Zie je mij zeggen dat een vrouw met een pik korten dan 20cm geen vrouw is?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Zie je mij zeggen dat een man met een pik korter dan 20cm geen man is?
Jouw vrouw was toch knap?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Liefde maakt blind, als je iemand leuk vindt let je daar sowieso niet op. Althans, ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
ja sry dima maar als je wilt dat ik dit lees mag je wel beetje meer je best doen op je spellingquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Khad giste4 seks kunnen hebben he.... met duitd meidje uiy berlijn
Wel een 4.5je maar tog
Zij rn dr vriendin waren echt dorstig
Kwas met neefje clubbing
Een meidjr vokr hem en eebtj voor mij
Khad voorgenome nooit meet uit tr gaan
Maaar nu ff toch maar weer probere id laaste dag hier,andrs spijt. Wrl andere cluv dit keer
dima stop gewoonquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Wel een 4.5je maar tog en dir vriendin wad ren 3.5
Kwas met neefje clubbing
Maaar nu ff toch maar weer probere id laaste dag hier,andrs spijt. Wrl andere cluv dit keer
je spelling gaf me oogkankerquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Kwas met neefje clubbing
Ben je dronken?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Kwas met neefje clubbing
uiteindelijk draait het om de klikquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Liefde maakt blind, als je iemand leuk vindt let je daar sowieso niet op. Althans, ik niet.
mensen die op tieten vallen kan je dws ni srs nemenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:33 schreef Chloroform het volgende:
Nou jongens, niet zo lullig. Toen jullie nog maagd waren vonden jullie borsten ook veel spannender.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jouw vrouw was toch knap?A long time ago, in a galaxy far away.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Go home your drunkquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zie je mij zeggen dat een vrouw met een pik korten dan 20cm geen vrouw is?
Zou opdweilen met m'n zwabber.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Houd je bek dimaquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mensen die op tieten vallen kan je dws ni srs nemen
ja et gaat om de textuur dtevigheud vorm proporyied en tepelsquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Frank snapt het, het hoeft niet per se om tieten of billen te gaan, maar de juiste rondingen
Iemand's uitstraling maakt iemand ook knapper/lelijker vind ik zelf.quote:
Laat haar maar niet lezen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
A long time ago, in a galaxy far away.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou opdweilen met m'n zwabber.Rip murSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Johquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Iemand's uitstraling maakt iemand ook knapper/lelijker vind ik zelf.
Is ook weer zoquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
maar ben je inmiddels wel ontmaagd?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja et gaat om de textuur dtevigheud vorm proporyied en tepels
Neuh, daarom durf ik het ook.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja als 33n meidje al gwn glimlach doet of gwn hoi zwgt dan vind ik diegene al gwlijk 131x knappet worden grappjg is dat
Ook gelijk semi verliefs sons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |