Merk je toch niks van als de haartjes er niet meer zijnquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ai dan zal Crip wel weer boos worden omdat ik dan de overige 2% prefereer.
Denk aan een bepaalde user hier die heel veel vrouwelijke vrienden heeft. Lijkt het alsof hij succes heeft bij de chickies?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik snap nooit of dit bij jongens nou een compliment is of niet.
KLAPLOPER01-08-15 00:15:43quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:20 schreef Stompzinnig het volgende:
GuusGeluk01-08-15 00:17:20
Ik kijk geen brugklas.
Waar jij je het beste bij voelt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik snap nooit of dit bij jongens nou een compliment is of niet.
trquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
KLAPLOPER01-08-15 00:15:43
KANKERMONGOOL AAP STINKLUL VIEZE HOERBRUGKLASKIJKER ROZIJNENTEELBAL SCHIMMELKUT
Jezus.quote:
Zie er niet echt cute uit, dus ik ben nu in een identiteitscrisis beland. Bedankt Chloro.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waar jij je het beste bij voelt.
Schattig als mannen denken te weten welke van die vrouwen een snor heeft.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ai dan zal Crip wel weer boos worden omdat ik dan de overige 2% prefereer.
Nee liever helemaal clean.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo'm mooie krul vind je maar niets?
Ik heb wel een keer een ban gekregen op FOK! voor misdragingen op het forum van Fylax.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoop dat je een ban krijgt voor de misdragingen in je gastenboek.
Ben blij dat je me al als een volwaardig man ziet. Doet me goed.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:24 schreef Crip het volgende:
Schattig als mannen denken te weten welke van die vrouwen een snor heeft.
hehequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:25 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een ban gekregen op FOK! voor misdragingen op het forum van Fylax.
Naja, ik probeer op te passen voor je tere hartje.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben blij dat je me al als een volwaardig man ziet. Doet me goed.
Toen ik nog Klaploper heette was ik kinderachtig. Toen ik besloot alleen nog maar serieus te posten heb ik een ander account gemaakt.quote:
Jullie zijn veel te gemeen allemaal.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Naja, ik probeer op te passen voor je tere hartje.
bahquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:27 schreef Willoow het volgende:
Ik wil mijn lichaamshaar eigenlijk laten weg laseren.
Welk? Want dat kan dit account niet zijn geweest...quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:26 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Toen ik nog Klaploper heette was ik kinderachtig. Toen ik besloot alleen nog maar serieus te posten heb ik een ander account gemaakt.
Als het zo wordt als je een vrouw bent kan je op de kermis gaan staan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is ook leuk natuurlijk
[ afbeelding ]
sws in KLB en NWS, ook actief op US.quote:
Pics, dan oordeel ik wel.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zie er niet echt cute uit, dus ik ben nu in een identiteitscrisis beland. Bedankt Chloro.
Ja, dan is er iets in de hormoonhuishouding niet helemaal best.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als het zo wordt als je een vrouw bent kan je op de kermis gaan staan.
Ja wat?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:27 schreef Stompzinnig het volgende:
Mannen die hun borsthaar scheren of harsen::')______!
Ergens ben je nog steeds stompzinnigquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:26 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Toen ik nog Klaploper heette was ik kinderachtig. Toen ik besloot alleen nog maar serieus te posten heb ik een ander account gemaakt.
Vind die vlassige borsthaartjes ergerquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:27 schreef Stompzinnig het volgende:
Mannen die hun borsthaar scheren of harsen:______!
Maar hij heeft wel een goede radiostem.quote:
Wat is daar vies aan?quote:
Pussyboiquote:
Heb jij een snor/baard?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dan is er iets in de hormoonhuishouding niet helemaal best.
Ahw. Sorry.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weer een aanval op mijn toch al zo tere hartje...
Dan laat ik m'n snor ook gwoon staanquote:
Haal het toch liever weg.quote:
Hij was een held op Radio KLB.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een goede radiostem.
Gewoon laten staan joh. Proud to have teenhaar.quote:
Je bent enorm cute. Zou adopteren/10quote:
Neuh, ik scheer het iedere ochtend. Ook omdat ik mijn haar kleur en mijn baard en snor zijn zowat wit dus als je dan zwart haar hebt staat het als een vlag op een strontschuit.quote:
Blonde snorretjes mogen best. Zodat je ze alleen in het licht ziet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan laat ik m'n snor ook gwoon staan
Denk dat je daar snel op terug komt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent enorm cute. Zou adopteren/10
Ff zoekenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
sws in KLB en NWS, ook actief op US.
klik de post history aan, en je weet het..
Opsodinges, terrasmeisje
...quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:31 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Blonde snorretjes mogen best. Zodat je ze alleen in het licht ziet.
GRTDquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
sws in KLB en NWS, ook actief op US.
klik de post history aan, en je weet het..
Opsodinges, terrasmeisje
Mijn baard en snor zijn grotendeels rood terwijl ik voor de rest bijna zwart haar heb. Ook geen enkele ginger in m'n familie.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, ik scheer het iedere ochtend. Ook omdat ik mijn haar kleur en mijn baard en snor zijn zowat wit dus als je dan zwart haar hebt staat het als een vlag op een strontschuit.
Waarom zo negatief over jezelf.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denk dat je daar snel op terug komt.
Teenhaar heb ik gelukkig nietquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:31 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Gewoon laten staan joh. Proud to have teenhaar.![]()
Wel blij dat mijn rug en kont haarloos zijn trouwens.
Nee, dat zou er een beetje raar uitzienquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, ik scheer het iedere ochtend. Ook omdat ik mijn haar kleur en mijn baard en snor zijn zowat wit dus als je dan zwart haar hebt staat het als een vlag op een strontschuit.
Donkerbruin is het dan denk ik, maar het kleurt in het licht rood.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:33 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Mijn baard en snor zijn grotendeels rood terwijl ik voor de rest bijna zwart haar heb. Ook geen enkele ginger in m'n familie.
Ben stiekem heel erg onzeker en probeer dat te compenseren door stoer te doen op een internetforum.quote:
Iedereen heeft wel iets van haartjes daar hoor. Het bestaat niet dat daar niks zit.quote:
Bespaar je die ellendequote:
Niet echt gingerrood inderdaad, maar wel duidelijk anders dan bruin. Ik heb eigenlijk elke kleur wel in mijn baard.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Donkerbruin is het dan denk ik, maar het kleurt in het licht rood.
Mijn baard begint al grijs te worden, dus uiteindelijk wel.quote:
Ahw, poedeltje toch. Suikerballonnetje van me.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben stiekem heel erg onzeker en probeer dat te compenseren door stoer te doen op een internetforum.
Haha. Hommo.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:35 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik heb eigenlijk elke kleur wel in mijn baard.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, poedeltje toch. Suikerballonnetje van me.
Komt wel goed, dropkonijntjequote:
Sowieso nat scheren! Maar met een stevige baardgroei krijg je het ook gewoon niet glad met elektrisch scheren.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:37 schreef niels0 het volgende:
Peper en zout baardgroei hier.![]()
2 keer per week nat scheren. Af en toe bij een barbershop, maar meestal doe ik het zelf. Scheerapparaat gebruik ik nooit.
The wizard of many colours.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:35 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Niet echt gingerrood inderdaad, maar wel duidelijk anders dan bruin. Ik heb eigenlijk elke kleur wel in mijn baard.
Traantje weggepinktquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben blij dat je je zachte kant toont op het moment dat het nodig is.
[ afbeelding ]
Welterusten.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:41 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga slapen. Dag poepiescheetjes van me.
trustequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:41 schreef Chloroform het volgende:
Truste zure zult, ik hou van en haat je steeds meer elke dagquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:41 schreef Chloroform het volgende:
doei bbyquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:41 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:41 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Nueken? Moet je wel eerst een geslachtsoperatie doen.
Die hipster baardjes dan weer niet.quote:
???quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:41 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Nueken? Moet je wel eerst een geslachtsoperatie doen.
Jij gaat voor de Jihad-baard?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Die hipster baardjes dan weer niet.
Doeiquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:41 schreef Chloroform het volgende:
Je geslacht staat op man hier ;squote:
Nee, ik ga niet voor een baard.quote:
Weleens over nagedacht om voor een keertje mijn haar niet te kleuren en ook mijn baard en snor te laten groeien, zoals zo'n wijze tovenaar.quote:
Grijs/wit haar is baas. Vooral mensen met nog een volle bos haar.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weleens over nagedacht om voor een keertje mijn haar niet te kleuren en ook mijn baard en snor te laten groeien, zoals zo'n wijze tovenaar.
Grijs haar kan sexy zijn hoorquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weleens over nagedacht om voor een keertje mijn haar niet te kleuren en ook mijn baard en snor te laten groeien, zoals zo'n wijze tovenaar.
Jij moet voor de George Clooney-look gaan. Dan smelten ze voor je weg, Frankie!quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:45 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Grijs/wit haar is baas. Vooral mensen met nog een volle bos haar.
Dat zegt mijn vrouw ook weleens ja, dat ik het zo moet laten.quote:
Yes, eindelijk iemand die mij snapt.quote:
uh, wat?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:46 schreef Crip het volgende:
wrm is die lkkre baardmans zo lang in de douche
Nee, kan alleen met vol haar.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:46 schreef Remqo het volgende:
Een snor of baard staat me niet, omdat ik ook lichte begroeiing heb.
heb het wel overwogen om het te laten staan, maar het ziet er niet uit
Je vrouw heeft altijd gelijkquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Dat zegt mijn vrouw ook weleens ja, dat ik het zo moet laten.
Maar ik vind het zelf niets.
Nja, als je zo'n vlasbaardje hebt kun je het beter afscheren inderdaad. Baarden kunnen imo alleen als het redelijk vol en egaal qua groei is.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:46 schreef Remqo het volgende:
Een snor of baard staat me niet, omdat ik ook lichte begroeiing heb.
heb het wel overwogen om het te laten staan, maar het ziet er niet uit
Ja maar het groeit op mijn schedel. Vind grijs haar meer voor iemand in de 70.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, kan alleen met vol haar.
[..]
Je vrouw heeft altijd gelijk
luisterenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Dat zegt mijn vrouw ook weleens ja, dat ik het zo moet laten.
Maar ik vind het zelf niets.
Ik date iemand die jonger is dan mijquote:
Heb je al eens eerder gezegd. Maar ik vind het juist - als het een mooie kleur grijs is - juist goed passen bij je leeftijdquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja maar het groeit op mijn schedel. Vind grijs haar meer voor iemand in de 70.
cougarquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik date iemand die jonger is dan mij
scheermesjes en allesquote:
Dat 'zelfs' ookquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wacht zelfs Willoow date op het moment?
Hoi ik ben Stompzinnig en ik geef altijd en overal commentaar op dat echt niemand boeit.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:50 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Chicks van 25 zijn al cougarrs voor jou.
IK STOMP JE BEK ERAF KUTHOERquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoi ik ben Stompzinnig en ik geef altijd en overal commentaar op dat echt niemand boeit.
Jij hoeft niet 2 hele benen te doen tenminste :squote:Op zondag 2 augustus 2015 01:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
scheermesjes en alles
3x per 2 weken scheer ik me, vindt het toch een vervelende klus
Laat het in de nabije toekomst weleens een keer staan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb je al eens eerder gezegd. Maar ik vind het juist - als het een mooie kleur grijs is - juist goed passen bij je leeftijd
Frank_Drebin over een maand of 2:quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laat het in de nabije toekomst weleens een keer staan.
Nee, dit meen je nietquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vond jou hier samen met mijzelf toch wel de meest die hard-autist eigk
Dat doe ik op woensdag, want dan ben ik even Henkquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij hoeft niet 2 hele benen te doen tenminste :s
Ik vind jou wel steeds socialer worden. no jokequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vond jou hier samen met mijzelf toch wel de meest die hard-autist eigk
Laat maar zien dan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laat het in de nabije toekomst weleens een keer staan.
aitquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:54 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik vind jou wel steeds socialer worden. no joke
Ik dacht echt.. dat ik gewoon normaal over kwam hier.quote:
Mwa, ik vond je altijd stiekem een beetje engquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik dacht echt.. dat ik gewoon normaal over kwam hier.
Ik ben mans genoeg om mijn tekortkomingen te erkennen. Ik stink inderdaad, maar dat compenseer ik met andere kwaliteitenquote:
Zegt degene met de ziekste ideeënquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Laat ik ook mijn grijze haren zienquote:
Neeh, niet dit weerquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mwa, ik vond je altijd stiekem een beetje eng
Een man een man, zijn woord zijn woord.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Hier houd ik je aan. Ik vergeet niets, zoals je weet.
Heb ik niet.quote:
Postgeschiedenis bestaat vrijwel enkel uit KLB-SC.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wel, ik ga bleachen en grijs verven.quote:
Gewoon in het openbaar vervoer toch?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij hoeft niet 2 hele benen te doen tenminste :s
Ik zit ook op boktquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:58 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Postgeschiedenis bestaat vrijwel enkel uit KLB-SC.
Godverdomme, ik probeer me nu te bedenken wat ik zou doen als ik een chick aan het daten was en ik kijk even op haar computer en zie dat KLB voornaamste bezigheid is.____!
Vond het al erg dat een chick veel op bokt postte. Dan is KLB wel een stapje erger.
Nee.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:58 schreef Stompzinnig het volgende:
Vond het al erg dat een chick veel op bokt postte. Dan is KLB wel een stapje erger.
Tepelklemmen en stroomstootjes tegen de scrotum is ook heel normaalquote:
Hahaha, het mooiste was dat ik haar helemaal belachelijk maakte omdat ze op bokt zat, terwijl ik zelf een van de grootste mongolen van FOK! ben.quote:
Omdat douchenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:46 schreef Crip het volgende:
wrm is die lkkre baardmans zo lang in de douche
Nah.. nee.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gewoon in het openbaar vervoer toch?
Wist ze dat ook of niet?quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:00 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Hahaha, het mooiste was dat ik haar helemaal belachelijk maakte omdat ze op bokt zat, terwijl ik zelf een van de grootste mongolen van FOK! ben.___! Nooit iets over zeggen natuurlijk.
Geeft niet.. je hebt ergens wel gelijkquote:
Tja, ik vind paardenmeisjes gewoon altijd een beetje... engquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Geeft niet.. je hebt ergens wel gelijk
Niet doen hoor, help je je haar mee naar de filistijnen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wel, ik ga bleachen en grijs verven.
Dat was jouw idee.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tepelklemmen en stroomstootjes tegen de scrotum is ook heel normaal
ik snap het zelf ook nauwelijks, ik weet alleen dat het over paarden gaatquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:01 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik deed alsof ik nauwelijks snapte wat een forum precies was.
Bij mij wisten ze altijd alles wel op een gegeven moment. No shame.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:00 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Hahaha, het mooiste was dat ik haar helemaal belachelijk maakte omdat ze op bokt zat, terwijl ik zelf een van de grootste mongolen van FOK! ben.___! Nooit iets over zeggen natuurlijk.
Je genoot er anders zelf van.quote:
Zitten wel gestoorden tussen, ja. Ik geef toe.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tja, ik vind paardenmeisjes gewoon altijd een beetje... eng
Dan knip ik er toch nog een stuk vanaf?quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet doen hoor, help je je haar mee naar de filistijnen.
Paardenmeisje wilde me ooit een keer hosselen. Nachtmerries...quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zitten wel gestoorden tussen, ja. Ik geef toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, als mensen erachter komen wie ik hier ben is dat niet zo erg omdat ik toch nauwelijks persoonlijke informatie deel, maar als ik me verveel dan open ik topics die mensen in een psychose niet eens zouden kunnen bedenken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij wisten ze altijd alles wel op een gegeven moment. No shame.
Guus die krijgt me dadelijk toch een oorvijg.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is wel te merken dat er wordt bezuinigd in bejaardentehuizen. Frank_Drebin is om 2 uur 's nachts nog steeds niet op bed gelegd...
Frank komt er niet in.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is wel te merken dat er wordt bezuinigd in bejaardentehuizen. Frank_Drebin is om 2 uur 's nachts nog steeds niet op bed gelegd...
Frank is een ouwe snoeperdquote:
Daar denkt BTB anders over.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:03 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Nou ja, als mensen erachter komen wie ik hier ben is dat niet zo erg omdat ik toch nauwelijks persoonlijke informatie deel, maar als ik me verveel dan open ik topics die mensen in een psychose niet eens zouden kunnen bedenken.
Ik eet ook gewoon paardenvlees hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:04 schreef Stompzinnig het volgende:
Paardenmeisjes kunnen best leuk zijn hoor. Ze moeten alleen niet gaan janken als ik m'n paardenbiefstuk eet. Paardenvlees is echt goed.
Ik ben nog jong, dus als ik ga rennen haal je me toch niet in met die rollator.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Guus die krijgt me dadelijk toch een oorvijg.
dandy_bleu / pionnetje is wel de ergste. Die postte ook filmpjes van zichzelf met liedjes en zo.quote:
advancedpower ofzo ook toch?quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:05 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
dandy_bleu / pionnetje is wel de ergste. Die postte ook filmpjes van zichzelf met liedjes en zo.
In het echt zeg ik raardere dingen dan hier op FOK!quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:03 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Nou ja, als mensen erachter komen wie ik hier ben is dat niet zo erg omdat ik toch nauwelijks persoonlijke informatie deel, maar als ik me verveel dan open ik topics die mensen in een psychose niet eens zouden kunnen bedenken.
Vandaar dat je dacht hier normaal over te komen dus.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
In het echt zeg ik raardere dingen dan hier op FOK!
Geen flauw idee, gelukkig was die mongool er toen ik even minder op FOK! kwam.quote:
Ja, preciesquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vandaar dat je dacht hier normaal over te komen dus.
Je hoeft ook niet te rennen, gooi gewoon wat in je nek.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben nog jong, dus als ik ga rennen haal je me toch niet in met die rollator.
Ik ook, maar dan onder vrienden. Zou wat zijn als ik me vroeger bij co-schappen zo gedragen zou hebben als hier.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
In het echt zeg ik raardere dingen dan hier op FOK!
Ben je al stout geweest? dan mag je over de kniequote:
Houdt je rug dat wel?quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te rennen, gooi gewoon wat in je nek.
'quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te rennen, gooi gewoon wat in je nek.
Tsja, tegen een echte senior zijn wij mannen van middelbare leeftijd simpelweg niet opgewassen.quote:
ben altijd stoutquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben je al stout geweest? dan mag je over de knie
Als het moet gedraag ik me gewoon voorbeeldigquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:07 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan onder vrienden. Zou wat zijn als ik me vroeger bij co-schappen zo gedragen zou hebben als hier.
Mwah, deze man, Arnie, leg ik het af hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Tsja, tegen een echte senior zijn wij mannen van middelbare leeftijd simpelweg niet opgewassen.
wtfquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:06 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Geen flauw idee, gelukkig was die mongool er toen ik even minder op FOK! kwam.
dandy / pionnetje
Als Fylax niet een beetje in de hand gehouden zou worden zou hij zo een nieuwe Braddie geweest kunnen zijn trouwens, denk ik.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wtf![]()
BTB heeft ook een arsenaal aan filmpjes en zulks trouwens
Welnee, jij hebt nog lange golvende lokken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, deze man, Arnie, leg ik het af hoor.
Hoe oud zijn jullie dan?quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Tsja, tegen een echte senior zijn wij mannen van middelbare leeftijd simpelweg niet opgewassen.
nah, zo erg is het vgm ook weer nietquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:10 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Als Fylax niet een beetje in de hand gehouden zou worden zou hij zo een nieuwe Braddie geweest kunnen zijn trouwens, denk ik.
je kan je oortjes niet verstoppenquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Welnee, jij hebt nog lange golvende lokken.
Vergeleken mij ben jij ook gewoon een grampie. Ik ben nog freshquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:08 schreef krioro het volgende:
[..]
wist ik tochquote:
Heb je gelijk in hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nah, zo erg is het vgm ook weer niet
Dat weet ik alquote:
Ja, doei.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Beauty belongs to the sphere of the simple, the ordinary, whilst ugliness is something extraordinary, and there is no question but that every ardent imagination prefers in lubricity, the extraordinary to the commonplace.
Wat?
Welquote:
Schatting.quote:
die manquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:13 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Heb je gelijk in hoor.
Omgevallenflat ofzo was ook mooi. Die geloofde dat hij een zeldzame fiets had en ging er mee op de foto en zo.
Is hij ook wel, soms irritant, maar vaak ook leuk.quote:
Klopt hoor! Maar ik vind wel dat kinderen wat beter moeten leren wat er kan gebeuren met hun persoonlijke informatie en foto's en dergelijke op het internet.quote:
O, ben je jonger dan ik dacht.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Schatting.
Frank begin 50
Krio half 30 ( al meen ik me ergens zijn leeftijd van te herinneren)
Ik 23
quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat weet ik al![]()
Maar ik vraag hoe oud jij bent.
HO HO HO HOquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Schatting.
Frank begin 50
Krio half 30 ( al meen ik me ergens zijn leeftijd van te herinneren)
Ik 23
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Moet je aan Frank zelf vragenquote:
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
hahaquote:Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:15 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
HO HO HO HOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dat alleen vrouwen zo gefixeerd zijn op hun leeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe het voor de mensheid:$:$![]()
[..]
[..]
HO HO HO HOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Ja, maar dat is ook vooral met naaktfoto's ed die tieners doen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:14 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Klopt hoor! Maar ik vind wel dat kinderen wat beter moeten leren wat er kan gebeuren met hun persoonlijke informatie en foto's en dergelijke op het internet.
Net als al die kleine kutkinderen die filmpjes op youtube zetten. Waar zijn die ouders?!Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
[..]
[..]
HO HO HO HOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O, ik kijk nooit in profielenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Is ook, idgaf, leven voor mannen wordt ook beter rond de 30.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:16 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen vrouwen zo gefixeerd zijn op hun leeftijdfull stops and exclamation marks![]()
komt omdat hier alleen maar pedos zitten en ze vinden mij lekkerder overkomen dan jou dus ze hopen dat ik jonger ben okquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En men schat mij in de 30 en jou 12![]()
33 jaar hier"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
En voor vrouwen?quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Is ook, idgaf, leven voor mannen wordt ook beter rond de 30.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Ik schijn wel een oudere uitstraling te hebbenquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:18 schreef Crip het volgende:
Mannen na de dertig
moet even een beetje afkoelen hoor![]()
![]()
Doe het voor de mensheid:$:$![]()
Nee man, veels te oud.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:18 schreef Crip het volgende:
Mannen na de dertig
moet even een beetje afkoelen hoorThough those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Het houten bekertje,m'n vader was timmermanquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt de heilige graal gevonden."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
uh, jaquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:18 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
komt omdat hier alleen maar pedos zitten en ze vinden mij lekkerder overkomen dan jou dus ze hopen dat ik jonger ben ok![]()
![]()
dweilen kan ook geen kwaad denk ikquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:18 schreef Crip het volgende:
Mannen na de dertig
moet even een beetje afkoelen hoor![]()
Vrouwen zijn vaak wel het knapst in hun jongere jaren al scheelt dat per vrouw natuurlijkquote:Doe het voor de mensheid:$:$![]()
dat heb ik met mijn lulquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:19 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik weet niet, hoe zou jij je voelen als je schaamlippen op je knieën hangen?![]()
ja doe ik zo welquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dweilen kan ook geen kwaad denk ik![]()
Heb wel een ijsblokje bij de hand toevallig.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:18 schreef Crip het volgende:
Mannen na de dertig
moet even een beetje afkoelen hoor
full stops and exclamation marks![]()
21.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Die takelen af na uiterlijk hun 24e.
Hoe oud ben jij?Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Jah, je moet niet voor de mooie goude beker gaan, dan gaat het mis.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het houten bekertje,m'n vader was timmermanSergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Ahja, verleppen hoort erbij.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:20 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak wel het knapst in hun jongere jaren al scheelt dat per vrouw natuurlijkThough those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Past er bij jullie ook een mandarijn tussen jullie voorhuid? Ik probeer het nog verder op te rekken zodat er een sinaasappel in past.![]()
laat eens zien wat je daarmee kuntquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb wel een ijsblokje bij de hand toevallig.![]()
Hehe, maakt mij niks uit. Lekker rimpeltjes krijgen, that's life.quote:Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
wtf gastquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:22 schreef Stompzinnig het volgende:
Past er bij jullie ook een mandarijn tussen jullie voorhuid? Ik probeer het nog verder op te rekken zodat er een sinaasappel in past.![]()
![]()
Ja.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:22 schreef Stompzinnig het volgende:
Past er bij jullie ook een mandarijn tussen jullie voorhuid? Ik probeer het nog verder op te rekken zodat er een sinaasappel in past.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Jij bent echt een van de weinigen die oud wil worden. Moet daar altijd om lachen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hehe, maakt mij niks uit. Lekker rimpeltjes krijgen, that's life.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
zo leer je je vrienden kennen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jah, je moet niet voor de mooie goude beker gaan, dan gaat het mis.
Iemand deed al raar met het gourmetten laatst"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Oh ja, we gaan inmiddels alweer langzaam naar de Gourmegeddon met kerst.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
zo leer je je vrienden kennen.
Iemand deed al raar met het gourmetten laatstSergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Als ik het niet wil, is mijn enige andere optie doodgaanquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent echt een van de weinigen die oud wil worden. Moet daar altijd om lachen.![]()
Ik vind echt, je hoort dood te gaan met rimpels in je gezicht.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Klopt, maar ouder worden stel je liever nog een jaartje of 20 uit.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als ik het niet wil, is mijn enige andere optie doodgaan![]()
Ik vind echt, je hoort dood te gaan met rimpels in je gezicht.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Nog erger,KLB verkiezingenquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja, we gaan inmiddels alweer langzaam naar de Gourmegeddon met kerst."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Postlood gaat nu 5 cm mijn plasbuis in, mijn doel is 10 cm![]()
![]()
die was er niet bij de klb-verkiezingenquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:26 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ik ga paint award van je afpakken dit jaar kltzk![]()
Gourmetten bah, BBQ'en gewoonquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
zo leer je je vrienden kennen.
Iemand deed al raar met het gourmetten laatst
Ook dat nog eens, toestanden allemaal.quote:
Gelukkig, normaal komt alles hierheen, ben ik dit jaar met kerst weg. We gaan dit jaar naar haar familie in Canada.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Het heeft ook zijn voordelen. Ouderdom straalt uit dat je je zelf bewezen hebt in het leven.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt, maar ouder worden stel je liever nog een jaartje of 20 uit.Doe het voor de mensheid:$:$![]()
Doe je bestquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:26 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ik ga paint award van je afpakken dit jaar kltzk![]()
Ben er voor om meer paintbazen te zien"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Ik laat het maar komen wanneer het komt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt, maar ouder worden stel je liever nog een jaartje of 20 uit.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Ja, maar vrouwen hoeven zich niet te bewijzen, die moeten gewoon sexy zijn en koken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:26 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het heeft ook zijn voordelen. Ouderdom straalt uit dat je je zelf bewezen hebt in het leven.
full stops and exclamation marks![]()
Jij gaat nog wel een jaartje of 20, 25 mee voordat je er wat van merkt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik laat het maar komen wanneer het komt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Dit. Als je je doelen haalt, is het allemaal prima.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:26 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het heeft ook zijn voordelen. Ouderdom straalt uit dat je je zelf bewezen hebt in het leven.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
nub ;s;squote:Op zondag 2 augustus 2015 02:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Kreeg alleen maar gifs van die rapper op google.![]()
![]()
Kan heul niet zo goed painten.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Doe je best![]()
Ben er voor om meer paintbazen te zien![]()
![]()
Wellicht.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij gaat nog wel een jaartje of 20, 25 mee voordat je er wat van merkt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: