Pics, dan oordeel ik wel.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zie er niet echt cute uit, dus ik ben nu in een identiteitscrisis beland. Bedankt Chloro.
Ja, dan is er iets in de hormoonhuishouding niet helemaal best.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als het zo wordt als je een vrouw bent kan je op de kermis gaan staan.
Ja wat?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:27 schreef Stompzinnig het volgende:
Mannen die hun borsthaar scheren of harsen::')______!
Ergens ben je nog steeds stompzinnigquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:26 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Toen ik nog Klaploper heette was ik kinderachtig. Toen ik besloot alleen nog maar serieus te posten heb ik een ander account gemaakt.
Vind die vlassige borsthaartjes ergerquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:27 schreef Stompzinnig het volgende:
Mannen die hun borsthaar scheren of harsen:______!
Maar hij heeft wel een goede radiostem.quote:
Wat is daar vies aan?quote:
Pussyboiquote:
Heb jij een snor/baard?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dan is er iets in de hormoonhuishouding niet helemaal best.
Ahw. Sorry.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weer een aanval op mijn toch al zo tere hartje...
Dan laat ik m'n snor ook gwoon staanquote:
Haal het toch liever weg.quote:
Hij was een held op Radio KLB.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een goede radiostem.
Gewoon laten staan joh. Proud to have teenhaar.quote:
Je bent enorm cute. Zou adopteren/10quote:
Neuh, ik scheer het iedere ochtend. Ook omdat ik mijn haar kleur en mijn baard en snor zijn zowat wit dus als je dan zwart haar hebt staat het als een vlag op een strontschuit.quote:
Blonde snorretjes mogen best. Zodat je ze alleen in het licht ziet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan laat ik m'n snor ook gwoon staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |