abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 september 2015 @ 19:49:14 #276
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155740553
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 18:59 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Je moet ook geen technische opleiding doen :P tenzij er op de campus ook vrouwenstudies aanwezig zijn :P
Klein en dik zijn hielp ook niet mee.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_155740668
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

De tipgevers lezen vooral selectief ja :)
Nou dan weet je wat je te doen staat. Rondneuken dus! ^O^
  dinsdag 1 september 2015 @ 19:56:27 #278
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155740754
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:38 schreef Gijlebeer het volgende:

[..]

Hij veralgemeniseerde inderdaad n.a.v. een bevinding van mij, bij een ingenieursbureau nog wel. Kan namelijk best dat wo'ers elders eerder gesetteld zijn oid. Ik denk dat wo'ers wellicht meer neuken dan mbo'ers, omdat laatstgenoemde eerder settelen.
Ik denk niet dat het verschil uiteindelijk echt groot is. Wellicht settelen MBO'ers eerder, geen idee of dat zo is. Maar die 'compenseren' wellicht weer doordat ze vaak op jongere leeftijd seksueel actief zijn? Als ik om me heen kijk zie ik in ieder geval weinig verschil tussen MBO'ers en WO'ers in mijn omgeving.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:39 schreef syndroom het volgende:

[..]

Denk het wel, voor een serieuze relatie lijkt mij duidelijk dat zie je ook in alle statistieken en trends terug. Maar als je bijvoorbeeld kijkt naar een ONS is het voor iemand met WO wel gemakkelijker omdat je vaker beter kan analyseren en daarop kan anticiperen waardoor je een grotere kans op slagen hebt. Een WO studente zal zich niet zomaar het bed in laten praten.
Again, dat is zeker niet zo. Ik denk dat je ofwel WO'ers overschat, ofwel onderschat hoe sommige dingen werken. Een vrouw versieren heeft weinig met analyseren te maken, dat werkt juist eerder negatief dan positief. De beste versierders zijn vaak de mensen die het meeste schijt kunnen hebben aan wat anderen van ze vinden en het beste signalen in weten te schatten. Als ik je nu zeg dat de grootste versierder die ik ken (en die in 2 jaar tijd meer dan 200 vrouwen in zijn bed gehad heeft) zelfs niet eens de Mavo afgemaakt heeft, wat zeg jij dan? Andersom heb ik twee universitaire masters maar heb ik nog nooit een ONS gehad en kan ik mijn bedpartners nog op 1 hand tellen.

quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:41 schreef Gray het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat het bloed op zulke momenten naar het analyserende deel van het brein stroomt?
_O-
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_155740792
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:53 schreef artelligence het volgende:

[..]

Nou dan weet je wat je te doen staat. Rondneuken dus! ^O^
Maar dat wil ik niet :)
pi_155740816
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Maar dat wil ik niet :)
Het zou mij ook geen bevrediging (haha) geven.
pi_155740881
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:56 schreef yats het volgende:
Andersom heb ik twee universitaire masters maar heb ik nog nooit een ONS gehad en kan ik mijn bedpartners nog op 1 hand tellen.

Oh, dacht dat ik ergens het getal 7 had opgevangen.
pi_155741042
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:58 schreef artelligence het volgende:

[..]

Het zou mij ook geen bevrediging (haha) geven.
Ow?
pi_155741056
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij telt een beetje selectief volgens mij :)
  dinsdag 1 september 2015 @ 20:08:38 #284
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155741117
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat hangt er vanaf hoe je telt :@
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_155741275
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow?
Verrast? :)
pi_155742127
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:56 schreef yats het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het verschil uiteindelijk echt groot is. Wellicht settelen MBO'ers eerder, geen idee of dat zo is. Maar die 'compenseren' wellicht weer doordat ze vaak op jongere leeftijd seksueel actief zijn? Als ik om me heen kijk zie ik in ieder geval weinig verschil tussen MBO'ers en WO'ers in mijn omgeving.

[..]

Again, dat is zeker niet zo. Ik denk dat je ofwel WO'ers overschat, ofwel onderschat hoe sommige dingen werken. Een vrouw versieren heeft weinig met analyseren te maken, dat werkt juist eerder negatief dan positief. De beste versierders zijn vaak de mensen die het meeste schijt kunnen hebben aan wat anderen van ze vinden en het beste signalen in weten te schatten. Als ik je nu zeg dat de grootste versierder die ik ken (en die in 2 jaar tijd meer dan 200 vrouwen in zijn bed gehad heeft) zelfs niet eens de Mavo afgemaakt heeft, wat zeg jij dan? Andersom heb ik twee universitaire masters maar heb ik nog nooit een ONS gehad en kan ik mijn bedpartners nog op 1 hand tellen.

[..]

_O-
Die is wel flink bezig geweest. Ik mag hopen dat hij het veilig gedaan heeft. :o Die gast moet dan wel een verdomd goed geoliede werkwijze hebben wil je op structurele wijze vrouwen je bed in kunnen krijgen.

200 in 2 jaar, dat is omgerekend 2 keer per week een ander schatje.
pi_155742330
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:39 schreef syndroom het volgende:
Die gast moet dan wel een verdomd goed geoliede werkwijze hebben wil je op structurele wijze vrouwen je bed in kunnen krijgen.
Nee, hij is gewoon een tof persoon om mee om te gaan.
pi_155742375
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:13 schreef artelligence het volgende:

[..]

Verrast? :)
Jazeker
pi_155742406
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:45 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Is toch algemeen bekend dat mensen die elke dag een ander hebben leuke personen zijn :)
pi_155742587
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Is toch algemeen bekend dat mensen die elke dag een ander hebben leuke personen zijn :)
:')

Beetje nuancering mag wel..

Als je een meid kan laten lachen, gieren, brullen is de kans groter dat er geslachtsgemeenschap zal plaatsvinden ja.
pi_155742724
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:53 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

:')

Beetje nuancering mag wel..

Als je een meid kan laten lachen, gieren, brullen is de kans groter dat er geslachtsgemeenschap zal plaatsvinden ja.
Leuk hoor :)
pi_155743093
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:45 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Het vraagt wel veel tijd en inspanning om continu druk bezig te zijn met chatten, daten en meisjes regelen. Of in de weekenden een ONS regelen in een club of discotheek, maar die zal vast ook wel efficiënte logistiek hebben. Als je nog bij je ouders inwoont, of ergens buitenaf zit zijn je kansen al een stuk minder.
pi_155748374
Vanavond eens wezen sporten ipv overdag. Meer mensen, wel een hele grote tweesplitsing: koppels (jongen/meid) en vrienden (voornamelijk meiden samen). Ook een paar mensen die alleen kwamen, maar die kwamen dan wel weer iemand tegen die ze kende. Het kan prima werken als datingplek 's avonds heb ik gemerkt, maar je moet dus wel een beetje mensen kennen.
pi_155748615
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 23:25 schreef Deezertje het volgende:
Vanavond eens wezen sporten ipv overdag. Meer mensen, wel een hele grote tweesplitsing: koppels (jongen/meid) en vrienden (voornamelijk meiden samen). Ook een paar mensen die alleen kwamen, maar die kwamen dan wel weer iemand tegen die ze kende. Het kan prima werken als datingplek 's avonds heb ik gemerkt, maar je moet dus wel een beetje mensen kennen.
Je ziet koppels en vriendinnen die samen sporten en je trekt de conclusie dat het een prima datingplek is :? Mensen komen er om te sporten. Natuurlijk, overal waar mensen komen kun je iemand treffen waarmee het klikt, maar een sportschool is nou niet de meest ideale versierplek.
pi_155748843
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je ziet koppels en vriendinnen die samen sporten en je trekt de conclusie dat het een prima datingplek is :? Mensen komen er om te sporten. Natuurlijk, overal waar mensen komen kun je iemand treffen waarmee het klikt, maar een sportschool is nou niet de meest ideale versierplek.
Misschien omdat je universiteit doet en daarom socially awkward bent dat je dat niet ziet. :W :W :W
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_155749024
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 23:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Misschien omdat je universiteit doet en daarom socially awkward bent dat je dat niet ziet. :W :W :W
Ik voel de starende blikken wel in de sportschool, helaas.
pi_155749098
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik voel de starende blikken wel in de sportschool, helaas.
Maar jij bent toch al voorzien? ;)
Tja, alles kan een goede of foute plek zijn toch? Nederland telt een recordaantal singles las ik vorige week... zijn mensen dan te kieskeurig geworden of heeft 't een andere reden?
pi_155749126
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 23:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Tja, alles kan een goede of foute plek zijn toch? Nederland telt een recordaantal singles las ik vorige week... zijn mensen dan te kieskeurig geworden of heeft 't een andere reden?
Al was ik niet voorzien, ik kom in de sportschool om te sporten.

Recordaantal singles... misschien omdat het tegenwoordig niet noodzakelijk is om jong te settelen vanwege een kinderwens oid.
  woensdag 2 september 2015 @ 00:20:03 #299
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155749815
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 23:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

De sportschool is ook niet echt de beste plek om iemand te versieren denk ik. Maar dat is je al eerder verteld. Je kunt daar wellicht wel kort een praatje maken met iemand, maar je komt daar om te sporten, en niet om te socializen.

En dat er een record aantal singles is verbaasd me niets. Dat komt deels doordat relaties minder snel officieel vastgelegd worden (bijvoorbeeld door te gaan samenwonen) maar wellicht ook wel omdat mensen kritisch zijn over relaties en het meer een soort' wegwerpiets' is totdat men echt 'de juiste' gevonden heeft en mensen liever van de een naar de ander gaan dan echt te investeren? Maar is dat zo erg dan? Je hebt toch niet per se een relatie nodig?
pi_155749866
Ja en in een café kom je om te drinken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')