Nee, ik gebruik die rotzooi ook niet natuurlijk.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is coke goed voor de progressie dan?
Dit is van na mijn tijd hoor. =$quote:
Ah, dan is het goed.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik die rotzooi ook niet natuurlijk.
Frank snapt het, het hoeft niet per se om tieten of billen te gaan, maar de juiste rondingenquote:
tieners met babypik die stoer gaan doen over waar vrouwen over moeten beschikkenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:33 schreef Crip het volgende:
People van FOK! die single zijn en specifieke eisen hebben lulz
Ik ga daar echt hard op.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik die rotzooi ook niet natuurlijk.
[..]
Dit is van na mijn tijd hoor. =$
Wie hier heeft specifieke eisen dan?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:33 schreef Crip het volgende:
PEW PEW PEWP PEWquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
tieners met babypik die stoer gaan doen over waar vrouwen over moeten beschikken
Zit diep he, Houses?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
tieners met babypik die stoer gaan doen over waar vrouwen over moeten beschikken
jij, net pas uit je luier gekomen enzo.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wie hier heeft specifieke eisen dan?
Jij bent nauwelijks ouderquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:35 schreef Crip het volgende:
[..]
jij, net pas uit je luier gekomen enzo.
Laat een heel slakkenspoor na.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, OK, leuk; word je d'r ook een beetje hitsig van of wat?
Liefde maakt blind, als je iemand leuk vindt let je daar sowieso niet op. Althans, ik niet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Frank snapt het, het hoeft niet per se om tieten of billen te gaan, maar de juiste rondingen
KAPOWquote:
=$quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:33 schreef Crip het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |