Ja, je bent jong noch een god.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:42 schreef Remqo het volgende:
En toch jaloers he, als ik uit ga zie ik pukkelige nerds met de mooiste meiden aan de haal gaan.
Als jonge blonde god doe ik iets mis.
Zo is het levenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:42 schreef Remqo het volgende:
En toch jaloers he, als ik uit ga zie ik pukkelige nerds met de mooiste meiden aan de haal gaan.
Dit is geen serieuze opmerking tochquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:42 schreef Remqo het volgende:
Bedankt voor de bevestigingquote:
Zit ze weer naast je?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, daarom durf ik het ook.
Is ook niet waar hoor
Het eerste zinnetje wel, hoe doen die nerdjes het tochquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit is geen serieuze opmerking toch
Zo'n uitgedroogde, vergeten dat die nog in je tas zat, helemaal verkruimeld en beste om 'm gewoon weg te gooien.quote:
Neuh, ik heb het rijk voor mezelf, ze slaapt. Ik kijk nog even een concertje, slaap nooit zoveel.quote:
tot over 6 maandenquote:
Geen probleem, kunnen we maar beter duidelijk over zijn toch.quote:
Wilde gok is dat ze een persoonlijke klik hebben met het meisje met wie ze zijnquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het eerste zinnetje wel, hoe doen die nerdjes het toch
Ik waardeer jouw eerlijkheidquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen probleem, kunnen we maar beter duidelijk over zijn toch.
zo klein maar toch thickquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo'n uitgedroogde, vergeten dat die nog in je tas zat, helemaal verkruimeld en beste om 'm gewoon weg te gooien.
quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:46 schreef Crip het volgende:
[..]
zo klein maar toch thick
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo'n uitgedroogde, vergeten dat die nog in je tas zat, helemaal verkruimeld en beste om 'm gewoon weg te gooien.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon je interesses faken tot ze financieel afhankelijk van je is.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wilde gok is dat ze een persoonlijke klik hebben met het meisje met wie ze zijn
inb4 hoe doe ik klikken met iemand
Ik ben kennelijk geen legoblokjequote:Op zondag 2 augustus 2015 00:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wilde gok is dat ze een persoonlijke klik hebben met het meisje met wie ze zijn
inb4 hoe doe ik klikken met iemand
Gvdquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:46 schreef Crip het volgende:
[..]
zo klein maar toch thick
[ afbeelding ]
Als je verder niets te bieden hebt, dan ja.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:46 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Gewoon je interesses faken tot ze financieel afhankelijk van je is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |