serieuze relatie lijkt mij duidelijk dat zie je ook in alle statistieken en trends terug. Maar als je bijvoorbeeld kijkt naar een ONS is het voor iemand met WO wel gemakkelijker omdat je vaker beter kan analyseren en daarop kan anticiperen waardoor je een grotere kans op slagen hebt. Een WO studente zal zich niet zomaar het bed in laten praten.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Oh? Dus omdat iemand WO heeft is het makkelijker? Laat ik je uit de droom helpen, opleidingsniveau zegt niets over de mogelijkheden tot seks. Als je het nu over een relatie hebt kan ik je enigszins gelijk geven, dan zal een WO opgeleide vrouw inderdaad vaak eerder voor een WO opgeleide man kiezen, maar ook zeker niet altijd. Wat me vooral opvalt is dat deezertje enorm vaak algemene uitspraken doet terwijl dat zeker niet de waarheid is en enige nuance nodig is.
Je denkt toch niet dat het bloed op zulke momenten naar het analyserende deel van het brein stroomt?quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:39 schreef syndroom het volgende:
[..]
Denk het wel, voor een serieuze relatie lijkt mij duidelijk dat zie je ook in alle statistieken en trends terug. Maar als je bijvoorbeeld kijkt naar een ONS is het voor iemand met WO wel gemakkelijker omdat je vaker beter kan analyseren en daarop kan anticiperen waardoor je een grotere kans op slagen hebt.
Jazeker, let maar eens goed opquote:
Misschien omdat het niet de vraag is. Of je leest selectief. Daar hebben meer users in dit topic last van.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jazeker, let maar eens goed opDe focus ligt nooit op het krijgen van een relatie bij de tipgevers, maar op het neuken van gewillige deernes
De tipgevers lezen vooral selectief jaquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Misschien omdat het niet de vraag is. Of je leest selectief. Daar hebben meer users in dit topic last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |