Teiltje met warm water, lekker badzoutje er in, lekker weken!quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:11 schreef Crip het volgende:
mijn sok plakt vast aan mn gescheurde blaar vn gisteren. ik durf niet uit te doen
heb ik nu geen tijd voor gvd wil in bed liggenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:13 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Teiltje met warm water, lekker badzoutje er in, lekker weken!
Gvd hard gewordenquote:
Jouw zuurgraad heeft tienermeisjes verwijderd uit de SC, het is een complimentquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Noem je me nu een sour pickle :ss
Met zo'n mooi apparaat, 1x erlangs en klaarquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:10 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Denk dat je dan een maand bezig bent met m'n snor alleen al.
Waxen is bij mij serieus nog nooit goed gegaan. Ik durf die strips er nooit snel af te trekken :squote:
quote:
Bij mij werkt hetquote:
Mwa, ik houd het wel bij scheren.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met zo'n mooi apparaat, 1x erlangs en klaar
[..]
Waxen is bij mij serieus nog nooit goed gegaan. Ik durf die strips er nooit snel af te trekken :s
inb4 komt omdat je mongool bent
Je moet het ook laten doen. Ik laat m'n wenkbrauwen altijd doen en dan doet ze met draad ook altijd m'n snor (ja srs)quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met zo'n mooi apparaat, 1x erlangs en klaar
[..]
Waxen is bij mij serieus nog nooit goed gegaan. Ik durf die strips er nooit snel af te trekken :s
inb4 komt omdat je mongool bent
Heb het ook voor jullie gedaan toch.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jouw zuurgraad heeft tienermeisjes verwijderd uit de SC, het is een compliment
haha chloro heeft een snorquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet het ook laten doen. Ik laat m'n wenkbrauwen altijd doen en dan doet ze met draad ook altijd m'n snor (ja srs)Zie mezelf al bezig. Nee dank je.
Geen behoefte aan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:18 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Wanneer mag je chloro in haar gezicht spugen?
98% van de vrouwen heeft een snor.quote:
Daarvoor vele dank.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb het ook voor jullie gedaan toch.
Ik ook hoor.quote:
Ik vind jou ook cute.quote:
Ja bedankt nog.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb het ook voor jullie gedaan toch.
Ai dan zal Crip wel weer boos worden omdat ik dan de overige 2% prefereer.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
98% van de vrouwen heeft een snor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |