Merk je toch niks van als de haartjes er niet meer zijnquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ai dan zal Crip wel weer boos worden omdat ik dan de overige 2% prefereer.
Denk aan een bepaalde user hier die heel veel vrouwelijke vrienden heeft. Lijkt het alsof hij succes heeft bij de chickies?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik snap nooit of dit bij jongens nou een compliment is of niet.
KLAPLOPER01-08-15 00:15:43quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:20 schreef Stompzinnig het volgende:
GuusGeluk01-08-15 00:17:20
Ik kijk geen brugklas.
Waar jij je het beste bij voelt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik snap nooit of dit bij jongens nou een compliment is of niet.
trquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
KLAPLOPER01-08-15 00:15:43
KANKERMONGOOL AAP STINKLUL VIEZE HOERBRUGKLASKIJKER ROZIJNENTEELBAL SCHIMMELKUT
Jezus.quote:
Zie er niet echt cute uit, dus ik ben nu in een identiteitscrisis beland. Bedankt Chloro.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waar jij je het beste bij voelt.
Schattig als mannen denken te weten welke van die vrouwen een snor heeft.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ai dan zal Crip wel weer boos worden omdat ik dan de overige 2% prefereer.
Nee liever helemaal clean.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo'm mooie krul vind je maar niets?
Ik heb wel een keer een ban gekregen op FOK! voor misdragingen op het forum van Fylax.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoop dat je een ban krijgt voor de misdragingen in je gastenboek.
Ben blij dat je me al als een volwaardig man ziet. Doet me goed.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:24 schreef Crip het volgende:
Schattig als mannen denken te weten welke van die vrouwen een snor heeft.
hehequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:25 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een ban gekregen op FOK! voor misdragingen op het forum van Fylax.
Naja, ik probeer op te passen voor je tere hartje.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben blij dat je me al als een volwaardig man ziet. Doet me goed.
Toen ik nog Klaploper heette was ik kinderachtig. Toen ik besloot alleen nog maar serieus te posten heb ik een ander account gemaakt.quote:
Jullie zijn veel te gemeen allemaal.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Naja, ik probeer op te passen voor je tere hartje.
bahquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:27 schreef Willoow het volgende:
Ik wil mijn lichaamshaar eigenlijk laten weg laseren.
Welk? Want dat kan dit account niet zijn geweest...quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:26 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Toen ik nog Klaploper heette was ik kinderachtig. Toen ik besloot alleen nog maar serieus te posten heb ik een ander account gemaakt.
Als het zo wordt als je een vrouw bent kan je op de kermis gaan staan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is ook leuk natuurlijk
[ afbeelding ]
sws in KLB en NWS, ook actief op US.quote:
Pics, dan oordeel ik wel.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zie er niet echt cute uit, dus ik ben nu in een identiteitscrisis beland. Bedankt Chloro.
Ja, dan is er iets in de hormoonhuishouding niet helemaal best.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als het zo wordt als je een vrouw bent kan je op de kermis gaan staan.
Ja wat?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:27 schreef Stompzinnig het volgende:
Mannen die hun borsthaar scheren of harsen::')______!
Ergens ben je nog steeds stompzinnigquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:26 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Toen ik nog Klaploper heette was ik kinderachtig. Toen ik besloot alleen nog maar serieus te posten heb ik een ander account gemaakt.
Vind die vlassige borsthaartjes ergerquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:27 schreef Stompzinnig het volgende:
Mannen die hun borsthaar scheren of harsen:______!
Maar hij heeft wel een goede radiostem.quote:
Wat is daar vies aan?quote:
Pussyboiquote:
Heb jij een snor/baard?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dan is er iets in de hormoonhuishouding niet helemaal best.
Ahw. Sorry.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weer een aanval op mijn toch al zo tere hartje...
Dan laat ik m'n snor ook gwoon staanquote:
Haal het toch liever weg.quote:
Hij was een held op Radio KLB.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een goede radiostem.
Gewoon laten staan joh. Proud to have teenhaar.quote:
Je bent enorm cute. Zou adopteren/10quote:
Neuh, ik scheer het iedere ochtend. Ook omdat ik mijn haar kleur en mijn baard en snor zijn zowat wit dus als je dan zwart haar hebt staat het als een vlag op een strontschuit.quote:
Blonde snorretjes mogen best. Zodat je ze alleen in het licht ziet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan laat ik m'n snor ook gwoon staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |