Wowquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo'n uitgedroogde, vergeten dat die nog in je tas zat, helemaal verkruimeld en beste om 'm gewoon weg te gooien.
Het is 'getrokken' :sssssquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Sorry, ben er alweer.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:48 schreef Crip het volgende:
wow als iemand even niet bereikbaar is merk je pas hoe erg de dag zonder hun is.
Ben er nu toch bbyquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:48 schreef Crip het volgende:
wow als iemand even niet bereikbaar is merk je pas hoe erg de dag zonder hun is.
Gvd m'n thunderquote:
Geduld is een schone zaak crip.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:48 schreef Crip het volgende:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is 'getrokken' :sssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben een ongeduldig persoon Frank.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak crip.
Behalve als je in de stront zitquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak crip.
ok k kom mee xoquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Ga wel nog effe een keer douchen tbh. =$
[..]
All yours now.
Dat hoort ook, een goede DJ vraagt en zeurt ongeduldig door als mensen maar niet in de uitzending willen verschijnen.quote:
Ja ik scheld ze meteen uit. Lekker professioneel.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat hoort ook, een goede DJ vraagt en zeurt ongeduldig door als mensen maar niet in de uitzending willen verschijnen.
HAHA JA WANT STRONT IS VIES HAHA POEPPIESPLASquote:
Gaan we er een poeptopic van maken?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HAHA JA WANT STRONT IS VIES HAHA POEPPIESPLAS
Nou nou nou.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:53 schreef Chloroform het volgende:
En jij vraagt je af waarom je nog single bent
Sry ;squote:
Neuh, ik weet het alquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:53 schreef Chloroform het volgende:
En jij vraagt je af waarom je nog single bent
Ja sorry welquote:
vrij gezellig toch hahahquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:56 schreef Crip het volgende:
single zijn is fun
HAha ja tog
haha vrijgezellen
leven
haha strong independent black woman
ha
ha
ha-ha
ha
Geeft niets, die lading zuur kan ik wel hebbenquote:
ik kan die rol in je leven vervullen bbquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:56 schreef Crip het volgende:
single zijn is fun
HAha ja tog
haha vrijgezellen
leven
haha strong independent black woman
ha
ha
ha-ha
ha
zo lief ;$quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik kan die rol in je leven vervullen bb
Ja nee ik weet ook heus wel dat jij ook gevoelens hebt hoor maar je weet van wie het komt toch :$quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geeft niets, die lading zuur kan ik wel hebben
natuurlijk weet ik dat, ik zou bijna scheetluchten onder de lakens met je delenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nee ik weet ook heus wel dat jij ook gevoelens hebt hoor maar je weet van wie het komt toch :$
Dit is het meest romantische wat iemand ooit tegen me gezegd heeftquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
natuurlijk weet ik dat, ik zou bijna scheetluchten onder de lakens met je delen
En zie hier waarom al dat slappe gelul over mannen komen van Mars en vrouwen van Venus gelul in de ruimte is.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:59 schreef Chloroform het volgende:
Weet je hoe mooi het single leven is![]()
Alleen je eigen scheetlucht in bed
Neuken met wie je wilt
Geen ruzie over wie op moet ruimen, gewoon doen wanneer je zelf wilt
Ja maar dat wist je al sinds je mij 'n beetje kent hier op FOK!.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En zie hier waarom al dat slappe gelul over mannen komen van Mars en vrouwen van Venus gelul in de ruimte is.
Omdat Chloro een halve man is?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En zie hier waarom al dat slappe gelul over mannen komen van Mars en vrouwen van Venus gelul in de ruimte is.
Was jij dat die over die verkrachting met die bevroren frikandel poste?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:04 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja maar dat wist je al sinds je mij 'n beetje kent hier op FOK!.
Neuh, omdat mensen in essentie eigenlijk allemaal hetzelfde zijn.quote:
Het is omdat het laat is, maar zou chili con carne maken nuquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is het meest romantische wat iemand ooit tegen me gezegd heeft
Denken dat hier vrouwen zittenquote:
Uhm nee dat was ik nu weer net niet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was jij dat die over die verkrachting met die bevroren frikandel poste?
Wie dan wel gvd?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Uhm nee dat was ik nu weer net niet.![]()
Sorry dat ik meer baardgroei heb dan jij :squote:
moet me om de 2 a 3 dagen scheren. is dat normaal?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry dat ik meer baardgroei heb dan jij :s
Gvd nu heb ik daar zin inquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is omdat het laat is, maar zou chili con carne maken nu
Heb jij trouwens al een dame op het oog guus?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
moet me om de 2 a 3 dagen scheren. is dat normaal?
Ik elke dag.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik moet elke dagquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb jij trouwens al een dame op het oog guus?
Ah, de lange adonis blijft slechts een droom voor veel meisjes.quote:
wowowo edgy haram hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met ananas, om het pittige te variëren met het frisse.quote:
Ik leer ze gewoon al vroeg dat ze niet alles kunnen hebben in het leven.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, de lange adonis blijft slechts een droom voor veel meisjes.
Daarom epileren.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:08 schreef Stompzinnig het volgende:
Als ik me 's ochtends scheer heb ik 's avonds alweer flinke stoppels.
Waxenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:10 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Denk dat je dan een maand bezig bent met m'n snor alleen al.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik leer ze gewoon al vroeg dat ze niet alles kunnen hebben in het leven.
Noem je me nu een sour pickle :ssquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
En met ananas, om het pittige te variëren met het frisse.
Jij mag het zure augurkje zijn
Gewoon lostrekken, pussyquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:11 schreef Crip het volgende:
mijn sok plakt vast aan mn gescheurde blaar vn gisteren. ik durf niet uit te doen
Gwn trekken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:11 schreef Crip het volgende:
mijn sok plakt vast aan mn gescheurde blaar vn gisteren. ik durf niet uit te doen
Nee.quote:
Teiltje met warm water, lekker badzoutje er in, lekker weken!quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:11 schreef Crip het volgende:
heb ik nu geen tijd voor gvd wil in bed liggenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:13 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Teiltje met warm water, lekker badzoutje er in, lekker weken!
Gvd hard gewordenquote:
Jouw zuurgraad heeft tienermeisjes verwijderd uit de SC, het is een complimentquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Noem je me nu een sour pickle :ss
Met zo'n mooi apparaat, 1x erlangs en klaarquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:10 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Denk dat je dan een maand bezig bent met m'n snor alleen al.
Waxen is bij mij serieus nog nooit goed gegaan. Ik durf die strips er nooit snel af te trekken :squote:
quote:
Bij mij werkt hetquote:
Mwa, ik houd het wel bij scheren.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met zo'n mooi apparaat, 1x erlangs en klaar
[..]
Waxen is bij mij serieus nog nooit goed gegaan. Ik durf die strips er nooit snel af te trekken :s
inb4 komt omdat je mongool bent
Je moet het ook laten doen. Ik laat m'n wenkbrauwen altijd doen en dan doet ze met draad ook altijd m'n snor (ja srs)quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met zo'n mooi apparaat, 1x erlangs en klaar
[..]
Waxen is bij mij serieus nog nooit goed gegaan. Ik durf die strips er nooit snel af te trekken :s
inb4 komt omdat je mongool bent
Heb het ook voor jullie gedaan toch.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jouw zuurgraad heeft tienermeisjes verwijderd uit de SC, het is een compliment
haha chloro heeft een snorquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet het ook laten doen. Ik laat m'n wenkbrauwen altijd doen en dan doet ze met draad ook altijd m'n snor (ja srs)Zie mezelf al bezig. Nee dank je.
Geen behoefte aan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:18 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Wanneer mag je chloro in haar gezicht spugen?
98% van de vrouwen heeft een snor.quote:
Daarvoor vele dank.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb het ook voor jullie gedaan toch.
Ik ook hoor.quote:
Ik vind jou ook cute.quote:
Ja bedankt nog.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb het ook voor jullie gedaan toch.
Ai dan zal Crip wel weer boos worden omdat ik dan de overige 2% prefereer.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
98% van de vrouwen heeft een snor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |